Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi R8 V10 5.2 FSI quattro

Recommended Posts

carwow.jpg CarWOW video: Audi R8 vs Audi RSQ8

 

Audijev najbrži sportski auto protiv Audijevog najbržeg SUV modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowdownyoutubelogo.jpg TheLowdown video: Audi R8 - manje je više

 

U odnosu na fabrički ima drugi izduv kako bi se V10 atmosferac još bolje čuo. Tu su i podesive H&R opruge, točkovi su Vorsteiner V-FF103, a od iste firme je i karbonski body kit:

 

 

Ceo tekst i dosta fotografija - klik ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

carswithluke.jpg CarsWithLuke video: 2020. Audi R8 Spyder

 

Audi koji nema pogon na svim točkovima i nema krov...al' ima 10 cilindara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi R8 Green Hell Edition u čast pobedama na Nurburgringu

 

r8 gh 02.jpg

 

Audi će napraviti samo 50 ovakvih R8 za ceo svet.
Audi ima slavno nasleđe u auto-sportu. Od 2012. godine, Audi je ostvario pet pobeda na trci ''24 sata Nurburgringa'', i u slavu tih pobeda je napravljen ovaj R8 kojim se odaje počast modelu R8 LMS sa kojim su te pobede ostvarene. Limitirana edicija nosi naziv ''Green Hell Edition''.

 

r8 gh 01.jpg r8 gh 03.jpg r8 gh 04.jpg r8 gh 05.jpg

r8 gh 06.jpg r8 gh 07.jpg r8 gh 08.jpg r8 gh 09.jpg

r8 gh 10.jpg r8 gh 11.jpg r8 gh 12.jpg r8 gh 13.jpg

 

Serijski R8 dobija nekoliko vizuelnih nadogradnji koje mu daju izgled pravog trkačkog automobila, poput R8 LMS. Sve počinje od posebne boje - Tioman zelena. Međutim, postoje i druge boje: ibis bela, Daytona siva, i mythos crna. Kontrast tamnozelenoj boji čine detalji crne folije na haubi, A-stubovima, krovu i zadnjem kraju auta na određenim mestima. Mat crni stajling paket ''dodiruje'' bočna ogledala, zadnje krilo i difuzor. Točkovi su 20-inčni mat crni sa pet krakova sa crvenim detaljima.

 

r8 gh 14.jpg r8 gh 15.jpg r8 gh 16.jpg r8 gh 17.jpg

r8 gh 18.jpg r8 gh 19.jpg r8 gh 20.jpg r8 gh 21.jpg

r8 gh 22.jpg r8 gh 23.jpg r8 gh 24.jpg r8 gh 25.jpg

 

Unutra je mnoštvo alkantare na volanu, središnjem naslonu za ruke, iynad instrument table i još mnogo toga. Audi je koristio kontrastne plavo-zelene šavove u unutrašnjosti. Snaga dolazi iz Audijevog 5.2 V10 atmosferca sa 611 konja. Svi ti konji idu do sva četiri točka kroz Audijev Quattro sistem pogona i sedmostepenog S Tronic menjača. Audi kaže da automobil od 0 do 100 km/h stiže za 2.1 sekundu, sa maksimalnom brzinom od 331 km/h.

 

r8 gh 26.jpg r8 gh 27.jpg 

r8 gh 28.jpg r8 gh 29.jpg r8 gh 30.jpg

 

Ovu ograničenu seriju modela R8 Audi će praviti u svom proizvodnom pogonu ''Bollinger Hofe'', tj. na istom mestu gde prave i osnovu za njihov trkački R8 LMS.

Cena u Nemačkoj kreće od 233.949,59 evra.

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi R8 RWD Panther Edition

 

209363-Audi-R8 03.jpg

 

Audi je za 2021. pripremio R8 RWD Panther Edition sa zadnjim pogonom, pri čemu je serija ograničena na samo 30 primeraka.

 

209364-Audi-R8 02.jpg

 

Za pogon se brine 5.2 atmosferski V10 motor sa 540KS i 540 Nm obrtnog momenta, ubrzanje do 100 km/h traje 3.7 sekundi dok je najveća brzina 323 km.

 

209365-Audi-R8 01.jpg

 

Automobil između ostalog ima Audi exclusive Panther Black boju, kućišta retrovizora od ugljeničnih vlakana, dvobojne alu točkove od 20 inča, crne oznake, LED prednja i zadnja svetla, Audi exclusive kožni enterijer sa Crimson red šavovima, sedišta sa Crimson red Nappa kožom, Audi exclusive volan sa kožom i alkantarom, Audi exclusive patosnice sa Crimson red kožnom ivicom, Audi virtuelni kokpit, Bang & Olufsen sound sistem sa 13 zvučnika... R8 RWD Panther Edition je dostupan samo u Coupe verziji, po ceni od 183.300 američkih dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: MTM Audi R8 GT4

 

Sa 802KS umesto fabričkih 610 konja, i 710Nm (560 Nm fabrika), a sve uz pomoć kompresora tako da ovo više nije atmosferac V10:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Audi R8 GT

 

R8 koji nije kao ostali, već limitrana serija GT od 333 komada (coupe), i 333 komada u spyder (kabriolet) varijanti. 100 kilograma je lakši od standardnog R8, crveno polje obrtomera mu kreće od 8.700 obrtaja, dok kod standardnog R8 crveno počinje na 8.500 obrtaja, ima 540Nm (+10Nm) i 560 konja.

Nema vožnje punim gasom na Autobanu zbog nedostajućeg odgovarajućeg osiguranja za ovaj auto, kao i Pirelli P Zero guma starih 6 godina, tj. koliko i auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Audi R8 Plus

 

Audijev 5.2 V10 atmosferac je dobio kompresor (MTM zasluga), i snaga je otišla na 802 konja - faktički, MTM je tim i drugim unapređenjima napravio trkački auto sa tablicama:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed: Audi R8 RWD

 

Nema sumnje da Audijev quattro pogon daje dosta sigurnosti na putu, naročito kada su vremenski uslovi loši. Zbog toga nije beznačajno pitanje da li R8 sa pogonom samo na zadnje točkove može da bude ravnopravan rival?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg SupercarBlondie: 2021. Audi R8

 

Sve isto kao Lamborghini Huracan, ima 610 konja, ali za manje novca - skoro 50.000 evra manje.

Jedino što mu je suštinski dizajn isti već 14 godina (od kad se pojavio), pa mnogim kupcima ovakvih automobila to više nije baš ok...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Audi R8 MTM GT4

 

Posle radova od strane MTM motor više nije atmosferac 5.2 V10, već mu je stavljen kompresor, tako da ima 802KS/710Nm. Treba mu okruglo 3 sekunde do stotke i ide sve do 330 km/h.

Ovako izgleda 0-314 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sportauto.jpg SportAuto: MTM-Audi R8 GT Street na Hockenheimu

 

Automobil ima 802KS i 720 Nm, gume su Michelin Pilot Sport Cup 2, a vreme na stazi iznosi 1.50,0 minuta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi R8 V10 Performance RWD

 

218901-audi r8 2022 5.jpg

 

Audi za modelsku godinu 2022. predstavlja R8 V10 Performance RWD kojim zamenjuje prethodni R8 RWD. 2022. Audi R8 V10 Performance RWD pokreće 5.2 atmosferski V10 FSI motor koji sada raspolaže sa 570KS i 550 Nm, što je 30KS i 10 Nm više nego kod prethodnog R8 RWD.

 

218902-audi r8 2022 4.jpg

 

Pogon je na zadnje točkove, uz 7-stepeni S tronic automatski menjač i mehanički LSD diferencijal.

 

218903-audi r8 2022 3.jpg

 

Ubrzanje do 100 km/h traje 3.7 sekundi za Coupe izdanje odnosno 3.8 sekundi za Spyder, dok je najveća brzina 329 km/h odnosno 327 km/h. Automobil može da ima i 20-inčne točkove (gume 245/30 R20 i 305/30 R20), kao i opcione keramičkke kočnice.

 

218904-audi r8 2022 2.jpg

 

R8 V10 Performance RWD Coupe je težak 1.590 kg (raspored težine 40:60), a Spyder 1.695 kg.

 

audi r8 2022 1.jpg

 

Treba pomenuti i mat crni finiš pojedinih detalja (maska, spojler, ovalne izduvne cevi...), paletu od deset boja (među njima i Ascari Blue metalik), opcioni Edition paket (20-inčni točkovi u boji bronze, crvena kočiona klešta, bedževi u crnoj boji, elementi od ugljeničnih vlakana), 12.3-inčnu digitalnu instrument tablu, kožni multifunkcionalni volan, sportska sedišta sa kožom i alkantarom, opcioni Bang & Olufsen sound sistem... 2022. Audi R8 V10 Performance RWD Coupe košta 149.000 evra u Nemačkoj, Spyder od 162.000 evra, a narudžbine u Evropi startuju od 21. oktobra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

wheelsaustraliayoutube.jpg Wheels: 2021. Audi R8 V10 Performance

 

Mnogi kažu da ovaj auto ima najbolji zvuk...barem sve dok ne dođete na teren zaista skupih Ferrari i Lamborghini modela, plus je Audi R8 skoro garantovano budući automobilski klasik:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi R8 stiže 2023. godine?

 

audi e-tron gtr 01.jpg

 

Iz Nemačke stižu vesti da bi potpuno novi Audi R8 mogli da ugledano tokom 2023. godine. To navodi tamošnji Auto Bild koji piše da bi 2023. Audi R8 najverovatnije trebalo da pokreće 4.0 twin-turbo V8 motor sa oko 700KS, uz neku formu hibridne asistencije. Osim toga, ne treba isključiti ni potpuno električnu verziju novog R8. Ipak, iz Audija za sada nema zvaničnih informacija o novom R8...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novu generaciju Audija R8 će pokretati samo elektromotori

 

audi_pb_18_e-tron.jpg

 

U Ingolstadtu su potvrdili da narednu generaciju Audijevog supersportskog modela R8 neće pokretati motor s unutrašnjim sagorevanjem. Niko nije iznenađen najnovijom odlukom Audija, jer se u nemačkoj automobilskoj kompaniji već nekoliko godina spominje da će narednu generaciju modela R8 pokretati samo elektromotori, a hibridna verzija (kakvu Porsche već uveliko priprema za model 911) nije u opciji.

 

Još uvek nije otkriveno kada će produkcijski električni R8 ugledati svetlost dana, ali se zna da će Audi do 2025. godine u globalnoj ponudi imati najmanje 20 modela koje će pokretati samo struja. Proizvodnja motora s unutrašnjim sagorevanjem trajaće najkasnije do 2033. godine, a sve Audijeve nove modele koji će biti predstavljeni od 2026. godine pokretaće samo struja. Sa ranije predstavljenim konceptnim modelom PB18 e-tron Audi je pokazao kako bi u osnovi mogao da izgleda R8 treće generacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi priprema veliki oproštaj od svojih moćnih V10 motora

 

Audi-R8_LMS_GT2 10.jpg

 

Audi je nedavno potvrdio da će njegov R8 biti zamenjen potpuno električnim modelom. Međutim, pre nego što trenutna generacija stigne do kraja svog životnog ciklusa, imaćemo priliku da vidimo još jednu verziju popularnog automobila, a možda čak i trkački orijentisanu varijantu koja će predstavljati poslednje trzaje za popularne V10 mašine.

 

Za sada nije poznato da li će nova verzija nemačkog superautomobila označiti povratak R8 GT imena koji su se već pravili od 2010. do 2013. godine, kako naglašavaju brojni mediji, ali on će svakako biti daleko moćniji, brži i bolji po pitanju upravljanja u poređenju sa svojim prethodnicima. Ukoliko se ispostavi da se ovde radi o trkački orijentisanom izdanju, onda možemo očekivati daleko agresivniju opremu za karoseriju inspirisanu trkačkim verzijama R8 GT2, GT3 ili GT4 modela, kombinovanu sa krućim vešanjem, moćnijim kočnicama i merama za smanjivanje kilaže.

 

Kada je reč o težini, ne bi predstavljalo nikakvo čudo da Audi odabere raspored sa pogonom na zadnjim točkovima, kako bi po poslednji put ovim moćnim V10 mašinama fiksirali fokus na zabavu prilikom vožnje. Ovo je takođe naglasio i Sebastian Grams koji je razgovarao sa novinarima vezano za predstojeći model, izjavljujući: ''Kao što možete videti iz R8 linije sa zadnjom vučom, mi pokušavamo da unesemo zabavu u vožnju i to postavimo kao ključnu tačku tokom našeg dizajniranja i kreiranja vozila''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: 2022. Audi R8 Spyder V10 Performance RWD

 

Dugačko ime za superautomobil sa zadnjim pogonom bez krova.

Ovih dana R8 dolazi samo sa 5.2 V10 motorom koji razvija 562 KS pri 7.900 obrtaja, i 550Nm obrtnog momenta pri 6.400 obrtaja. Performanse su mu spektakularne jer mu do stotke trebaju 3.7 sekundi, i može sve do 330 km/h. Najbolje od svega je to što se krov skida tako da možete bolje da čujete zvuk. Ova verzija je samo sa zadnjim pogonom, što čini automobil malo lakšim, i upravljivijim.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Audi R8

 

Mnogo ljudi voli Lamborghini, dopada im se njihov motor, vozačko iskustvo koje daju, ali....previše im ''vrište'', previše pažnje privlače i nisu baš najlakši za svakodnevnu vožnju.

E, za sve njih postoji suptilniji Lamborghini Huracan koji se zove Audi R8:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamena menjača na Audiju R8 košta 37.000 evra

 

audi menjac.jpg

 

Vlasnik Audija je izjavio da je ostao u neverici kada mu je servis u Nottinghamu za zamenu menjača izdao račun na više od 31.000 funti (oko 37.000 evra).

 

Jim Street se pre devet meseci počastio najatraktivnijem Audijem, modelom R8. Polovni R8 Spyder Quattro V10 iz 2017. godine je platio 87.000 funti (103.600 evra). 11. februara je odveo auto u servis, i to samo nekoliko dana nakon što ga je podigao sa servisa. Na inicijalnom servisu su napravili određene popravke i ugradili nove gume. Račun je iznosio 4.500 funti (5.360 evra).

34-godišnji vlasnik je platio račun, a onda je par dana kasnije u vožnji čuo čudne zvukove koji su sa porastom brzine bili sve glasniji. Audi sa pređenih 38.600 km je opet završio u servisu.

 

Iz servisa se javljaju dve nedelje kasnije. Kažu da je automobil popravljen, a u sklopu servisa je zamenjen menjač. Njegova cena je 29.000 funti, a celi servis košta 31.289 funti. Vlasnik Audija je za medije izjavio da je pod stresom otkako je primio račun. ''U neverici sam, nikad nisam iskusio ništa slično'', izjavio je za Nottinghamshire Live. ''Pa to je dovoljno za depozit za kuću. Ko ima toliko novca da plati i kaže evo vam novac?'' pita se Street. ''Očekivao sam račun od 5.000 do 10.000 funti. Nikad nisam video tako velik račun za servisne usluge'', zaključio je nesrećni vlasnik.

 

Takođe kaže da su mu u Audiju rekli da bi zamena menjača bila besplatna da se ne radi o automobilu koji je naknadno modifikovan. Street tvrdi da auto nije modifikovao, kao ni da mu to niko nije rekao kad je automobil kupovao. Vlasnik za sada odbija da plati račun i tvrdi da ga u Audiju nagovaraju da im proda automobil, jer je s računom dobio informaciju da otkupljuju automobile za keš. Reagovali su i iz Audija. Portparol Audija UK navodi: ''Audi je svestan konkretnog slučaja. Nottingham Audi je auto pregledao i utvrdio da su njegove performanse modifikovane iznad fabričkih specifikacija. Potvrđujemo da će servis u kontaktu sa gospodinom Streetom nastojati da reši stvar.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...