Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Formiranje saveza sa Opelom značilo bi da za Lanciu, koja većinu svojih modela zasniva na platformama Fiata i Alfa Romea, neće biti mesta unutar ove grupacije.

Lancia je jedan od najmanje profitabilnih Fiatovih ogranaka, a svega 100.000 prodatih primeraka širom sveta u 2008. godini dodatno otežava pronalaženje opravdanja za ostavljanje marke u životu pod Fiatovim okriljem.

Suočena sa povećanim troškovima proizvodnje i manjkom kupaca Lancia počinje sve više da liči Pontiac koji zadaje velike finansijske probleme američkom proizvođaču automobila General Motorsu.

Najnovije vesti iz Fiata mogu značiti i odlaganje, ili potpunu obustavu, plana za povratak modela Stratos, veoma uspešnog Lanciinog reli modela tokom 70-ih i 80-ih godina prošlog veka.

Budućnost Lancie pod znakom pitanja.

Ovo je samo jedan od mnogih tekstova koje sam procitao u poslednjih godinu dana, a koji se ticu buducnosti brenda Lancia. Kad se sve sabere, zaista se cini da je prostor za Lanciu ogranicen i da je sa ekonomske strane logicno da se ugasi ili zamrzne slavno ime, ali opet ko je bio u Italiji verovatno je uzivao u Lanciama kojih ima na svakom koraku i koju Italijani obozavaju. Da li je to dovoljno da se spasi slavno ime?

aVq8en0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
...sve je to istog dana demantovano od strane ljudi iz grupacije Fiat... :thumbup:

:thumbsup:

Sjajno ako je tako. Posto nema razloga za uzbunu, mozda bi smo mogli da ostavimo ovaj topic kao mesto za generalnu raspravu o buducnosti ove plemenite marke?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitao sam i ja ovaj tekst i mislim da nema veze sa istinom. Zasto bi gasili brend koji se odlicno prodaje i belezi rast prodaje. Musa se odlicno prodavala u Italiji i prakticno izvukla Lanciu iz krize. Alfa belezi pad prodaju u citavoj EU i prodaje dosta manje automobila od Lancie pa je niko ne uzima u usta. Zato ne verujem ni rec napisanog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...mogli da ostavimo ovaj topic kao mesto za generalnu raspravu o buducnosti ove plemenite marke?

Naravno, topic ostaje... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crni "Roby" - dok je SAAB-a biće i Lanče ili obrnuto. Ne biva tako lako da se simbol italijanske kvalitetne niskoseriske industrije tako lako ugasi. Ako je preživela do sada - eto nje još ohoho..! Uostalo, ni jedna italijasnka fabrika do sada nije bankrotirala, pa neće ni ova ( Pardon, jeste: Autobinchi, al ju je kupila Lanča... sećate se modela A112). A što se Stratosa tiče, moglo se i očekivati da jedna takva naprava doživi sudbinu koju je doživela... Ko će to da kupi, i koliko bi ih se proizvodilo godišnje. Isto i sa Hijenom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veoma zanimljive vesti:

Chrysler killed off in Europe

Chrysler will disappear completely from European car markets in 2011, company bosses have confirmed.

In addition, Dodge will have only a niche role outside of its home market, while Jeep will become the company’s sole international brand.

Fiat/Chrysler's five-year plan

The new Chrysler 300C and new Voyager MPV will both be sold under the Lancia badge, according to a report from Automotive News Europe.

Lancia will re-badge the 300C and sell it as a replacement for defunct Lancia Thesis executive car and the Voyager as a replacement for the ageing Phaedra MPV.

Lancia will also sell a version of the next-generation Sebring saloon, effectively stepping in for Lybra, which went off sale in 2006. Lancia will also get a version of Chrysler’s upcoming medium-size crossover.

Fiat will sell re-badged Dodge models, according to the report. Fiat’s big Croma hatch will be replaced by Dodge’s new mid-sized saloon and the Dodge Journey crossover will step in for the ancient Ulysse MPV.

There’s no news on what will happen to Chrysler’s European dealer network in light of the decision to concentrate on Jeep sales.

Link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au-gde nadje baš današnju vest! Svaka čast! Lično, kao "lančoljubac" sam oduševljen što će se JEDINI NORMALAN I OZBILJAN AUTO IZ SAVREMENE AMERIČKE PRODUKCIJE" 300C (po mom mišljenju) prodavati kao Lancia Thesis, mada mislim da je Sebring malo viša klasa od Lybre, ali - "veži konja gde ti gazda kaže" (Lybra je medju nama klasa Mečke C klase, ili BMW 3, ili Audi A4, ali Sebring je ipak viša klasa!). Sa ovim autobusčićima mogu da rade što im je volja, Phaedru nikad nisam shvatao nešto ozbiljno: niti transporter, nit auto - ko Ruška Jakić!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( ,vest koja je objavljena danas,shlihtanje Amerima :rant: :

Početkom 2011. Godine Fiat grupa mogla bi da brend Chrysler proširi na modele koji su do sada nosili oznaku Lancia, a prodavali su se u Evropi. Takav potez 103 godine starog proizvođača automobila iz Torina dovodi se u vezu sa težnjama kompanije da zaigra značajniju ulogu na tržištu Evrope, a koja je već nagoveštena preuzimanjem Chrysler-a, u čijem kapitalu Fiat učestvuje sa 20%.

“Nema sumnje da će osim Evrope, Chrysler biti i globalni brend”, izjavio je predsednik Fiat grupe Serđio Markione. On je dodao da je prednost korišćenja imena Chrysler u tome što je taj brend prepoznatljiviji u svetu nego Lancia.

Postoji mogućnost da se Lancia kao brend zadrži na određenom broju automobila na evropskom tržištu, posebno u Belgiji, Francuskoj i naravno u Italiji. Prošle godine Lancia je plasirala 103.000 vozila, od čega je 93.000 prodato u Italiji, dok je Chrysler na tržištu Evrope prodao 29.000 jedinica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve u svemu,PAKAO GLOBALIZMA :devil: ,je zakucao i na vrata starih italijanskih marki automobila :ermm:

Mozda nam klub promeni naziv u buducnosti u FC(Chrysler)CS :sick:

sve dok Fiat ne postane Dodge :( ,pa onda bude DCCS :unsure:

i na kraju posta,o ovim sumornim razmisljanjima :no ,savrseno ide ova stvar :thumbdown: :

koja slucajnost ova mjuza je iz,dobro poznate nam,AMERICKE serije :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čekaj, Lancia mali i neprepoznatljivi brend je u Evropi prodao 10000 vozila, a gigantski i svuda prepoznatljiv Chraisler 30000 :question: ?! Pa kako onda misle da to urade u Evropi, izgubili bi Lancia brand a niko ne bi kupio Krajsler pa makar bila i 100 puta Lancia platforma. Neki zlobnici bi ukinuli iz nekog razloga Lancia brand već godinama, i takva priča se vrti već 20 godina, mislim dok se Italijanska vlada pita to se neće nikada desiti ali OK, pukle su i mnogo veće kompanije šta ja znam. Ali nekako za Lanciu se uopšte ne bojim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...čini mi se da je logično da na onim tržištima gde znaju za brend Lancia, ta vozila i dalje nose tu značku...a tamo gde nisu toliko poznati, nosiće Chrysler oznaku.

Sve pod uslovom ukoliko to budu zaista isti automobili, a ne samo pravljeni na istim platformama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

J. . . ih chrysler bolje da je prodaju nekom nego da je utope u to americko cudo od automobila, sramota nek ih daju kinezima, rusima bilo kome nego da je gase i na ostatku trzista, Fiat je lanciu stavio u drugi plan za razliku od alfe trenutno prave ypsilona,musu i deltu strasno :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema ni finansiskog ni marketinsškog rezona za tako nešto. To su novinarske špekulacije. Lancia uvek može da bude Fiatu džoker iz rukava. Ta priča se priča već 3 decenije. Mene više raduje što sam tokom ove nedelje video na dve lokacije u gradu dve potpuno nove Delte sa "BG" registracijama. Jednu crnu (koji smo svi čini mi se videli u Miškovića dvorištu) i jednu belu sa crnim krovom, koja izgleda kao aždaja u punoj raskoši. U ostalom, nije u italijanskom maniru da zatvara fabrike automobila (setite se da ni jedna italijanska fabrika nije zatvorena za raliku od mnogih nemačkih. Lojd, Borgvard, Horh, Neš, Taunus...., kod engleza skoro sve sem reprezentativnijh, a i oni su prodati i praktično nisu više engleski). Što se Bugatija tiče, on jeste u suštini nastao u Italiji, ali se cela fabrika dislocirana u Francusku - tamo propala. Brend kupuju Nemci, ali to više nema veze sa onim Bugatijem iz Italijue....

PS. Umoljava se član sa nikname-om MIK da pretstavi vozilo sa avatara!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozilo predstavljeno :blushing:

a sto se tice ovoga o buducnosti Lancie: iz Vasih usta u Bozije usi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Report: Marchionne says Chrysler and Lancia could be merged within a year

ovo je naslov kojim predsednik FIAT-a predvidja spajanje dve firme tokom ove godine.

Tekst koji prati naslov je dosta neodredjen i u mom slobodnom prevodu Serđo Markione poslovni potez objašnjava popunjavanjem praznine kako na američkom tržištu u domenu srednjih automobila pojavom DELTE, tako i na evropskom tržištu pojavom velikog Krajzlera. Da li će se u Americi Lanča zvati Krajzler, a u Evropi umesto Krajzlera - Lanča - nikom nije bilo jasno. Poenta je da će se cela fuzija dve fabrike obaviti do kraja ove godine.

Evo malog izveštaja sa poslednjeg auto salona u Detroitu, sa komentarima objavljenim "Jan 20th 2010 at 12:32PM " (od pre 2 dana!!)

a evo i mogućeg naslednika Thesisa - 200C

G7U8A.jpg26R3r.jpg

U pitanju jeste fotošop, radjen prema utiscima novinara nakon posete razvojnom centru

U celoj priči, najinteresantniji podatak je predvidjanje Mrćonea da će se tokom ove godine Lanča i Krajzler spojiti ( "merge")

izvorhttp://www.autoblog.com/gallery/chrysler-lancia, http://www.autoblog.com/2010/01/20/report-...-be-merged-with

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah pa neka sam proklet ako ova fuzija donese dobrog Lancia brendu pre više šugavom Krajsleru. Nego cela ta priča oko Fiatovog učešća na Američkom tržištu i investiranjem tehnologije u Krajsler mi je više zvučala kao backdoor za Fiat i ALfa vozila za ulaz na to tržište nego za Lancia vozila. Mislim da je ovaj manevar ili ishitren ili pokrenut na nečiji izričit zahtev, recimo Krejslerov koji je težio na kvalitetu i brendu koji nosi Lancia nego da stavi na svoja vozila značku FIAT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije Djavo Toliko crn, a ni Chrysler toliko "šugav"

Calendar

Year U.S. Sales %Chg/yr.

1999 2,638,561

2000 2,522,695 ▼4.4%

2001 2,273,208 ▼9.9%

2002 2,205,446 ▼3%

2003 2,127,451 ▼3.5%

2004 2,206,024 ▲3.7%

2005 2,304,833 ▲4.5%

2006 2,142,505 ▼7%

2007 2,076,650 ▼3.1%

2008 1,453,122 ▼30%

2009 ...931,402 ▼36%

Ovo su zvanični podaci o tokovima produkcije i prodaje Krajslera u predhodnih 10 godina. (mada ni ostali američki proizvodjači ne mogu da se pohvale boljim uspehom)

pored ovih činjenica treba se potsetiti da matični brend čine još tri firme:

Dodge — Passenger cars, minivans and crossovers

Chrysler — Passenger cars, minivans and crossovers

Jeep — SUVs and crossovers

RAM — Trucks and commercial vehicles

Global Electric Motorcars (GEMCAR) — Battery electric low-speed vehicles

Od svih američkih kola meni je Krajsler izgledao nekako najtehničkiji, nejevropskiji, i najkultivisaniji za razliku od kojekakvih Linkolna, raščepljenih Fordaljki I Ševija. Treba imati u vidu da je kupovinom većinskog paketa FIAT ušao pored Američke fabrike i u posed fabrika u Australiji i Kanadi.

Model 300c je bio preozbiljan za američko tržište, čak i sa mercedesovim motorom, a JEEP-ovi su priča za sebe. Čiroki, grand čiroki, Limitid... bilo je tu ozbiljnih vozila. O vajperu i da ne pričam! Možda se nekom nije dopadao, ali je bio žestok do bola i bogami uspevao je i da se potrka i po koju nagradu da osvoji. Putnički Dodžovi jesu malo problematični - niti riba niti devojka, niti baba, niti mlada . . nisam za njih imao razumevanje poslednjih 10-tak godina.

"Il Grande" Serdjo ako išta poznaje - poznaje američko tržište gde se školovao i gde je radio. Daće Bog sreće pa da svi vidimo napredak u njegoim potezima..

qR_Kr.jpg... nije baš mnogo "šugav" :thumbup:

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites
Treba imati u vidu da je kupovinom većinskog paketa FIAT ušao pored Američke fabrike i u posed fabrika u Australiji i Kanadi.

Fiat nema ni blizu većinsko vlasništvo. ;)

Na osnovu sklopljenog ugovora, Fiat će imati 20 odsto udela u novom Krajsleru, a Markione će biti na čelu treće po veličini američke autokompanije.

Za 20 procenata učešća u novoj firmi, Fiat će Krajsleru obezbediti tehnologiju za proizvodnju manjih, štedljivijih i ekološki čistijih vozila...

Fiat & Chrysler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno, ali ima KONTROLNI paket. Sadašnja pozicija mu pruža mogućnost dokupa do 51%, koju ni jedan učesnik u sadašnjoj vlasničkoj strukturi nema. Ova pozicija mu pruža mogućnost da odlučuje o sudbini fabrika, pravi poslovne planove, odredjuje dalji razvoj, proizvodnju, itd... što ni jedan dugi vlasnik nema.

http://www.emportal.rs/vesti/svet/98881.html

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Američka Vlada je postavila Markijonea za izvršnog direktora grupe Krajsler, a ne na osnovu broja akcija sa kojima Fiat sada raspolaže.

Fiat kasnije može da poveća svoj udeo na 35%, ali pre toga Krajsler mora da vrati 4.7 milijardi dolara u narednih 8 godina, koje je dobio od Američke Vlade...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crysler 200 navodno kreće od 2014. godine kada će biti predstavljen na Detroit Auto Show. Koncept Crysler 200 C EV je predstavljen daleke 2009. godine i sa svojih 488 cm bi se ugurao u ljuti segment BMW 3, Merc C , Audi A4, Passat i Insignia. Za razliku od exterijera (dizajn Nick Malachowsky) koji nije toliko smeo i revolucionaran kao enterijer. Tako da enterijer će pretrpeti najviše promena. Mislim da bi mu lepo čučnula Lancia značka. 

image.jpg image.jpg image.jpg
 
image.jpg image.jpg
 
image.jpg image.jpg image.jpg
 
image.jpg 9_a.jpg image.jpg
 
image.jpg image.jpg image.jpg
 
image.jpg image.jpg image.jpg
 
image.jpg image.jpg
 
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg 
 
 
lancia_flavia_positioning.jpg

 

 
Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...