swifty_kg 1 Posted May 22, 2014 (edited) Moraćeš da zameniš leptir gasa, najverovatnije. Postoji mogućnost da se rastavi elektronika leptira i da se očisti (postoji baš detaljna tema na forumu) ali pitanje je da li ćeš nešto postići. Imao sam istu grešku i auto mi se gasio na leru. Prvo sam zamenio samo elektroniku na leptiru, više nije izbacivao grešku ali se i dalje gasio auto na leru. Posle sam zamenio ceo leptir gasa i sada radi normalno u 99% situacija (jednom mi se desilo da je opet počeo da varira ler ali se stabilizovao sam). Ovo je na osnovu mojih iskustava. Najbolje je da posetiš nekog od proverenih servisera.EDIT: Možeš pomoću FiatEcuScan/MultiEcuScan da pratiš parametre leptira pa proveri da li se uopšte otvara klapna. U tabu parametri, naći ćeš "Throttle position" (ili tako nešto, ne znam napamet) i tu možeš videti koliko se otvara klapna pri davanju gasa. Edited May 22, 2014 by sale Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzindzin16 0 Posted May 22, 2014 (edited) pardon .. nisam pomenuo ako je to bitno da je dole negde na papucici gasa bila montirana komanda za invalide na sajlu .. ja sam tu sajlu odavno isekao . a majstor je naknadno nesto doradjivao oko toga jer je nakon secenja bio problem sa malim blokiranjem kocnica .. sve je posle bilo u redu do sad . skinuo sam vec filter za vazduh i celo kuciste i pri tome video da se kod stiskanja papucice za gas klapna ne pomera ni malo .. a kada rucno pritisnem i otvorim klapnu motor krene da brunda i da se gusi jer mu gorivo ne dotice u dovoljnim kolicinama verovatno .. rad motora hoce na leru i da zadrhti ponekad .. da dodam i to da sam ga u poslednjih 15 dana ostavio i vozio neko vreme na totalnom minimumu benzina u rezervoaru .. Edited May 22, 2014 by dzindzin16 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 23, 2014 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40343-punto-12-16v-svetli-lampica-check-engine/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzindzin16 0 Posted June 9, 2014 stoji auto vec 15 dana kod majstora i od popravke nema nista .. strucnost je izgleda u pitanju .. nego odoh u drugu temu,prethodno navedenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted June 10, 2014 Proverite dzekove na klapni, da li su dobri kontakti, i kablove do ecu-a, i ako ste u mogucnosti proverite sa dugom klapnom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
xxx123 0 Posted July 11, 2014 (edited) Zdravo , potreban , savet , pomoć , u vezi Stila 1.6 16V , do pre moje popravke super je radio , međutim puklo mi je crevo za dovod goriva , pa da bi ga zamenio , skinuo sam gornji deo usisa sa klapnom, da bi dobio pristup nastavku ili muštikli na cevi gde su brizgaljke , zamenio crevo ništa strašno , vratio sve kako je bilo , mašina neće da upali , kao da hoće , jednom je uspela da upali posle dužeg verglanja , ali se odmah ugasila i od tad nikako da upali , kao ono fali još malo , ali neće. Skidane svećice mokre su (benzin) , elm i vag nepokazuju ništa , auto kom pokazuje p1300 - prigodba polarnog kotača( stalno je ima , nemože da se obriše-zna li ko o čemu se radi-??? ) . Zamenio senzor radilice - nije , pa vratio stari , . Dok sam ovo radio skinuo sam klemu sa akumulatora (rasturanje ) , jedino sam tada da bi proverio da linegde curi gorivo doveo na pumpu goriva 12V i uboo u đek , i dok je pumpa radila tada su mi se aktivirale i brizgaljke , ne znam zašto i napunile usisnu granu , izvukao sam benzin iz usisa pre sklapanja . Zna li ko o čemu se radi ili šta još da probam , ili šta je još crklo , nadam se da ovim nisam sjebo komp ??? ,. Neće nikako da upali , vergla kao lud , svećice mokre , jedino logički nebaca varnicu ili zašto nebaca ... Pozdrav Zoraan Edited July 12, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted July 11, 2014 "prigodba polarnog kotača" mi zvuči kao nešto vezano za ABS, možda je zaprljan polarni točak, ili sam senzor, ili se senzor pomerio, pa treba da se primakne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 11, 2014 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/47291-stilo-16-blinka-engine-fault/Ja sumnjam da je tu jos nesto raskaceno, ostalo ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
xxx123 0 Posted July 11, 2014 Oko točkova ništa nisam dirao . Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted July 11, 2014 (edited) Ma nema veze to sa tockom, "phonic wheel relearn "znaci ucenje parametara ,najverovatnije klapne gasa,posto si je skidao.Na koju dijagnostiku je auto povezivan?Ta greska p1300 je izgleda neka opsta,na netu se pominje "missfire",proveri zupcenje,senzor radilice si vec proverio ali da nisi otkacio senzor bregaste?On je valjda ispod poklopca usisa,proveri da nemas neki dzek viska :-) Edited July 11, 2014 by gogi1101 Quote Share this post Link to post Share on other sites
xxx123 0 Posted July 11, 2014 (edited) Uspeo da upalim , izbacio 3 greške , p0203 , p1220 , p1300 . Obrisao sve tri , .Sad trepće lampica motora i pišti , probana dijagnostika nema greške , i dalje trepće i pišti . Probano 3 puta do 5000-6000 obrtaja sa zagrejanim motorom , dva puta , ali nije htelo po meni da prihvati podešavanje , i dalje trepće lampica motora i pišti , neki savet ili predlog...Sutra nastavljam , valjda ću da sredim i to ... kasno je već ...Pozdrav Nisam dirao ni zupčasti kaiš , ni konektor senzora bregaste . Ako ste za mogu da okačim par slika pri , i dok sam rasturao .Mada mi je najbitnije da još ovo regulišem , naštelujem ... Edited July 11, 2014 by xxx999 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted July 11, 2014 Nesto nisi dobro povezao. Sve lepo pregledaj, neka zica ili nesto je odkaceno Quote Share this post Link to post Share on other sites
xxx123 0 Posted July 11, 2014 Sutra nastavljam , videćemo ... Dijagnostiku koju koristim je ELM 327 I FIAT ECUSCAN Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted July 11, 2014 P0203 - kvar dizne na trecem cilindru(proveri dzek)p1220 - ozbiljan kvar na klapni gasaTako bar kaze googleKontakt sprej u ruke i raskacinji sve dzekove dizni,bombina,klapne prskaj i vracaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 12, 2014 Klapna mora da se kalibriše.Kod mene, ranije na Stilu 1.6 je to rađeno Examinerom i davanjem gasa tri puta do blokade...ali dok je Examiner povezan i na njemu aktivirana ta procedura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
xxx123 0 Posted July 13, 2014 Ćao, neće nikako, čim obrišem greške da bi kalibrisao, ponovo ih vrati od p0203, p1220, p0638, p1300 , pa do p1220, p1300 , p1300 ne mogu da obrišem, ne izlazi iz seif moda , tako da ne mogu da je kalibrišem , Šta sad ...Jedino ako neki kontakt ili više njih zeza, n eznam šta više, 5-6 puta je izbacio dve greške p1220 i p1300 , ali p1300 nikako da obriše , šta predlažete ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted July 13, 2014 Je'l tebi izmesten Ecu sa motora?Jesi li cistio klapnu i map senzor carb cleanerom?Dzekove kontakt sprejem ?Ako jesi onda kod nekog iskusnog majstora na pretres ?Sve greske ukazuju na klapnu i step motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
xxx123 0 Posted July 13, 2014 ECU izmešten pre mesec dana , preventivno , nije pravio probleme , klapna čišćena prošle god. , proverena vizuelno kao nova , map nisam čistio , samo ga otkačio pri rasturanju i vraćen dzek , nadam se sutra da oteram ako ima termina . Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted July 13, 2014 Klapna vizelno moze da bude kao nova ali je vazna elektronika koja radi posao. Vec je dosta objašnjeno u temi vezanoj za leptur gasa/gasenje u leru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
xxx123 0 Posted July 28, 2014 Otišao ECU, traži se novi ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6590 Posted August 2, 2014 Moj Stilo 1.2 izbacuje grešku engine fault (ili failure) i lampica za motor (što je neko rekao česma) non stop svetli i zvučno non stop pišti. Nalazim se u Crnoj Gori u Tivtu. Zna li neko nekog proverenog majstora u blizini da pogleda na dijagnostici? Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6590 Posted August 2, 2014 Sad sam proverio opet, pise engine fault, lampica za motor blinkuje i zvucno se oglasava svakih 5-6 sekundi Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted August 2, 2014 Ako prima gas, prodaj na zagrejan motor 3 puta da das gas preko 5000rpm, jednom pa sacekas da se spusti na ler i tako jos dva puta, ugasi auto pa upali i vidi sta se desava. To mi jedino pada na pamet ako blinka chek lapica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6590 Posted August 2, 2014 Uradio sam to, ali da je bilo pravilno, ne znam, bez promene za sada. Ovde je haos toplo, sumnjam da ima veze sa pregrevanjem jer se vozi sporo i u guzvi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djole_M 123 Posted August 2, 2014 (edited) tebi je 1.6 16v, skoro je Sale pisao kako mu se auto gasio na svaka 5 minuta i kako nije vukao,ima valjda neke veze sa pregrejavanjem računara.....evo šta je rekao,citiram:Ako je neko od Kragujevcana video Stila kako blokira saobracaj na vise mesta u gradu, to sam bio ja. Bojim se da je ECU problematican. :SNa kraju sam skinuo poklopac motora i pustio ga da se ohladi i onda je bilo ok. Inace, ECU je iznesten ali se opet mnogo greje. Moracu nekako da resim hladjenje Edited August 2, 2014 by matdjo Quote Share this post Link to post Share on other sites