Memphis 15 Posted January 8, 2017 Možeš vidjeti po EPERu. Upišeš broj šasije pa će ti izbacit da li postoje još koje opcije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kgigor 0 Posted January 13, 2017 pre svega pohvale za forum i forumase elem vidim da ima dosta prituybi na v8 puntice pre par dana nakon odlaska u prodavnicu klasicno otezano paljenje usled debelog mraza i normalan nastavak voznje...medjutim nakon ponovnog ulaska u auto auto ne daje znake zivota..primetim da se pumpa za benzin ne cuje odlaskom kod majstora dobijam informaciju da je komp crkao(imao majstor problem sa kopcanjem na dijagnostiku trazio mi i drugi kljuc( radi se o punto sporting 16v 1,2l nisam nikad imao problema sa radom na 3 ili na 2 cilindra..tj nista nije ukazivalo na probleme koje ste opisivali jel bilo slicnih problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGOSLAV 0 Posted February 8, 2017 IMAM Fiat Punto 1.2 8 2001. Skoromoije na Putu Pukao Desni Nosac Motora Ispala Polusovina i, Vratilismo Motor za Parce nosaca koje je puklo a ostalo na Sasiji, Dva donja Srafa su Oblaznuta ispala. Piatnje DALI MORAM DA KUPIM CELU GLAVU MOTORA, DABI POPRAVIO AUTO KAKOJE BIO, INACE MOTOR I DALJE RADI I POSTOBI ME TO KOSTALO. HVALA NA SAVETU Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted March 10, 2017 Pozdrav drustvo. Da ne otvaram novu temu. Punto 1.2 8v. Presao 185000. Radjen motor. Kompresija 10,11. Novi kablovi,svjecice Vise puta kopcan na dijagnostiku u ovlastenom servisu potvrdili da je sve ok.Cistio sam klapnu,iberlauf,map senzor ... Da sve ne nabrajam sta je radjeno.Sjecka ,trza u prvoj brzini na 1000 obrtaja.Nekad padnu obrtaji kad ga tek upalim i brzo se vrate ili kad pri kretanju stanem na kocnicu,izbacim iz brzine.Mislim da ECU brljavi .Evo video sta se desava.Nasao sam na youtube.Admini ne zamjerite.Drugacije ne bi mogao objasniti.Problem postoji dugo.Pokusavao sam na razne nacine rjesiti ali bezuspjesno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted April 11, 2017 Provjeri vakum crijeva Quote Share this post Link to post Share on other sites
BMW_E30 0 Posted December 20, 2017 Koliko vidim ovde svi imaju problema sa 8v, a moj Punto je 16v. Prvo je imao problem sa kompom koji je stalno drzao upaljen ventilator hladnjaka, taj komp mi je majstor zamenio drugim(drugi bsi i kljuc) radilo sve ok 10 dana i auto poceo da trokira ne rade dva klipa. Majstor kaze da je i taj komp otisao, jer ne daje signal bobini. Jel moguce da je nesto zajebano prilikom zamene? Koji mi je bolje i jeftinije komp da sredjujem od ova dva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rknbgd 0 Posted September 28, 2018 Da li neko moze da mi preporuci dobar servis za ECU ili gde moze da se nadje polovan ECU za Punto Classic 2010 godiste sa fabrickim plinom. Danas sam ustanovio da je jedna svecica probila, auto trza dok se krece, kad dajem gas. Pretpostavljam da je i ECU otisao ili je ostecen. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Palio 1 Posted October 3, 2018 Duško je MAJSTOR, a mnogi se samo tako predstavljaju -izvinjavam se zbog postavljanja telefona, ali ovaj čovek mi je dva puta pomogao- servis ili novi ECU za bilo kog Fiata Dusko V Arandelovac Tel:381606050607 381638134323 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijo 0 Posted July 2, 2019 imali koi pomoc bio na dijagnosticu rekli mi bombina menjao bombinu isto auto mi radi kao na 2 cilindra opet sam otisao kod elektricara rekao daje otiso motor pa sam menjao motor isto auto radi medjutim doso do svadje sa elektro auto. svecice kqblove bombinu injektore motor istalacia popravljena ecu promjenen struja baca na sva 4 cilindra a opet motor trese ko lud sta li se desava ni majstor nezna probacemo carburator da promenimo pomagaj te neki savet Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8069 Posted July 2, 2019 Nisam te bas razumeo ko se sa kim svadja ali posto kazes da ima struje sta kazu senzori? Uzubljenje? Da nije izgoreo neki ventil ili pukla karika? Nije li los vakum neki? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko_016 2 Posted October 28, 2019 Pozdrav ljudi, nekih 2 meseca sam vlasnik punta 2001. godiste sa 8 ventila. Zadesio me problem sa kompjuterom (radi na 2 cilindra, ne vuce itd). Pozvao sam ljude u auto elektronici i rekli su mi da je popravka 10.000. Medjutim pozovem gore spomenutog majstor Duska koji za popravku trazi 50e. Da li neko, osim pomenutog "palia", ima iskustva s njim? Unapred hvala na odgovoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stameni 1 Posted January 11, 2020 Pozdrav forumasi, imam slican problem. Punto 1.2 8v, poceo da cima u toku voznje, pogotovo kad je u 4 brzini na oko 2000 obrtaja. Prilikom isparkiravanja auto se zatreso i ugasio se, upalim ga opet(jedvao, kao da je prazan akomulator) izbaci check engine lampicu. Odem kod majstora prikaci ga na dijagnostiku kaze bobina, zameni bobinu auto pocne da radi na 2 klipa, zamenimo i kablove(iako sam kablove i svecice menjao 4 meseca pre toga) i auto pocne normalno da radi. Posle 4-5 dana jednom prilikom ga ugasim na 5 minuta i kada sam ga upalio opet izbaci check engine lampicu i opet pocne da radi na 2 klipa, odem kod elektricara zamenim i ECU, vozim punta kad on i dalje trza pri vecem gasu ili u 4 brzini... Molim za pomoc, ako neko moze da napise sta bi moglo da bude, jer vec polako gubim zivce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9669 Posted January 11, 2020 @Stameni Klik ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38798-fiat-punto-mk2-12-8v-cima-trza-u-vožnji/ 1 Stameni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nobutado 42 Posted February 4, 2020 On 28.10.2019. at 2:38 PM, Marko_016 said: Pozdrav ljudi, nekih 2 meseca sam vlasnik punta 2001. godiste sa 8 ventila. Zadesio me problem sa kompjuterom (radi na 2 cilindra, ne vuce itd). Pozvao sam ljude u auto elektronici i rekli su mi da je popravka 10.000. Medjutim pozovem gore spomenutog majstor Duska koji za popravku trazi 50e. Da li neko, osim pomenutog "palia", ima iskustva s njim? Unapred hvala na odgovoru. Marko_016, kolega je bio kod Duška u Aranđelovcu i ima pozitivno iskustvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gavranpero 19 Posted February 10, 2020 (edited) Juče sam krenuo u grad, stao na semaforu i u tom trenutku je počeo da trese i vibrira. Dam gas, jedva krenuo, preko 1500 počinje da udara filter zraka od lim karoserije. Na auspuh izbacuje crn kondenz. Pritisak na crijevima vode normalan, ima ulje, ne prijavljuje nikakvu grešku na dijagnostici. Odvezao sam majstoru, skinuo prvo sa jedne bobine kablove, ugasio se, zatim sa druge isto se desilo. Danas će da izmjeri kompresiju i dalje da otvara, ako se ne uoči problem. Mene zanima da li se ovako manifestuje problem neispravnog ECU-a ili je ventil, klip, nešto do mehaničkog dijela na motoru ? Edited February 10, 2020 by neshaoct spojeno 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9669 Posted February 10, 2020 @gavranpero Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 814 Posted February 18, 2020 Roditelji na Puntu 1.2 Classic imaju problem sa ECU. Gde je ECU smešten i kako se skida? Planiram da nosim u Tošin Bunar na reparaciju, pa da se ne vozi poluispravan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8069 Posted February 18, 2020 Na starijem je iza motora, ispod "karburatora" Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 814 Posted February 21, 2020 Rešen problem sa ECU - skinut, odnet u BG na reparaciju. Reparacija gotova za nekih 3-4 sata i 10k dinara na Tošinom Bunaru TC prekoputa Studenjaka). U SM nam za to tražili 200 evra. Sve vraćeno nazad za 5 minuta rada. Sad prede. Evo klipa gde je detaljno objašnjenno kako se skida ECU. 2 snebojsa and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko_016 2 Posted July 18, 2020 On 10/28/2019 at 2:38 PM, Marko_016 said: Pozdrav ljudi, nekih 2 meseca sam vlasnik punta 2001. godiste sa 8 ventila. Zadesio me problem sa kompjuterom (radi na 2 cilindra, ne vuce itd). Pozvao sam ljude u auto elektronici i rekli su mi da je popravka 10.000. Medjutim pozovem gore spomenutog majstor Duska koji za popravku trazi 50e. Da li neko, osim pomenutog "palia", ima iskustva s njim? Unapred hvala na odgovoru. Ljudi, problem je resen nego ja nisam ulazio na forum. Uspeo sam da nadjem nekog u Leskovcu koji moze da uradi reparaciju ECU-a i iskostalo me 50e. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
cwrle 11 Posted October 30, 2020 pozdrav svima,nov sam na forumu. Fiat Punto 1.2 8v.2003 god. bio na dijagnostici prikazuje greske za obe bobine,sem 2-3 sekunde rada na 3 cilindra pri paljenju ujutru nikakvih drugih simptoma neispravnog ecu-a nema,mehanicar kaze da je sigurno ecu vrisnuo.Svecice promenjene pre 1500km,kablovi pre dva dana,desavalo se pre zamene kablova da malo cima pri nizim obrtajima,par puta se desilo da bas cimne par puta,posle zamene kablova toga nema,sve radi odlicno,sija check engine lampica,ugasila se jednom u voznji i posle nekoliko paljenja se opet ukljucila.Probao sam i da palim sa malim gasom dva puta check engine se ne pali.Jednom sam iskljucio lampicu tako sto sam dao kontak cekao da pumpa odradi svoje pa ponovo dao kontakt i lampica se nije ukljucila.Na bobinama baca varnicu i menja rad motora kada se skinu kablovi.Nismo probali da rotiramo bobine jer prikazuje greske na obe.Da li su to simptomi neispravnog ecu ili ne.Ako neko zna neka napise. Svecice su Denso ,po katalogu odgovaraju NGK BKR5EZ.Izvinite na opsirnom postu ali mislim da je bolje da opisem sve simptome.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko_016 2 Posted October 30, 2020 I kod mene je bio isti slucaj, check lampica prvo onda rad na 3 cilindra ponekad dok jednom nije hteo da vuce uopste, jedva je isao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cwrle 11 Posted October 30, 2020 (edited) Hvala na odgovoru Marko,vidim da niko nije opisivao simptome kao moje pa rekoh da pitam,samo sto elektricar ne pominje repariranje vec samo da se kupi polovan ecu i da se programira,valjda mu je tako lakse.pozdrav da napomenem da nikad u voznji nije radio na 3 cilindra vec samo na prvom jutarnjem paljenju Edited October 30, 2020 by cwrle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko_016 2 Posted October 30, 2020 Takodje je i meni elektricar nudio istu opciju kao tebi, reparaciju nije pominjao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cwrle 11 Posted October 30, 2020 I kako se pokazao taj polovan ecu,meni je na autu IAW5AF samo ne znam da li je P3 ili P4.neko kaze da mogu oba da se stave,i ako imas neki kontakt za polovan ecu. Quote Share this post Link to post Share on other sites