Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo - kvačilo

Recommended Posts

Zamenjen cilindar u kabini bacih 5500din i isto je!!!!! :2guns: :2guns: :2guns: :2guns:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U 90% slučajeva je cilindar na pedali. Ako je onaj u menjaču,sledi skidanje menjača (veoma retko propada). Budi spreman da menjaš set kvačila jer postoji mogućnost da ti je druk propao kroz peraja korpe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas uzeh sam da ispustim vazduh jer mi se cini da slabo ispustili ovi u servis i za sada radi ok evo dodjoh do prokuplje i radi.Onaj stari nije procureo ali ona sipka sto ulazi u njega klimala se na sve strane.Sto se tice ispustanja vazduha malo je zeznuto nije kao za kocnice kad se nadruka i drzi ne moze da se izvuce crevo jedino da se nadruka pa se izvuce i da izlazi na slobodan pad.Ako neko zna drugacije neka kaze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 imam stila 16 16 v  

sinoc  kad  sam  se  vracao  sa  puta  pocelo  mi  se  desavati  sledece  kad ubacim  u brzinu pustm  kvacilo cuje se  blagi udarac negde  kod menjaca i pri svakom odpustanju kvacila cuje se udarac  da lije neko imao ovakav problem kako ga je resio i koliko para  unapred hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može biti nosač motora, a može biti i do poluosovine. To će majstor kada ga digne na dizalicu ustanoviti već. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj "luft" sto ti spominjes ne moze se opisati recima na forumu. Mora majstor da ti pogleda i drzace i poluosovine pa da vidi do cega je. Mozes i u menjacu imati luft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitah topic od a do ž (ili ti š) ali niko nema problem kao ja.

Kvačilo je normalno, nema praznog hoda, srednje tvrdo (ili srednje mekano), ali nikako ne mogu glatko da prebacujem brzine.

Jednostavno, kao da se stalno mijenja, neznatno, ali dovoljno da mi uvijek nešto cima, kao da tek učim voziti :)

Stekao sam osjećaj da se mijenja od paljenja do paljenja auta. Vozim na plin, ali potpuno isto se ponaša i na plinu i na benzinu.

Par puta mi se takođe desilo da se zatrese pri kretanju, ali vrlo rijetko, možda jednom u 10-ak dana.

 

Ima li neko ideju, šta bi moglo biti?

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma trzanje uopšte nije problem, to se desi jednom u 10-15 dana, više me nervira ovo što konstantno vozim kao početnik.

Jednostavno ne mogu da sinhronizujem gas i kvačilo, svaki put se drugačije ponaša.

Share this post


Link to post
Share on other sites

racunam da imas i situacija gde ubodes brzinu bez problema, u takvim situacijama prati gde odvaja/hvata kvacilo u odredjenoj brzini. Npr. Druga na pola hoda, treca na 3/4 itd. Mozda ti pomogne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče sam malo obratio pažnju na ovaj problem i čini mi se da kvačilo u stvari odvaja stalno na otprilike istom mjestu, samo što nekada odvoji naglo, a nekada sporije tako da nekad uspijem prešaltati nježno, a kad odvoji naglo onda mi auto počne trzati i dobijem ono kao međugas ili kako to već zvuči.

Je li to moguće ili umišljam? Ako je moguće, zna li neko šta bi mogao biti problem.

 

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda ponavljam mozda ne, da li bi mogao neko ponovo napisati kako se ispusta vazduh iz druk lagera, posto cu kupovati nov treba ga napuniti uljem...

Majstor nije bas nesto siguran kako se ispusta.  :o  da lida napunimo druk lezaj prvo uljem pa da ga stavljamo na menjac pa ceo menjac na motor ili sve nabacati pa tek onda puniti uljem, kako ce biti lakse???

Da li se u onu rupicu ubaci neka igla pritisne kuglica pa izadje vazduh ili kako? Malo pojasnjenja ili link. Hvala 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad namontirate sve i napunite bocu sa uljem,onda na crevo gde ulazi u cilindar skinete osigurac i povucete crevo malo i pustite na slobodan pad da izlazi ulje dok ne izadje vazduh,kad nema vise vazduha vratite crevo i osigurac i onda nadrukaj par puta pa neka on skine opet osigurac i izvuce malo crevo da izadje jos vazduh,a moze i da izvuce crevi i ti polako rukom stiskas pedalu sa osecaj da mu ne naspricas ulje u oci i kad propadne pedala drzis dok on ne vrati crevo i osigurac pa onda opet nadrukas i opet isti redosled pazite i na gumice da ih ne pokidate nabavite za rervu jednu dve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru... Majstor sam ja  :smoke:  Nedam u slovackoj 150e za menjanje kvacila. Za 310e kupujem set kvacila sa druk lezajem, silent blok menjaca, cilindar kvacila, ulje, kociono ulje, filteri vazduha klime i ulja, tovatnu mast i tutelu za menjac u VDV centru u NS. Znaci pola bi dao za ruke majstoru ovako polu imam placene delove  :guitar:  a jos na to u slovacko bi ovo sve platio oko 550e (Mislim na delove) tako da mi se isplati i put do kuce  :scooter:

Bice i slika uvezi skidanja menjaca i tra la la  sve dok nenamontiram i kad bude sve ispravno tek onda cu se pohvaliti. Inace racupao pola auta necudi me sto toliko puno kosta menjanje kvacila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...