vicent 1263 Posted August 19, 2014 Cilindar pedale kvačila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 19, 2014 Hvala.Kad ga napravim javljam sta je bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 20, 2014 Zamenjen cilindar u kabini bacih 5500din i isto je!!!!! :2guns: :2guns: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 20, 2014 Imas cilindar i na menjacu...Ali nemoj da menjas dok ti majstor tacno ne kaze sta je problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted August 20, 2014 Taj na menjacu je u stvari u menjacu koliko se secam, tako da ima tu dosta zajebancije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted August 20, 2014 U 90% slučajeva je cilindar na pedali. Ako je onaj u menjaču,sledi skidanje menjača (veoma retko propada). Budi spreman da menjaš set kvačila jer postoji mogućnost da ti je druk propao kroz peraja korpe! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 20, 2014 To da. Dok ne skines menjac ne znas do cega je Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 20, 2014 Danas uzeh sam da ispustim vazduh jer mi se cini da slabo ispustili ovi u servis i za sada radi ok evo dodjoh do prokuplje i radi.Onaj stari nije procureo ali ona sipka sto ulazi u njega klimala se na sve strane.Sto se tice ispustanja vazduha malo je zeznuto nije kao za kocnice kad se nadruka i drzi ne moze da se izvuce crevo jedino da se nadruka pa se izvuce i da izlazi na slobodan pad.Ako neko zna drugacije neka kaze? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milansusnjar81@gmail.com 0 Posted August 23, 2014 (edited) imam stila 16 16 v sinoc kad sam se vracao sa puta pocelo mi se desavati sledece kad ubacim u brzinu pustm kvacilo cuje se blagi udarac negde kod menjaca i pri svakom odpustanju kvacila cuje se udarac da lije neko imao ovakav problem kako ga je resio i koliko para unapred hvala Edited August 25, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted August 23, 2014 Pre će biti gornji cilindar kvačila. Teraj kod majstora pa gledajte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted August 23, 2014 Može biti nosač motora, a može biti i do poluosovine. To će majstor kada ga digne na dizalicu ustanoviti već. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milansusnjar81@gmail.com 0 Posted August 23, 2014 ima lufta u polousovini kad uzmem rukom tamo do menjaca oseti se luft e sad ne znam dali ce se problem resiti zamenom krsta na istoj Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 24, 2014 Taj "luft" sto ti spominjes ne moze se opisati recima na forumu. Mora majstor da ti pogleda i drzace i poluosovine pa da vidi do cega je. Mozes i u menjacu imati luft Quote Share this post Link to post Share on other sites
pecko057 0 Posted August 26, 2014 Pročitah topic od a do ž (ili ti š) ali niko nema problem kao ja.Kvačilo je normalno, nema praznog hoda, srednje tvrdo (ili srednje mekano), ali nikako ne mogu glatko da prebacujem brzine.Jednostavno, kao da se stalno mijenja, neznatno, ali dovoljno da mi uvijek nešto cima, kao da tek učim voziti Stekao sam osjećaj da se mijenja od paljenja do paljenja auta. Vozim na plin, ali potpuno isto se ponaša i na plinu i na benzinu.Par puta mi se takođe desilo da se zatrese pri kretanju, ali vrlo rijetko, možda jednom u 10-ak dana. Ima li neko ideju, šta bi moglo biti?Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted August 26, 2014 Moze da bude druh lager da je na izdisaju...bar to trzanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted August 26, 2014 Ako se ''menja'', može biti do nekih od cilindara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pecko057 0 Posted August 26, 2014 Ma trzanje uopšte nije problem, to se desi jednom u 10-15 dana, više me nervira ovo što konstantno vozim kao početnik.Jednostavno ne mogu da sinhronizujem gas i kvačilo, svaki put se drugačije ponaša. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted August 26, 2014 racunam da imas i situacija gde ubodes brzinu bez problema, u takvim situacijama prati gde odvaja/hvata kvacilo u odredjenoj brzini. Npr. Druga na pola hoda, treca na 3/4 itd. Mozda ti pomogne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pecko057 0 Posted August 28, 2014 Juče sam malo obratio pažnju na ovaj problem i čini mi se da kvačilo u stvari odvaja stalno na otprilike istom mjestu, samo što nekada odvoji naglo, a nekada sporije tako da nekad uspijem prešaltati nježno, a kad odvoji naglo onda mi auto počne trzati i dobijem ono kao međugas ili kako to već zvuči.Je li to moguće ili umišljam? Ako je moguće, zna li neko šta bi mogao biti problem. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted August 28, 2014 Pre će biti gornji cilindar kvačila. Teraj kod majstora pa gledajte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted August 28, 2014 I meni to sve najviše liči i dalje na neki od cilindara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cobra11 1 Posted September 11, 2014 Mozda ponavljam mozda ne, da li bi mogao neko ponovo napisati kako se ispusta vazduh iz druk lagera, posto cu kupovati nov treba ga napuniti uljem...Majstor nije bas nesto siguran kako se ispusta. da lida napunimo druk lezaj prvo uljem pa da ga stavljamo na menjac pa ceo menjac na motor ili sve nabacati pa tek onda puniti uljem, kako ce biti lakse???Da li se u onu rupicu ubaci neka igla pritisne kuglica pa izadje vazduh ili kako? Malo pojasnjenja ili link. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 11, 2014 Kad namontirate sve i napunite bocu sa uljem,onda na crevo gde ulazi u cilindar skinete osigurac i povucete crevo malo i pustite na slobodan pad da izlazi ulje dok ne izadje vazduh,kad nema vise vazduha vratite crevo i osigurac i onda nadrukaj par puta pa neka on skine opet osigurac i izvuce malo crevo da izadje jos vazduh,a moze i da izvuce crevi i ti polako rukom stiskas pedalu sa osecaj da mu ne naspricas ulje u oci i kad propadne pedala drzis dok on ne vrati crevo i osigurac pa onda opet nadrukas i opet isti redosled pazite i na gumice da ih ne pokidate nabavite za rervu jednu dve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted September 11, 2014 Ma idi bre kod drugog majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
cobra11 1 Posted September 12, 2014 Hvala na odgovoru... Majstor sam ja Nedam u slovackoj 150e za menjanje kvacila. Za 310e kupujem set kvacila sa druk lezajem, silent blok menjaca, cilindar kvacila, ulje, kociono ulje, filteri vazduha klime i ulja, tovatnu mast i tutelu za menjac u VDV centru u NS. Znaci pola bi dao za ruke majstoru ovako polu imam placene delove a jos na to u slovacko bi ovo sve platio oko 550e (Mislim na delove) tako da mi se isplati i put do kuce Bice i slika uvezi skidanja menjaca i tra la la sve dok nenamontiram i kad bude sve ispravno tek onda cu se pohvaliti. Inace racupao pola auta necudi me sto toliko puno kosta menjanje kvacila. Quote Share this post Link to post Share on other sites