Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pazi, i meni deluje korektno, ali opet smatram da bi kupac trebalo da dođe sa onim uređajem što meri sloj laka i da ga izkontroliše celog i da mu nabije na nos ako je negde čuknut... Izgleda lepo, ali je cena nerealna za auto tih godina, baš sam na polovnim automobilima podesio parametre auta tih godina do 4.000, tu ima S klasi i BMW-ova sa kožom u ful opremi koja je tada bila vrhunac luksuza, ovaj Citroen realno ne bi smeo da pređe 2.500

Share this post


Link to post
Share on other sites

XM nije za igru. Auto ako nije u top stanju može vlasnika da lepo zavije u crno. Ortak je debelo najebao i na kraju kupio stranca, čisto da se nađe. Mislim da je neko iz hrvatske isto komentarisao da je uložio oko 5000 e u zadnjih par godina.

To je bio tada egzotika više srednje klase (BMW 5, MB E itd) ali i auto koji traži ozbiljno održavanje. Druga stvar kome posle da prodaš i po kojoj ceni ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislio Branko neki cica, kad ono vidi...Kaze prvi vlasnik, a stare tablice mu na KS a nove na PN...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ga taj "Gospodin Branko" koji se uzgred i bavi limarijom u slobodno vreme. Definitivno je "savestan prema svojim automobilima" koji izlaze iz ordinacije pod nazivom "sve originalno" sve sa slikama XM-a sa komentarom "Bravo majstore". Nameracio je da kupi C5 ali prvo mora da proda ovaj "Originalni, fabricki, XM u dobrom stanju". Nemojte biti naivni.

https://www.facebook...pe=3&permPage=1

Pazi ti goveda... ju ju, još mene grize savest danima, kontam dobar neki čiča a ja navalio na njega ko magarac.

On limar, prodaje m*da za bubrege.

Opičio gospodin cenu, smislio dobru priču i ajmo šarani, hvatajte se.

E pa nećemo tako zemljače... Očekujte drugi deo trgovine vrlo uskoro.

Vreme je da onaj obećani FAKTOR NEPRIJATNOSTI proradi.

Edited by lalic1709

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au koj je ovaj lopurda limar,cccc, e treba ga kicmiti stvarno..

Imam za vas nesto u najmanju ruku nesvakidasnje, nije oglas i nije na prodaju, ali zanima me vase misljenje, rodjeni teca iz Bg-a, dobrostojeci biznismen sada u penziji ima bendzamina frenklina e290 turbo dizel (okac), iz 1996te, u fabrickom stanju, presao NEVEROVATNIH ORIGINAL 2836 km SAMO!! u to vreme kada se kralo sve od guma do brisaca, on nije smeo da ga drzi u bg-u, jer su mu audija vise puta pokusali da ukradu, i uvek je imao jos po 2,3 kola, tako da je mercedes sedeo u garazi sve ove godine, sluzio mi je da ode na 2,3 svadbe u pocetku van bg-a, i to je to, zadnji put je do pre neki dan bio upaljen 2002ge, kada je stavljen u garazu u smederevu i tek posle 10 godina upaljen, vozen poooooolako (zbog fabrickih guma koje su se deformisale od stajanja) do mercedesovog servisa u Bg gde mu je naplaceno za promene ulja, filtera itd 43000+ruke 11000din, dalje za registraciju je dao 75000din, zatim za nove gume jos 45000din, i jos neke zajebancije, tako da je ukupno je dao 1700evra za 2 dana da bi vozio opet nov auto..

Razlog zbog kojeg gga je tek sada izvadio iz garaze u smederevu, je sto je prosle godine ozenio sina, i udao cerku i njima je dao po 1 auto, tako da mu sada treba auto, a racuna da i sada taj auto nije atraktivan model vise za kradju, odlucio je da bolje da mercedesa izvadi nego da kupuje jos 1 nov auto... znam da ovo deluje neverovatno, bezsmisleno i ludo ,ali je istina, i nemam razloga da vas lazem :) imam i slike mercedesa i instrument table sa tom kilometrazom.. On nece da ga prodaje, ali mene zanima, zbog unikatnosti mercedesa e klase u fabrickom stanju tih godina sa kilometrazom kao da je star 2 nedelje a ne 17 godina, koliko bi to moglo da vredi, i sta bi ste vi uradeli da imate tako nesto??

Edited by aca777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da imam tako nesto ja bi ga vozio!

ta j auto nije ni lep ni atraktivan ni unikatan, nikada nece prici slavi 124ke ili 190ice tako verujem da nikada nece ni imati veliku vrednost.

ono sto je sigurno je da mu ne manjka kvaliteta pa da sam u njegovoj kozi, decu ozenio i udao, znaci ima verovatno oko 50 godina, ja bih taj auto vozio dok neko ne rikne, on ili auto, sve jedno. Sve ostalo je bacanje para a i gre'ota bre brate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znam lika koji je konzervirao Fiću još osamdesetih i pre nekih 10tak godina počeo da je vozi, a Fića kao nov i vozi je samo u lokalu, mada lik je prso, mnogo pije i već je stigao da je razdrnda, ali sve u svemu to je fanatizam... Često čak i vidim po oglasima aute +10 godina stare i navodno imaju originalnih 50.000 km i koji stvarno izgledaju na oko novo, mada ne znam koliko je za verovati, opet ne valja ni kada auto stoji toliko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

biiip li ga, ja mu reko da ga ne prodaje niti da ga vozi, nego da ga cuva i dalje, sad nema smisla da ga vozi.. Teca ima 64 godine mislim. On se covek izziveo i sada zivi za decu i unucice :) Mercedesa je bio konzervirao zbog straha od kradje, a ne zbog nekog fanatizma, mada apsolutno je totalno 1 krajnost konzervirati simbol najjeftinijeg auta fice, i simbol najvece moci i skupoce mercedesa.. To su babe i zabe :) Konzervirati auto od 300e i auto od 70000e nema poredjenja :) ovo prvo moze svako, ovo drugo skoro niko:) koliko ljudi znate da vi mogli da daju 70000e, stave u garazu i zaborave kljuc 17 godina.. ekstremno retko, a i od tih retkih, ko je "lud" da tako nesto i uradi :) Takodje Mercedes se i kupi da se vozi i uziva, a ne da se konzervira, jer eto on je zbog godina izgubio taj izgled,prestiz i pojavu sto kaze jankovic, to naravno stoji..

Naci bilo koj auto u PRAVOM fabrickom stanju (dakle NE restauriran, varen, krpljen, menjan, farban itd), nego iz fabrike sa originalnih 2800 km je ekstremna retkost, (fantasticno je naci auto sa pravih 50000km, a to nema poredjenja sa samo 2800km) pogotovu sto je Mercedes (apsolutno bi mogao da se kladim da je jedini takav u srbiji a i sire) je ipak neka druga prica.. Naci bubu, tristaa i druge aute za siroke narodne mase na mobile.de recimo stare oko 40 je da kazemo vidjena pojava i takvi imaju cenu od oko 14,15 000. A plus su presli neuporedivo vise od 2800 ali su u odlicnom stanju.. ali nadjite Mercedes iste starosti, i to u Fabrickom stanju, mislim da je to neuporedivo veca stvar.. zato mu kazem da ga cuva.. al me zivo zanima koliko bi mogao da ima cenu sad, a koliko kad bi ga cuvao jos ovoliko :D ? Interesantno bi mi bilo da vidim koliki bi neki kolekcionari i ljubitelji benza mogi da daju za to sad i nekada?

Ps 124 se proizvodila dugo, 12 godina mozda? ima ih puno, zato je i popularan, a ovaj se proizvodio samo 3 godne i onda je izasao restajling, sto ga cini redjim, manje poznatim, ali to jednog dana moze da znaci, jer sto ih je manje to bolje, a taj model w210 je vrlo cenjen na benz forumu zbog kvaliteta..

Edited by aca777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka to teca vozi dok je ziv nemoj da ga stedi a posle mogu i da ga prodaju jer taj auto nikada nece doziveti slavu. Fica je raritet i u dobrom stanju vise nema da se nadje, najpopularniji kontraci sa pocetka 60-ih su najpopularniji i sada imaju nenormalnu cenu a njihova slava i vrednost ce tek rasti na gore.

Bolje da je teca kupio mercedesa 190E cosworth tada bi mogao necemu da se nada, ovako samo neka ga gazi bez milosti jer to mu je sudbina. :scooter:

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka to teca vozi dok je ziv nemoj da ga stedi a posle mogu i da ga prodaju jer taj auto nikada nece doziveti slavu. Fica je raritet i u dobrom stanju vise nema da se nadje, najpopularniji kontraci sa pocetka 60-ih su najpopularniji i sada imaju nenormalnu cenu a njihova slava i vrednost ce tek rasti na gore.

Bolje da je teca kupio mercedesa 190E cosworth tada bi mogao necemu da se nada, ovako samo neka ga gazi bez milosti jer to mu je sudbina. :scooter:

Pretpostavaljam da kazes mercedes cosworth jer je bio redji, od E klase, ali bre fica je bio auto za motorizaciju, u ogromnim brojevima, i svako ga je mogo ima u odnosu na mercedes ko je mogo mnogo retko ko da ima uvek.. A sada je raritet jer je proslo mnogo godina, normalno, i buba je sada raritet a prodata u najvecem broju primeraka u svetu.. tu je samo stvar u godinama koje cine svoje..

Zar ne mislite ko li bi tek ovo bio raritet za 20tak godina, ekstremni raritet.. tu kilometrazu bi imao samo on i eksponat u fabrika mercedes u nemackoj :D

ako fica moze da bude kolekcionarski model, zasto te nebi bio jedan mercedes (iako nije SL klasa recimo), jer ipak je fica 1 krajnost, a mercedes druga, a izmedju njih sve ostalo sto postoji :)

Edited by aca777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne zameri, ali taj auto nikada nije bio ni lep ni popularan, zato nece ni biti, zato su ga kratko i proizvodili.

dzaba sve ako nije trazen, a trazeni su ili rariteti poput sl-a ili jos grdje slr-a i auta za siroke narodne mase. Kako god okrenes ono sto je popularno, jer je onda i trazeno, samim tim ponuda i potraznja diktiraju cenu takvim stvarima a ne kvalitet koga taj auto stvarno ima na pretek. Moze biti mercedes, ali nikada nece imati veliku vrednost no on, ni prva a klasa, ni vaneo, verovatno ni b ni r klasa, jer nisu extremi ni po cemu. Ni lepoti ni prodaji ni luxuzu ni pojava ni velicina....

Imace svog kupca, to stoji, svaka roba ima kupca, ali po kojoj ceni? Za moj pojam premaloj za taj auto u tom stanju, i zato kazem neka ga vozi i izvoza kao covek.

moze tek onako okaciti auto na mobile.de i neka pukne cifru 100.000€ pa ako bas natrci neko ondaK ok.

Poslato sa marsa koristeci teleport!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fića jeste bio auto za široke narodne mase, ali nije baš koštao 300 eura, uglavnom ovaj lik ima 5 kuća na tri sprata u krugu od kilometar, mogao je da kupi bilo koji auto, ali mu je merak bio Fića, on je tada kupio dve, jednu je vozio i popravljao dok se nije raspala, a kad se raspala on uzeo iz garaže tu drugu novu i nastavio dalje, ja sam prvo mislio da je sredio onu prvu, pa kad mi je ćale rekao, nisam mogao da se načudim koja je to ideja i da uopšteno nekome tako nešto može da padne na pamet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jankovic naravno brate da nemam sta da zameram, nije to moj auto, nego moga tece, ja nemam nista sa tim, nego eto nasao sam ekstremno retku i zanimljivu stvar i rekoh da podelim sa vama :) A niti ni teca poslusao sta mu ja kazem, on ce uraditi kako on hoce, a mi se ovde samo zezamo i polemisemo :) U pravu si, e klasa turbodizel, nije sl, ali je opet i veci i luksuzniji od svih ostalih koje si nabrojao a,b,c, r, vaneo.. takodje nije se bas malo prozivodio ,od 1996te do 2003, a imao je restajlinh u 99toj :) ne znam,mozda bi naleteo neki ljubitelj tog modela, sa lovom, iz inostranstva, sto bi ga platio koliko vredi takav sada jedini u fabrickom stanju.. Ako se nadje ljubitelj fice, koj ga ne nekad vozio i zavoleo, zasto nebi i mercedesa :) ovi drugi bar generalno imaju neuporedivo vise para..

Fića jeste bio auto za široke narodne mase, ali nije baš koštao 300 eura, uglavnom ovaj lik ima 5 kuća na tri sprata u krugu od kilometar, mogao je da kupi bilo koji auto, ali mu je merak bio Fića, on je tada kupio dve, jednu je vozio i popravljao dok se nije raspala, a kad se raspala on uzeo iz garaže tu drugu novu i nastavio dalje, ja sam prvo mislio da je sredio onu prvu, pa kad mi je ćale rekao, nisam mogao da se načudim koja je to ideja i da uopšteno nekome tako nešto može da padne na pamet...

u vreme kad se fica proizvodio kao nov, bio je ovaj film

a cak i tada je ovaj spacek bio bolji od njega, fica bio bas najmisiji auto a mercedes najbolji :D

ne shvatam zasto neko ako bi imao kako kazes 5 kuca, puno para, bi vozio ficu (kao jedini auto, drugo je nesto da ga cuva u garazi kao ukras, a da vozi neki dobar auto ovako), podji od sebe, da imas puno para, da libi vozio auto od 300e, ili auto od 30000e ili i vise..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj auto nikada neće imati kolekcionarsku vrednost iz razloga što je serija w210 definitivno najgora od kada Mercedes postoji! I to nije nikakva tajna.

Pre nego što počneš da braniš mercedes, dozvoli da ti kažem da sam i prvu seriju i restajling vozio dugo godina.

220 d čekićaru i 320 cdi.

Čak je i FIAT za seriju 210 pojam pouzdanosti.

Ovu 320 cdi je ćale kupio novu, a na neželjene kvarove je skrljao sigurno preko 10.000 eur za 8 godina eksploatacije

Sve moguće je crkavalo, od cd čitača, elektronike, podizača stakala, pa do automatskog menjača i glave motora.

Da ne pričam o tome što ga je korozija hvatala brže nego rusku Ladu... Svake godine su ga u Bačkom Petrovcu prskali nekim sredstvom između kedera, oko rubova ali je đubre opet protrunulo na više mesta. A šasija je tek posebna priča, pogotovo napred. Mislim da bi i sudar sa jugićem za tu mečku bio koban, to su se sve listovi korozije odvajali. KATASTROFA.

Veliki sam ljubitelj čitavog mita o Mercedesu , ali E klasa w210 je jednostavno jedna velika sramota.

Švabe su pokazale da su i oni ipak samo ljudi, da i oni mogu da zakinu na materijalu, loše procene, pogreše...

Edited by lalic1709

Share this post


Link to post
Share on other sites

190 i W210 najveci promasaji Mercedesa. 124 i 211 su skroz druga prica.

Ta tecina mecka nikad nece imati neku veliku vrednost, prvo sto nije omiljena generalno, drugo sto niko nece poverovati u tu pricu oko km., o stranim sajtovima da nepricamo uopste, jer je auto bio u ovoj banana republici od '96god i ne moze nikako da dokaze i garantuje km, na primer nekom svabi.

Auto ce uvek imati vecu vrednost na trzistu zbog samog svog stanja, to je neosporno, ali i to mislim da nece biti vise od lupam 1000e, u odnosu na prosek. Sve u svemu, u ovoj zemlji ti je to samo jedna interesantna i tuzna prica... Licno moje misljenje je da ce mecka poceti da se kvari na veliko samo zbog toga sto je toliko stajala..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je ok, MS PK. Samo se možda ne bih složio sa tobom da je 190 promašaj, a w210 definitivno najveće đubre koje je MB napravio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne shvatam zasto neko ako bi imao kako kazes 5 kuca, puno para, bi vozio ficu (kao jedini auto, drugo je nesto da ga cuva u garazi kao ukras, a da vozi neki dobar auto ovako), podji od sebe, da imas puno para, da libi vozio auto od 300e, ili auto od 30000e ili i vise..

Kažem ti, lud čovek, popio je taj sigurno jedan dobar mercedes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice Mercedesa, verujem da je istina to sto prica aca777, ali opet zbog raznih prevaranata, lipova i lazova, takav auto nikad nece moci da se proda kao auto koji je presao 2000km, uvek ce se neko naci da kaze, ma to je laz, to je farbano, pogledajte sta se sve prodaje, pa ja ne verujem nikom, pa verovatno ne bi ni njemu da mi prica ... jer ga ne znam ...

a sto se tice fice tristaca i ostalih automobila, od kojih glupim evropljanima ide voda na usta, a nama su svakodneva pojava i sluze kao supa za drva i kokosarnik ... ko je njima kriv sto su svoje fice davno gurali pod presu i topili ... :D pa sad mogu da dodju kod nas i da gledaju

pricao mi je drugar kad su isli na more i sretnu se sa nekim strancima koji se voze u hameru h2, a drugar sa zenom i decom u Yugu, kaze gledaju stranci u nas i ne veruju u cemu se vozimo, a gledam ja onog hamera kako sljasti i ne verujem sta ljudi voze ... svako se odusevio na svoj nacin :D

Greota za ovog Punta ... vlasnik bi trebao kod psihijatra na proveru ...

Edited by beli_Punto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...