neshaoct 9584 Posted April 24, 2009 Bentley Continental Supersports Najbrži i najjači Bentley ikada napravljen. Bentley u svojim ekstremnim performansama pružajući vozaču iskonske osećaje vožnje superautomobila. Ime za ovu verziju ima korene još u davnoj 1925. godini kada je predstavljen dvosed sa trolitarskim motorom i 85KS. I taj model je postavio rekorde u to vreme, jer je bio prvi Bentley koji je dostigao brzinu od 100 milja na sat. Ovo je i prvi Bentley koji može koristiti benzin i biogorivo E85..i ne samo da je prvi Bentley koji to može, već je prvi automobil u svojoj klasi koji to može. Na svim tržištima će od starta biti ponuđen sa tom tehnologijom. U Evropi od jeseni 2009. godine, a u severnoj Americi od proleća 2010. godine. E85 pruža i do 70% manje emisije CO2 u atmosferu u odnosu na benzin. Supersports je na tragu puta kojim je Bentley krenuo sa verzijom Continental GT, ali olakšan i sa dodatnom snagom i obrtnom momentom. Posao je trajao preko 2 godine i glavni teret je podnela mala ekipa inženjera i dizajnera. Ali, ta mala ekipa je napravila odličan rezultat - još kakav rezultat ! 621 KS, novi menjač koji je skratio vreme potrebno za promenu stepena prenosa su omogućili Continental Supersportu performanse koje nikada nijedan Bentley pre njega nije dostigao. 0-100 Km/h za 3.9s sa maksimalnom brzinom od 329 Km/h. Sve ovo je postignuto i izmenama na sistemu oslanjanja, upravljanja, korišćenjem najlakših materijala koji se komercijalno mogu upotrebiti, novim aerodinamičkim rešenjima na branicima...Međutim, novi branici su se morali praviti i zato što bi-turbo V12 sa povećanom snagom i obrtnim momentom traži više vazduha za svoje interkulere, pa otvori moraju biti veći. Ili, zadnja krila su morala biti preporavljena kako bi se mogli montirati za 5 cm veći točkovi od 20 inch nego što je to kod verzije Continental GT. Snaga se uspešno prenosi i zbog pogona na svim točkovima po sistemu 60% snage na zadnje točkove koji su još širi u odnosu na prednje i osmišljavanjem jedinstvenog sistema kontrole stabilnosti. Najkraće rečeno, u odnosu na Continental GT, Supersports je lakši za 110 Kg. Oko unutrašnjosti i toga kako je ona urađena dovoljno je samo reći da je ovo Bentley. Alcantara i karbon ( umesto panela koji su ranije bili od drveta ) su dominantni materijali. Supersports je isključivo dvosed koji ima nova sedišta razvijena samo za njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted April 25, 2009 Strasno... Dugo nisam ovakav orgazam doziveo :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted April 25, 2009 blah blah blah.... :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 26, 2009 Bez obzira na vreme i sta se novo pojavi,ovo ce uvek biti vrh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted April 26, 2009 cista pornografija hah bolest koliko je dobar Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted April 28, 2009 Meni se ovo iskreno ne svidja Ne pricam o kvalitetu jer su detalji i izrada fenomenalni,nego o samom izgledu auta.Za takvu silu, niti je elegantan, niti je zver. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 18, 2010 Bentley Continental Supersports ConvertibleBentley je prošle godine na Salonu u Ženevi održao svetsku premijeru Continentala Supersports, njihovog najbržeg i najjačeg serijskog modela ikada, a ove godine će mu se (takođe u Ženevi) pridružiti i otvorena verzija – Continental Supersports Convertible.Pod haubom ovog četvoroseda se krije 6.0L W12 biturbo motor koji raspolaže sa snagom od 621KS i 799 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0 do 96 Km/h traje samo 3.9 sekunde, do 160 km/h mu treba 9.6 sekundi, maksimalna brzina iznosi 325 km/h, ali je možda zanimljiviji podatak da može da koristi i E85 gorivo. Motor je uparen sa šestostepenom ZF Quickshift automatskom transmisijom, pogon je na sva četiri točka (točkovi su od 20 inča), a deo paketa su i karbon-keramičke kočnice, za 50 mm širi zadnji trag točkova i nova lagana sedišta.preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted February 18, 2010 Ko bi rekao da VW stoji iza ovoga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar NS 0 Posted February 18, 2010 Napravljen od lakih materijala vrhunskog kvaliteta, Bentlijev ljubimac bez krova težak je 2385 kgHa,ha. Kakav je to sportski automobil sa preko dve tone tezine. Kao vrhunska atleticarka sa 130 kilograma telesne mase. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 18, 2010 Kabriolet je teži za skoro 200 Kg. od standardne verzije. Kabrioleti su uvek malo teži, jer nemaju krov pa se čvrstina mora obezbediti debljim i težim ostatkom kontrukcije automobila. U suprotnom bi se samo uvijao sa tolikom snagom ispod haube. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar NS 0 Posted February 18, 2010 Znam da je kabrio tezi i zasto je tezi. Sa tom masom taj auto nikad nece imati dinamiku u voznji kao recimo jedan F430 M16 Scuderia Spider koji ima masu od 1340kg.Ili ta Bentley verzija sa krovom nek je laksa 200kg. To je opet super-sportski automobil (ili bar pretenduje da to bude) sa masom od 2185kg. Smesno A F430 Scuderia ima 1250kg. Izvinjavam se za off, ali stvarno mi je smesno:"Super-sportski kabriolet od 621ks i masom od 2385kg" Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted February 18, 2010 Meni se bentli nikad nije svidjao spolja..tako da me ni ovaj nesto ne pomera iz mesta...farovi me vishe podsecaju na kvazi sportski hjundai kupe...drugu generaciju...isto mishljenje imam i o rols rojsu, takodje mislim na spoljni izgled... kada bi ti automobili nosili kijin znak ili znak nekog dzilija kineskog mislim da bi im se vishe smejali i podrugljivo gledali, ali posto je bentli onda je sve high :) :) ....ali zato ASTON MARTIN....uf e to je zver Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted February 18, 2010 Ne znam samo odakle vam ideja da poredite tezinu Bentley-a i Ferrarija?Ferrari pravi supersportske automobile, a bentley superluksuzne sportske automobile.Sedite u nekog Bentley-a i sve ce vam biti jasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 18, 2010 @Aleksandar NSSlažem se sa Vilijem. Porediš stvari koje se ne mogu porediti. Nije ni svaki Ferrari tek malo jači od 1 tone...npr. Ferrari 612 Scaglietti je težak 1.840 kg. a on treba da pruži komfor i brzinu za 4 ljudi... Ovaj Bentley radi isto to, ali sa više luksuza i opreme, pa još bez krova...i mora biti teži. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar NS 0 Posted February 18, 2010 @neshaoctOk. Ovaj Bentley je svakako luksuzan i ima snazan motor od 12 cilindara 6.0l + dva turbo punjaca. Svaka cast. Jedan momak iz NS-a je imao (mozda jos uvek ima) Bentley Continental u bela perla boji. Meni se dizajn tog automobila nikako ne dopada. Ok, moj ukus.Ja hocu da kazem da je tragikomicno da ovaj automobil nosi naziv:"Bentley Continental Supersports Convertible"Da mu je naziv :"Bentley Continental Luxury Convertibile". Ja ne bi imao nikakav komentar.Jednostavno Supersport i automobil od 2385 kilograma ne idu zajedno.Sacekajmo naslednika Ferrari 612 Scaglietti. Verujem da ce imati mnogo bolje performanse od Bentleya, a pri tome ce nadam se imati atmosferski V12 motor.Jos nesto po pitanju tezine. Nadjite na net-u koliko je tezak Veyron a koliko Enco, zatim uporedite Veyronov motor od 8.0 litara sa 16 cilindara i 4 turbo-punjaca sa Encovim 6.0 litara V12 atmosfercem, plus je Enco 3-4 godine stariji (duze u produkciji od Vejrona.I kad ih isterate na stazu, npr. Top Gear Track razlika je u korist Veyrona 0.7 sekundi.Ili kako to da je na istoj stazi Pagani Zonda C12-F Clubsport Roadster sa svojim V12 atmosferskim motorom brza od Veyrona koji ima silne cilindre i turbo-punjace.Jednostavno i ovaj Bentley i Veyron su veoma snazni i brzi na pravcu, ali u krivinama ih nesto muci, a to je prevelika tezina.Izvinjavam se na off-u, ali iznerviram se kad lepe etiketu Supersport gde god stignu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted February 19, 2010 Etikete nisu tu da opisu auto, vec da privuku kupca.I ja se stalno nerviram kada vidim ove nove "Coupe"-e sa 4 vrata, ali ne mogu nista protiv toga Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 24, 2010 Bentley Continental SuperSport by WheelsandMore Najsnažniji Bentley ikada napravljen ipak nije bio dovoljno jak za nemačku tuner kuću Wheelsandmore, koja mu je intervencijom na ECU i novim izduvom povećala snagu sa 630 na 702 KS.Ali...najveći problem za Wheelsandmore je bila konstrukcija novih točkova za njihovu verziju ovog Bentley-a, jer on ionako dolazi sa najvećim do sada carbon-ceramic kočnicama koje su prečnika 42 cm (16.54 inch). Rezultat njihovog truda je felna pod imenom C-Sport 10.5x21 sa Dunlop Sport Maxx gumama koje omogućavaju postizanje 335 Km/h. Na slikama je crna mat boja sa crvenim prstenom, ali to je samo jedna od mogućih kombinacija jer WheelsandMore može da ih ofarba u bilo koju drugu boju.Pored ovih intervencija, napravili su i LowMaXX kontrolu oslanjanja koja omogućava automatsko podizanje automobila za 2cm za brzine do 70 Km/h kako bi se povećao komfor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 12, 2010 TopCar Bentley Continental GT Bullet GreyPaket za Bentley Continental GT, koji stiže iz ruske tjuning kuće TopCar, nosi naziv Bullet, a sadrži novu haubu sa otvorima za vazduh, prednji branik sa spoljerom i LED svetlima, pragove, spojler na poklopcu prtljažnika i zadnji branik sa integrisanim difuzorom. Kit zaokružuju i nove izduvne cevi, crni okviri stakala, zatamnjena svetla, kao i 20-inčni točkovi.Sam GT Bullet paket u stvari i nije novost, samo je sada, pored mat crnog, auto ponuđen i u ovom Grey edition izdanju.preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 8, 2010 Anderson Bentley Continental GT Supersports EditionTjuner Anderson Germany je ponovo obradio jedan ionako ekskluzivan automobil, a njihova najnovija kreacija je modifikovani Bentley Continental GT Supersports. Sem novog body paketa (novi prednji branik sa spojlerom, set pragova, zadnji spojler, zadnji branik), Anderson Germany je za ovaj Continental pripremio i novi sportski izduvni sistem, komplet crnih alu točkova od 22 inča (10x22, gume 285/30-22), doterni enterijer (detalji od ugljeničnih vlakana, koža, alkantara...) i pojačani W12 motor (sa serijskih 630 na 695 konja).Performanse i cena ovog Continentala se u press saopštenju ne pominju.preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites