Jump to content
FAS Goran
NED

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema

Recommended Posts

to mi nesto ne uliva poverenje u dalji rad auta(stalno se pitas kad ce da zvekne opet), al svakako se planiram za taj korak, nesto me jebe prevoz do bg, jesi vido jel radi neko u ns (i ja sam iz ns)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokusaj da kontaktiras www.novaspeed.rs ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

saborci evo da i ja kazem koju, rikno je i meni ECU, cena novog od 33000 do 36400 din ima i za vise, pri tom toplo preporucuju nove svecice+kablove, jad i beda ima da izadje ko letovanje u Grckoj bez 400e nema dobrog namestanja, jad. :cry:

Opet da zamolim da se iznose godista i kilometraze ( tacne ili koliko mislite da je, s obzirom na uvoz i sl).

Share this post


Link to post
Share on other sites

saborci evo da i ja kazem koju, rikno je i meni ECU, cena novog od 33000 do 36400 din ima i za vise, pri tom toplo preporucuju nove svecice+kablove, jad i beda ima da izadje ko letovanje u Grckoj bez 400e nema dobrog namestanja, jad. :cry:

ne zaleći se kao ja, ima nov ECU da se kupi i za 21000 dinara,ovo ti kažem da ne bi prošao kao ja,jer sam dao 24000 dinara za polovan koji je kao reprogramiran. nemam sada vremena,ali čim ugrabim priliku ispričaću Vam moje putešestvije sa ECU-om koje po svoj prilici još nije gotovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajde odma zbori, planiram da radim ovih dana

Edited by shuby

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajde odma zbori, planiram da radim ovih dana

probaj da kontaktiraš Gorana sa Altine ( u Zemunu),čini mi se da je rekao cenu novog kompjutera oko 21000 dinara,e sad da li je pogrešio cenu ne znam (jer sam čuo da su cene oko 37,8 hiljada),ali ga svakako kontaktiraj jer je čovek zaista na mestu i daće ti dobar savet. Ja sam se zeznuo pa sam ugradio polovan kod nekih likova, i pitanje dokle će da radi. čim ugrabim priliku ispičaću moj problem sa ECU jedinicom. i zamolio bih te da napišeš ovde na forumu kako si rešio problem ECU-a jer je on očigledno postao problematičan kod puntića sa preko 130,140 hiljada km. pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

jos nista nesam uradeo povodom ECU, ovaj majstor sto mi popravljao city servo rece ima nekog lika sto nosi ECU u Italiju na industrijsko repariranje pa me interesuje da li je jos neko cuo za takvu vrstu popravke( tipa fabricke popravke)?

Mare, naso sam i ja za 25k din ali mi to nesto novo al u pola cene gledano u odnosu na druge, tipujem da je neko kinesko biiip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ovako da vam i ja ispričam moj problem sa ECU om.pre nekoliko meseci kupio sam polovnog punta koji je presao oko 150 hiljada i auto je savršeno dobro radio i na benzin i na plin( doduše malo lošije na benzin zbog prljavih dizni ali u granicama tolerancije). i tako ja uzmem da se pravim pametan, pa ajde da promenim svećice( i ako su stare bile ok),odem kupim NGK svećice ,na brzinu nađem nekog majstora koji ih zameni,kad ono prc upalim auto a on trokira,radi na 2 cilindra. kaže majstor to ti je zbog kablova ovi su ti dotrajali. ne budem lenj kupim i kablove,kad ono isto sra#e,ovaj majstor nema pojma šta je.odem ja kod drugog majstora gde dijagnostika kaže komp je ćao,adio. stari ne može da se popravi,a nov je 38000 dindži i treća opcija polovan repariran 24000 din sa godinu dana garancije. i tako se ja oprostim od 24000 dinara i uzmem taj polovni,ali sam u konstantnom strahu da će i on da rikne,jer su mi u servisu gde sam radio zamenu kompa rekli da je onaj stari crkao jer navodno curi ulje iz karburatora po njemu i da mora da se radi zamena gumica na ventilima i zamena dihtunga glave motora da mi opet ne bi crkao komp( što je po meni glupost jer je ECU tako projektovan da može i mora da trpi spoljne uticaje tipa promene temperature,vlagu,... a to mi je potvrdio i jedan od boljih majstora za Fiate)

malo sam bio opširniji ali poenta je sledeća:

1. ne dirajte ništa dok sve funkcioniše ok

2. ako se nešto i pokvari, vaš auto oterajte kod proverenih majstora (pominju se ovde na forumu)

suma sumarum, pukao sam mnogo para i živaca,ali jbg šta da se radi,jedno iskustvo više.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i da mora da se radi zamena gumica na ventilima i zamena dihtunga glave motora da mi opet ne bi crkao komp

:shock:

@Mare batice

pod hitno da promenis majstora a tog majstora koji ti je ove "price = :horse: " napricao pre toga :fish:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma hteli da mi prodaju muda za bubrege ,a ne shvataju da tako samo gube klijente koji su zlata vredni u ovim vremenima besparice.oni mog punta više sigurno neće videti,a zahvaljujući ovom forumu našao sam i majstore gde ću od sada pa ubuduće sigurno servisirati auto. kada stignem slikaću ECU i postaviću ovde slike čisto da se vidi kako izgleda to čudo. ps. video sam u podforumima gde se pominnje Stilo da može da se izvrši relokacija ECU-a,e sad,jel neko zna da li je to moguće uraditi i na đuntu,čisto preventivno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo neke slike sa jednog foruma, ko ima staru centralu 59f koja radi na dva cilindra neka se poigra malo, treba zalemiti most kao ova crvena linija na slici - da li radi- nemam pojma ovi italijani sa foruma se kunu da radi ko nov , ja licno ne znam.

3kiOS.jpg

Da li na Puntu MK2, 2003. god nije ova centrala ili jeste i da li se i ona moze resiti ako se ovako prelemi obelezeno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...