chela 2 Posted November 22, 2010 ...Po meni je HGT promasen motor jer pruza manje od svih klasica(zujalice u toj klasi) jer je snaga u odnosu na zapreminu smesna- na nivou modela iz kasnih 80. Primer je Renault 1.8 16v koji je veci i tezi od punta, ima vise snage i brzi.. kak u ubrzanju tako i u krajnjoj brzini. Ja samo realno razmisljam, ne za i protiv benzinaca, nego kazem da taj motor 1.8 16v nije nikakav izbor jer 10 godina kasni za konkurentima. Inace, po meni jedan od najboljih Fiatovih motora je 2.0 16v T i mislim da treba da se vrate na 2.0T motore pod hitno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted November 22, 2010 Cekajte bre ljudi....... ne porede se iste stvari.. na hgt treba staviti turbo pa ga chipovati pa mu dati nitro pa ga ogoliti na istu kilazu... i onda peglanje zar ne :P:P Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 23, 2010 Moje skromno mišljenje je takođe da je taj 1.8 nekako neiskorišćen motor, ako 1.9 može sa samo 200 tinjak eura da se namesti da barem skoro podjednako dobro ide, onda daljem razmišljanju nema mesta već je izbor 1.9 jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 23, 2010 Ima jos opcija... Punto 1.4 16v ima malko manje ubrzanje od HGT-a 8.6 VS 9.4, a potrosnja i registracija je na strani 1.4, ondak imas 2b HGT- JTDm 100 hp isto ubrzanje kao 1.4 9.4 sec ali ima mnooooogooo veci potencijal kad se chipne... moze da ide i do niskih 7 sec. do 100 Kmh, 1.2 16v do 100 ubrzava za 11.4 sec do 100 tako da je on malo dalje od ovih gore navedenih. Jedina prednost HGT-a je nesto malo veca krajnja brzina.Napomena... Svi navedeni modeli su jeftiniji za svakodnevnu exploataciju, manji potrosaci i jeftinija registracija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joxy 0 Posted November 23, 2010 @Chelic'ebes ti tvog jtd-a kad moras kad stanes sa nekim da razmisljas da li auto ima fabricku mapu,za nitro,za kur.c palac,hgt uvek ide isto. Street race me ne zanima mnogo i ne smatram ga ozbiljnom disciplinom,mene interesuju ozbiljne trke,sa ozbiljnim trapovima i kocnicama,sa ozbiljnom tehnikom voznje itd,a na street race semafor mogu stati cisto da izmerim koliko ide auto i to je to...Da je vencanica jeste,ali ajde mi molim te reci koji auto danas nije vencanica,niko ni za sta ne vadi pare nego samo nude zamene,za neke krseve,za kamp prikolice,plac u Guci itd...Drugar ne moze da proda 206-icu 1.1 vec godinu i po dana za 2500e i manje,o cemu dalje da pricamo...@OktopodSamo sam cekao da neko kaze ovako nesto,hvala ti .Smatras hgt-a neiskoriscenim jer iz 1.8 izvlaci 132 konja dok drugi proizvodjaci izvlace nesto malo vise,a jtd je super iskoriscen sa svojih 1900 kubika i 86 konja dok vw i seat iz motora iste kubikaze,isto dizel,fabricki izbacuju po 160 konja?To je vec ne malo nego duplo vise...I taj cipovani seat ce imati 200 konja dok ce jtd kaskati sa 115...Pogresan stav sto se tice tuninga,a cipovanje i nitro su upravo ciganski tuninzi,naravno slazem se da mehanicki tuningovan motor treba zavrsiti sa dobrom mapom kao slag na tortu,i to je onda prava stvar,ali dici samo pritisak turba i pricati kao da je to ne znam sta je bulja,a mehanicki tuning kosta MNOOOGO nebitno da li je to HGT,JTD,TDI,VTS,GTI itd.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 23, 2010 ajde digni mehanickim tuningom HGT-a na bar 160... naravno bez chipa a da to fercera bez problema. Moze ali to ne da kosta, nego je malo skuplje od celog HGT-a, a kad budem resio da se igram mehanickog tuninga, to ce biti 2.0T u puntu, samo da uzmem Krsten porodicni auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joxy 0 Posted November 23, 2010 @ChelicOk,na slici gore je HGT iz Hrvatske koji ima izmerenih 155ks,tacnije 154.6,evo ti i dokaz:Decko koji je vlasnik na fiatisti.hr kaze da je na autu uradjeno sledece:Citat: Emin 1.6 16V - 31 Siječanj 2010, 10:57:31 ..evo da se malo ja nadovezem..imam hgt-a sa trenutnih 155ks.. ..na motoru je Supersprint grana 4-2-1,BMC CDA filter zraka,ispuh od Soleta (2lonca)i NKG svijecice i koliko se ja sjecam nista vise nije dirano..i s tim je motor dobio 25ks kojih se znatno osjeti.. ..cuo sam se Sebom sa foruma u vezi cipanja koje bi u mom slucaju bilo tocka na i,samo sto kao sto je vec vecina napisala u temi da je u puntu hitachi elektronika a malo njih s njom radi..steta... ..kad bi se jos chipao dobio bi cca 15ks tako da bi izlazna kombinacija bila 170ks..mislim dosta za taj motor..sve vise bi bilo opterecenje i onda bi bio upitan vijek trajanja motora..ali i ovih 155ks je lijepa brojak.. Tako da mi tih tvojih zacrtanih 160ks ne deluje kao neka svemirska i nedodirljiva cifra,a cak ni jedna ozbiljna stvar sem izduvne grane nije uradjena na autu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted November 23, 2010 a jtd je super iskoriscen sa svojih 1900 kubika i 86 konja dok vw i seat iz motora iste kubikaze,isto dizel,fabricki izbacuju po 160 konja?To je vec ne malo nego duplo vise...I taj cipovani seat ce imati 200 konja dok ce jtd kaskati sa 115...Nigde se ne spominje punto nego jtd kao motor,a vw moze da duva u auspuh Fiatu s tim mrtvim TDI motorima,sto su ih onda zamenili za common rail ako su tako dobri? A ako vec poredis,poredi realno punto jtd-polo tdi,punto ga sije u svakom pogledu.Taj cipovani seat od 200 ks moze da se poredi sa stilom mjet koji ima stock 150 ks pa ga cipujes i onda vidis da li jtd kaska za tdi seatom. . .Motor 1,8...Trosi ulje...trosi benzina kao nezdrav...Prolupa dok kazes keks.. elektronika Hitaci skupa kao otrov...posle 1,9d naj losiji motor u Puntu.Evo,covek koji je serviser je objasnio,pa valjda on zna bolje i od mene i od tebe. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
joxy 0 Posted November 23, 2010 @ChobbyNSNiko ne spori da je JTD motor los,mi generalno vodimo glupu raspravu o brzini jtd-a i hgt-a,a cinjenica je da jtd motor u puntu ima 86 konja fabricki,ne razumem sto si se uzbudio?I opet pricas o Mjet-u koji je konstrukcijski 10 godina noviji motor od jtd-a i koji nas u ovoj prici uopste ne zanima,i ne znam gde si u prethodne 4 strane video da neko pominje Mjet sem tebe?Stvarno postujem Gorana i covek ima preozbiljan servis,neki dan sam prvi put bio kod njega da mi resi neku sitnicu oko biraca brzina i malo je reci da sam odusevljen,ali molim te mi reci sta je covek ovde objasnio?!To sto je 1.8 mu i nije neka mana,benzina trosi isto kao i svaki auto u toj klasi jer je BENZINAC od 130 i kusur konja,ajde ima tu "problematicnu" elektroniku koja je problematicna u smislu da jako malo ljudi zna da je radi i sta sad?Sta je covek objasnio?Dva moja drugara i ja imamo Punta HGT,i zamisli sva tri godinama rade bez problema.Pricate kao kao da je hgt ferrari,da neko posmatra ovo sa strane mislio bi da ne postoji covek u Srbiji koji ima para da vozi hgt-a.To je auto cije odrzavanje kosta sasvim normalno za "sportski" auto te klase,nista manje ne kosta nista ni za VTS-a,ni za Clia Spota ili bilo koji drugi auto tog tipa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted November 23, 2010 Ti si poceo da pricas o nekim motorima u seatu od 200ks,pa jel se taj motor ugradjuje u klasu u kojoj je punto,jer je tako izgledalo tvoje poredjenje.Isto kao sto ti i tvoja 2 drugara vozite HGT-e i zadovoljni ste,imam ja par drugara koji voze te motore i extra su nezadovoljni i prodaju kola bas iz razloga sto im je muka od potrosnje i rezervnih delova,tako da ovu pricu mozemo da teramo u beskraj. . .kazes odrzavanje je isto kao i za svaki sportski auto,samo sto ja ne vidim sta je tu sportski u 1.8 i 135ks Pa honda je to izvukla iz 1.6 motora jos pre 25 godina,a takodje i suza GSi,realno nista preterano sprotski nema u tom HGT-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joxy 0 Posted November 23, 2010 Pa dok god "dizelasi" posipaju svoje sektaske price da je benzin biiip ovoj temi nema spasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted November 23, 2010 vrlo zanimljiva je i cinjenica da se svo vreme prica o Chelicevom autu i hgtu, a zanemaruje se cinjenica da smo Vule i ja prevaspitali sve prepaljene vozace jtda, i punta i stila Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 23, 2010 (edited) a jtd je super iskoriscen sa svojih 1900 kubika i 86 konja dok vw i seat iz motora iste kubikaze,isto dizel,fabricki izbacuju po 160 konja?To je vec ne malo nego duplo vise...Nadam se da znaš još neki iz Fiat-Lancia serije 1.9 dizela Edited November 23, 2010 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 24, 2010 (edited) vrlo zanimljiva je i cinjenica da se svo vreme prica o Chelicevom autu i hgtu, a zanemaruje se cinjenica da smo Vule i ja prevaspitali sve prepaljene vozace jtda, i punta i stila E upravo to mozes ali nesto 2. :D :DJeste da ima svakakvih ljudi jer fabricki JTD ide solidno, mnoooogo bolje od Yugica i ostalih kanti od 13Ks na koje su navikli pa im je fabricki JTD ko raketa. Ja se iskreno nisam ni lozio da mi je auto nesto brz, pa sam ga u skladu sa tim i normalno vozio. Ali kad je dosao chip, desilo se nesto neverovatno... Dalje ne bih pricao, jer rezultati sami za sebe govore... A ja ne vide ni jednog na ovim klipovima koji je ni priblizne konjaze kao HGT a preskoceni su ko nista.... min. 150ksPoslednja 3 snimka su sa nitrom... Edited November 24, 2010 by chelic Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted November 24, 2010 sve je to lepo, a sto te u osijeku shibi ubio kao konja sa ticbrinom crnom ibicom od koje je moj tj joxiev auto brzi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted November 24, 2010 he, he, he, zanimljiva vam ova tema, nisam je do sad video. Ajde da dodam jedan mali off, Audi 1.9TDI '04. (B6), to bude 130KS ako vlasnik ne laže, oće da me ofleka na pravcu od 0 do 100, međutim kolje me što su slabo iskoristili ovaj JTD pa sam morao da ga dopingujem pa sad pomenutom TDI-u bežim za čitav auto Kaže lakši sam puno, jesam 1255kg prema 1350kg. Moram da mu dam još jednu priliku sa punim rezervoarom i jednim putnikom pa da onda vidimo.Izvinjavam se za off Quote Share this post Link to post Share on other sites
joxy 0 Posted November 24, 2010 a jtd je super iskoriscen sa svojih 1900 kubika i 86 konja dok vw i seat iz motora iste kubikaze,isto dizel,fabricki izbacuju po 160 konja?To je vec ne malo nego duplo vise...Nadam se da znaš još neki iz Fiat-Lancia serije 1.9 dizela Naravno da znam ali pricamo o tom motoru u Puntu,a cinjenica je da u puntu ima 86 konja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RiStA 0 Posted November 25, 2010 eo da se javim, kao josh jedan vozach sporog HGT-a...ide vikend,nedelja,INTER,pa nek dodju chipachi sa dizalicama,de se reshi ovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 25, 2010 (edited) sve je to lepo, a sto te u osijeku shibi ubio kao konja sa ticbrinom crnom ibicom od koje je moj tj joxiev auto brzi? Ti si to licno video???daj bre e kenjaj, ja s kolima koja sam jedva upalio, ceo dan se trkao u safe modu sa pocepanim Intercolerom i dobio me je... brate koji uspeh :D :DSamo se vrati na moj prethodni post pa ces videti jedan klipic... tu ima dosta autica koji su namazani, pa i 2.0 16v T Opeelov u kadetu D i u astri bertone Edited November 25, 2010 by chelic Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 26, 2010 Mene najvise nervira jer samo pricaju o tome kako ovi imaju turbinu, a ovi nemaju bla bla... Pa ko vam brani, stavljajte turbine!!! Da je takvoj konstrukciji motora predvidjena turbina on bi je i imao. A nema je jer to onda ne bi bilo auto, nego neka zezalica za trke vikendom... A takvi automobili imaju znak porsea, ferarija, itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 26, 2010 Bre Banjo...polako. Više se skoro i ne prave atmo.benzinci, već je i tu došlo do ere turbo motora.Sada ta ''prednost'' o kojoj vi sa dizelima toliko volite da pričate pada u vodu...jer kako vreme prolazi...na ulici će biti sve više automobila od 2006. na ovamo....a oni sve više i više u ponudi imaju samo turbo verzije benzinaca...Mada i ta ''prednost'' o kojoj volite da pričate...malo je bezveze porediti atmo motor 1.2 ili 1.4 sa motorm 1.9 turbo dizelom...Niti ista kubikaža...niti je turbo...ali vi sa dizelima volite da poredite.Pitaću vas za poređenja kada i svaki benzinac na ulici bude turbo (kao što je sada 90% dizela), jer dizel bez turbine ne može ni da ide kako treba...dok benzinac bez turbine...paaaa: I, onda dođete vi sa dizelima i pričate o sportskim mašinama... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 26, 2010 Ali kad svi benzinci budu imali turbo, skoro svi dizeli će imati 2 već ima takvih. To je da se održi trend turbina više za dizela . Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted November 26, 2010 Ono sto benzinci nece imati je torqe na niskom broju obrtaja.Doduse to je samo da bi covek izvuko plugove iz blata.Posle ta prednost nestaje al dizlo je ispred i napravio je dimnu zavesu,pa ovaj sa benzincem ne moze da ga prestigne... Quote Share this post Link to post Share on other sites