Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi R8 V10 5.2 FSI quattro

Recommended Posts

Wheelsandmore Audi R8 GT Supersport Edition

wheelsandmore%20audi%20r8%20gt.jpg

Fabrički primerak Audija R8 GT pokreće V10 motor sa 560KS, dok je primerak nemačke firme Wheelsandmore pojačan na 611 konja i 585 Nm obrtnog momenta (reprogramirana elektronska kontrolna jedinica motora, novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika).

Wheelsandmore je svoju verziju ovog Audija nazvao R8 GT Supersport Edition, a pored jačeg motora, u paketu su i crne izduvne cevi, komplet 20-inčnih alu točkova, gume Continental Sport Contact 5P (235/30 napred i 295/25 pozadi) i podešavajuće ogibljenje.

wheelsandmore%20audi%20r8%20gt%2011.jpg

Wheelsandmore Audi R8 GT 0 do 100 km/h ubrzava za 3.3 sekunde i može do maksimalnih 335 km/h.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2012 Audi R8 LMS Ultra

audi%20r8%20ultra%201.jpg

Trkački Audi R8 LMS GT3 je predstavljen 2009. godine (od kada je zabeležio ukupno 115 pobeda i osvojio 12 nacionalnih i međunarodnih titula), a sada je za sezonu 2012 nemačka fabrika pripremila unapređenu verziju R8 LMS Ultra. Model je između ostalog dobio nova, laška vrata, PS1 trkačko sedište, modifikovanu transmisiju, poboljšano upravljanje, unapređenu aerodinamiku, novi prednji i zadnji spojler, novi izduvni sistem i nove točkove sa Michelin gumama, dok se za pogon brine 5.2 litarski V10 motor sa 419 kW/570KS.

audi%20r8%20ultra%2011.jpg

Isporuke 2012 Audija R8 LMS Ultra počinju u martu sledeće godine, a njegova cena iznosi 329.900 eura.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi R8 facelift

80665-audi%20r8%201.jpg

Sajt Worldcarfans.com je objavio set špijunskih slika potpuno nemaskiranog prototipa obnovljenog Audija R8. Sudeći po ovim slikama, velikih vizuelnih izmena u odnosu na još uvek aktuelni model nema, pa se sve svodi na prednja LED svetla, blago izmenjenu masku i doterana zadnja svetla.

80667-audi%20r8%20111.jpg

I obnovljeni R8 će pokretati V8 i V10 motori, ali se očekuje njihovo pojačanje. Tako bi 4.2 litarski V8 trebalo da ima 331 kW/450KS, a 5.2 litarski V10 bi trebalo da bude pojačan na 397 kW/540KS. Takođe, R-Tronic transmisiju bi trebalo da zameni sedmostepeni S-tronic menjač. Kako stvari sada stoje, obnovljeni R8 će premijeru imati u septembru ove godine, na Salonu automobila u Parizu.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi proizveo 20.000-ti primerak modela R8

audi%20r8%2020k.jpg

Audi je u fabrici u Neckarsulmu u Nemačkoj obeležio proizvodnju 20.000-tog primerka sportskog modela R8.

R8 je najavljen još 2003. godine konceptom Audi LeMans, dok je serijski model počeo da se proizvodi pre 68 meseci. Jubilarni primerak je R8 GT Spyder, jedan iz ekskluzivne serije od samo 333 primerka. Audi R8 se inače nudi u Coupe i Spyder verzijama, a od motora su na raspolaganju 4.2 V8 FSI sa 420KS, 5.2 FSI V10 sa 525KS i 5.2 FSI V10 sa 560KS.

Takođe, do kraja godine bi trebalo konačno da se pojavi i serijska verzija dugo najavljivanog električnog modela R8 e-tron.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi R8 facelift i zvanično

audi%20r8%201110.jpg

Tek što je nedavno u fabrici u Neckarsulmu u Nemačkoj obeležio proizvodnju 20.000-tog primerka sportskog modela R8, Audi je sada objavio i prve zvanične fotografije i detalje o obnovljenoj verziji R8 čija će premijera biti održana krajem septembra na Salonu automobila u Parizu. R8 je inače najavljen još 2003. godine konceptom Audi LeMans, dok je serijski model počeo da se proizvodi pre 68 meseci. Jubilarni, 20.000-ti primerak je R8 GT Spyder, jedan iz ekskluzivne serije od samo 333 primerka.

audi%20r8%2011101.jpg

audi%20r8%20111011.jpg

I obnovljeni Audi R8 će se nuditi u Coupe i Spyder verzijama, kao i sa izborom između V8 i V10 motora, a kao što se videlo već po brojnim špijunskim slikama koje su objavljivane proteklih meseci, R8 facelift ne donosi neke velike vizuelne promene.

85453-audi%20r8%201111.jpg

audi%20r8%2011110.jpg

Najvažnije izmene se svode na prednja LED svetla, izmenjenu masku, redizajnirani branik, restilizovani zadnji difuzor, doterana zadnja svetla i par novih detalja u enterijeru (dostupan i sa Nappa kožom). U ponudi će biti R8 sa 4.2 litarskim V8 motorom sa 430KS i 430 Nm, zatim R8 sa 5.2 litarskim V10 motorom sa 525KS i 530 Nm, kao i nova verzija – Audi R8 V10 Plus sa 550KS i 540 Nm.

Audi R8 V10 Plus će biti dostupan samo kao Coupe (težak je 1.570 kg), a u verziji sa sedmostepenim S tronic menjačem sa dvostrukim kvačilom može do 317 km/h, ubrzanje do 100 km/h traje 3.5 sekundi, dok je potrošnja goriva 12.9 litara na 100 km. R8 V10 Plus sa manuelnim šestostepenim menjačem može do 319 km/h, do 100 km/h ubrzava za 3.8 sekunde i troši 14.9 litara goriva na 100 km.

85451-audi%20r8%20111.jpg

85450-audi%20r8%2011.jpg

R8 V10 Plus je takođe dobio i paket od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, kućišta retrovizora, otvori za vazduh...), modifikovano ogibljenje i crne izduvne cevi.

R8 je dugačak 444 cm, širok 190 cm, visok 125 cm (Spyder 124 cm), međuosovinsko rastojanje iznosi 265 cm, dok su točkovi kod V8 modela od 18 inča (gume 235/40 i 285/35) odnosno 19 inča kod V10 modela (gume 235/35 i 295/30). Obnovljeni R8 će se u prodaji naći krajem ove godine, a cene u Nemačkoj izgledaju ovako:

R8 4.2 V8 Coupe košta 113.500 eura, R8 4.2 V8 Spyder ima cenu od 124.800 eura, R8 5.2 V10 Coupe 154.600 eura, R8 5.2 V10 Spyder 165.900 eura, a R8 V10 Plus treba da se plati 173.200 eura.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Audi R8 na Salonu u Moskvi

audi%20r88.jpg

Audi je odlučio da ne čeka Salon u Parizu krajem septembra, pa je obnovljenu verziju sportskog modela R8 održao na Salonu u Moskvi. I obnovljeni Audi R8 će se nuditi u Coupe i Spyder verzijama, kao i sa izborom između V8 i V10 motora.

audi%20r888.jpg

Najvažnije izmene se svode na prednja LED svetla, izmenjenu masku, redizajnirani branik, restilizovani zadnji difuzor, doterana zadnja svetla i par novih detalja u enterijeru (dostupan i sa Nappa kožom). U ponudi će biti R8 sa 4.2 litarskim V8 motorom sa 430KS i 430 Nm, zatim R8 sa 5.2 litarskim V10 motorom sa 525KS i 530 Nm, kao i nova verzija – Audi R8 V10 Plus sa 550KS i 540 Nm.

Audi R8 V10 Plus će biti dostupan samo kao Coupe (težak je 1.570 kg), a u verziji sa sedmostepenim S tronic menjačem sa dvostrukim kvačilom može do 317 km/h, ubrzanje do 100 km/h traje 3.5 sekundi, dok je potrošnja goriva 12.9 litara na 100 km. R8 V10 Plus sa manuelnim šestostepenim menjačem može do 319 km/h, do 100 km/h ubrzava za 3.8 sekunde i troši 14.9 litara goriva na 100 km. R8 V10 Plus je takođe dobio i paket od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, kućišta retrovizora, otvori za vazduh...), modifikovano ogibljenje i crne izduvne cevi.

R8 je dugačak 444 cm, širok 190 cm, visok 125 cm (Spyder 124 cm), međuosovinsko rastojanje iznosi 265 cm, dok su točkovi kod V8 modela od 18 inča (gume 235/40 i 285/35) odnosno 19 inča kod V10 modela (gume 235/35 i 295/30).

audi%20r88888.jpg

Obnovljeni R8 će se u prodaji naći krajem ove godine, a cene u Nemačkoj izgledaju ovako: R8 4.2 V8 Coupe košta 113.500 eura, R8 4.2 V8 Spyder ima cenu od 124.800 eura, R8 5.2 V10 Coupe 154.600 eura, R8 5.2 V10 Spyder 165.900 eura, a R8 V10 Plus treba da se plati 173.200 eura.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MTM Audi R8 V10 quattro

mtm%20r8%2011.jpg

MTM-ova nadogradnja za R8 ima za cilj da maksimizuje pun potencijal Audijeve aluminijumske karoserije sa motorom ispred zadnje osovine kako u Spider tako i Coupe varijanti.

V10 motor od 5.2 litre koji deli sa Lamborghini Gallardom je u Audiju dosta prigušen. MTM oslobadja snagu sa reprogramacijom elektronike i sportskim izduvnim sistemom. Pored toga što se dobija slabiji pritisak u izduvnom sistemu, izduvni sistem od nerđajućeg čelika daruje MTM R8 V10 dublji i zahtevniji glas.

mtm%20r8%20111.jpg

Ove izmene podižu snagu sa 525KS na 606KS pri urlajućim 8.000 obrtaja, dok obrtni moment skače sa 530Nm na 560Nm pri 6.500rpm. Vreme od 0-100km/h pada sa 3.9 sekunde na 3.5 kod kupea i sa 4.1s na 3.7 kod teže Spyder varijante. Krajnja brzina kod obe varijate se podiže sa 313km/h na 322km/h.

mtm%20r8%201.jpg

Prednje kočnice sa MTM diskovima 380 x 34mm sa lakoćom spuštaju brzinu. Zadnje serijske kočnice ostaju nedirnute.

mtm%20r8%201111.jpg

Iako je povećanje snage uvek dobar način da se steknu vrhunske performanse, MTM ide korak dalje i uklanja višak kilograma. Najveći deo težine je smanjen ugradnjom RECARO sportih sedišta sa karbonskim vlaknima. Ova sedišta su lakša za čitavih 40kg i pride omogućavaju bolje držanje u krivinama dok R8 sa lakoćom istražuje lateralne G-sile.

mtm%20r8%2011111.jpg

Prepravljanje vešanja automobila kod MTM-a znači poboljšanje amortizera, federa kao i felni. KW je napravio poseban setup za Variant 3 coil-over vešanje, tako da automobil može da se spusti čak za 60mm. Iako je MTM izabrao samo 20mm kako bi olakšao dnevnu vožnju, postoji i Front Lift opcija koja služi za lako prelaženje preko ivičnjaka i ulazak u garaže.

Egzaktnim podešavanjem parametara, vešanja se vrte uvek i oko izbora guma i felni. MTM bira Bimoto kovane aluminijumske felne u veličini 9x20'' i 11x20'' sa 245/30ZR20 i 315/25ZR20 Michelin Pilot Sport Cup gumama. Iako kombinacija felni/pneumatika znatno povećavaju upravljivost i prianjanje, širi pneumatik i spuštena karoserija daju odlučniji stav automobilu na koji se nadovezuje i Aero Body Kit. Novi prednji spojler, bočne lajsne i zadnji spojler su dodatni delovi i ne zamenjuju druge aluminijumske delove karoserije. Finalni vizuelni identitet upotpunjava ekstrovertna MTM Decal nalepnica sa dinamičkom pobedničkom zastavom u bojama po izboru.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi R8 V10 China Edition

audi%20r8%20china%201.jpg

Kupcima u Kini je ponuđena nova ograničena serija Audija R8 V10, modelske godine 2013. Audi R8 V10 China Edition je dostupan u dve boje, i to u Malibu Blue boji (sa elementima u Suzuka Grey boji) ili u Suzuka Grey boji (sa kontrastom u Malibu Blue elementima).

audi%20r8%20china%2011.jpg

R8 V10 China Edition se između osatalog odlikuje i elementima od ugljeničnih vlakana (fiksni zadnji spojler, detalji u unutrašnjosti...), high gloss black točkovima od 19 inča, alkantarom u unutrašnjosti, kao i pločicom sa serijskim brojem primerka.

audi%20r8%20china%20111.jpg

Serija je naime ograničena na samo 80 komada, a primerak će kineskog kupca koštati (preračunato) oko 420.000 američkih dolara.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prior Design Audi R8 PD GT650

prior%20audi%20r8%2011.jpg

Nemački Prior Design je nedavno prikazao svoj PD GT650 stajling kit, namenjen Audijevom sportskom modelu R8 (u coupe verziji). Paket u Nemačkoj košta 19.900 eura, a između ostalog sadrži doterani prednji branik sa spojlerom, set pragova, šire prednje blatobrane, zadnji branik sa novim difuzorom, fiskni zadnji spojler i otvor za vazduh na krovu.

prior%20audi%20r8%201.jpg

prior%20audi%20r8%20111.jpg

Tu je takođe i komplet 20-inčnih ADV1 točkova, kao i kit za pojačanje 4.2 litarskog V8 motora (pojačan na 565KS).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

B&B Audi R8 V10

91931-bb%20audi%20r8%201.jpg

B&B vlasnicima Audija R8 V10 nudi nekoliko paketa za pojačanje njegovog motora. Prvi paket znači da V10 sada razvija 610KS i 570 Nm, a drugi paket podrazumeva pojačanje na 628KS i 585 Nm.

91932-bb%20audi%20r8%2011.jpg

Ubrzanje od 0-100 km/h je smanjeno na 3.5 sekunde (umesto standardnih 4), od 0-200 km/h stiže za 10.8 sekundi (ranije 12.3 sec), a najveća brzina iznosi 328 km/h (316 km/h). Takođe, u ponudi su i opcioni točkovi od 19 i 20 inča, novi izduvni sistem i modifikovano ogibljenje (auto je niži za 20 mm napred i 25 mm pozadi).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

SR Auto Group Audi R8 Project Phantom

sr%20r8%201.jpg

Kanadski SR Auto Group se ponovo pozabavio izgledom Audija R8 pa je tako pred nama 2013 Audi R8 Project Phantom.

sr%20r8%2011.jpg

Ukratko, ovakav R8 se ističe i crnim eksterijerom, kao i kompletom 20-inčnih PUR 4OUR Black Diamond Monoblock točkovima, mat crnim aerodinamičkim elementima, crvenim kočionim kleštima i opcionom novim izduvnim sistemom.

sr%20r8%20111.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi R8 Limited Edition za Kineze

audi%20r8%206.jpg

Audi je kineskim kupcima ponudio još jedno ograničeno izdanje svog sportskog modela R8.

R8 Limited Edition je dostupan u ekskluzivnoj Cool Nordic Gold boji, a dobio je i mat crne i titanium grey detalje, 19-inčne aluminijumske točkove, retrovizore i zadnji spojler od ugljeničnih vlakana, sportska sedišta sa alkantarom, detalje od ugljeničnih vlakana u enterijeru...

audi%20r8%20601.jpg

Za pogon se brine 5,2 litarski V10 motor sa 386 kW/525KS i 530 Nm obrtnog momenta, u paru sa R tronic transmisijom.

audi%20r8%2060.jpg

Pogon je na sva četiri točka, a ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3.9 sekunde.

audi%20r8%206011.jpg

Serija je ograničena na samo 30 primeraka, dok cene startuju od (preračunato) 317.435 evra.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi R8 White Wolf Edition

tk%20r8%20111.jpg

Japanski Tommykaira je u svoju ponudu ubacio novi tjuning paket namjenjem Audijevom modelu R8 V10.

tk%20r8%2011.jpg

White Wolf Edition paket sadrži prednji spojler, set pragova, zadnji spojler i zadnji difuzor, kao i crne trake, komplet Prodrive GC-05N alu točkova od 20 inča (9.5 i 11.5 x 20 sa Bridgestone Potenza S001gumama 235/30 i 235/30) i titanium izduvni sistem.

tk%20r8%201.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

---------------------------------

Velos Designwerks Audi R8 Spyder

velos%20r8%20111.jpg

Američki Velos Designwerks je ovih dana prilično aktivan pa je pred nama još jedna njihova kreacija.

velos%20r8%201.jpg

Radi se o doteranom Audiju R8 Spyder koji je ovom prilikom dobio komplet Velos Solo VII alu točkova od 20 inča (8.5 i 11 x 20), H&R sportske opruge i reprogramiranu elektronsku kontrolnu jedinicu motora (s tim što se snaga motora u vesti ne navodi).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...