bojanbl 0 Posted November 20, 2010 Pozdrav svima, pre neki dan mi se auto ugasio na semaforu, pokusam upaliti on samo vergla, pokusam drugi put i upali sa porukom Engine Fault - Loose connection i zutom lampicom od motora. Sutradan mi upali sa istom porukom ali nece da primi gas, upalim opet isto, treci put upalim ispise mi istu gresku, ali primi gas. Odvezao kod majstora na dijagnostiku pokaze mu koracni motor i greska P0638. Kaze da moram mjenjati ili njega ili ECU. Sad nije siguran sta je od to dvoje. Kaze da nema semu i da ne zna ispitati koracni motor. Ocistio mi klapnu, naspricao nekim sprejom konektore i obrisao gresku. Vozio dva dana normalno kad ono opet isto. Pitanje jel neko imao isti problem i kako bi mogao ispitati sta je, posto ni jedno ni drugo nije jeftino, a i polovno tesko da cu naci..... Unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 20, 2010 Hoce da se desava kada je step motor u pitanju da se ugasi na leru,najbolje je da oteras negde gde imaju exzaminer nove generacije da se tacno ocitaju greske,a inace najverovatnije da je ipak nesto pokvareno,a ne samo obicna greska cim je izbacuje ponovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 20, 2010 Loose connection je opšta formulacija, tj. to Stilo izbacuje kada god komp. izgubi konekciju sa nečim od čega dobija podatke ili upravlja njegovim radom.Zato ti se nekada dešavalo da auto neće da primi gas, a nekad da hoće iako je istu grešku izbacio...ali suštinski to nije bila ista greška što se vidi po različitom ponašanju motora.Šta je tačno bilo treba videti na boljoj dijagnostici, a najbolje na Examineru (oficijelnoj dijagnostici za vozila Fiat grupacije). Pretpostavljam po tvom nick-u na Forumu da si iz Banja Luke, a pojma nemam da li tamo ima neki servis sa tom dijagnostikom.Pročitaj i ostale postove na ovoj temi koju sam spojo sa tvojom, pa ćeš videti kako su ljudi pre tebe rešavali ovaj problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted November 21, 2010 da pokusam da pomognem imao isti problem prosle nedelje , para i para dao na razne dijagnostike , na kraju stao na sred puta nemogu da upalim auto i setim se da sam negde procidao da ECU hoce da se ugreje i to radi. izvadio alat odvrnuo comp pomerio ga malo od motora i evo radi , danas pricao sa majstorom iz ovlastenog servisa kaze to si dobro uradio idi jos da ti ga neki elektronicar prelemi ako je negde izgubljen kontakt i to je to resio si svoj problem sa greskama gotovo svim .naglasio je obavezno da prelemim tj. preduvam toplim vazduhom . Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojanbl 0 Posted November 22, 2010 Neshaoct hvala potrazicu po gradu ima li ko Examiner pa cu vidjeti.Coanew hvala i tebi. Samo kad bi jos mogao da objasnis gdje si ga pomjerio ili najbolje kada bi mogao uslikat pa postaviti slike, da pokusam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted November 22, 2010 uslikat cu pa okaciti danas mi majstor prelemio ECU 5-6 hladnih lemova bilo vidljivo okom . a sto se tice compa odvrni ga slobodno i pomeri prema aku. pricvrsti pa vozi da vidis hoce li se ponoviti Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted November 25, 2010 Gde se nalazi motorni ecu i kako izgleda.I koliko ga je tesko skinuti.Opet mi se jutros javila greska "asr failure,loose conection" ,padnu obrtaji i auto se ugasi 5 puta za 1 km do posla.Klasika.5 meseci je radio bez greske i opet isto sr....Hteo bih sam da skinem ecu i da ga posaljem na reklamaciju "gde je repariran".Jos je u "garanciji" mesec dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted November 25, 2010 druze jel on tebi to radi kad se zagreje ili dok je hladan. ECU ti je levo od akomulatora imas dva velika dzeka i 4 srafa m6 za kljuc 10mmjednostavno se skida Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted November 25, 2010 Jutros, dok je relativno hladan,posle 10 minuta rada,temperatura do pola.Pre reparacije nije bilo pravila,topao-hladan.Radio je savrseno skoro 5 meseci i jutros se jedva dovukoh do posla.Klasicna greska za 1.6 ecu kada ima problem "asr failure uz dodatke ponekad alternator failure i katancic i zuti trouglic.Hvala na brzom odgovoru.Probacu sam da skinem...Takodje sto moze biti vezano za ovu temu auto je do reparacije Ecua konstantno sem ove greske izbacivao i "sveobuhvatnu" gresku engine fault i gasio se.Topao hladan,klima,bez klime.Dijagnostika nije nije pokazivala nista specijano.Posle reparacije nijedna greska do jutros.Jeste da je malo hladnije jutros (3 stepena) i da je akumulator star 2 godine,ali ovo ne bih pripisao tome,jer pali dobro a i vec sam prosao kroz istu "torturu",a i bilo je jos hladnih jutara u novembru i oktobru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted November 25, 2010 napisao sam gore sta sam uradio i nadam se da necu imati takvih problema javi sta ti rekao majstor Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivick 2 Posted April 4, 2011 Ajd malo da ozivim ovu temu koju sam i zapoceo pre skoro dve godine ako se ne varam. Povremeno mi se palila greska chek engin, i dijagnostikom resetovana, i svaki put placao majstoru po jednu crvenu za uslugu resetovanja Rekoh sebi kad se sledeci put bude upalila ispascu pametniji. I tako i bi i kupio ja malog kineza da malo izanaliziram problem. Elem krenula ucestalije da se javlja greska tako da resetovanje nije pomagalo. Dijagnostika radjena FiatEcuScenom. Jedina greska koja je ocitana je lambda sonda:Evo i dijagrama tokom rada motora:I ovako otprilike izgledaju parametri na leru:I kad se da gas na nekih 3000 obrtaja :Koliko mi je blisko inzinjerskom nacinu razmisljanja, vidim da sa sonde dolazi neki minimalni napon pa je ona mozda i ziva, a da je katalizator debelo pricepljen. Medjutim opet auto se ponasa sasvim normalno, motor fino radi i lepo vuce. Jedini nedostatak je sto me zuta lampica malo nervira. Elem sta mi je raditi, mislim da bi neko ko moze fino da protumaci dijagnostiku na osnovu ovoga sto sam nakacio mogao da da neki smislien predlog. Nisam bash upucen u funkcionisanje dvostruke sprege lambda sondi, ali mi pada jedna da kazem racionalna ideja na pamet, a to je da se signal lambda sonde koja je iza katalizatora malo lazira, tj da se lepo i to prespoji na prvu lambda sondu koja radi sasvim normalno i ne pravi problem i da se tako cela stvar prevazidje. Ukoliko je ova varijanta koju sam predlozio moguca koliko je zahebana za izvesti? (Evo vam lepe prilike da pokazete malo umetnicke slobode u prevazilazenju problema:)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
decko sa stilom 0 Posted July 1, 2011 stilo 1.6 16v danas na brzini od nekih 100km/h izbacio engine fault i upalio onu zutu cesmu?hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted July 2, 2011 Cesma je univerzalni znak za vise kvarova. Nista bez dijagnostike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
decko sa stilom 0 Posted July 2, 2011 na dijagnostici kaze senzor nivoa napunjenosti goriva?a kas samo obrisali tu gresku vise se nije pojavljivala bar ne danas videcemo sutra prekosutra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted July 2, 2011 (edited) Hoce to , zbog istrosenosti klizaca a pominjano je vec ... Nije to takav problem da ostane lampica za motor.Meni se pojavi taj problem s vremena na vreme kad kazaljka(plovak) dodje na taj nivo ali se isto tako i ugasi. Jos nisam imao slucaj da zbog toga pali lampicu motora. Ima tu sigurno jos nesto. Nadam se da gresim.p.s. Inace , svidelo mi se ono "Cesma" ! Edited July 2, 2011 by zulurbr Quote Share this post Link to post Share on other sites
decko sa stilom 0 Posted July 4, 2011 Hoce to , zbog istrosenosti klizaca a pominjano je vec ... Nije to takav problem da ostane lampica za motor.Meni se pojavi taj problem s vremena na vreme kad kazaljka(plovak) dodje na taj nivo ali se isto tako i ugasi. Jos nisam imao slucaj da zbog toga pali lampicu motora. Ima tu sigurno jos nesto. Nadam se da gresim.p.s. Inace , svidelo mi se ono "Cesma" !na kraju je ispalo da je map senzor i narucio sam danas 5500 dinara Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted July 4, 2011 Jesi li siguran da je on? Nece to bas tako da rikne ! Mozda bi pomoglo samo pranje nekim kontakt sprejom ?! Da li si probao ? p.s. Ne tvrdim da nije nego treba isprobati i druge opcije. Nikad nije kasno kupiti drugi ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
decko sa stilom 0 Posted July 4, 2011 tako je pisalo na dijagnostici a nisam probavao nista vec sam narucio deo sutra ga menjam pa cu videti nadam se da je samo do toga posto sam leptir ocistio Quote Share this post Link to post Share on other sites
decko sa stilom 0 Posted July 6, 2011 otkazao sam deo danas su mi brisali sve parametre i podesili da se sve samo namesti na leru dok je lepo radio valjda da nadje on nove parametre koji mu odgovaraju i trenutno lepo radi rekli mi da ga vozim tako dan dva a ako opet izbacuje engine fault da dodjem opet Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted July 6, 2011 Mozes slobodno koristiti veliko slovo,tacku,zarez i pojedine znakove interpunkcije.Nije zabranjeno a tekst se lakse cita.Npr.Otkazao samo deo. Danas su mi brisali..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranv 0 Posted July 12, 2011 (edited) Cao svima.Evo da se ukjucim u ovu temu.Za 6 meseci mi se upalilo dva puta engine fault i auto tada nema snagu.Ugasim ,upalim i auto ide normalno.Bio sam na dijagnostici,i covek kaze da se desila greska na konektorima leptir gasa i da nadjem nekoga da mi to preveže.Sta to znaci da preveže neko?Da li je neko imao iskustvo sa ovim problemom? Edited July 12, 2011 by zoranv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted July 12, 2011 Nema tu sta da se prevezuje ! Menjaj majstora ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranv 0 Posted July 13, 2011 (edited) Ma lako cu zameniti majstora ali kazi mi sta mi je ciniti posto za dva dana krecem na put.Moze li me auto ostaviti negde na putu ili ne? Edited July 13, 2011 by zoranv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted July 13, 2011 Ja bih resio ovo da me na snadju problemi u putu na ovim temperaturama ! Quote Share this post Link to post Share on other sites