Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi R8 V10 5.2 FSI quattro

Recommended Posts

U Ženevi 2013. će biti izložen i 2013 ABT Audi R8 GTR, dakle dorađena verzija restilizovanog Audija R8.

abt%20r8%20gtr%201.jpg

U saopštenju se navodi da ABT Audi R8 GTR pokreće V10 motor pojačan na 620KS i da je ovaj R8 za 100 kg lakši od serijskog modela, pa ubrzanje do 100 km/h traje 3.2 sekunde, do 200 km/h stiže za 9.9 sekundi, a može do maksimalnih 325 km/h.

abt%20r8%20gtr%2011.jpg

ABT Audi R8 GTR se ističe i komponentama od ugljeničnih vlakana (spojleri, pragovi, hauba, retrovizori...), keramičkim kočionim sistemom, modifikovanim ogibljenjem, ER-F točkovima, kao i doteranim dvobojnim enterijerom (crna i crvena alkantara, volan sa alkantarom i ugljeničnim vlaknima, zaštitni kavez...).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MTM Audi R8 sa 800KS

mtm%20audi%20r8%2011.jpg

Nemački tjuner MTM svake godine učestvuje na Sajmu automobila u Ženevi sa svojim preradama, a ove godine njegova glavna zvezda će biti tjunirani Audi R8 GT. Srce ovog superautomobila čini 5.0 litarski V10, a MTM mu je povećao snagu na čak 802KS, koje prenosi putem 6-stepenog manuelnog menjača na quattro pogon.

mtm%20audi%20r8%201111.jpg

58685-mtm%20audi%20r8%201.jpg

Ionako impresivne performanse ''običnog'' modela su poboljšane: od 0-100 km/h su mu sada potrebne 3 sekunude, kazaljka na 200 km/h dolazi već za 10.6 sekundi, a maksimalna brzina iznosi preko 360 km/h.

mtm%20audi%20r8.jpg

Tu su i KW podesivo vešanje i MTM opruge, instalirane su nove kočnice od čak 380 mm, kao i 20-inčni Bimoto točkovi. R8 MTM će se prepoznavati po hromiranom eksterijeru, dok se unutrašnjost ističe kožnim presvlakama. Cena ove kreacije je 450.000 evra.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi R8 PD GT850 by Prior Design

96064-prior%20r8%201.jpg

Nemački Prior Design predstavlja PD GT850 tjuning program za Audijev model R8.

96065-prior%20r8%2011.jpg

Paket pre svega podrazumeva aero body kit (prednji branik sa integrisanim spojlerom od ugljeničnih vlakana, pragovi, proširenja blatobrana, otvor za vazduh na krovu od ugljeničnih vlakana, izmenjeni zadnji branik sa difuzorom, zadnji spojler...), komplet novih točkova i pojačanje 4.2 FSI V8 motora (na 475KS, opciono i na 565KS uz pomoć kompresora).

96066-prior%20r8%20111.jpg

Tu su takođe i sportski izduvni sistem, modifikovano ogibljenje i doterana unutrašnjost.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
2014 ABT Audi R8 V10

 

97906-abt%20r8%201.jpg

 

ABT Sportsline promoviše tjuning paket za Audi R8 V10 modelske godine 2014.

To znači da je njihov R8 V10 između ostalog dobio i pojačani 5.2 litarski FSI V10 motor, i to na 441 kW/600KS i 550 Nm obrtnog momenta pa ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.5 sekunde, dok najveća brzina iznosi 320 km/h.

 

97907-abt%20r8%2011.jpg

 

U paketu su i modifikovano ogibljenje, elementi od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, maska, pragovi, zadnji spojler i difuzor), novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i komplet novih točkova od 19 inča sa gumama 235/35 R19 i 305/30 R19.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako dobra kola, da ih imam drzao bi ih pored kreveta u sobi a ne u garazi ili na parkingu  :smoke:  a ko pridje dve duge berete ima da mu biiip dete   :2guns:  :right:  :help:

Edited by Paradajz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi R8 sa Messer točkovima
 
messer%20r8%2011.jpg
 
Da li automobilu kakav je Audi R8 pristaju ovakvi točkovi nemačkog Messera? Većini se verovatno neće sviđati, mada su ukusi različiti...
 
messer%20r8%201.jpg
 
U svakom slučaju, na slikama je R8 sa kompletom Messer ME03-3 točkova u crvenoj boji. Messer ih nudi u verzijama do 20 inča, a cena se u kratkoj vesti ne navodi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi ove nedelje predstavlja R8 GT Plus

 

audi%20r8%20gt%20111.jpg

 

Audi bi sledećeg vikenda na Le Mansu trebalo da predstavi R8 GT Plus model i da na taj način '''sprati'' prvu generaciju R8. Automobil će biti opremljen prepravljenim 5.2 litarskim V10 motorom koji će razvijati više od 552 KS i 540 Nm obrtnog momenta koliko je vozaču na raspolaganje stavljao agregat R8 GT modela iz 2010. godine (na slici). Verzija sa pogonom na zadnje točkove će imati 6-stepeni ručni menjač, dok će model sa pogonom na sva četiri točka biti opremljen 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Uz pomoć potonjeg, Audi R8 GT Plus bi trebalo da do 100 km/h ubrzava za 3.4 sekunde, 0.2 sekunde brže od svog prethodnika. Najveća brzina će verovatno ostati ista - 320 km/h.

2014. godine bi trebalo da se pojavi Spyder varijanta koja će biti brža od R8 GT Spydera iz 2011. kojem je bilo potrebno 3.8 sekundi do 'stotke', a razvijao je brzinu od 317 km/h. Očekuje se da će oba modela biti proizvedena u ograničenoj seriji budući da je bilo dostupno tek 333 primerka njihovih prethodnika.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK-Chiptuning Audi R8 V10 sa 620KS
 
ok%20audi%20r8%201.jpg
 
OK-Chiptuning nam predstavlja svoj tjuning program za Audijev model R8. Na slikama je 2010 R8 V10 R-Tronic u ''Phantom black'' metalik boji, čiji motor je sa 382 kW/520KS i 530 Nm pojačan na 456 kW/620KS i 570 Nm obrtnog momenta.
 
ok%20audi%20r8%2011.jpg
 
Ovaj R8 ima i skraćeno vreme menjanja brzina (za to se pobrinuo Kai Uwe OTTLINGHAUS), dok ubrzanje od 100 do 200 km/h iznosi samo 6.9 sekundi (umesto serijskih 8.1 sekunde).
 
ok%20audi%20r8%20111.jpg
 
U paketu su i R8 GT zadnja svetla, prednji spojler i zadnji difuzor od ugljeničnih vlakana, kao i KW opruge.
 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Novi Audi R8 za 2015. godinu
 
audi%20r8%20455.jpg
 
U Audiju intenzivno pripremaju naslednika za još uvek atraktivni model R8 (predstavljen još 2006. godine), a kako piše britanski magazain Auto Express, novi R8 se može očekivati tokom 2015. godine. Kako stvari sada stoje, pored novog dizajna, novi R8 će odlikovati i jači motori, kao i poboljšana aerodinamika i manja težina. Ovo potonje zahvaljujući između ostalog i upotrebi ugljeničnih vlakana za haubu i krov, keramičkim kočnicama i delovima od titanijuma. Sve u svemu, težina će iznositi manje od 1500 kg, a koliko tačno ostaje da se vidi.
 
audi%20r8%2045.jpg
 
Audi po svemu sudeći neće slediti primer Porschea, Ferrarija i McLarena u vezi hibridnog pogona za svoj sportski model pa će novi R8 dobiti revidirane verzije aktuelnih V8 i V10 agregata. To u praksi znači povećanje snage, i to na 450KS u slučaju V8 motora i 570KS kod V10 verzije. Oba motora će imati sistem deaktivacije cilindara i stop-start sistem. Takođe, očekuje se i smanjene potrošnje goriva, i to za oko 10 odsto. I enterijer će doživeti izmene u odnosu na sadašnji model, a između ostalog se pominje i novi MMI sistem.
Auto Express procenjuje da će novi R8 na britanskom tržištu startovati po ceni nešto manoj od 100.000 funti za bazni model.
 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prior Design & Famous Parts Audi R8
 
prior%201.jpg
 
Prior Design i Famous Parts su zajedničkim snagama napravili modifikovanu verziju Audija R8 koji je između ostalog dobio i Prior Design GT-850 wide body kit.
 
prior%2011.jpg
 
Pored GT-850 aero body kit-a (proširenja blatobrana, pragovi, zadnji spojler, zadnji difuzor...), ovaj Audi R8 u Pearl Matt White izdanju je dobio i Rotiform alu točkove od 20 inča, gume Continental Sport Contact 255/30 R20 napred i 345/25 R20 pozadi, kao i Capristo izduvni sistem od nerđajućeg čelika.
 
prior%20111.jpg
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...