Jump to content
FAS Euroauto Goran
zlox

Fiat Stilo - kvačilo

Recommended Posts

On 7.7.2017. at 10:42 AM, Ivan said:

 

Novo je novo ja lično bi uzeo nov set.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propade kvacilo, kad se vrati rukom sisti ulje na ovu kapicu.

 

IMG_20170722_230315.jpg

U posudi nedostaje ulja. Svaki put papucica ostane na podu. Kad je vratim rukom, pa pritisnem, curi ulje na ovu sisicu. Nece salta kad je upaljen, ugasen hoce. Jel druk, cilindar, korpa, ili sve? :huh:

Kvacilo je prethodno bilo tvrdo, i hvatalo na samom dnu.

Edited by mosho

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, mosho said:

Propade kvacilo, kad se vrati rukom sisti ulje na ovu kapicu.

 

IMG_20170722_230315.jpg

U posudi nedostaje ulja. Svaki put papucica ostane na podu. Kad je vratim rukom, pa pritisnem, curi ulje na ovu sisicu. Nece salta kad je upaljen, ugasen hoce. Jel druk, cilindar, korpa, ili sve? :huh:

Kvacilo je prethodno bilo tvrdo, i hvatalo na samom dnu.

 

Moja greška, ne pušta na kapicu, puklo je ovo hidraulicno crijevo. Pukotina se vidi i na slici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru. Sad se postavlja pitanje šta bi mogao biti uzrok? Visoka temperatura, ili je set za zamjenu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti "slini" gore na klapni usisa, najpre ce biti da je uzrok ulje (tacnije uljne pare) koje se slivaju na crevo.

Inace je crevo sa slike fabricki armirano, u tom delu je ravno/pravo (ne znam da li si ti za potrebe fotkanja i prikaza naprsnuca napravio luk) i treba naravno da bude suvo kao barut.

Vidim da se po forumu (a i generalno) zdravo za gotovo uzima da je normalno da JTD "slini" na usisu u bilo kojoj meri i da ne treba nista preduzimati po tom pitanju. A sem vizuelnog utiska koji je u stvari i najmanje bitan, moze da ima prilicno posledica po gumene delove okolo.

Bas iz tog razloga sam pre neku godinu promenio to glupavo reseno plasticno crevo od IC do usisa (slabiji A3.000 od 80 KS ima normalno metalno, ali i nema IC izmedju). A pre neki mesec preventivno i "S" crevce termostata (koje mi je bilo sumnjivo zbog prethodnog creva usisa) naduto iznad selne, nalazi se odmah ispod klapne, a kostalo je Boga oca iz originala za onolicno sranj*e od 15 cm. Bas sam tada prekontrolisao i ovo crevo hidraulike sa slike, sve je suvo i u prasini.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaista postoji luk. Dalje se savija kruzno, i ide na neku cijev, vjerovatno ka cilindru pedale. Ovo sto si naveo za klapnu, 99% je uzrokovalo pucanje. 

IMG_20170723_131729.jpg

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat prethodnog posta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je odmah od ventila armirano crevo hidraulike i sigurno prvih 10-15 cm bez prevoja, zato sam i pitao.

A na usisu na slici slini... Kao sto rekoh, kod sebe sam preventivno zamenio to gornje "S" crevce termostata koje je kod tebe sa zutom selnom (i tu se malo nadulo iznad selne, ali ne deluje za uzbunu). Zavrsava se odmah iza druge krivine, jedva ga nadjoh novog iz originala. Zamensko nemaju po radnjama, polovno mi nije padalo na pamet da stavljam.

Naravno da ono nema direktne veze sa temom i kvacilom, ali je uz ovo crevo hidraulike zajedno na udaru u slucaju curenja uljnih para pa ih nije lose oba prekontolisati, ako se vec ne resava uzrok vlazenja na usisu. Posledice pucanja su gubitak rashladne tecnosti za "S" crevce ili gubitak kvacila za crevo hidraulike, sto nije bas ni najmanje prijatno da se desi negde u putu.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako izgleda to crijevo, ako nekoga zadesi isti problem. Jednostavno ga je zamjeniti, sa jedne strane ima osigurac, sa druge se izvrne sa cijevi. Nakon zamjene je potrebno ozraciti sistem, na ovoj kapici, koja se nalazi na samom crijevu.

Hvala svima.

IMG_20170729_111322.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

Imam problem sa stilom 2004 1.9jtd u pitanju je problem sa kvacilom...Kupljen je sa kvarom lamele,ona je zamenjena i provereno sve..Kada je auto upaljen od tad ima ptoblem sa kvacilom,naime,kvacilo je dobro,ali hvata skoro u pod i ne odvaja dovoljno,kada idpustam vazduh on izlazi stalno,nikako da krene samo ulje,mogu ispustiti pola litra,a opet nista,model je sa osiguracem..

Moze pomoc?Unapred hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, urke86 said:

Moze li hitan odgovor. Da li se na nuova bravu skida ceo menjac radi zamene cilindra kvacila? 

Ako je novi bravo mj....mora menjac dole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prije desetak dana kad je hladnije vreme pocelo mi cviliti iz kvacila. Kad je otpusteno kvacilo iznad 1500 okretaja pocme cviliti. Cim malo taknem papucicu prestane. Nakon dva dana to je prestalo. Pojavio se problem sa remenicom radilice i kad sam nju promjenio opet se pojavilo cviljenje kvacila. Da li je to druk lezaj? Ili se on mora cuti samo kad je pritisnuto kvacilom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na putu do posla propadne mi papucica kvacila do pola i malo teze ide u brzine.Vrati se , ali po neki put ostane na pola pa je vratim nogom. Iscitao sam predhodne postove i kapiram da moze da bude jeftino, a moze i skupo. Pitanje je da li neko zna dobrog majstora u Pancevu , jer sam do sada imao posla samo sa budalama i ne bih hteo da me i ovaj put za#+?#.Otisao bih kod Gorana, ali se plasim da mi auto ne ostane na sred puta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto ne znam ni jednog ok majstora u Pancevu, odvezao sam auto kod Gorana u Zemun. Javice mi kada ga otvori sta je za menjanje. Nadam se da nije najskuplja solucija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Javio mi se Goran. Korpa, lamela, druk otisli. Zamajac moze jos malo da gura. Ostecen je od lamele. Menjamo sve, cena prava sitnica 80000. Idem sad da se obesim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...