Jump to content
FAS Goran
MarkoFaca

Fiat Punto mk.2 1.9 D / JTD - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Punio sam stari od 60Ah 12 sati i upalio je normalno, ali je jutro bilo toplo. Otisao kod elektricara, instument pokazao udarnu snagu od 390A umesto 540. Isti elektricar mi je rekao da ne uzimam manji od 66Ah, najbolje oko 71-2. Otisao u prodavnicu, svi radnici rekli 74-5Ah, uzeo sam CIAK Magnum od 75Ah 680A udarne snage, za 6700din. Stao je bez ikakvih problema, kutija nije skidana, sve stoji fabricki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa paljenjem na Puntu 1.2 16v, alternator i anlaser uradjeni prosle godine, akumulator kupljen prosle godine. Cim auto duze stoji nece da upali, a posle toga kad se vozi odmah pali. Punjenje oko 14V, kada se pali auto napon na akumulatoru ne pada ispod 10.7 V, proveravao sam sa unimerom da li vuce struju i to mi sad nije jasno kad povezem unimer na klemu i stubic kad tek stavim pokazuje 200 mA a posle par sekundi dok drzim unimer padne na oko 0,03 ili na 0 a kad opet stavim unimer sekund posle toga opet pokaze 200 mA pa za par sekndi opet spusti na 0,03-4. Sta mislite jel to znak da vuce struju ili ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlakša provera je da uveče, posle vožnje, skineš klemu. Ujutru zakači, ako kresne normalno, pravac električar. Uvek zna negde da padne na masu. Kad sam provlačio kablove za woofer i amp. skinuo plastičnu lajsnu, provukao kablove ispod tepiha i kad sam vraćao lajsnu, holšrafom probodem živu struju. Da sam gađao, nikada ne bih pogodio !!! Provalio sam , a kod tebe može da bude bilo šta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. U pitanju je punto 1.9D. Teze pali prvi put jer grejacima bas dosta treba da odrade svoj posao, tipa oko 30 sekundi. Svi su ispravni i zamenjeni. Sta moze biti uzrok? Procenio sam da je to uzrok zbog toga sto ako posle gasenja lampice grejaca sacetam nekoliko sekundi vergla bas dugo, dok ako malo duze sacekam (oko 30s) pali normalno. Puno hvala :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Ne razumem se dovoljno u popravke i automobile. Upalim punta, cuje se pumpa kad odradi. posle toga samo vergla. I nema dotok goriva u casici.. E sad. Nisam bio kuci, kad su bila kod majstora. Pregledao ih i kaze da je pumpa crkla. Da li da ih vozim kod drugog ili je do toga? 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa moze da se cuje da odradi,ali ne daje dovoljan pritisak da bi poterala gorivo,probaj drugu pumpu da stavis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi problem sa puntica. 

Punto 1.9 D 2001

Ujutru na prvo paljenje vergla 3-4 sekunde i tek onda upali ali kad je hladnije preko noci ili rano ujutru sobzirom da je kod mene ovih dana bilo +7 vergla malo duze jedno 5-6 sekunde i upali ali lose radi. E kad palim uvek mi treperi lampica za grejace. Ja proverim grejace svi ispravni ali ni jedan uopste nedobija struju bilo da je auto hladan ili vruc znaci uopste ne pali grejace. Relej sam proverio i kotva radi ali kad treba kotva da upali na kotvu dobija samo 2 volta. Sta to moze da bude. Svi osiguraci i releji rade... 

To moram da resim pre zime inace samo veca nizbrdica pomaze. 

I izgleda da neka dizna slabo radi jer mi bas pogorsao rad i izbaci mi ponekad plavi dim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat punto JTD imam problem vergla normalno i sve ali nece da upali na kljuc samo na gurku, sve normalno vergla ali ne pali, na gurku odmah upali, nekad se desi da upali i na kljuc ali retko?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno anlaser nije u dobrom stanju. Zakači se na dijagnostiku - i prilikom verglanja prati se broj obrtaja motora, ako je ispod (ako se dobro sećam) 250-280 obrt/min neće da pusti gorivo na dizne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,  naime posedujem auto punto 1.9D 2002, imam problem pri jutarnjem paljenju ali i u  toku dana. Ujutru kad zaverglam upali iz prve zatrokira i onda se ugasi ili nastavi da radi na tri klipa dam nekoliko puta gas i sve bude normalno, izbacuje dosta dima. Oko dizni  pusta naftu, a juce sam provalio da kad ugasim auto oko prve dizne cujem sistanje vazduha koje traje oko 15 sek, pa bih pitao da li  je sigurno do dizni jer mi za remont traze 100e, a procitao sam po forumima da moze da budu samo prelivna creva losa , unapred hvala 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvuci kao da gubi pritisak nafte na toj dizni, e sad je pitanje da li je do prelivnog creva ili dovodnog ili do kucista dizne. Ne znam kako idu cene remonta dizni ali 100e mi zvuci previse. Jesi se raspitao u vise Bosch servisa ili samo u jednom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo bi trebao da resis to duvanje oko dizni...skinite dizne...ocistite sve od garezi...promenite sajbne ispod ispod dizni. Onda promenite prelivna creva, ako se ponovi probajte da gorivo dovedete direktno iz neke flase zaobilazeci filter. Cesto problem bude u samom filteru ili u malom plasticnom prelivnom ventilu na njemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, vzr said:

Zvuci kao da gubi pritisak nafte na toj dizni, e sad je pitanje da li je do prelivnog creva ili dovodnog ili do kucista dizne. Ne znam kako idu cene remonta dizni ali 100e mi zvuci previse. Jesi se raspitao u vise Bosch servisa ili samo u jednom?

Mislio sam 100e za sve cetri dizne, ne po 100e za svaku :)

 

10 hours ago, Goran Zemun said:

Prvo bi trebao da resis to duvanje oko dizni...skinite dizne...ocistite sve od garezi...promenite sajbne ispod ispod dizni. Onda promenite prelivna creva, ako se ponovi probajte da gorivo dovedete direktno iz neke flase zaobilazeci filter. Cesto problem bude u samom filteru ili u malom plasticnom prelivnom ventilu na njemu.

dizne  danas obavezno skidam,  jer moram i poklopa motora da skidam svaki put kad diram njih tako da cu da ih odmah ostavim na remont, nego ova prelivna creva da li moraju neka posebna da se kupe i gde to ima da se uzme vec kad menjam dizne promenio bih i to, a filter je skoro nov nemam snjim mozda 6000km, a on se menja na veliki servis, mozda  je i do njega jer sam jednom prilikom sipao bas losu naftu i ovaj problem sam imao i ranije ali mng manje izrazajniji nego sada, ali mislim da je do dizni jer cujem sistanje oko njih...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.. Pretrazih forum, jos ne nadjoh da neko ima problem sa Puntom kao ja...

Elem, sve je notmalno radilo do jednog jutra kada nije htio uopste da upali...

Akumulator skoro nov, grijaci Marelli u januaru stavljeni...

Odslepam ga kod majstora, probao sve zivo, stavljao cak drugu boš pumpu, dizne... To nije kvar, rekoh super... Dalje trazi i ne moze naci kvar...

Odslepam ga u drugi servis koji ima kao savremeniju dijagnostiku i kao bolje majstore... Ni oni mu ne mogu naci kvar... Elektricari, elektronicari, bošisti, mehanicari, nista...

Digli ruke od njega... Kazu da ne mogu otkriti kvar...

Da li neko imao ovakav slucaj, ili ima li ko ideju sta se jos moze pogledati...

Stvarno čudo jedno... A auto leži u servisu...

Svaki savet prihvacam... Kako ono kazu stari : Siromahu je i noga u dupe, korak napred...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam bas kompetentan za JTD ali ja bih probao prepakovati drugi ECU, BSI, kontakt bravu i kljuc pa bih onda probao da startujem i iscitam kodove. Ako ti trenutni ECU ne drzi nikakve poruke o greskama u memoriji a ne moze da startuje, to bi bilo dobro mesto da nastaviti kopati dalje. Jesu li merili kompresioni odnos, pritisak nafte u dovodu, razvodu i prelivu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ljudi sto se javljate..

Ne znam tacno sto su mjerili... Dijagnostiku su kacili koja im je stalno nesto drugo javljala.. A oni se neke djelove mjenjali i pokusavali...

Slabo se razumijem u to, pa i nisam koristan iako trazim pomoc...

Ja jedino sto mogu uraditi, vase sugestije odstampati, pa dati majstoru da krene tim nekim redom..

Iz Bara sam.. NajCrnja Gora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram poci sutra do ovih u servis ako budu htjeli da mi to ispisu... Nesto su nadrkani, nisu mi mogli naplatiti, a izgubili vremena. Ja sam im nudio da plati, ali ne htjedose.. Oni ferski, ali su masili... valjda misle da su prepametni, pa im se ovo desilo...
Pokusacu da dodjem do tih podataka...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor ga je priključio na dijagnostiku i davao mu je jednu grešku, da motor nije u fazi i da je greška na senzoru bregaste. Uspio je da ga upali sa start sprejom i onda radi sasvim normalno, ali čim ga izgasi i proba ponovo da ga upali onda neće, kao da dizne ne daju goriva pri startu, izmjerio je pritisak pumpe za gorivo i pritisak je dobar. Zvao sam momke u Bijelu za remont dizni i rekli su mi da košta od 60-80 eura po komadu zavisno do dizne, a kažu da može jedna dizna da napravi problem i da zbog jedne neće da upali.

Sada ce dizne provjeravati...

Moze li biti sto drugo ili se mogu osloniti na ovo njegovo misljenje...?

 

Jos nešto da pitam.

Koliko kostaju potpuno nove dizne da se kupe za ovaj auto?

 

Ako jesu one problem, onda da ih nove stavim i zacrsim sa tim jednom za svagda.

 

Gdje ih je najpoviljnije kupiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...