Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi R8 V10 5.2 FSI quattro

Recommended Posts

Audi odlučio da 38 novih R8 V10 modela dostavi kupcima u istom danu

 

audi r8 38.jpg

 

Audi je odlučio da 38 novih R8 V10 modela preda njihovim novim vlasnicima u svom sedištu u Ingloštatu, i to u istom danu. To nije nešto što proizvođači automobila često praktikuju, te je ovo svakako jedinstven prizor. Ako je nekome bio potreban dokaz da na tržištu još uvek postoji potražnja za performantnim automobilima sa atmosferskim agregatom, video ispod teksta će otkloniti svaku sumnju.

 

Ne dešava se često da Audi u ''jednom cugu'' preda toliki broj R8 V10 modela, ali je to uradio početkom ovog meseca u Ingloštatu. Video snimak nam stiže sa YT kanala ''Seen Through Glass'', i na njemu možemo videti pravu flotu R8 modela sa V10 agregatom. Jedan od R8 V10 primeraka koji odmah privlači pažnju je zapravo kabriolet (Spyder). On je ofarban u Vegas žutu, saten boju. Oni koji žele da kupe novi R8 mogu odabrati najskuplji Performance model čiji V10 agregat razvija 611 KS. On dolazi sa fiksiranim spojlerom i drugim jedinstvenim komponentama. Međutim, i nešto jeftinije varijante mogu izgledati jednako fenomenalno, ako su ofarbani u pravu nijansu i boju. Po svemu sudeći, trenuntom R8 modelu najbolje pristaje plava boja. Audi je osveženi R8 V10 model predstavio u oktobru prošle godine. Prodaja u Evropi je počela početkom 2019. godine. Moramo priznati da novi model izgleda dosta agresivnije od svog prethodnika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

auditography.jpg Auditography video: Detaljno 2020. Audi R8 V10 Performance sa 620 konja

 

Audi kaže da je ovo poslednja prilika da se vozi klasični R8 pre nego što u sledećoj generaciji postane potpuno električni auto. Dakle, poslednji put Audi stavlja u R8 svoj atmosferac V10, sada sa 620 konja.

Sve je snimljeno po ulicama Malmea u Švedskoj:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Sport razmišlja o konstrukciji ekstremnije varijante modela R8

 

184816-audi r8 3.jpg

Audi R8 LMS GT3

 

Audi Sport razmišlja o konstrukciji ekstremnije varijante modela R8. Ta varijanta bi zadržala status automobila legalnog za javne puteve, ali bi prošla kroz brojne vizuelne i mehaničke modifikacije. Takav model bi nastavio tamo gde je stao R8 RWS. On bi bio konkurencija automobilima kao što su Mercedes AMG GT (R) Black Series. Mogućnost kreiranja takvog modela najavio je šef odeljenja koje se bavi proizvodnjom performantnih automobila kompanije Audi, Oliver Hofman.

 

''Imamo neke dobre ideje za ekstremniji R8 model. Jedna stvar koja bi svakako bila obavezna za taj model jeste to da može da se vozi po ulicama'', rekao je on samo dan pre nego što je model R8 LMS GT3 pobedio na trci  24 časa Nirburgringa. ''Agregat trkačkog modela je gotovo identičan agregatu automobila legalnog za vožnju po javnim putevima. A svi znamo da se taj agregat u više navrata dokazao sa najvišim ocenama. Međutim, odlučili smo da angažujemo neke GT3 vozače koji će za nas testirati šasiju. Naprimer, Frenk Stipler testira naš GT3 automobil, ali on za nas testira i druge automobile na Nirburgringu'', rekao je Oliver Hofman. 

 

Uprkos očiglednoj želji da kreira verziju modela R8 koja će biti orijentisana na staze, Olifer Hofman je istakao činjenicu da taj model neće dobiti neku veliku dodatnu snagu. Razlog za to je taj što Audi Sport ne želi da elektrifikuje atmosferski 5.2-litarski V10 agregat. Bar ne u ovoj generaciji modela R8. Umesto toga, to odeljenje će biti fokusirano na unapređenje šasije, vešanja, upravljanja i kočionog sistema. S obzirom da je druga generacija modela Audi R8 predstavljena 2015. godine, te da je osvežena verzija predstavljena prošle godine, jedna ovakva ekstremnija varijanta bi bila sjajan način za oproštaj. Naime, već se spekuliše o nasledniku modela R8. Sudeći po tim spekulacijama, on će imati potpuno električni pogonski sklop, i naravno, još veću snagu.

 

Sa druge strane, Hofman je potvrdio i da uprkos uspehu modela R8 RWS, drugi Audi RS modeli neće dobiti pogon na zadnjim točkovima. Oni čak neće dobiti ni modifikovani Quattro AWD sistem koji bi bio sličan BMW-ovom xDrive sistemu. Naime, xDrive sistem modelu BMW M5 omogućava da pritiskom dugmeta dobije pogon samo na zadnjim točkovima. Takođe, pritiskom istog tog dugmeta, BMW M5 ima pogon na svim točkovima. Hofman je priznao i da će se nedavno predstavljenom SQ8 TDI modelu uskoro pridružiti i RS Q8. Taj model će biti najperformantniji SUV proizvođača iz Ingloštata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi R8 će biti elektrifikovan

 

183835-audi r8.jpg

 

Kako prenosi B92, Audi je potvrdio da će nova generacija R8 biti elektrifikovana. Međutim, u Ingolštatu još nisu odlučili kakvu vrstu motora će koristiti. Direktor Audi Sport odeljenja Oliver Hofman je istakao da kompanija ima nekoliko interesantnih koncepata za sledeći R8, te da superautomobil neće imati samo motor na unutrašnje sagorevanje (SUS). ''Mislim da nećemo razvijati naslednika aktuelnog modela sa atmosferskim motorom niti standardnim SUS motorom. Elektrifikovaćemo R8 u budućnosti, ali još nije odlučeno koji vid elektrifikacije. Radimo na konceptu, u kontaktu smo sa upravnim odborom, ali za sada nije doneta nikakva odluka. Imamo neke veoma, veoma interesantne koncepte u pogledu motora, kao i cele koncepcije automobila. Još nismo odlučili'', rekao je Hofman.

 

audi e-tron gtr.jpg

 

Aktuelna druga generacija bazirana je na platformi na kojoj je napravljen Lamborghini Huracan, u prodaji je od 2015. godine, a pokreće ga 5.2 V10 FSI.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

insidelane.jpg InsideLane video: Test Audi R8 RWS

 

Audi i Quattro idu zajedno već decenijama...kao plazma i nutela, kao tost i puter.:) Ali, sa vremena na vreme Audi napravi jedan od svojih jakih modela sa pogonom samo na zadnjim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audiju će u razvoju naslednika R8-ice pomagati Rimac Automobili?

 

183835-audi r8.jpg

 

Već je bilo reči o mogućnosti da bi Bugatti mogao da se posluži znanjem i tehnologijom Rimac Automobila, a danas stiže vest da bi to mogao da učini i drugi član Grupe Volkswagen. Ovoga puta je reč o Audiju. Car Magazine javlja da su već vođeni razgovori o potencijalnoj saradnji Audija i Rimac Automobila na razvoju modela koji će zameniti R8. Taj novitet bi imao električni pogonski sklop i to je područje na kome bi stručnjaci iz Rimca vodili glavnu reč, ali moguće je i da neki drugi elementi razvoja budu povereni firmi iz Sv. Nedelje. Konkretnijih podataka o samom vozilu za sada nema.

 

Očekuje se da bi ovaj novitet na tržište trebalo da stigne tokom 2023/2024. i da bi mogao da nosi oznaku RS e-tron. Proizvodnja će navodno biti poverena Audijevoj fabrici Bollinger Höfe. Nagađa se da bi ovaj automobil trebalo da pokreću četiri električna motora kombnovane snage od 950 konja. Uz naravno pogon na sva četiri točka RS e-tron bi ubrzavao do 100 km/h za oko 2.5 sekundi. Smatra se da će imati bateriju kapaciteta oko 95 kWh što bi bilo dovoljno za autonomiju od oko 480 km. Baterija bi podržavala indukcijsko punjenje. Uz aluminijumski ''monocoque'', aktivne sisteme aerodinamike, bogatu i naprednu sigurnosnu i infotainment opremu i sl., cena ovog automobila bi trebalo da iznosi ispod 200.000 evra. Ponavljamo, za sada su sve ovo samo glasine, ali nadamo se da ćemo uskoro saznati više.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi R8 V10 Plus by Brixton Forge

 

5d52e03a8b9dd_195218-brixton1.jpg.d2b01c0f6b360d20662e1120bdab986d.jpg

 

S obzirom da se Audi R8 može smatrati jedinim super automobilom iz Ingloštata, ni ne čudi to što je čest klijent tjuning kućama. Proizvodnja prve generacije ovog modela u Ingloštatu počela je 2006, a ona je na tržištu opstala sve do 2015. godine. Naravno, Audi R8 je značajno izmenjen za drugu generaciju. Ona je postavljena na istoj MSS (Modular Sports System) platformi kao i Lambroghini Huracan. U ponudi su bili i različiti pogonski sklopovi, ali jedna stvar je na ovom modelu bila konstanta. To je njegov atmosferski V10 agregat zapremine 5.2 litara. Isti agregat poseduje i ovaj model na kome je radila tjuning kuća Brixton Forged. Audi R8 sa ovim agregatom razvija 533 KS i 540 Nm obrtnog momenta. Popularan V10 Plus model razvija i do 602 KS i 560 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući spojleru na zadnjem delu, V10 Plus izgleda i agresivnije i upečatljivije od (da tako kažemo) “uvodne varijante”.

 

5d52e03b591e1_195219-brixton11.jpg.d557647e3f3af16429f058b3e7cb2d0c.jpg

 

Ovaj Audi R8 V10 Plus u izdanju kopmanije Brixton Forged, ofaraban je u tamnu nijansu sive boje. Tu su i jedinstvene felne te kompanije ofarbane u bronzanu boju. One su dimenzija 20×9 na prednjoj i 21×12,5 inča na zadnjoj osovini. Ovo je pomalo neobično jer vlasnici automobila tamnih boja često biraju tamne boje za felne. Međutim, bronzane felne, kao kod ovog modela, ako su lepo urađene, i te kako doprinose karakteru automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 2020. Audi R8

 

U čast 10 godina od prvog R8, Audi nudi posebnu ograničenu ediciju od 222 komada Audija R8 V10 Decennium.

Ima okruglo 600 konja, hvata stotku za tek malo više od 3 sekunde...i skuplji je za nepunih 20k evra od onog R8 koji nije deo ove posebne edicije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse video: Test 2020. Audi R8 V10 Performance

 

Nekada se ovakva verzija zvala V10+, sada je V10 Performance...a, ustvari je ona uvek bila najjača verzija Audija R8. Sada ima 602 KS iz atmosferskog V10 i hvata maksimalnih 330 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Audi R8 V10 RWD

 

audi-r8-rwd 007.jpg

 

U Audijevoj ponudi za modelsku godinu 2020. je i model R8 V10 RWD sa zadnjim pogonom, koji za razliku od svog prethodnika R8 RWS neće biti ograničen na samo 999 primeraka.

 

audi-r8-rwd 006.jpg

 

2020 Audi R8 V10 RWD će biti dostupan u Coupe i Spyder verziji, uz najavu da će prodaja u Evropi startovati početkom sledeće godine. Poznate su i cene, pa tako Coupe verzija košta 144.000 evra a Spyder 157.000 evra (u oba slučaja to je 22.000 evra manje od njihovih Quattro varijanti).

 

audi-r8-rwd 005.jpg

 

Za pogon je zadužen 5.2 litarski atmosferski V10 motor sa 540KS i 540 Nm obrtnog momenta (30KS i 20 Nm manje od V10 Quattro verzije), u kombinaciji sa 7-stepenim S tronic menjačem.R8 V10 RWD Coupe  od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.7 sekundi i može do 320 km/h, dok R8 V10 RWD Spyder do stotke stiže za 3.8 sekunde i postiže maksimalnih 318 km/h.

 

audi-r8-rwd 004.jpg

 

R8 V10 RWD Coupe je sa svojih 1595 kg za 65 kg lakši od Quattro verzije, a R8 V10 RWD Spyder ima 1695 kg (55 kg manje od Quattro verzije).

 

audi-r8-rwd 003.jpg

 

Automobili su između ostalog dobili i gloss black detalje (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor), točkove od 19 inča sa gumama 245/35-19 i 295/35 (kao opcija će se nuditi i točkovi od 20 inča), kao i novi boju nazvanu Kemora gray.

 

audi-r8-rwd 002.jpg

 

Opciono, na raspolaganju će se naći i Carbon package, a kod Spydera i Black appearance package.

 

audi r8-lms-gt4 001.jpg

 

Takođe, Audi je prikazao i doteranu verziju trkačkog modela R8 LMS GT4. Ovde njegov 5.2 litarski V10 motor ima 495KS, a uparen je sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test 2019. Audi R8

 

Decenijama su proizvođači automobila pokušavali da izazovu Porsche i njegov 911. Nekome je to malo, a nekome baš malo uspevalo...dok se nije pojavio Audi i napravio R8:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2020. Audi R8 V10 Performance

 

Motor iz Lamborghini Huracana, atmosferac V10 sa 600 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Stari i novi Audi R8

 

Aktuelni R8 V10 Performance - najjači R8 koji postoji. Ali, koliko je bolji od starog, originalnog R8 4.2 V8?

Pogledajte kako izgleda Audi evolucija u 13 godina...uz specijalno pojačanje - Vicki Butler-Henderson (da, ona :D iz Fifth Gear-a):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Audi R8 vs Honda NSX

 

Nesumnjivo da ova dva auta imaju sportske performanse, kao i da se mogu voziti svaki dan po gradu...ali, koji je od ova dva auta bolji za uobičajenu svakodnevnu običnu vožnju?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi R8 će verovatno imati hibridni pogon

 

183835-audi r8.jpg

 

U odeljenju Audi Sport su najavili treću generaciju supersportskog modela R8, čijem motoru sa unutrašnjim sagorevanjem bi trebalo da asistiraju elektromotori. Konačna odluka još uvek nije doneta, ali u najnovijim izjavama za medije koja se odnose na treću generaciju Audijevog supersportskog modela R8, čini se da su u Audi Sportu najbliži hibridnoj pogonskoj kombinaciji. U Audi Sportu kažu da će sa elektrifikacijom imati znatno manje briga oko ispunjavanja sve strožih normi o emisiji izduvnih gasova motora sa unutrašnjim sagorevanjem, a kupcima će istovremeno moći da ponude R8 koji će imati još više snage u odnosu na modele aktuelne generacije. Među najvećim izazovima je rešavanje povećane mase automobila, a u Audi Sportu (u kojem planiraju da do 2023. godine udvostruče prodaju sportskih i trkačkih automobila) se nadaju da će im elektrifikacija omogućiti da i u trećoj generaciji modela R8 iza naslona sedišta zadrže V10 motor.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wheelsandmore Audi R8 Spyder sa 1.050KS

 

201442-wheels 002.jpg

 

Aktuelna generacija Audijevog R8 Spydera je ponovo prošla tjuning tretman u kompaniji Wheelsandmore, što pre svega podrazumeva pojačanje njegovog V10 motora. To znači da ovaj motor sada raspolaže sa dva nova turbo punjača i čak 1.050KS, pa ubrzanje do 100 km/h traje samo 2.7 sekunde dok je najveća brzina 357 km/h.

 

201441-wheels 001.jpg

 

U paketu su i novi točkovi od 21 inča i Continental gume 325/25/21 (komplet košta 11.100 evra), dok kompletan tjuning paket ima cenu od 66.387 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

fifthgearyoutube.jpg Fifth Gear video: Audi R8

 

5.2 V10 atmosferac bez ikakvih baterija, elektro-motora...nema čak ni turbo.

Zato ovakav R8 predstavlja automobilsku vrstu koja izumire. Na testu je njegova najjača ''Performance'' verzija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hennesseyperformance.jpg HennesseyPerformance video: Twin Turbo Audi R8

 

Posle dorade od strane Hennessey Performance, ovaj Audi i dalje koristi klasični benzin sa pumpe, ima isti motor, menjač, sistem napajanja gorivom...

Faktički ponaša se kao fabrički sve dok ne dođe do boost-a:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hennessey Audi R8

 

hennessey r8 03.jpg

 

Za jednu od poslednjih kreacija poznate američke tjuning kompanije Hennessey korišćen je Audi R8 Plus čiji čuveni atmosferski V10 motor je ipak potpomognut sa dva turba. Najpoznatiji po doradama sportskih automobila koji dolaze iz američkih grupacija Ford, FCA i GM, u Hennesseyu se poslednjih godina sve više bave i automobilima koje proizvodi nekoliko evropskih kompanija među kojima je i Audi.

 

hennessey r8 02.jpg

 

Njihov najbrži model je još uvek R8 čiji centralno smešteni 5.2 atmosferski V10 motor u najsnažnijem standarnom izdanju razvija 620 KS i 580 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da dvosed od 0 do 100 km/h stigne za 3.1 sekundu i razvije nešto više od 330 km/h.

 

hennessey r8 01.jpg

 

Smatrajući da i R8 zaslužuje još više potencijala, u Teksasu su odlučili da motor dobije podršku dva Precision turbopunjača, a rezultat koji se krije iza oznake HPE900 je više od 900 konjskih snaga pri 7.400 obrtaja što R8 obezbeđuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 3 sekunde i prelazak 402 metra za 9.8 sekundi sa izlaznom brzinom koja iznosi 233 km/h. Podaci o najvećoj brzini nisu otkriveni. Prva testiranja na valjcima su pokazala da je do točkova stiglo više od 760 konjskih snaga i 739 Nm najvećeg obrtnog momenta. U Hennesseyu kažu da je rezultat ostvaren sa običnim benzinom i pritiskom turbopunjača koji je bio znatno niži od mogućeg, a sličan ''turbo scenario'' nude i vlasnicima Lamborghinijevog modela Huracan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hennesseyperformance.jpg HennesseyPerformance video: Hennessey TT Audi R8 i Lamborghini Huracan

 

Ozbiljno ''nabudženi'' R8 protiv fabričkog Huracana:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi R8 V10 Limited Edition

 

205054-audi r8 2020 03.jpg

 

Audi je na američkom tržištu ponudio specijalno izdanje modela R8 V10 quattro, i to u ograničenoj seriji od samo 30 primeraka. Automobili su u Mugello Blue, Avus Silver ili Sonoma Green boji, a koštaju 186.000 dolara u Coupe odnosno 195.000 dolara u Spyder varijanti.

 

205055-audi r8 2020 02.jpg

 

Za pogon se brine V10 sa 562KS i 550 Nm, u kombinaciji sa 7-stepenim S Tronic menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

205056-audi r8 2020.jpg

 

U paketu su između ostalog elementi od ugljeničnih vlakana, sportski izduvni sistem iz modela R8 Performance, retrovizori u alu finišu, crvena kočiona klešta, 20-inčni alu točkovi, Audi Exclusive patosnice, kao i alkantara, ugljenična vlakna i kontrastni šavovi u unutrašnjosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

auditography.jpg Auditography video: Audi R8 V10 RWD Spyder

 

5.2 V10 sa 540 konja, do 100 km/h za 3.64 sekunde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2020. Audi R8 V10 Performance

 

2016. godine je izašla druga generacija R8, a 2020. njen facelift - i najveće izmene u baš izgledu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...