Jump to content
FAS Goran
ivick

Fiat Stilo 1.2 / 1.6 - engine failure (check engine)

Recommended Posts

Pozdrav svima, pre neki dan mi se auto ugasio na semaforu, pokusam upaliti on samo vergla, pokusam drugi put i upali sa porukom Engine Fault - Loose connection i zutom lampicom od motora. Sutradan mi upali sa istom porukom ali nece da primi gas, upalim opet isto, treci put upalim ispise mi istu gresku, ali primi gas. Odvezao kod majstora na dijagnostiku pokaze mu koracni motor i greska P0638. Kaze da moram mjenjati ili njega ili ECU. Sad nije siguran sta je od to dvoje. Kaze da nema semu i da ne zna ispitati koracni motor. Ocistio mi klapnu, naspricao nekim sprejom konektore i obrisao gresku. Vozio dva dana normalno kad ono opet isto.

Pitanje jel neko imao isti problem i kako bi mogao ispitati sta je, posto ni jedno ni drugo nije jeftino, a i polovno tesko da cu naci..... Unapred hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoce da se desava kada je step motor u pitanju da se ugasi na leru,najbolje je da oteras negde gde imaju exzaminer nove generacije da se tacno ocitaju greske,a inace najverovatnije da je ipak nesto pokvareno,a ne samo obicna greska cim je izbacuje ponovo. :realmad::thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loose connection je opšta formulacija, tj. to Stilo izbacuje kada god komp. izgubi konekciju sa nečim od čega dobija podatke ili upravlja njegovim radom.

Zato ti se nekada dešavalo da auto neće da primi gas, a nekad da hoće iako je istu grešku izbacio...ali suštinski to nije bila ista greška što se vidi po različitom ponašanju motora.

Šta je tačno bilo treba videti na boljoj dijagnostici, a najbolje na Examineru (oficijelnoj dijagnostici za vozila Fiat grupacije). Pretpostavljam po tvom nick-u na Forumu da si iz Banja Luke, a pojma nemam da li tamo ima neki servis sa tom dijagnostikom.

Pročitaj i ostale postove na ovoj temi koju sam spojo sa tvojom, pa ćeš videti kako su ljudi pre tebe rešavali ovaj problem... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

da pokusam da pomognem imao isti problem prosle nedelje , para i para dao na razne dijagnostike , na kraju stao na sred puta nemogu da upalim auto i setim se da sam negde procidao da ECU hoce da se ugreje i to radi.

izvadio alat odvrnuo comp pomerio ga malo od motora i evo radi , danas pricao sa majstorom iz ovlastenog servisa kaze to si dobro uradio idi jos da ti ga neki elektronicar prelemi ako je negde izgubljen kontakt i to je to resio si svoj problem sa greskama gotovo svim .

naglasio je obavezno da prelemim tj. preduvam toplim vazduhom .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neshaoct hvala potrazicu po gradu ima li ko Examiner pa cu vidjeti.

Coanew hvala i tebi. Samo kad bi jos mogao da objasnis gdje si ga pomjerio ili najbolje kada bi mogao uslikat pa postaviti slike, da pokusam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uslikat cu pa okaciti danas mi majstor prelemio ECU 5-6 hladnih lemova bilo vidljivo okom . a sto se tice compa odvrni ga slobodno i pomeri prema aku. pricvrsti pa vozi da vidis hoce li se ponoviti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde se nalazi motorni ecu i kako izgleda.I koliko ga je tesko skinuti.Opet mi se jutros javila greska "asr failure,loose conection" ,padnu obrtaji i auto se ugasi 5 puta za 1 km do posla.Klasika.5 meseci je radio bez greske i opet isto sr....

Hteo bih sam da skinem ecu i da ga posaljem na reklamaciju "gde je repariran".Jos je u "garanciji" mesec dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

druze jel on tebi to radi kad se zagreje ili dok je hladan. ECU ti je levo od akomulatora imas dva velika dzeka i 4 srafa m6 za kljuc 10mmjednostavno se skida

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros, dok je relativno hladan,posle 10 minuta rada,temperatura do pola.

Pre reparacije nije bilo pravila,topao-hladan.Radio je savrseno skoro 5 meseci i jutros se jedva dovukoh do posla.Klasicna greska za 1.6 ecu kada ima problem "asr failure uz dodatke ponekad alternator failure i katancic i zuti trouglic.

Hvala na brzom odgovoru.Probacu sam da skinem...

Takodje sto moze biti vezano za ovu temu auto je do reparacije Ecua konstantno sem ove greske izbacivao i "sveobuhvatnu" gresku engine fault i gasio se.Topao hladan,klima,bez klime.Dijagnostika nije nije pokazivala nista specijano.Posle reparacije nijedna greska do jutros.

Jeste da je malo hladnije jutros (3 stepena) i da je akumulator star 2 godine,ali ovo ne bih pripisao tome,jer pali dobro a i vec sam prosao kroz istu "torturu",a i bilo je jos hladnih jutara u novembru i oktobru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd malo da ozivim ovu temu koju sam i zapoceo pre skoro dve godine ako se ne varam. Povremeno mi se palila greska chek engin, i dijagnostikom resetovana, i svaki put placao majstoru po jednu crvenu za uslugu resetovanja :) Rekoh sebi kad se sledeci put bude upalila ispascu pametniji. I tako i bi i kupio ja malog kineza da malo izanaliziram problem. Elem krenula ucestalije da se javlja greska tako da resetovanje nije pomagalo. Dijagnostika radjena FiatEcuScenom. Jedina greska koja je ocitana je lambda sonda:

image.jpg

Evo i dijagrama tokom rada motora:

image.jpg

I ovako otprilike izgledaju parametri na leru:

image.jpg

I kad se da gas na nekih 3000 obrtaja :

image.jpg

Koliko mi je blisko inzinjerskom nacinu razmisljanja, vidim da sa sonde dolazi neki minimalni napon pa je ona mozda i ziva, a da je katalizator debelo pricepljen. Medjutim opet auto se ponasa sasvim normalno, motor fino radi i lepo vuce.

Jedini nedostatak je sto me zuta lampica malo nervira.

Elem sta mi je raditi, mislim da bi neko ko moze fino da protumaci dijagnostiku na osnovu ovoga sto sam nakacio mogao da da neki smislien predlog. Nisam bash upucen u funkcionisanje dvostruke sprege lambda sondi, ali mi pada jedna da kazem racionalna ideja na pamet, a to je da se signal lambda sonde koja je iza katalizatora malo lazira, tj da se lepo i to prespoji na prvu lambda sondu koja radi sasvim normalno i ne pravi problem i da se tako cela stvar prevazidje.

Ukoliko je ova varijanta koju sam predlozio moguca koliko je zahebana za izvesti? (Evo vam lepe prilike da pokazete malo umetnicke slobode u prevazilazenju problema:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

na dijagnostici kaze senzor nivoa napunjenosti goriva?a kas samo obrisali tu gresku vise se nije pojavljivala bar ne danas videcemo sutra prekosutra :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoce to , zbog istrosenosti klizaca a pominjano je vec ... Nije to takav problem da ostane lampica za motor.Meni se pojavi taj problem s vremena na vreme kad kazaljka(plovak) dodje na taj nivo ali se isto tako i ugasi. Jos nisam imao slucaj da zbog toga pali lampicu motora. Ima tu sigurno jos nesto. Nadam se da gresim.

p.s. Inace , svidelo mi se ono :thumbup:"Cesma" !

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoce to , zbog istrosenosti klizaca a pominjano je vec ... Nije to takav problem da ostane lampica za motor.Meni se pojavi taj problem s vremena na vreme kad kazaljka(plovak) dodje na taj nivo ali se isto tako i ugasi. Jos nisam imao slucaj da zbog toga pali lampicu motora. Ima tu sigurno jos nesto. Nadam se da gresim.

p.s. Inace , svidelo mi se ono :thumbup:"Cesma" !

na kraju je ispalo da je map senzor i narucio sam danas 5500 dinara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li siguran da je on? Nece to bas tako da rikne ! Mozda bi pomoglo samo pranje nekim kontakt sprejom ?! Da li si probao ? :unsure:

p.s. Ne tvrdim da nije nego treba isprobati i druge opcije. Nikad nije kasno kupiti drugi ! :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tako je pisalo na dijagnostici a nisam probavao nista :question: vec sam narucio deo sutra ga menjam pa cu videti nadam se da je samo do toga posto sam leptir ocistio :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

otkazao sam deo danas su mi brisali sve parametre i podesili da se sve samo namesti na leru dok je lepo radio valjda da nadje on nove parametre koji mu odgovaraju :no i trenutno lepo radi rekli mi da ga vozim tako dan dva a ako opet izbacuje engine fault da dodjem opet :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes slobodno koristiti veliko slovo,tacku,zarez i pojedine znakove interpunkcije.Nije zabranjeno a tekst se lakse cita.

Npr.

Otkazao samo deo. Danas su mi brisali.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima.Evo da se ukjucim u ovu temu.Za 6 meseci mi se upalilo dva puta engine fault i auto tada nema snagu.Ugasim ,upalim i auto ide normalno.Bio sam na dijagnostici,i covek kaze da se desila greska na konektorima leptir gasa i da nadjem nekoga da mi to preveže.Sta to znaci da preveže neko?Da li je neko imao iskustvo sa ovim problemom?

Edited by zoranv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma lako cu zameniti majstora ali kazi mi sta mi je ciniti posto za dva dana krecem na put.Moze li me auto ostaviti negde na putu ili ne?

Edited by zoranv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...