Jump to content
FAS Goran
NED

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema

Recommended Posts

pre svega pohvale za forum i forumase

elem vidim da ima dosta prituybi na v8 puntice

pre par dana  nakon odlaska u prodavnicu klasicno otezano paljenje usled debelog mraza

i normalan nastavak voznje...medjutim nakon ponovnog ulaska u auto auto ne daje znake zivota..primetim da se pumpa za benzin ne cuje

odlaskom kod majstora dobijam informaciju da je komp crkao(imao majstor problem sa kopcanjem na dijagnostiku trazio mi i drugi kljuc(

radi se o punto sporting 16v 1,2l

nisam nikad imao problema sa radom na 3 ili na 2 cilindra..tj nista nije ukazivalo na probleme koje ste opisivali

jel bilo slicnih problema?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMAM Fiat Punto 1.2 8 2001. Skoromoije na Putu Pukao Desni Nosac Motora Ispala Polusovina i, Vratilismo Motor za Parce nosaca koje je puklo a ostalo na Sasiji, Dva donja Srafa su Oblaznuta ispala. Piatnje DALI MORAM DA KUPIM CELU GLAVU MOTORA, DABI POPRAVIO AUTO KAKOJE BIO, INACE MOTOR I DALJE RADI I POSTOBI ME TO KOSTALO. HVALA NA SAVETU

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo.

Da ne otvaram novu temu.

Punto 1.2 8v. Presao 185000. Radjen motor. Kompresija 10,11. Novi kablovi,svjecice

Vise puta kopcan na dijagnostiku u ovlastenom servisu potvrdili da je sve ok.Cistio sam klapnu,iberlauf,map senzor ... Da sve ne nabrajam sta je radjeno.Sjecka ,trza u prvoj brzini na 1000 obrtaja.Nekad padnu obrtaji kad ga tek upalim i brzo se vrate ili kad pri kretanju stanem na kocnicu,izbacim iz brzine.Mislim da ECU brljavi .Evo video sta se desava.Nasao sam na youtube.Admini ne zamjerite.Drugacije ne bi mogao objasniti.Problem postoji dugo.Pokusavao sam na razne nacine rjesiti ali bezuspjesno. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko vidim ovde svi imaju problema sa 8v, a moj Punto je 16v. Prvo je imao problem sa kompom koji je stalno drzao upaljen ventilator hladnjaka, taj komp mi je majstor zamenio drugim(drugi bsi i kljuc) radilo sve ok 10 dana i auto poceo da trokira ne rade dva klipa. Majstor kaze da je i taj komp otisao, jer ne daje signal bobini. Jel moguce da je nesto zajebano prilikom zamene? Koji mi je bolje i jeftinije komp da sredjujem od ova dva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko moze da mi preporuci dobar servis za ECU ili gde moze da se nadje polovan ECU za Punto Classic 2010 godiste sa fabrickim plinom.

Danas sam ustanovio da je jedna svecica probila, auto trza dok se krece, kad dajem gas. Pretpostavljam da je i ECU otisao ili je ostecen.

 

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duško je MAJSTOR, a mnogi se samo tako predstavljaju -izvinjavam se zbog postavljanja telefona, ali ovaj čovek mi je dva puta pomogao- servis ili novi ECU za bilo kog Fiata

  • Dusko V

    Arandelovac

  • Tel:381606050607

  • 381638134323

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

imali koi pomoc bio na dijagnosticu rekli mi  bombina menjao bombinu isto auto mi radi kao na 2 cilindra  opet sam otisao kod elektricara rekao daje otiso motor pa sam menjao motor  isto auto radi medjutim doso do svadje  sa elektro auto.  svecice  kqblove bombinu  injektore  motor  istalacia popravljena  ecu promjenen  struja baca na sva 4 cilindra  a opet motor trese ko lud  sta li se desava  ni majstor  nezna probacemo carburator da promenimo  pomagaj te  neki savet 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam te bas razumeo ko se sa kim svadja ali posto kazes da ima struje sta kazu senzori? Uzubljenje? Da nije izgoreo neki ventil ili pukla karika? Nije li los vakum neki?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, nekih 2 meseca sam vlasnik punta 2001. godiste sa 8 ventila. Zadesio me problem sa kompjuterom (radi na 2 cilindra, ne vuce itd). Pozvao sam ljude u auto elektronici i rekli su mi da je popravka 10.000. Medjutim pozovem gore spomenutog majstor Duska koji za popravku trazi 50e. Da li neko, osim pomenutog "palia", ima iskustva s njim? Unapred hvala na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumasi, imam slican problem. Punto 1.2 8v, poceo da cima u toku voznje, pogotovo kad je u 4 brzini na oko 2000 obrtaja. Prilikom isparkiravanja auto se zatreso i ugasio se, upalim ga opet(jedvao, kao da je prazan akomulator) izbaci check engine lampicu. Odem kod majstora prikaci ga na dijagnostiku kaze bobina, zameni bobinu auto pocne da radi na 2 klipa, zamenimo i kablove(iako sam kablove i svecice menjao 4 meseca pre toga) i auto pocne normalno da radi. Posle 4-5 dana jednom prilikom ga ugasim na 5 minuta i kada sam ga upalio opet izbaci check engine lampicu i opet pocne da radi na 2 klipa, odem kod elektricara zamenim i ECU, vozim punta kad on i dalje trza pri vecem gasu ili u 4 brzini... Molim za pomoc, ako neko moze da napise sta bi moglo da bude, jer vec polako gubim zivce...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28.10.2019. at 2:38 PM, Marko_016 said:

Pozdrav ljudi, nekih 2 meseca sam vlasnik punta 2001. godiste sa 8 ventila. Zadesio me problem sa kompjuterom (radi na 2 cilindra, ne vuce itd). Pozvao sam ljude u auto elektronici i rekli su mi da je popravka 10.000. Medjutim pozovem gore spomenutog majstor Duska koji za popravku trazi 50e. Da li neko, osim pomenutog "palia", ima iskustva s njim? Unapred hvala na odgovoru.

Marko_016, kolega je bio kod Duška u Aranđelovcu i ima pozitivno iskustvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče sam krenuo u grad, stao na semaforu i u tom trenutku je počeo da trese i vibrira. Dam gas, jedva krenuo, preko 1500 počinje da udara filter zraka od lim karoserije. Na auspuh izbacuje crn kondenz. Pritisak na crijevima vode normalan, ima ulje, ne prijavljuje nikakvu grešku na dijagnostici. 

Odvezao sam majstoru, skinuo prvo sa jedne bobine kablove, ugasio se, zatim sa druge isto se desilo. Danas će da izmjeri kompresiju i dalje da otvara, ako se ne uoči problem. Mene zanima da li se ovako manifestuje problem neispravnog ECU-a ili je ventil, klip, nešto do mehaničkog dijela na motoru ?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roditelji na Puntu 1.2 Classic imaju problem sa ECU. Gde je ECU smešten i kako se skida? Planiram da nosim u Tošin Bunar na reparaciju, pa da se ne vozi poluispravan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešen problem sa ECU - skinut, odnet u BG na reparaciju. Reparacija gotova za nekih 3-4 sata i 10k dinara na Tošinom Bunaru TC prekoputa Studenjaka). U SM nam za to tražili 200 evra.:whistle:

 

Sve vraćeno nazad za 5 minuta rada. Sad prede. 

Evo klipa gde je detaljno objašnjenno kako se skida ECU. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/28/2019 at 2:38 PM, Marko_016 said:

Pozdrav ljudi, nekih 2 meseca sam vlasnik punta 2001. godiste sa 8 ventila. Zadesio me problem sa kompjuterom (radi na 2 cilindra, ne vuce itd). Pozvao sam ljude u auto elektronici i rekli su mi da je popravka 10.000. Medjutim pozovem gore spomenutog majstor Duska koji za popravku trazi 50e. Da li neko, osim pomenutog "palia", ima iskustva s njim? Unapred hvala na odgovoru.

Ljudi, problem je resen nego ja nisam ulazio na forum. Uspeo sam da nadjem nekog u Leskovcu koji moze da uradi reparaciju ECU-a i iskostalo me 50e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima,nov sam na forumu.

Fiat Punto 1.2 8v.2003 god.

bio na dijagnostici prikazuje greske za obe bobine,sem 2-3 sekunde rada na 3 cilindra pri paljenju ujutru nikakvih drugih simptoma neispravnog ecu-a nema,mehanicar kaze da je sigurno ecu vrisnuo.Svecice promenjene pre 1500km,kablovi pre dva dana,desavalo se pre zamene kablova da malo cima pri nizim obrtajima,par puta se desilo da bas cimne par puta,posle zamene kablova toga nema,sve radi odlicno,sija check engine lampica,ugasila se jednom u voznji i posle nekoliko paljenja se opet ukljucila.Probao sam i da palim sa malim gasom dva puta check engine se ne pali.Jednom sam iskljucio lampicu tako sto sam dao kontak cekao da pumpa odradi svoje pa ponovo dao kontakt i lampica se nije ukljucila.Na bobinama baca varnicu i menja rad motora kada se skinu kablovi.Nismo probali da rotiramo bobine jer prikazuje greske na obe.Da li su to simptomi neispravnog ecu ili ne.Ako neko zna neka napise.

Svecice su Denso ,po katalogu odgovaraju NGK BKR5EZ.Izvinite na opsirnom postu ali mislim da je bolje da opisem sve simptome.Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene je bio isti slucaj, check lampica prvo onda rad na 3 cilindra ponekad dok jednom nije hteo da vuce uopste, jedva je isao.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru Marko,vidim da niko nije opisivao simptome kao moje pa rekoh da pitam,samo sto elektricar ne pominje repariranje vec samo da se kupi polovan ecu i da se programira,valjda mu je tako lakse.pozdrav

da napomenem da nikad u voznji nije radio na 3 cilindra vec samo na prvom jutarnjem paljenju

Edited by cwrle

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kako se pokazao taj polovan ecu,meni je na autu IAW5AF samo ne znam da li je P3 ili P4.neko kaze da mogu oba da se stave,i ako imas neki kontakt za polovan ecu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...