Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo - kvačilo

Recommended Posts

Meni je kvacilo vremenom omeksalo :question: Ne razumem kako ali je mekse nego sto je bilo.

Da li ja meni noga ojacala ili je nesto drugo u pitanju, ali kvacilo je mekse. :unsure:

Inace, prvi put kad sam seo u stila (pre 2 meseca), pri kupovini, kvacilo je bilo pretvrdo.

Ima li kakvog logickog objasnjenja za ovo ?

Edited by m4rk0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i mene sa jednim pitanjem oko kvacila. U kolima je fabricko i auto je presao skoro 118000 km. Da li postoji neki trenutak tj kilometraza kada bi trebalo promeniti set kvacila iako nema nikakvih simptoma?

Kad pritisnem kvacilo do kraja cuje se kao neko grebanje? Predpostavljam da je nesto oko druk lagera ili korpe ali posto ne znam pitam vas? Imam mali servis za jedno 3000km pa sam mislio da sve to ostavim za tad ali ako treba odma da reagujem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu ne. Zatreslo mi par puta ali npr kad vozim zustrije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo jedne slicice mesta gde se ozracuje kvacilo.cilindar se nevidi jer je u ovoj verziji iz komada sa druk lezajem u zvonu menjaca

aV1XUOW0.jpg

Kako se ovde ozraci cilindar?Ova sisisa ne moze da se odvrne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ovoj varijanti sa integrisanim cilindrom u menjacu (takav je moj stilo) da li se prilikom zamene seta i drug lezaja menja i taj cilindar, koliko ti delovi kostaju i koji je proizvodjac najbolji po pitanju odnosa cene i kvaliteta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Imam problem sa kvacilom, pa mi treba pomoc. Auto je Stilo 1,6 16v 76kW 2003. (po broju sasije, iako u saobracajnoj pise 2004)

Pozovem AP Sport jednom. Kaze covjek imamo set Valeo, 6500 din. Ja se odusevim cijenom. Pozovem majstora, on kaze, nesto mi to sumnjivo, pitaj ima li druk lezaj u setu.

Pozovem AP Sport drugi put. Covjek (stvarno ljubazan) kaze ima, gospodine, nista ne brinite. Ne bude mi mrsko i ja odem na njihov sajt, kad tamo imam sta da vidim. Ima set za 1,4; 1,8; 1,9 JTD; 2,4 Abarth; ali za 1,6 - nema...

Pozovem AP Sport treci put. Izvinem se sto sam dosadan, objasnim da zovem iz Republike Srpske, da bi bilo komplikovano vracanje ako dodje do greske, blablabla. Kazem mu da na sajtu nemaju taj dio, on kaze ima. Kazem mu otvori sajt, on otvori i kaze greska na sajtu. Kazem, molim te covjece, postoji li jos neki nacin da se to provjeri 100%? Kaze, daj broj sasije/motora... E, gospodine, znate, za vas auto ide set koji mi nemamo.

Dobro, kazem ja, koji je to dio. Kaze, evo vam broj: VALEO 826231.

Ja sam provjerio na onom ePER-u Fiat-ov broj (71719616 i 71744043) i nasao da pomenuti VALEO odgovara.

E, sad mene zanima da li je neko kupovao upravo taj dio i koja je cijena? Ja sam zvao jos neke prodavnice i cijene se krecu od 6500 do 12000 dinara u BG, i od 280 do 350 KM u Bijeljini (sto je cca 145 do 180 evrica), pa mi nije jasno kako tolike razlike. Je li moguce da da su ovi ovde toliki majmuni i da hoce da zarade 300% od nabavne cijene!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako ne kupujte setove kvacila u EUROAUTO prodavnicama a evo i zasto:

Odem ja danas kod njih posto sam cuo da imaju LUK SETOVE KVACILA za moj stilo JTD a po savetu majstora da su to dobri setovi i kupim jedan po ceni od 23.478,92 din. iako sam mogo da za manje od 13k dinara kupim VALEO reko kad je bal nek je sa muzikom ne skida se menjac svakog dana.

Odem malopre do majstora da mu odnesem sve delove koje sam kupio kad ono MRK MALO, kutija seta vec otvarana a u njoj VALEO lamela i VALEO korpa (ja u prodavnici nisam ni gledao sta mi pakuju u kesu), vratim se ja do prodavnice i opet MRK, zatvoreno.

Posle pola sata okretanja telefona nisam uspeo da dobijem broj od prodavca i resim da pozovem predstavnistvo u Beogradu i zamislite sta mi kaze lik koji se javio: "Da gospodine mi prodajemo VALEO setove u LUK kutijama (navodno tako su stigli jer LUK nije imao te setove pa su im poslali VALEO u svojim kutijama)"

Bilo je tu jos mnogo objasnjavanja preko telefona ali da ne duzim, jednostavno sam zaprepascen kad vidim sta su sve ljudi spremni da urade. Ako mi neko objasni kako da okacim slike rado cu vam sve to dokumentovati fotografijama koje sam upravo napravio (LAMELA, KORPA, RACUN I KUTIJA). Ujutru idem da probam da povratim svoj novac i javljam sta je bilo. I naravno otvorite cetvoro oci kad kupujete delove....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to nista cudno, Luk originalno pakuje Valeo setove za fiat-alfa vozila. Ja sam takav set kupio u Holandiji, originalni Luk set a unutra Valeo korpa i lamela, i SKF druk lezaj. Za Luk se selektuje verovatno prva klasa Valeo-a i shodno tome je i cena takva. To mozes i da proveris kod Schaeffler Gruppe direktno na sajtu Luk.de. Imas kontakt telefone i e-mail. Ja sam razgovarao sa prodavnicom u NL a veruj mi da se ne bave prepakivanjem ni pod razno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih da zvucim kao da pravdam prodavca iz bilo kog razloga,ali ovo je sasvim normalna situacija,pogotovu kada je u pitanju JTD motor.

Naime,LUK kvacila su poznata kao znatno "meksa" od Valea :yes i u varijantama za benzinske motore,pa iz tog razloga ni ne prave setove za JTD,vec bukvalno pakuju VALEO kvacila u svoje kutije i to je tako svuda u svetu :whistle: .

A ovo "u svetu" sam pomenuo jer je istu situaciju imao i nas drugar Jagodinac :welcome: ,koji je u Becu-Austrija,pogledao tri razlicta seta kvacila VALEO,LUK i treci(ne mogu da se setim koji je proizvodjac bio)-u svim kutijama je bio VALEO set kvacila,jednom reciju oni ih prave i za druge proizvodjace.

Jagodinac ce se mozda i javiti da potvrdi ovu pricu,ako vidi ovaj post :question: .

Tek sad videh DFast-ov post-ista prica :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

rade to firme izmedju sebe,kompenzacije.cak je nas kolega sa foruma iz beca kupio lukov set a unutra valeo i to kod poznanika u radnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zasto nisu bar utisnuli dodatno neki svoj zig na setu. I kako ja da budem siguran da je to set boljeg kvaliteta od onog seta koji kosta 12-13k dinara, kako da primetim razliku. I sta uopste predlazete da radim sada, da li ipak da uzmem svoj novac i kupim valeo upola cene ili...? Kakvog su kvaliteta ovi setovi valeo od 12-13k, koju kilometrazu prelaze u proseku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

setovi su dobri a kilomertaza zavisi od uslova voznje i vlasnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to treba da znaci da je bolje da ustedim 100e i kupim najjeftiniju varijantu VALEO? Ocekujem da uz neku prosecnu voznju odradi 50-70k kilometara minimum, da li je to moguce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo je kad čovek nešto novo nauči. :)

Da li ima neke razlike između Valeo kvačila iz Valeo kutije i onog iz Luk kutije, pri čemu ne mislim na cenu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam vratio valeo set sa luk kutijom i kupio na drugom mestu valeo sa cenom nizom za 100 evra, na izgled ne primecujem nikakvu razliku (osim u kutiji na kojoj sada pise VALEO i pocepanoj deklaraciji pa zalepili neku drugu, verovatno da se ne vidi zemlja porekla), za par dana bice sastavljen auto pa cu da vidim da li ima nekih neobicnosti u voznji. Moje licno misljenje je da kvalitet kod nas ne postoji, onda bar kupis jeftino pa koliko izdrzi. Fabricki set je izdrzao 170k kilometara sto od ovog novog ne ocekujem ali za te pare bicu zadovoljan i sa 70k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kod mene stavio Valeo. Identično je bilo originalu, a original nije bio potrošen, nego ga je podmazivalo ulje koje je prolazilo kroz šrafove korpe. To je bilo na 110k, a sad je 160k skoro. Vrlo verovatno bih i dalje bio na prvom kvačilu da nije počelo da curka ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Ja sam danas bio kod majstora. Otvorio kvacilo i ispostavilo se da set koji sam kupio (na osnovu broja sasije koji su mi trazili u prodavnici) ne odgovara!

Sutra idem da vratim i nosim izvadjeni set da vidim sta je u pitanju. Inace, kod mene je takodje proslo ulje, s tim sto moj majstor kaze da je proslo kroz nekakav semering... Provjeri da li ti je masno dole oko mjenjaca, mozda je i kod tebe slicno. Kod mene je bilo masno kad sam kupio auto, a od tada sam presao 23k, i tek onda je pocelo da proklizava. Ko zna sta je bilo prije toga.

To je cijena kupovine polovnog auta... Sledeci put kupujem novi auto, samo ako bude para...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije curilo na semeringu, curilo je na šrafovima i problem je rešen još 2007 stavljanjem loktita na sve šrafove - i na one na kojima nije curilo. :) Imao sam tu nesreću da tada nije bilo puno Stila kod nas kad sam ga ja kupio, niti sam imao majstora koji je imao dovoljno iskustva sa konkretnim modelom automobila. Sad je priča sasvim drugačija kad je auto pravi hit među polovnim vozilima. Ne znam da li postoji auto u klasi koji je jednostavnije i jeftinije kvalitetno održavati.

Nemaš nekih argumenata za novi automobil. Imamo i novu Octaviu (i nije više nova, vozimo je od aprila 2009), koja je imala više pehova u garanciji nego moj Stilo za 4 godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, evo i ja da postavim jedno pitanje, desava mi se da po nekad zatrese pri kretanju i po malo mi cima kad saltam manje brzine, da li to znac da moram da mjenjam ceo set kvacila :crybaby: i ako mi mozete reci sta spada u to... hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

tesko je reci sta je uzrok cimanja kod seta kvacila jer je sve upakovano u zvonu menjaca i ne moze se videti dok se ne skine menjac.u pricipu kad se radi promena menja se ceo set kvacila (korpa,lamela,druk) kao i ulje u menjacu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam (tj. moj auto) imao slicne simptome. Treskanje, itd. Kazu da to moze biti i do nosaca motora. Auto je trenutno kod majstora, vidjecemo sta ce biti i da li ce posle zamjene kvacila da treska. Danas sam isao u BG da zamijenim set koji su mi prethodno prodali. Ispostavilo se da je dobavljac zahebao cijelu stvar. Naime, set koji je meni trebao (Valeo 826231), je iz nekog razloga (navodno im je iz Valea receno da su isti) zamijenjen nekim drugim, koji ni u ludilu ne bi mogao da se nagura u zvono mjenjaca. Ovaj koji sam danas uzeo je skuplji (cijena je 100 evrica), prvi je bio 65 evrica. I tacno, u setu je korpa, lamela, i za moj auto - "posebni druk lezaj". Tako je klasifikovan u prodavnici... Kod mene je otisao i taj neki semering, pa se mora otvarati kompletan mjenjac. Sreca pa nije hidraulicni druk...

Smatrao sam potrebnim da sve ovo ispricam, moglo bi nekom ustedjeti mnogo novca, i sto je mozda i vaznije - mnogo nerviranja. Ako imate Stilo 1.6 16v, 76kW, kod motora 182.B.6000, Valeo 826231 je jedini set koji odgovara. Sachs je 3000 951 110, a Luk 620 3066 00.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...