Srkii 3 Posted July 8, 2017 On 7.7.2017. at 10:42 AM, Ivan said: Novo je novo ja lično bi uzeo nov set. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mosho 0 Posted July 22, 2017 (edited) Propade kvacilo, kad se vrati rukom sisti ulje na ovu kapicu. U posudi nedostaje ulja. Svaki put papucica ostane na podu. Kad je vratim rukom, pa pritisnem, curi ulje na ovu sisicu. Nece salta kad je upaljen, ugasen hoce. Jel druk, cilindar, korpa, ili sve? Kvacilo je prethodno bilo tvrdo, i hvatalo na samom dnu. Edited July 22, 2017 by mosho Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted July 23, 2017 Koliko ja vidim u ove sitne sate, iskočio osigurač od creva pa izašlo kao kad se liftira vazduh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mosho 0 Posted July 23, 2017 9 hours ago, mosho said: Propade kvacilo, kad se vrati rukom sisti ulje na ovu kapicu. U posudi nedostaje ulja. Svaki put papucica ostane na podu. Kad je vratim rukom, pa pritisnem, curi ulje na ovu sisicu. Nece salta kad je upaljen, ugasen hoce. Jel druk, cilindar, korpa, ili sve? Kvacilo je prethodno bilo tvrdo, i hvatalo na samom dnu. Moja greška, ne pušta na kapicu, puklo je ovo hidraulicno crijevo. Pukotina se vidi i na slici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted July 23, 2017 Rešenje se samo nameće ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mosho 0 Posted July 23, 2017 Hvala na odgovoru. Sad se postavlja pitanje šta bi mogao biti uzrok? Visoka temperatura, ili je set za zamjenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 23, 2017 Dotrajalost creva...ništa drugo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted July 23, 2017 (edited) Ako ti "slini" gore na klapni usisa, najpre ce biti da je uzrok ulje (tacnije uljne pare) koje se slivaju na crevo. Inace je crevo sa slike fabricki armirano, u tom delu je ravno/pravo (ne znam da li si ti za potrebe fotkanja i prikaza naprsnuca napravio luk) i treba naravno da bude suvo kao barut. Vidim da se po forumu (a i generalno) zdravo za gotovo uzima da je normalno da JTD "slini" na usisu u bilo kojoj meri i da ne treba nista preduzimati po tom pitanju. A sem vizuelnog utiska koji je u stvari i najmanje bitan, moze da ima prilicno posledica po gumene delove okolo. Bas iz tog razloga sam pre neku godinu promenio to glupavo reseno plasticno crevo od IC do usisa (slabiji A3.000 od 80 KS ima normalno metalno, ali i nema IC izmedju). A pre neki mesec preventivno i "S" crevce termostata (koje mi je bilo sumnjivo zbog prethodnog creva usisa) naduto iznad selne, nalazi se odmah ispod klapne, a kostalo je Boga oca iz originala za onolicno sranj*e od 15 cm. Bas sam tada prekontrolisao i ovo crevo hidraulike sa slike, sve je suvo i u prasini. Edited July 23, 2017 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
mosho 0 Posted July 23, 2017 (edited) Zaista postoji luk. Dalje se savija kruzno, i ide na neku cijev, vjerovatno ka cilindru pedale. Ovo sto si naveo za klapnu, 99% je uzrokovalo pucanje. Edited July 23, 2017 by Ivan Skinut nepotreban citat prethodnog posta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted July 23, 2017 (edited) Kod mene je odmah od ventila armirano crevo hidraulike i sigurno prvih 10-15 cm bez prevoja, zato sam i pitao. A na usisu na slici slini... Kao sto rekoh, kod sebe sam preventivno zamenio to gornje "S" crevce termostata koje je kod tebe sa zutom selnom (i tu se malo nadulo iznad selne, ali ne deluje za uzbunu). Zavrsava se odmah iza druge krivine, jedva ga nadjoh novog iz originala. Zamensko nemaju po radnjama, polovno mi nije padalo na pamet da stavljam. Naravno da ono nema direktne veze sa temom i kvacilom, ali je uz ovo crevo hidraulike zajedno na udaru u slucaju curenja uljnih para pa ih nije lose oba prekontolisati, ako se vec ne resava uzrok vlazenja na usisu. Posledice pucanja su gubitak rashladne tecnosti za "S" crevce ili gubitak kvacila za crevo hidraulike, sto nije bas ni najmanje prijatno da se desi negde u putu. Edited July 23, 2017 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
mosho 0 Posted July 29, 2017 Ovako izgleda to crijevo, ako nekoga zadesi isti problem. Jednostavno ga je zamjeniti, sa jedne strane ima osigurac, sa druge se izvrne sa cijevi. Nakon zamjene je potrebno ozraciti sistem, na ovoj kapici, koja se nalazi na samom crijevu. Hvala svima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
StefanJocić 0 Posted April 18, 2018 Pozdrav svima, Imam problem sa stilom 2004 1.9jtd u pitanju je problem sa kvacilom...Kupljen je sa kvarom lamele,ona je zamenjena i provereno sve..Kada je auto upaljen od tad ima ptoblem sa kvacilom,naime,kvacilo je dobro,ali hvata skoro u pod i ne odvaja dovoljno,kada idpustam vazduh on izlazi stalno,nikako da krene samo ulje,mogu ispustiti pola litra,a opet nista,model je sa osiguracem.. Moze pomoc?Unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted April 18, 2018 Na Ostruznici mozes da podesis visinu kvacila, ako je sve ostalo uredu, mogu da probam da ti nabavim broj Quote Share this post Link to post Share on other sites
urke86 9 Posted July 31, 2018 Moze li hitan odgovor. Da li se na nuova bravu skida ceo menjac radi zamene cilindra kvacila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted July 31, 2018 2 hours ago, urke86 said: Moze li hitan odgovor. Da li se na nuova bravu skida ceo menjac radi zamene cilindra kvacila? Ako je novi bravo mj....mora menjac dole. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted December 25, 2018 Prije desetak dana kad je hladnije vreme pocelo mi cviliti iz kvacila. Kad je otpusteno kvacilo iznad 1500 okretaja pocme cviliti. Cim malo taknem papucicu prestane. Nakon dva dana to je prestalo. Pojavio se problem sa remenicom radilice i kad sam nju promjenio opet se pojavilo cviljenje kvacila. Da li je to druk lezaj? Ili se on mora cuti samo kad je pritisnuto kvacilom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted June 6, 2019 Na putu do posla propadne mi papucica kvacila do pola i malo teze ide u brzine.Vrati se , ali po neki put ostane na pola pa je vratim nogom. Iscitao sam predhodne postove i kapiram da moze da bude jeftino, a moze i skupo. Pitanje je da li neko zna dobrog majstora u Pancevu , jer sam do sada imao posla samo sa budalama i ne bih hteo da me i ovaj put za#+?#.Otisao bih kod Gorana, ali se plasim da mi auto ne ostane na sred puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted June 9, 2019 Posto ne znam ni jednog ok majstora u Pancevu, odvezao sam auto kod Gorana u Zemun. Javice mi kada ga otvori sta je za menjanje. Nadam se da nije najskuplja solucija Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted June 9, 2019 Vidimo se sutra tamo ako budes isao po auto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted June 9, 2019 U sredu ga otvara Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 643 Posted June 10, 2019 Javio mi se Goran. Korpa, lamela, druk otisli. Zamajac moze jos malo da gura. Ostecen je od lamele. Menjamo sve, cena prava sitnica 80000. Idem sad da se obesim Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted June 10, 2019 Kod mene jos malo skuplje... Quote Share this post Link to post Share on other sites