Jump to content
FAS Goran
NED

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema

Recommended Posts

Puntic mi je bio kod majstora, zbog gore navedenog problema, skinuo ECU i poslao na reprogramiranje, ali nije bio problem do nje. Vratio je ECU, zamenio bobinu br. 1 i makina sad prede. :w00t::clap::lol: Eh radosti, jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E suce li im njihovo.

Dobro naidjoh na ovaj forum ponovo da vidim sta ima novo. Priblizio se dan kupovine Puntica i videh ovo. Moze li neko da mi kaze da li ovi problemi postoje i kod Punta sa 16 v ili JTD-a? Do koje godine se ugradjivao taj los ECU?

Bas mi nije potrebno da najem sa tim.

Pozdrav svima.

Da dodam samo jos ovo.

Da li je taj problem prisutan ikod 1.3 mj i da li neko moze da mi linkuje stranicu gde je pisano o Puntu sa ovim motorom? Trazim, ali je ne nalazim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na kraju se ispostavilo da je problem u ECU jedinici.

A pocelo je ovako...

Naime, auto je kupljen krajem maja meseca. Uvoz iz Nemacke.

U pitanju je model Fiat Punto II,

2001.god.,

8v,

44 kW,

158560km(tako nesto)

- cena 2100e.

Odmah nakon kupovine odradjen veliki servis. Nakon toga zamenjene i plocice. Sve je bilo ok dok jednog dana nakon krace putosestvije auto nije odjednom izgubio snagu. Radio je na 2 klipa. Doslepam se nekako do majstora i tu prepustim auto njegovim rukama. Ukljuci ga na dijagnostiku i ona kaze greska P0351-bobina 1. Majstor zameni bobinu kad ono isto radi. Ponovo dijagnostika ponovo ista greska. Nakon zamene svecica, kablova za svecice, provere da nisu zapusene dizne dodjemo do provere ECU jedinice.(Nakon citanja foruma :book: ). Skine ECU i sve ostalo sto je potrebno sa drugog Punta(radi provere), prebaci na moj, auto radi kao sat. Nakon toga je poslao ECU na popravku i to zadovoljstvo me je kostalo 110e.

Jos jednom se zahvaljujem svima na forumu koji ucestvuju u otklanjanju i resavanju problema sa kojima se susrecemo svaki dan.

:thumbsup:

Cini mi se da sada leti. Mozda je to subjektivni osecaj posto nije bio kod mene 10 dana.

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar je imao isti problem koji je resen sa 200e i zamenom kompjutera, a uz put ko zna cega sve jos sto je raznim majstorima palo na pamet, tipa bobina, senzor, pumpa za gorivo.....

tako da admini mogu da brisu temu gde sam pitao za pomoc drugaru :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Želim da se zahvalim u vezi informacije o popravljanju ECU jedinice, koju sam danas uradio u gore spomenutom servisu za 100e, samo da dodam tražite da vam odmah urade servis oba izlaza na bobinu, i 1-3 i 2-4, bez obzira koji par je otišao. Servis traje jedan dan, momci daju garanciju na urađen servis, i vidi se da imaju iskustva jer su nakon jedne moje rečenice ukapirali o čemu se radi. Ostaje samo da testiram auto pa ću krajnje utiske dodati u sledećem postu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo prošlo je par dana i došlo hladnije vreme a problemu ni traga ni glasa. Punto pali kao munja, nemam nikakvih problema u vožnji i ostaje mi jedino da se još jednom zahvalim za adresu servisa kao i momcima koji dobro znaju svoj posao.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao novi clan hteo bi da pozdravim sve na forumu. Kao i vecina vas i ja imam problem.

Skoro sam kupio Punta 1.2 8v 2001.god SX (ABS, KLIMA, AIR BAG...). Cim je stigao, auto se gusio, lose radio... Majstori su ustanovili da je ECU problem. Jedan od elektronicara je uspeo da zalemi neki deo ECU-a koji kontrolise bobinu i auto radi bolje, ali je rekao da su drugi delovi osteceni i on mora da se menja.

E sad na mom ECU-u nosi oznaka MAGNETI MARELLI 61600.

C 146

46825210

Na internetu sam nasao da je to neka druga oznaka IAW59F.M4. Kada sam kontaktirao prodavce u AP Aport-u, prema podacima i broja sasije rekli su mi da imaju model koji je za mene sa oznakom 71736339 tj. IAW 59F.M3

Moja su pitanja sledeca:

- Koje su razlike u modelima (sigurno postoje), i mogu li uzeti bilo koji od ova dva (polovan) sa imobilajzerom i kod kljucem?

- Polovan ili novi?

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno možda malo glupo pitanje al et šta ću...: Pitam se gdje se nalazi taj vrag eku kod punta 1.2 8v, jednom sam kod jednog majstora čisto iz radoznalosti tražio da mi spoji auto na dijagnostiku, on je unutra u kabini, ispod volana uštelo tu svoju spravu...i da ne duljim, veli nema nikakvih grešaka...jel to zaista se tu nalazi jet sam čitao neke postove gdje raja tvrdi da se to nalazi negdje kod motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekipa iz autoelektronike jeste dosta jaka tj jedna od 2-3 najaca elektronicara u gradu.

Imao sam takvog Punta sa 1,2 motorom i imao sam isti roblem i pokusali su da ga poprave ali nije uspelo, kupio drugi racunar, trajao mi je 10 dana, reklamiram i daju mi drugi koji je trajao cak 15 dana e kada sam dosao ponovo tek onda su mi rekli da zamenim svecice, i to da stavim obavezno original (zamenio sam i kablove tom prilikom takodje oriđiđi), stavili nov racunar i tako je auto prodat. Od tada je proslo 3-4 godine i sa auto je sve ok (poznanik vozi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Pitam se gdje se nalazi taj vrag eku kod punta 1.2 8v, jednom sam kod jednog majstora čisto iz radoznalosti tražio da mi spoji auto na dijagnostiku, on je unutra u kabini, ispod volana...

Tu (u kabini, kod volana) je samo priključak, tzv. OBD. ECU (tj. sam komp) je u motornom prostoru. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ti je zveknuo ecu ne bi ti pomoglo ni 6000 o/min.to je bilo do neceg drugog

Posto sam juce imao iste simptome...zaustavio u gradskoj voznji, temperatura motora normalna, iznenada motor na leru radio na 2 cilindra, jako tresenje, bez snage kada sam ponovo krenuo...nakon pola km u drugoj ili trecoj odjednom dobio snagu i normalno radio i vozio.

Da li ovi simptopmi iskljucuju ECU kao problem? (punto mk2 1.2 8v 2004.god)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna od mogućnosti su glavni konektori na kompu, imao sam problem identičan sa jednom librom i na kraju ustanovimo da su isti bili malo labavi. Ali mislim da su takvi slučajevi vrlo retki. Auto i dalje radi normalno :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Pitam se gdje se nalazi taj vrag eku kod punta 1.2 8v, jednom sam kod jednog majstora čisto iz radoznalosti tražio da mi spoji auto na dijagnostiku, on je unutra u kabini, ispod volana...

Tu (u kabini, kod volana) je samo priključak, tzv. OBD. ECU (tj. sam komp) je u motornom prostoru. :thumbup:

Hvala druže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega sutra nosi ECU sa nase sluzbene Zastave 10 (presla 180.000) u Auto Elektroniku u Tosinom Bunaru pa cu javiti rezultate. Inace cena popravke ECU-a je 10.500 din. (ako moze da se popravi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima

Pošto sam i ja imao problem sa motornim računarom želeo bih da i ostalima koji imaju taj problem makar malo pomognem u rešavanju. U pitanju je punto 1.2 2006 god Fiat,a ne Z-10. Prilikom pokretanja nekada je palio na tri cilindra,a nekada potpuno normalno na sva četiri. Nekad upali grešku motora, a nekada ne.

Da pojasnim, imam ugrađen sekvent TNG. Kada je motor radio na tri cilindra to se dešavalo sekundu, dve ili tri. Ne duže. I posle sve normalno...i tako skoro 10000km. Naravno majstori su me vozali od servisa do servisa. Promeni ovo, promeni ono... I na kraju ja odem u Fiatov servis na Novom Bgd. i tamo mi utvrde da motorni računar brljavi...

Pošto mi tamo radi neki daleki rođak koga sam se eto slučajno setio...nisam ga video godinama, da ne kažem i duže, on mi lepo kaže da je popravka u većini slučajeva kratkog daha i da je najbolje uzeti novu centralu. Pošto je popravka stare 50% od cene nove, ja sam se odlučio za novu.

Savet...osim prodavnica delova za fiat, treba se malo raspitati kod prodavaca iz Kragujevca koji su subotom na Bubanj potoku (tako sam čuo), a nedeljom na Najlonu u Novom Sadu. Cene delova su im dosta povoljne...ja kod njih kupujem delove.

A što se tiče garancije...u ovom vremenu u kome živimo to je samo obična reč bez težine....

Pošto se svi upecaju na reč garancija...A kada je treba ostvariti....jako, jako teško. Imam lično iskustvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ti je zveknuo ecu ne bi ti pomoglo ni 6000 o/min.to je bilo do neceg drugog

Posto sam juce imao iste simptome...zaustavio u gradskoj voznji, temperatura motora normalna, iznenada motor na leru radio na 2 cilindra, jako tresenje, bez snage kada sam ponovo krenuo...nakon pola km u drugoj ili trecoj odjednom dobio snagu i normalno radio i vozio.

Da li ovi simptopmi iskljucuju ECU kao problem? (punto mk2 1.2 8v 2004.god)

Danas sam hteo da proverim ovaj problem...krenuo sam od provere ucvrscenosti svecica, kablova...i na moju veliku radost opalila me struja sa cetvrtog kabla na bobini :)

Iako je ovde tema ECU, dajte preporuku za kablove posto ima svasta na trzistu. Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam Fiat Punto 1 i imao sam slican problem kao i neki clanovi sa "dvojkom" ... desilo mi se odjednom da radi na tri klipa...i sred voznje...upalila se ona MIL lampica i trzalo, zezao itd itd...kad dam jaci gas ono kao da nesto probije i neko vreme radi ok, ali posle par minuta opet ista prica...posto imam ugradjen BRC monopoint plinski uredjaj, mislio sam da on pravi probleme...medjutim, posle obilaska raznih majstora, i dijagnostickih pregleda, niko nije uspeo da mi kaze sta je problem-od 10 servisera pola mi je reklo da je problem plin a pola da kupim novi ECU... meni ne bude tesko, uzmem i otkacim plinski uredjaj (mislim samo na elektro instalaciju) ali time nista ne postignem...posto plin nije problem, ja se pomirim sa cinjenicom da mora novi ECU.. :( Pricao ja to jednom drugaru koji je maher za eletroniku i resimo mi da otvorimo ECU i vidimo u cemu je problem (nisam napomenuo da se ECU grejao kao lud!) Otvorimo mi kompjuter, on decko nasao na netu elektro shemu, krenuli da proveravamo unimerom komponente i nadjemo da je tranzistor koji sluzi za davanje signala bobinama izgoreo. Ja pozvao Radio Klub Nikola Tesla u Beogradu, narucio taj tranzistor koji je sa postarinom kostao nekih 500dinara pre 3,4 godine razlemimo stari zalemimo novi i ljudi moji proradi sve kao novo!!! Pre nego sto smo rasturali ecu ja sam stavio nove bobine,nove svecice i nove kablove... ali posto to nije nista promenilo bilo je: RASTURAJ pa nek' sta bude... Ovaj drugar sa kojim sam sve ovo radio mi kaze da osim tih tranzistora u ECU ne moze nista da "crkne" tek tako...

Eto to je moje iskustvo sa tim ECU problemom, i nadam se da je nekome bar koliko toliko pomoglo.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega sutra nosi ECU sa nase sluzbene Zastave 10 (presla 180.000) u Auto Elektroniku u Tosinom Bunaru pa cu javiti rezultate. Inace cena popravke ECU-a je 10.500 din. (ako moze da se popravi).

Cekao sam da prodje bar mesec dana... Kao sto rekoh ECU sredjen u Auto Elektronici za 10500 din... Pali, radi, sve super... Preporuka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam problem sa ECU i nisu mi radili cilindar 2 i 3 te sam krenuo u potragu po netu, trazeci neki savet, i naisao na ovaj forum. Moram da pohvalim Autoelektroniku kao firmu koja mi je za trecinu cene novog kompjutera, remontovala moj, na fiat puntu II. Sve radi, sve je ispravno i hvala jos jednom clanu koji je njihov broj u ovoj temi postavio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam iz novog sada interesuje me gde se nalazi autoelektrika posto vidim da je hvalite,a meni je to crklo a stojanov trazi za novu oko 100.000 a za polovnu ili da se sredi ko zna koliko.pa bi ja lepo to izvadio I odneo za beograd da to rese ako imaju svoj odeljak u novom sadu ili ako je neko dobar u ns sto se tice popravke ECU neka mi kaze.inace ECU je Bosh nije onaj marelli mislim da se tako zove

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskljucis se za Zemun, Tosin bunar, kod Studentskog grada, prodjes ispod autoputa, i posle 100m pre semafora sa leve strane imas neki kao trzni/zanatski centar... Tesko ces promasiti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala. Zna li neko od novosadjana ima li u NS neko ko to radi i da li je potrebmo nositi ceo auto ioi samo taj ecu da odvrnem cetiri srafa I odnesem da to urade

Share this post


Link to post
Share on other sites

saborci evo da i ja kazem koju, rikno je i meni ECU, cena novog od 33000 do 36400 din ima i za vise, pri tom toplo preporucuju nove svecice+kablove, jad i beda ima da izadje ko letovanje u Grckoj bez 400e nema dobrog namestanja, jad. :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...