klepesina 0 Posted June 14, 2012 mozda ce nekom da zvuci glupo ja kad sam kupio kola nisam mjenjao pakne pozadi reko drzi rucna teraj misko i tako 3 godine i ima godina dana meni se pojavilo lupkanje u zadnjem trapu i nisam pridavao paznje tome dok u toku duzeg kocenja pred samo zaustavljanje nisam cuo skripanjeiz zadnjih dobosa sto je znak da su pakne odsluzile svoje ja kupim nove i kod majstora mjenjam on skinuo nije mesa uopste bilo na njima i da ne duzim auto je drugo posle zamjene ne mogu jos da vjerujem totalno drugi trap Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 14, 2012 Pa, drugi trap nije, ali kocnice jesu...Nikako da skinem svoje, sad me ti potseti.Znaci, dok ne drlja metal na metal necu ni da diram... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted June 29, 2013 ovako imam problem,verovatno nije strasno,ali iritira u pitanju je punto 2 sporting,suvozaceva vrata skripe u voznji,na svaku neravninu,nisam pronasao sta skripi ali skripi,da li je neko imao isti problem i kako moze da se resi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted June 29, 2013 Jel skripi kod mehanizma za zatvaranje vrata kod B stuba ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted June 29, 2013 valjda ne znam,ali recimo da se tu nesto desava Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 29, 2013 proveri sarke na A stubu verovatno ti je ispala neka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted June 30, 2013 verovatno sam resio problem,barem ovako dok stji auto,dok akam vrata ne cuje se,samo jos u voznji da probam,inace svi srafovi su bili zategnuti,samo sam na bravu stavio wd,valjda je urodilo plodom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted June 30, 2013 Problem resen,stavio wd40 i nista se ne cuje :-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 9, 2013 I meni se cuje zveckanje iz prednjeg dela auta vec duze vreme nema veze kakva je temperatura , brzina, znaci svaka neravnina na putu prouzrokuje zveckanje ...mislio sam da je donji nosac motora i da ona caura zveci uz velike muke odvio sraf i zamenio nosac ali i dalje se cuje zveckanje.... zatim sam uzeo stiropor i sve moguce rupe izmedju delova popunio ( izmedju farova, izmedju filtera vazduha i poklopcca ventila. izmedju hladnjaka i prednje grede) , dotezao prednji branik, dotezao kutiju osiguraca ...........i ubih se oko toga a ono i dalje zvecka li zvecka ...jedino jos sto mislim da jeste da je korpa prsla ili federi u lameli dobili lufta pa oni zvekecu ..... mozda i da ima lufta u nekom sklopu trapa ......cak sam probao i vozio nizbrdo ugasenim motorom a ono zvecka li zvecka .zveckanje se manifestuje tako kao da nesto nije dobro stegnuto i da jedva dodiruje karoseriju i to samo kada se prelazi preko neravnina na putu i definitivno dolazi iz prednjeg dela automobila .... doslo mi da skinem prednju haubu sednem na motor i tako me neko provoza jedan krug da cujem odakle dopire zvecanjePOLUDECU vise ni slusanje muzike ne pomaze....da li se nekom ovo desavalo i da li imate ideju sta moze biti .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 9, 2013 sitan novac ili neki srafovi u kaseti na instrument tabli Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 9, 2013 ne nista od toga ..... bas iz prednjeg dela kao da se trese hladnjak ali nije, zaglavio sam ga sa stiroporom ne mrda nigde ... niti trese nosac ventilatora i on je stegnut fes .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted October 9, 2013 Meni ispod volana il kod ablendera il u satu nesto zvecka po neravninama ubi jednom sam cak i skido stavio sundjercice na ona dugmad za sat i za parcijalnu kilometrazu al nije to Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 27, 2013 (edited) Zveckanje reseno gumice balans stangle dobile lufta Ali sada sam otkrio da punto ima turbinu naime zvizdi motor tako jako pri dodavanju i oduzimanju gasa iz dela gde je zupcasti kais a i primetio sam da u skladu sa tim se cuje i cvrcanje nekog lezaja ( mislim da je lezaj spanera klinastog kaisa) pri dodavanju gasa zacvrci par sekundi i prestane isto vazi i pri oduzimanju gasa.E sad menjani kaisevi pre nekih stotinak km i od tada se to sve i cuje....Pitanje : osim seta zupcastog kaisa i spanera zupcastog kaisa da li se uz zamenu klinastog kaisa tada menja i spaner klinastog kaisa ( mislim da li je to obavezno ili je to po volji vlasnika ) .....Dajte Vasa misljenja i iskustva kako otkriti da li je cvrcanje iz klinastog ili zupcastog spanera i da li je uopste iz nekog spanera ( da nije iz nekog lezaja alternatora ) a da se ne otpusta klinasti kais Edited October 27, 2013 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
plamenni 2 Posted November 4, 2013 ako nisi menjao spaner PK kaisa onda je on,i to je ovavezno na velikom servisu.Auto predje 70.000 km od velikog do narednog velikog servisa,znaci da je lezaj od titanijuma sjebao bi se...vidi jel ti baca remenica od alternatora na ler gasu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted November 4, 2013 (edited) Sigurno nije menjan evo sada sam gledao servisnu knjizicu dobijenu od servisa u kome je radjen veliki servis tj prezupcio je pa je tada menjano sve osim spanera .... remenica alternatora ne baca ......kontrolisao danas sa slamcicom .....da idem u servis na reklamaciju mislim da nema osnova .... generalno nije radjen veliki servis kao takav tj radjene su zamene kaiseva , spanera zupcastog, vodene pumpe, semeringa ali ne i spanera klinastog kaisa... koliko je komplikovano zameniti ako si to radio sam .... mislim nije komplikovano skinuti ali verovatno jeste vratiti posto treba da se nateze spaner .... ili ipak da odem u servis .....pa da vidim sta ce reci .... Edited November 4, 2013 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
markoo115 0 Posted July 31, 2016 Pozdrav forumasi. Vlasnik sam Fiat Punta mk2 1.2 16v 2002 god sa troje vrata od oktobra 2013 godine. Sa njim sam prešao oko 35.000 km. To mi je ujedno i prvi auto i mogu vam reci da do sada nisam imao većih problema. Od skoro je krenulo neko škripanje u zadnjem delu auta u toku vožnje po neravninama. Više mi deluje da je do vrata od gepeka ? Krene da škripi u toku vožnje i ja povučem onu ručicu za otvaranje gepeka i tada to škripanje prestane ali opet ni to nije rešenje jer mi je onda gepek otključan i postoji opasnost da mi se otvori u toku vožnje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 2, 2016 @markoo115 Pominjalo se ovde lupkanje pozadi https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/36347-fiat-punto-mk2-lupanje-škripanje-češanje-u-zadnjem-delu/ Quote Share this post Link to post Share on other sites