neshaoct 9592 Posted August 1, 2019 Osmislio je novi Stojadin, a sada i električni bolid sa iznenađujućom cenom U Kanadi će od sledeće godine početi proizvodnja supersportskog električnog bolida koji bi izuzetno niskom cenom trebalo da napravi pometnju na tržištu egzotičnih automobila. Za Mihaela Merklera, mladog makedonskog dizajnera hrvatskih korena, prvi put smo čuli kada je objavio dizajn Stojadina za novi milenijum. Koncept Yugo GT500 je odmah osvojio mase jasno odigravši na emocije svih kojima je Stojadin nešto značio u životu. Retro inspiracija je tu odlično prihvaćena. A nismo trebali ni dugo da čekamo na novu dizajnersku kreaciju iz istog izvora. Ali za razliku od prethodnog, mada zahtevniji, ovaj je izazvao interes investitora i ići će u proizvodnju. Konačni izgled koncepta je odobren, a automobil je dobio i novo ime. Zove se Quds, što dolazi od reči Al-Quds, što je arapski izraz za ''sveti'', ali i za sam Jerusalim. I da, zlatna maska je inspirisana Zlatnom kupolom iz Jerusalima, najstarijom i po mnogima najlepšom džamijom. Vratimo se automobilu i pomenimo da će osnova biti Dubuc Tomahawk, električni bolid koji se već proizvodi u Kanadi. Prve procene govore da će Quds moći do 100 km/h za 2.9 sekundi, i to sve do 260 km/h, uz teoretski domet i do 800 km. Osim dramatičnog izgleda, tu su i gullwing vrata te vrhunski materijali u jednostavno dizajniranoj kabini. A sada ono najbolje. Iza kanadske kompanije Electra stoji uspešni biznismen Jihad Mohammad, a on sa ovim automobilom nema potrebu da zaradi, već želi da ekološki prihvatljiv sportski automobil učini dostupnim širem sloju populacije. Upravo zato cena automobila neće biti ni blizu milion dolara, već na nivou od tek 70.000 dolara. Kako bi taj plan bio održiv, u Electri planiraju da otvore niz manjih proizvodnih pogona širom sveta sa bazom u Kanadi i da učine projekat održivim. ''Mi radimo auto za prosečnog kupca koji čini 50% današnjeg tržišta. Napravićemo auto koji se obično prodaje za milion USD, a mi ćemo ga prodavati za 70.000 USD za prosečnog kupca srednje klase. Ne treba nam superprofit, želimo pomoći okolini, a ne možemo se osloniti samo na one koji si mogu priuštiti jako skupe automobile. Ako uspemo da zamenimo samo 1% automobila na ulicama, neće biti uticaja na okolinu, ali ako 50% automobila zamenimo električnim, to će definitivno činiti razliku'', kaže se u saopštenju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 16, 2019 Dizajner Bugatti Chirona prešao u Koenigsegg Može se reći da je Koenigsegg imao neke od najtalentovanijih dizajnera u svojoj 25-godišnjoj istoriji jer njegovi automobili izgledaju poput svemirskih brodova na točkovima, a sada su dobili novo ''pojačanje''. Čak i Koenigseggov prvi originalni CC prototip iz devedesetih godina prošlog veka izgleda neverovatno i danas, a nove hiperautomobile poput Agere RS, predivne Regere i novog Jeska nema potrebe ni pominjati. Koenigsegg je sada doveo pojačanje u svoje redove te zaposlio Alexandera Selipanova kao novog šefa dizajna. Selipanov je diplomirao na Art Center koledžu za dizajn u Pasadeni u Kaliforniji, a nakon stažiranja u Mazdi u Severnoj Americi i Volkswagenovom dizajnerskom centru u Kaliforniji, pridružio se VW-ovom Centru za dizajn u Potsdamu gde je radio projekte dizajna eksterijera modela iz VW Grupe. Selipanov se 2010. godine pridružio Lamborghinijevom timu za dizajn eksterijera te je direktno učestvovao u projektu Huracan, a zatim je postao i šef odeljenja za eksterijer u Bugattiju 2014. godine. U svom rezimeu ima spektakularni koncept Vision Gran Turismo te moćni Chiron. Posle je imenovan šefom globalnog napednog dizajna u Genesisu te je bio odgovoran za koncepte Essentia i Mint. Međutim, Selipanov je ponovo promenio poslodavca, pa će od oktobra ove godine raditi za Koenigsegg. Biće direktor i glavni dizajner u RAW dizajnerskoj kući u Angelholmu u Švedskoj, odnosno u novoj kompaniji koja će pružati dizanjerske usluge. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 9, 2019 Karim Habib postavljen za šefa Kia dizajnerskog centra Habib je postavljen za jednog od potpredsednika u korejskoj kompaniji i šefa Kia dizajnerskog centra u Namjangu, prenosi B92. Karim Habib je u periodu između 2017. i 2019. bio direktor dizajna Nissanovog luksuznog brenda Infiniti. Pre toga je (2011-2017.) zauzimao više istaknutih pozicija u okviru BMW-ovog dizajnerskog odeljenja, uključujući i zvanje šefa dizajna od 2012. godine. Habib je u svojoj bogatoj karijeri, koju je započeo upravo u BMW-u 1998. godine, radio i za Daimler i to od 2009. do 2011. godine. Ovaj 49-godišnji Libanac studirao je mašinstvo u Kanadi i dizajn u Kaliforniji. Tokom karijere oblikovao je modele BMW X3 i X6, kao i prethodne generacije Serije 7 i Serije 6 Gran Coupe. U BMW-u je dizajnirao i koncpet SUV modela X2, dok je u Mercedesu nacrtao C klasu i neke od Smart modela. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted September 16, 2019 Vision Mercedes Simplex Mercedes-Benz Design je za događaj Design Essentials 2019 kreirao konecept nazvan Vision Mercedes Simplex. U pitanju je dvobojni retro roadster kojim kompanija odaje počast istorijskom nasleđu i rođenju brenda, pri čemu je inspiracija za ovaj dvosed pronađena u Mercedesu 35 PS iz 1901. godine. Uz električni pogon, Vision Mercedes Simplex privlači pažnju i digitalnim ekranom u prednjem delu (sa natpisom Mercedes i trokrakim zvezdama), kao i minimalističkim enterijerom sa retro inspirisanom satom i volanom sa drvenim detaljima. Mercedes-Benz Maybach Fans video: 2019. Vision Mercedes Simplex Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 28, 2019 Jaguar otvorio novi studio za dizajn Prvi put u 84-godišnjoj istoriji Jaguara svi dizajneri se nalaze na jednom mestu. U britanskom Gaydonu je smešten novi Jaguarov studio za dizajn. Čitav dizajnerski tim sastavljen od 280 kreativaca je dobio jedinstveni prostor koji se proteže na 12.000 m2. To je povećanje za oko 33% u odnosu na prostore čije sedište je bilo u Whitleyu te se od sada omogućava istovremeni rad na 20 glinenih modela automobila u prirodnoj veličini. Prema najavama iz Jaguara, novi studio u Warwickshireu u Velikoj Britaniji pod rukovodstvom direktora dizajna Juliana Thomsona je najnapredniji centar za dizajn automobila u svetu, a razvijen je kako bi poboljšao procese ljudskog kreativnog dizajna s vodećim svetskim tehnologijama. Uz robotsko modeliranje i rad u virtuelnoj stvarnosti, u studiju se nalazi i 11 metara veliki 4K video zid. Od sada su Jaguarove dizajnerske i inženjerske funkcije na istom mestu što donosi očigledne prednosti i uštedu vremena tokom procesa razvoja. Na jednom mestu će se definisati budući trendovi, a kroz šest ključnih dizajnerskih disciplina razvijaće se i inovativna rešenja. Glavni studiji nove nazive Studio 3 i Studio 4, a inspiracija za brojeve dolazi iz broja Jaguarovih pobeda s modelima D-type na trci Le Man iz 1956. i 1957. godine. Studio 1 i Studio 2 nose nazive u čast studija 1 i 2 u Whitleyu, mestu na kojem je od 1985. godine bio smešten Jaguar Design. Prostorije za sastanke nose nazive Jaguarovih modela - polovina je nazive dobila prema legendarnim modelima, a druga polovina prostorija nosi nazive imena važnih ljudi iz istorije Jaguara. Tako je prema osnivaču Jaguara (Sir William Lyons) odabran naziv za jednu prostoriju, dizajner Geoff Lawson takođe ima svoje mesto, a posebno mesto je zaslužio i glumac Steve McQueen. U studijima 3 i 4 se nalazi ukupno deset ploča za modeliranje gline, svaka je dužine 20 metara, dok je nosivost 4.5 tona. Po prvi put Jaguarovi dizajneri mogu da postave modele enterijera i eksterijera jedan pored drugog kako bi ih unapredili. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 5, 2019 Porsche ima čudno pravilo koje koristi na svim automobilima Za ovu posebnost Porschea jedan novinar je saznao sasvim slučajno. U Porscheu nisu sujeverni, nego jednostavno ništa ne prepuštaju slučaju. Kao kod pravih Nemaca, svaki detalj mora da bude razrađen i definisan, a kada govorimo o automobilu to ide do nezamislivih nivoa. Verovali ili ne, Porsche tako ima pravilo kako će na svim svojim automobilima postaviti centralnu kapu točka, odnosno u koji položaj će postaviti Porscheov amblem. To je saznao Jalopnikov novinar dok je pokušavao da podesi kapu na Taycanu za fotografisanje naplatka. On je, naravno, odlučio da ju postaviti da stoji okomito, kao što bi svako namestio. Međutim, u trenutku se pojavio čovek iz Porschea, koji je video šta je učinio, i odmah ga ukorio. Znak je nakon fotografisanja vraćen u pravi položaj, a novinar je dobio uputstvo za ubuduće. A ono kaže da donji centar Porscheovog grba uvek mora da gleda u smeru sigurnosne matice, ako postoji, ali svakako u smeru ventila za punjenje vazduha. Odnosno, na drugoj strani ide najčešće sredinom razmaka između rupa za vijke kojima se pričvršćuje točak. Zato, ako vidite Porsche na putu obratite pažnju na položaj grba na naplatku. Ako stoji pogrešno, verovatno je neko naknadno dirao točak ili u servisu nisu bili upoznati sa ovim važnim detaljem. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 9, 2019 Minijeva inspiracija za Smart Smart kaže da se će inspiraciju za narednu generaciju svojih modela pronaći u Mini modelima koji su se pojavili početkom 2000. godine. Mercedes je nedavno polovinu Smarta prodao Geely-ju, pa će se i deo njegove proizvodnje odvijati u Kini. Naslednici Fortwo i Forfour modela pojaviće se 2022. godine, potom će se pojaviti veće vozilo, za B segment. Direktor dizajna Mercedesa, Gorden Vagener, otkrio je da će ova kompanije replikovati uspeh koji je Mini već jednom postigao, tako što će upravo prva Mini vozila uzeti kao inspiraciju za naredna vozila. On se najviše poziva na njihovu jednostavnost, koja ih je učinila jedinstvenim. Pre toga, Smart će aktuelne Fortwo i Forfour modele prodavati u unapređenim verzijama koje su predstavljene na Salonu automobila u Frankfurtu. Oba su imala električne motore smeštene u zadnjem delu vozila sa 80 KS i 254 Nm obrtnog momenta, sa ubrzanjem do stotke od 11.6 sekundi za Fortwo sa čvrstim krovom, 11.9 sekundi za ForTwo kabriolet i 12.7 sekundi za Forfour. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 13, 2019 Iza dva prepoznatljiva detalja koji i danas odlikuju Volkswagen Golf GTI stoji žena Za karirana sedišta i ''lopticu za golf'' na vrhu ručice menjača je zaslužna Gunhild Liljequist. Između nekoliko ideja sa kojima je prva generacija legendarnog Golfa GTI i vizuelno trebalo da se izdvaja od standardnih modela, u Volkswagenu su odabrali rešenja koja je ponudila njihova dizajnerka Gunhild Liljequist. Nemicu koja se pre angažmana u Wolfsburgu bavila farbanjem porcelana i izgledom kutija za slatkiše Volkswagen je zaposlio 1964. godine, a Liljequist je radila u odeljenju u kojem su se bavili bojama i materijalima za oblaganje unutrašnjosti automobila. Inspiracija za prepoznatljivi karirani uzorak na sedištima je rođena nakon njenog putovanja u Veliku Britaniju, a Gunhild kaže da je na ideju za ručicu menjača u Golfu GTI, na čijem je vrhu stilizovana loptica za golf, došla razmišljajući o samom nazivu Volkswagenovog modela koji je u međuvremenu postao jedan od najprodavanijih automobila svih vremena. Gunhild Liljequist je u penziju otišla 1991. godine, ali njene davne ideje su i dalje sastavni deo Golfova koji na sebi nose oznaku GTI. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 13, 2019 Gti bez kariranih sedišta je kao posna slava bez mesa Sent from my SM-G950F using Tapatalk 2 Woodoo and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 16, 2019 Krugger FD sa 760 KS Ovo je automobil koji podseća na zlatne godine automobilskih utrkivanja 30-ih godina prošlog veka, na koji su dodate moderne performanse. Verovatno ste bar jednom u životu pomislili kako biste voleli da imate automobil napravljen prema vašim željama. Čini se da danas to više nije nemoguće, bar tako pokazuje primer Frédérica Bertranda, belgijskog umetnika i proizvođača custom made motocikala i automobila. Frédéric Bertrand, koji takođe nosi nadimak Fred Krugger, napravio je ovaj unikatni automobil na zahtev dvojice belgijskih automobilskih entuzijasta iz Liègea; Françoisa Fornierija (Mithra / Nethys) i Andréa Duponta (koji je zaradio bogatstvo u tekstilnoj industriji). Ime ovog zaista posebnog automobila je Krugger FD. Rađen je ručno, deo po deo i bez ikakve kompjuterske podrške dve i po godine, a sam model Krugger FD (F za Fornieri, D za Dupont) inspirisan je automobilima iz 30-ih godina dvadesetog veka. Tačnije automobilima pod nazivom streamline, a isto tako treba reći da je reč o automobilu sa samo jednim sedištem. Ovaj automobil je opremljen Bentleyjevim W12 bi-turbo motorom od šest litara snage 760 konja (559 kW). Motor je preuzet iz modela Bentley Continental GT koji tamo ima 645 KS (474 kW), i zatim je dorađen za više snage. Sam automobil Krugger FD je težak 1250 kilograma i može da postigne prilično lude brzine, a ako bismo uzeli zvanične podatke izvornog Bentley Continental GT-a sa slabijim motorom, to znači da bi mu brzina bila oko 330 km/h. Cilj dizajna ovog vozila ipak neće biti obaranje rekorda jer bi oba vlasnika želela da predstave svoj dragulj na najprestižnijim svetskim takmičenjima elegancije. Ljubiteljima prelepih automobila je ovo vozilo bilo predstavljeno ovog vikenda, za vreme belgijskog Zoute Grand Prixa, a zatim će ići na autosalon Brussels Motor Show u delu pod nazivom Dream Cars. Što se cene automobila Krugger FD tiče - nije objavljena. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 17, 2019 On 10/5/2019 at 7:03 PM, neshaoct said: Porsche ima čudno pravilo koje koristi na svim automobilima Za ovu posebnost Porschea jedan novinar je saznao sasvim slučajno. U Porscheu nisu sujeverni, nego jednostavno ništa ne prepuštaju slučaju. Kao kod pravih Nemaca, svaki detalj mora da bude razrađen i definisan, a kada govorimo o automobilu to ide do nezamislivih nivoa. Verovali ili ne, Porsche tako ima pravilo kako će na svim svojim automobilima postaviti centralnu kapu točka, odnosno u koji položaj će postaviti Porscheov amblem. To je saznao Jalopnikov novinar dok je pokušavao da podesi kapu na Taycanu za fotografisanje naplatka. On je, naravno, odlučio da ju postaviti da stoji okomito, kao što bi svako namestio. Međutim, u trenutku se pojavio čovek iz Porschea, koji je video šta je učinio, i odmah ga ukorio. Znak je nakon fotografisanja vraćen u pravi položaj, a novinar je dobio uputstvo za ubuduće. A ono kaže da donji centar Porscheovog grba uvek mora da gleda u smeru sigurnosne matice, ako postoji, ali svakako u smeru ventila za punjenje vazduha. Odnosno, na drugoj strani ide najčešće sredinom razmaka između rupa za vijke kojima se pričvršćuje točak. Zato, ako vidite Porsche na putu obratite pažnju na položaj grba na naplatku. Ako stoji pogrešno, verovatno je neko naknadno dirao točak ili u servisu nisu bili upoznati sa ovim važnim detaljem. preuzeto sa - Auto Blog Ovo i ja radim, okrenem tako da donja strana bude ka ventilu, da ga lakse nadjem 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 17, 2019 Premium se postaje i zbog ovakvih detalja.Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 17, 2019 Odusevljen sam.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 27, 2019 Porsche dizajnira svemirski brod za sledeći Star Wars film Jedan od svemirskih brodova u narednom Star Wars filmu ''The Rise of Skywalker'' imaće pravi trkački pedigre. Naime, Lucasfilms je angažovao Porsche da dizajnira svemirski brod koji će se pojaviti u filmu. Dizajniranje svemirskog broda je potpuno nov izazov za Porsche. Međutim, iako sportski automobil i svemirski brod pripadaju potpuno različitim kategorijama, suštinski oni dele istu filozofiju dizajna. Uostalom, Majkl Mauer, Porsche-ov potpredsednik za dizajn, naveo je da je saradnja sa Star Wars timom inspiriše i fascinira i da je siguran da je ta saradnja donela samo dobro za obe kompanije. To znači da će možda i novi Porsche-ov automobil imati hyperdrive sa pogonom na sva četiri točka. Šalu na stranu, rad na filmu doneo je novo sveže iskustvo Porsche-ovim dizajnerima, koje će svakako blagotvorno delovati na njihovu kreativnost u budućnosti. Kakav će dizajn biti za sada se dobro krije, a to ćemo moći da vidimo od 20. decembra, za kada je zakazana premijera ''The Rise of Skywalker'' filma. Ovo je prvi put da je neki proizvođač automobila angažovan u okviru Star Wars franšize, ali ako se pokaže uspešnim, možda će biti začetnik novog trenda. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 2, 2019 Lewis Hamilton u poseti Mercedes dizajn centru Pažnju privlači glineni model nepoznatog Mercedes AMG modela, od 35. sekunde videa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 2, 2019 Predlog za Ferrari limuzinu Aston Martin Rapide je i danas jedna od najlepših sportskih limuzina ili coupea sa četiri vrata, kako vam je draže. Sada predstavljamo i jedan predlog Ferrarija. GTC4 Lusso je već sam po sebi poseban, izgleda kao klasičan shootingbrake, ali i nudi četiri sedišta. Logičan nastavak je limuzina i to upravo na bazi tog modela. A jedan predlog je nedavno osvanuo na internetu. Predstavlja ga Hosein Soleimani iz Teherana. On je produžio zadnji deo vozila, pomerio kabinu nekih deset cm i dodao par vrata. Prepusti su minimalni, a konačne proporcije na tragu onoga što nude pre pomenuti Aston Martin, ali i Porsche. Konačan rezultat je iznad svih očekivanja. Mnogi se slažu, nismo ni znali da bismo želeli da vidimo ovakav Ferrari na putu - sportsku limuzinu sa V12 klasikom i bezvremenim dizajnom. I da, auto je dobio novo ime. Sada se zove GTC4 Grand Lusso. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 2, 2019 Covini 6SW je superautomobil sa šest točkova Automobil unikatnog dizajna je debitovao 2008. godine, ali danas malo ko zna za njega. Covini je mala italijanska kompanija koja se bavi proizvodnjom superautomobila te ima velike snove. Njihov Covini 6SW je debitovao pre više od 10 godina, a novi je moguće naručiti putem zvaničnog internet sajta po ceni od 650.000 dolara i to bez dodatnih opcija. Razlog zbog kojeg ima četiri prednja točka je bolje prianjanje te brži i stabilniji prolazak kroz zavoje, kao i bolje kočenje. Covini 6SW pokreće 4.2 V8 motor koji razvija 500 KS. Uparen je sa 6-stepenim manuelnim ili 6-stepenim automatskim menjačem, koji su se ranije koristili za Ferrarijeve i Lamborghinijeve modele. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 3, 2019 Jannarelly Design-1 Novi auto brend Jannarelly Automotive (sa sedištem u Dubaiju) je stigao i na evropsko tržište, tačnije u Veliku Britaniju. Britanskim kupcima se njihov model Design-1 nudi u tri karoserijske verzije (Roadster, Coupe i Aero), kao i sa brojnim mogućnostima personalizacije, pri čemu cene startuju od 100.000 evra. Treba napomenuti da će proizvodnja biti ograničena na ukupno 499 primeraka. Design-1 je sportski dvosed za koji su zaslužni dizajner Anthony Jannarelly i biznismen Frederic Juillot, dok su kao inspiracija za izgled poslužili modeli iz šezdesetih godina prošlog veka. U ponudi je i karoserija od ugljeničnih vlakana pa u tom slučaju automobil ima težinu od samo 850 kg. Za pogon se brine Nissanov 3.5 V6 motor sa 325KS i 371 Nm (uparen sa šestostepenim manulenim menjačem), ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 4 sekunde, a najveća brzina je 217 km/h. U paketu su i zadnji pogon, LSD diferencijal, lagani alu točkovi, gume Pirelli P Zero, Nardi ili Momo volan, koža, drvo, alkantara... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 9, 2019 Dizajner Jozef Kaban se vraća u VW grupu Jozef Kaban je poslednje dve godine najpre radio kao glavni dizajner BMW-a, a zatim i vozila marke Rolls-Royce. Slovački dizajner vraća se u VW grupu gde će zauzeti poziciju šefa dizajna brenda Volkswagen, prenosi B92. Kaban je prethodno od 2008. do 2017. obavljao dužnost glavnog dizajnera eksterijera Škodinih automobila, da bi 2017. godine napustio češkog proizvođača i prešao u BMW. Tu je najpre bio prvi čovek dizajna BMW automobila, da bi u martu 2019. postao glavni dizajner vozila superluksuznog brenda Rolls-Royce, gde se zadržao svega šest meseci. Jozef Kaban će funkciju glavnog dizajnera kompanije ''Volkswagen putnička vozila'' zvanično preuzeti 1. jula 2020. godine. Inače, Slovak je karijeru započeo u Volkswagenu još 1993, a od 1998. godine radio je i na dizajnu spoljašnjosti brenda Bugatti. U Audi prelazi 2003. godine gde je od 2006. bio zadužen za dizajn eksterijera vozila. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 19, 2019 BMW neće odustati od gigantskog ''bubrega'' Iako se većini ljubitelja BMW nije svideo novi dizajn zaštitnog znaka bavarskog proizvođača, oni neće odustati od njega, prenosi B92. Naime, BMW je u svoje nove modele počeo da uvodi sve masivniji ''bubreg'' koji krasi nos njegovih automobila. Iako su u javnosti mišljenja podeljena, iz Minhena tvrde da je reakcija ''vrlo pozitivna''. Ova izjava je vrlo hrabra s obzirom na seriju negativnih komentara nakon što je BMW predstavio modele X7 i najavio Seriju 4 sa velikim ''bubregom''. Posebno jer BMW nije otkrio izvor kojim je utvrdio tu ''pozitivnu reakciju'' - da li je sproveo ankete na mnogobrojnim BMW forumima koji su puni ''Bimer'' entuzijasta? Da li je to stav trenutnih kupaca BMW automobila? Neke fokus grupe? Jasno je da veliki ''bubreg'' ne stoji isto svakom modelu. Dok se na velikom SUV-uv X7 ne ističe preterano, mogao bi da štrči na modelima kao što su M3 ili M4. Iz Minhena nisu otkrili kakva će biti politika kompanije po tom pitanju, ali jesu potvrdili ovaj stav da se njihovi različiti modeli posebno pozicioniraju. ''Neki automobili su ekstrovertni, odvažniji od drugih jer šalju drugačiju poruku'', rekao je potpredsednik proizvodnje u BMW Peter Hajnrih. Ovo bi možda moglo da znači - manji BMW manji ''bubreg'', veći BMW veći ''bubreg''. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 19, 2019 Ne kontam velike bubrege koji su na kraju blokirani, ali kontam da im je cilj Kinesko/SAD trziste a oni jesu u tom fazonu hroma... 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted December 19, 2019 Vise kinesko, i ameri se zale na izgled serije 7 i prvih slika serije 4... Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted December 20, 2019 Valjda ista ideja kao sa prenaduvanim usnama i sisama... 2 1 horvat, Irena HGT and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 21, 2019 On 12/19/2019 at 10:58 PM, YUgisa said: Ne kontam velike bubrege koji su na kraju blokirani, ali kontam da im je cilj Kinesko/SAD trziste a oni jesu u tom fazonu hroma... Da bi sijali Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3447 Posted December 21, 2019 Jbt, na ovom roštilju mož' se rani cela ulica. sa TT 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites