Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Evo jednog perfektnopg primerka. Ko voli, nek izvoli, samo da u nadmetanju krene od početne cene od 265.000 e!

 

aurelia_1955.jpg

 

Autu nedostaje krov. Bez krova se prodaje - ima samo platneni, ali za ovaj model ima i metalni, sa tapacirungom, pa kad prodje zime, ode u podrum... Medjutim, trenutni gazda nema taj deo, pa se prodaje samo sa platnenim krovom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i nije skupa. Pre par godina sam gledao jednu u Oslu koja je bila 400.000.evra a nista bolje nije izgledala od ove. Bila je crvena pa malo vise privlacila paznju na prvi pogled.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lancia Aurelia
 
lancia aurelia 1.jpg

 

Početkom pedesetih godina prošlog veka, Italija se i dalje borila sa odjecima rata i ogromnim političkim i socijalnim problemima, nastalim kao posledice godina razaranja i diktature.

 

lancia aurelia 11.jpg

 

U takvim društvenim uslovima, niko nije očekivao da sa Apeninskog poluostrva dodju automobili od kojih zastaje dah i koji opčinjavaju, kako svojim tehničkim rešenjima tako i čistom lepotom pojave. Baš takav automobil je i čuvena Lancia Aurelia, koja predstavlja još jedno remek delo na točkovima bez obzira iz kog ugla se posmatra. Kada je 1950. godine ugledala svetlost dana i lice javnosti, uspela je da na najbolji način pokaže da je famozni latinski duh itekako živ i da ga ništa ne može uništiti. Priča o ovom automobilskom biseru počinje još početkom četrdesetih godina kada Francesco De Virgilio, inženjer Lancie i specijalista za V6 motore dobio naredjenje da započne razvoj novog agregata. Iako je prvi prototip V6 motora bio ubrzo gotov, veliki problemi sa vibracijama i balansiranjem su zabrinjavali konstruktore.

 

lancia aurelia 111.jpg

 

Rešenje je pronadjeno u povećanju ugla izmedju cilindara sa početnih 39 na 45 stepeni. Ipak, iako je motor postojao, automobil u kom bi on trebao da se nadje još nije. Tek par godina posle završetka rata, tačnije 1947. godine, Lancia se vraća zaboravljenom V6 projektu. Ovog puta, na čelu tima se nalazi “genije”, Vittorio Jano, fantastični inženjer koji je kasnije stekao slavu u Ferrariju i koji posle dugog ispitivanja prihvata ugao od 60 stepeni kao definitivno rešenje. Verzija agregata koju je razvio Jano je bila ekstremno napredna za ono vreme. Naime, kompletan blok i glave motora su bile od aluminujuma dok su klipovi bili od čelika. Imajući u vidu načine i tehnologiju proizvoidnje, produkcija ovog agregata je bila veoma teška i zahtevna. Prvi prototipi novog modela nazvanog Aurelia odlaze na testiranja još iste godine, ali će prvi produkcijski primerci biti predstavljeni tek tri godine kasnije.

 

lancia aurelia 1111.jpg

 

U medjuvremenu, radi se na ostalim aspektima automobila. Želja za tehničkom perfekcijom i unikatnošću, nije napuštala konstruktore ni prilikom stvaranja platforme Aurelie pa je tako ovaj model posedovao nezavisno ogibljenje na obe osovine (nazad, odlično, De Dion rešenje) dok su menjač i diferencijal delili isto kućište na zadnoj osovini, što je izuzetno doprinelo balansu vozila i rasporedu težina. U upravi kompanije je odlučeno da novi model bude kupe, ali specifičnih karakteristika, odnosno da svojim putnicima nudi dosta prostora kako u kabini tako i u prtljažniku, da bude lak za vožnju i brz. Verovatno je malo ko mogao da veruje, da će ova odluka ljudi iz Lancie stvoriti novu klasu automobila nazvanu Gran Tourismo, čija je Aurelia prvi i pravi predstavnik.

 

Doduše, automobila ovih kvaliteta je bilo i pre, ali je Aurelia prva uspela da ih spoji sve na jednom mestu, ravnomerno rasporedjene i da ih prekrije karoserijom koja je postala klasična čim je stvorena. Te linije koje su kasnije postale večne, su delo čuvenog Batiste Farnie, zvanog Pininfarina, mada će jedan broj Aurelia imati i oplatu drugih dizajnerskih kuća. Pored toga što je bila prvi GT automobil, Aurelia je bila i prvi model koji je za pogon imao V6 motor. Kao što je već rečeno, godine 1950. nova Lancia je i oficijelno predstavljena. Fabrika je u momentu bila zatrpana narudžbinama i uprkos izuzetno visokoj ceni. Kategorija kupaca ovog modela je bila jasno određena, bogati evropski industrijalci, situirani plejboji, preostala aristorkratija i trkački vozači.

 

lancia aurelia 11111.jpg
 
Prvi modeli su poznati kao serija 1 (oznake B10) koja je imala V6 motor od 1.8 litrara i 56 ks. Već sledeće godine, predstavlja se serija 2 (oznaka B21 ) koja je imala agregat od 2 litre i 70 ks, dok je 1952. predstavljen i sedan (sa četvoro vrata) koji je razvijao 90 ks, ali je ovaj model za ljubitelje Aurelie neinteresantan, jer nije kupe, nije ekskluzivan i brz, i njegova produkcija je veća. Prilikom bavljena ovim modelom, ogroman problem pravi činjenica da je Aurelia proizvodjena čak u 15 verzija i u 6 serija. Određeni modeli su pravljeni kao kupei, kabrioleti, spayderi ili sedani. Pored toga, stvari se dodatno otežavaju kada se zna da su kupci mogli da od fabrike nabave samo šasiju sa motorom, a karoseriju, od dizajnerske kuće po izboru. Kupea je bilo svih serija (i motora) i osnovni oblik im je skoro identican, dok se razlike izmedju serija i godišta vide po detaljima.

 

lancia aurelia 111111.jpg

 

Naravno, karoserijske verzije su sve specificne i unikatne. Medjutim, u moru raznih verzija, serija i karoserija, najpoznatija, najbolja i najslavnija Aurelia je B24 koja se pravila samo kao kabriolet sa prelepom Pininfarininom karoserijom. Reč je o modelu koji je predstavljen 1954. godine i koji je bio sam vrh razvoja ovog automobila. Iako su primerci serije 1, možda bili malo slabi, za B24 se to ne može reći. Famozni V6 je porastao na 2.5 litara i razvijao je 110 ili 118 ks (u zavisnosti od verzije). Tehničku sliku upotpunjavao je i Weber 40 karburator i disk kočnice na prednjim točkovima. Ova evolucija se smatra najlepšom i najboljom Aureliom, koja je osim toga bila i najbrža (200 km/h i osam sekundi do 100 km/h). Zahvaljujući ne velikoj, ali konstantnoj popularnosti kod publike, ostala je u produkciji sve do leta 1958. godine, kada su se i sve Aurelie preselile u istoriju.

 

Tokom osam godina proizvodnje tačno 5,411 kupea slavnog imena je izašlo iz fabričkih hala, od tog broja samo 761 primerak serije B24 kabriolet (postojala je Spyder verzija - malo vetrobransko staklo i Cabrio sa normalnom sofersajbnom). Interesantno je da su u našoj zemlji postojala dva primerka Aurelie kupe, iako je ovaj model u svoje bio veoma skup i ekskluzivan i kao takav nije se baš uklapao u socijalističku i samoupravnu stvarnost tadašnje Jugoslavije. Posebno i slavno poglavlje priče o ovom modelu su njegovi sportski uspesi. Naime, odmah po predstavljanju, Aurelia se dokazala na stazi i to na domaćem terenu, u čuvenoj trci Mille Miglia 1951. godine. Imajući u vidu tehnički “layout” ovog modela, jasno je zbog čega su njegovi vozači bili najlešče vidjani na pobedničkim podijumima, širom sveta, tokom pedesetih godina. Pored ove pobede, čuveni su trijumfi na sicilijanskoj trci Targa Florio (1951), u Monci (1955) kao i u klasi na Le Mansu (1951), što je bio najbolji odgovor kritičarima koji su tvrdili da je revolucionarni V6 nepouzdan i neproveren.

 

Danas su sve Aurelie čuvani klasici i vredni eksponati istorije automobilizma. Na ceni je najviše izuzetna B24 serija dok i svi kupei imaju specifičnu vrednost. Pored puke materijalne vrednosti, ovaj automobil je važan i kao deo italijanskog oporavka koji je naciji ulio samopouzdanje i veru u svoju industiju. Zahvaljujući ovom modelu i interesu koji je automobilski svet pokazao, Italija je nastavila da stvara “dijamante” na četiri točka i tako kreira modu i menja lice industrije sve do kraja dvadesetog veka. Aurelia B24 je u svoje vreme bio veoma sik auto a posebnu popularnost je stekao kad se pojavila u cuvenom filmu "Et dieu...Créa la Femme" (I Bog stvori ženu), sa Bridzit Bardo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia Aurelia B24 Cabriolet

 

lancia-aurelia-b24.jpg

 

Svako dete koje je odrastalo ranih devedestih godina seća se ove jedinstvene siluete. Naslagana sa zajedno sa drugim automobilima u prodavnicama igračaka, BBurago Lancia Aurelia odskakala je od tada aktuelnih Ferrarijia, Bugattija, Porschea i Lamborghinija, pre svega svojom bebi plavom bojom, a onda i nežnim linijama. Istini za volju, većina nas je tada birala automobile sa postera, naslovnih strana i Turbo žvaka, ali kako su godine prolazile, lepota Lancie Aurelie se izdigla u prvi plan. Zahvaljujući kolekcionaru Đulijanu Benciju, jedna Aurelia B24 Cabriolet iz 1958. godine posetila je Beograd povodom manifestacija ''24 sata elegancije'', a mi nismo propustili priliku da sa starim prijateljem razgovaramo o njoj.

 

lancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-01.jpg

 

Kolekciju gospodina Bencija čine retki, ekskluzivni i istorijski značajni italijanski automobili sa potpisima poznatih karoserističkih kuća, a kao i njegova Cisitalia, i Lancia Aurelia na boku nosi Pininfarinin grb. ''Uvek sam voleo Lanciu, a posebno model Aurelia'' počeo je Benci: ''Imam trkačku Aureliu B20, i ona mi donosi mnogo zadovoljstva u vožnji.'' U potrazi za sledećom Lanciom u kolekciji, gospodin Benci je 1993. godine došao do Rima: ''Prethodni vlasnik automobila mi je rekao da je učestvovao u snimanju poznatog filma ''Il Sorpasso sa Vitorijom Gazmanom i Žan-Lujem Trentinjanom. U filmu su tada korišćena dva automobila, ali je jedan doživeo nezgodu, pa je druga tablica stavljena na ovu Aureliu i film je uspešno završen.''

 

lancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-02.jpg

 

lancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-10.jpglancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-12.jpg

 

Kada je automobil kupljen, mogao je da se vozi, ali je bio zapušten, te je Benci otpočeo opsežnu restauraciju. Tada, automobil je ofarban, motoru je udahnut novi život, a enterijer je ponovo presvučen u crvenu kožu. Time je jedna od trista proizvedenih Aurelia Cabriolet vraćena na put. Osim u brojevima, razlike između modela B24 Cabriolet i B24 Spider su u izgledu vetrobranskog stakla koje je na Spideru zakrivljeno i iz jednog dela, te u tome što Spider takođe nema bočne prozore.

 

lancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-03.jpg

 

lancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-08.jpglancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-07.jpglancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-06.jpg

 

''Ja volim automobile sa više energije, ali Lancia je lepa na drugačiji način. Ovaj automobil je tih, i on je simbol dolce vite, Rima sa kraja pedesetih. Snaćna je, ali je ipak za sporu vožnju, sa laktom na vratima i prelepom ženom na drugom sedištu.'  Kada nije brižno garažirana, Aurelia zajedno sa Đulijanom posećuje revijalne relije i vožnje, među kojima se izdvajaju ''Giro di Sicilia'', reli Avecano-Rim na kom učestvuju samo dvosedi bez krova. Sa istorijske strane, gospodin Benci je istakao da Aurelia nosi posebno mesto u istoriji Pininfarine kao njihov prvi kabriolet. To je samim tim čini posebnim draguljem kolekcije i još jednim važnim delom istorije najčuvenije italijanske karoserističke kuće.

 

lancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-04.jpg

 

lancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-15.jpglancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-14.jpglancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-16.jpg

 

Direktan susret sa ovim nesvakidašnjim delom italijanske automobilske istorije vratio nas je u detinjstvo i omogućio da osetimo automobil koji smo nekada samo držali u rukama. Na trenutke, osećali smo se kao da smo ponovo ispred velikih kartonskih kutija iz kojih su nam maštu golicali drečavi egzotični automobili. Pitanje koje smo sebi postavljali je da li bismo ponovo izabrali Ferrari F40 ili Lamborghini Diablo? Vrlo verovatno. Ali, da li bismo se lagano odvezli u sumrak u pravoj, velikoj Lanciji Aureliji? Bez trunke sumnje, odgovor je da!

 

lancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-05.jpg

 

lancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-09.jpglancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-13.jpglancia-aurelia-b24-convertible-pininfarina-giuliano-bensi-17.jpg

 

Autor teksta: Đorđe Sugaris
Autor fotografija: Miloš Nikodijević

 

preuzeto sa - autoslavia.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosle godine je jedna prodata na aukciji u Svajcarskoj za 980000 franaka.

Takodje na nekom od takmicenja oldtimera ( da me obesite ne mogu da se setim ) dobila je nagradu za "naj seksi auto" :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia Aurelia B20GT na aukciji

 

lancia-aurelia-b20 1.jpg

 

Lancia je proizvela svega 720 primeraka Series III, a ova Aurelia B20GT je jedna od njih. Ovaj prelepi automobil je fabričku traku napustio 1953. godine, a njegov prvi vlasnik je bio iz Italije. Deset godina kasnije je stigao na tlo Velike Britanije, gde je nekoliko puta menjao svog vlasnika. 2009. godine je ova Lancia Aurelia prodata novom vlasniku, ali su se na njoj pojavili tragovi starosti. Ova Aurelia je nakon toga prošla kroz proces restauracije, koji je trajao čak dve godine. Navodi se da je u restauraciju ovog modela utrošeno gotovo 1.200 radnih sati, i to samo na karoseriji i zaštiti od rđe. Vozilo je ofarbano u nijansu originalne ''Amaranto'' boje, a stavljene su i felne boje krema.

 

lancia-aurelia-b20 11.jpg

 

Enterijer je izrađen u svetlo sivu boju, a sve je u savršenom stanju. Čak je i 2.5-litarski V6 agregat koji razvija 118 konjskih snaga, a koji je povezan sa četvorostepenim manuelnim menjačem, u savršenom stanju.

 

lancia-aurelia-b20 111.jpg

 

Kada je projekat završen, vlasnik ovog modela je sa njim obišao Alpe. Prešao je čak 3.219 kilometara, nakon čega je otkriveno da ulje pomalo curi. To je naravno popravljeno. Ovoj Lancia Aurelia je novi život udahnuo specijalista za restauracije iz Britanije, koji sada želi da svoj automobil proda. Cena koju on traži je 185.000 funti (216.700 evra). To je dovoljno novca da se kupi ne jedan, nego dva nova BMW M5 modela u Britaniji. Takođe, za te pare se može kupiti i novi Lamobrghini Urus i da ostane kusur.

U svakom slučaju, Lancia Aurelia je klasik koji je u savršenom stanju, te će njena vrednost gotovo još porasti u godinama ispred nas.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia Aurelia B20 GT - od krntije do lepotice

 

lancia-aurelia 12.jpg

 

Tornli Kelam, specijalista za restauraciju klasičnih evropskih automobila, predstavio je svoj najnoviji projekat. Reč je o modelu Lancia Aurelia B20 GT iz 1953. godine koja je prošla put od užasa do sjaja. Sada je taj model spreman za ''Mille Miglia'' reli. Lancia Aurelia B20 GT je pronađena u užasnom stanju u SAD. Ona je potpuno zarđala nakon nekoliko godina izloženosti na kiši, snegu, suncu... Pod, pragovi, donji delovi vrata, krila i transmisioni tunel, sve je u potpunosti bilo uništeno. Uprkos tome što je ''donor'' automobil bio gotovo u potpunosti uništen, Tornli Kelam je uspeo da ovoj prelepoj Lancia Aurelia B20 GT podari stari sjaj. Naravno, to nikako nije bilo lako. Karoserija je zahtevala ojačanje, a ceo process restauracije je trajao preko dve i po godine. Karoserija je u potpunosti restauirana, što je zahtevalo izradu novih panela. Nakon toga je automobil ofarban u originalnu bež boju. Tu su i Rally De Corsa sedišta, Nardi otvor na haubi, Nardi karburator i Borrani felne. Ova restauirana Lancia Aurelia B20 GT će učestvovati na ''Mille Miglia'' trci.

 

aur001.jpgaur002.jpg

aur003.jpgaur004.jpgaur005.jpg

aur006.jpgaur007.jpgaur008.jpg

aur009.jpgaur010.jpgaur011.jpg

aur012.jpgaur013.jpgaur014.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pronađena davno izgubljena Lancia Aurelia B20GT

 

lancia aurelia 04 2020.jpg

 

Eksperti za restauraciju iz kompanije Thornley Kelham su nedavno završili restauraciju jednog od najpoznatijih Lancijinih automobila, a to je trkački model Aurelia B20GT.

Dugo se verovalo da je automobil zauvek izgubljen, ali je ipak pronađen u skladištu u Southendu. Pronašao ga suosnivač pomenute kompanije Simon Thornley. Automobil je prvobitno 1951. godine kupio Giovanni Bracco, koji je takođe bio bogati privatnik i saradnik Giannija Lancije. Tri meseca nakon kupovine, automobil je osvojio drugo mesto u ukupnom poretku na legendarnoj trci Mille Miglia, pobedio je na trci Caracalla Night Race, a takođe je pobedio u svojoj klasi na trci 24 sata Le Mana. Takođe, odneo je i pobedu na trci 6 sati Pescare.

 

lancia aurelia 03 2020.jpg

 

Kasnije je automobil modifikovan, spuštena je linija krova zbog aerodinamike, a prva trka nakon toga je bila Carrera Panamericana 1951. godine. Nakon dobrog starta, četvrti dan je došlo do nesreće. Godinu dana kasnije se automobil vratio te je završio deveti u klasi. To je ujedno i poslednja dokumentovana trka za automobil pa se nakon toga verovalo da je automobil izgubljen.

 

lancia aurelia 02 02020.jpg

 

Ipak, Lancia je pronađena u Americi, trebalo je da bude transportovana u Italiju, ali je kasnije pronađena u skladištu u Engleskoj, nakon čega je pokrenuta istraga o poreklu te je utvrđeno da je doživela brojne modifikacije tokom godina.

 

lancia aurelia 01 2020.jpg

 

Automobil je drastično promenjen uključujući zadnje staklo, poklopac i unutrašnjost prtljažnika. Sve te promene su tokom restauriranja uklonjene, a automobil je vraćen u prvobitno stanje zahvaljujući 3D skeniranju i uvidu u stare kalupe od fiberglasa. Što se tiče karoserije, za što bolju autentičnost su korišćenje fotografije kako bi izgled odgovarao onom sa trke Panamericana. Restauracija je trajala više od tri godine, a potrošeno je više od 4.000 sati rada.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolicious.jpg Petrolicious video: 1951. Lancia Aurelia B20 Coupe

 

B10 je oznaka za varijantu sa 4 vrata, a kao što se vidi B20 ima par vrata manje, kraće međuosovinsko rastojanje, idealan raspored mase 50/50, i 2.0 V6 aluminijumski motor. U to vreme je to bilo tehnološko čudo. Karoseriju je dizajnirao studio Ghia (Carrosserie Ghia), a za izradu ove kupe varijante su bili zaduženi pogoni Pininfarina. Sportske performanse u luksuznom pakovanju je ono što je odmah privuklo bogate stanovnike Evrope. Uz sve to, ovaj auto ima impresivni trkački pedigre.

U specifikaciji skoro istoj kao putnička varijanta, Aurelia je završila druga na Mille Miglia, pobedila u okviru svoje klase na Le Manu 1951. godine, a onda sledeće 1952. pobedila i na Targa Florio. 1954. godine osvojila je prvo mesto na reliju Monte Carlo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Britanska firma nudi Lancia Aurelia restomod sa 300 konja

 

tk_lancia_outlaw 01.jpg

 

Aurelia Outlaw linija kompanije Thornley Kelham iz Cirencestera, će svoju proizvodnju završiti sa još tri automobila u ''evropskoj CSL'' specifikaciji, sa laganom karoserijom, enterijerom po meri i još snažnijim motorom.

 

tk_lancia_outlaw 02.jpg tk_lancia_outlaw 03.jpg tk_lancia_outlaw 06.jpg tk_lancia_outlaw 07.jpg

 

Aurelia Outlaw sada pokreće modifikovani 3.2 V6 Busso motor koji daje više od 300 konja, uparen je sa petostepenim manuelnim menjačem. Prethodne verzije Outlaw-a ove firme su imale oko 220 konja što je već bilo otprilike duplo više od originalne Lancia Aurelije. Evropski CSL modeli će dobiti moderne disk kočnica, pedal box, novo vešanje pozadi i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem. Prednje vešanje je takođe revidirano, a servo upravljač je ponuđen kao opcija. 

 

tk_lancia_outlaw 03.jpg tk_lancia_outlaw 08.jpg tk_lancia_outlaw 05.jpg tk_lancia_outlaw 09.jpg tk_lancia_outlaw 10.jpg

 

Automobil se razlikuje od standardnog modela po spuštenoj liniji krova i dizajnerskim oznakama inspirisanim reli takmičenjima, dok njegova lakša aluminijumska karoserija daje ukupnu težinu od 1.100 kg - ušteda od 75 kg. Thornley Kelham je takođe dodao modifikacije dizajna krova, zakrivljene brave na haubi, poklopac rezervoara u Monza stilu i niklovane delove. Unutrašnjost automobila je urađena u mešavini kože i alkantare, sa volanom koji ima drveni umetak i sigurnosnim kavezom u kabini za veću bezbednost. Kompanija kaže da se može izabrati nekoliko opcija za dodatnu personalizaciju, uključujući dvobojnost i doatno prilagođavanje instrument table.

 

''Projekat Aurelia Outlaw je sada dostigao svoju krajnju evoluciju, sa samo tri preostala (od ukupno 9) automobila koja treba da budu napravljena, svaki sa novim setom pažljivo razvijenih nadogradnji'', rekao je suosnivač kompanije Thornley Kelham, Simon Thornley. ''Ovo ne označava kraj našeg posla. Ustvari, Evropski CSL je prvi u novom nizu projekata koje smo razvili. Kao i kod Aurelia porudžbina, i novi automobili će biti napravljeni na bazi legendarnih automobila sa visokim performansama, razvijenih sa modernijim dizajnom, unapređenim performansama i pedantnim okom za detalje.''

 

tk_lancia_outlaw 11.jpg tk_lancia_outlaw 12.jpg tk_lancia_outlaw 13.jpg

tk_lancia_outlaw 14.jpg tk_lancia_outlaw 15.jpg tk_lancia_outlaw 04.jpg

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...