Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

A onda kad si pobesneo prilikom obilaženja, kad si jedva uspeo da obiđeš onog što je dodavao gas??

Tad ti je bilo bitno međuubrzanje :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po propisu on nije smeo da ubrzava dok ga preticu.Zamisli sad neki lik gnjavi 60 gde je dozvoljeno 80 ti krenes da ga obilazis a on da gas a ima vozilo sa 6 cilindara i 3000 kubuka napravi karambol gde izgine dvoje-troje neko ostane nepokretan do kraja zivota i ko je kriv?Ti sto si ga preticao ili on sto je dodavao gas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kome cvile kohones ko je kriv kad si mrtav ili u kolicima :doc: .....naravoucenije... ne pretichi veliku kubikazu ako ne vozis istu... :thumbsup:

Edited by mane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po propisu on nije smeo da ubrzava

Ma to je sve ok, ne bih o takvima trošio reči, ali nemoj reći da međuubrzanje nije bitno. Bezbedniji si u svakom slučaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ubrzavao sam ja iz druge 55kmh a dosao sam u cetvrtu sa 120kmh to je bilo sa nekim puntom benzincem Crnogorske table Bar isti kao na bivsem Oktopodovom avataru ili sadasnjem Abartovom avataru i boja ista,Fijestu sam preticao uzbrdo.

Naravoucenije ponesi utoku i uk*kaj ga bez svedoka ni to nije dozvoljeno al ko j*be propise. ;) Bolje da strada jedna budala nego pet normalnih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima logike , krenuh na Zlatibor i negde posle Milanovca retard sa Jarisom krene u preticanje i naravno ne proceni dobro i direkt u mene, ja maltene djoh u njivu (srecom mi je auto benzinac mislili bi zemljoradnici novi tip Fergusona...i boja odgovara) ,baja ladno prodje kao da se nista nije dogodilo.... da okrenes kola , i stignes seljachinu i odlomis od zivota.... morao bih pola srbije da mlatim zbog debilizma ,a kad bolje razmislim ni to nije losa ideja :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je jedini lek pitanje je samo dal tableta od olova pa da je sisa il bezbolna palica za masazu zapostavljenih ganglija u mozgu.Meni su skoro Suvovi ovi od preko dve tone upadali u makaze pa k*tna pomoc pa ovi u crnim Audijima.Ima takvih dozivljaja kolko oces sto je jos gore i ne prelazim veliku kilometrazu. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

a to tek necu da pominjem , ikusni vozaci lada njiva presli u Q 7 , kajene i ostala chuda...nek bog pozivi leasing.... :thumbdown:

Edited by mane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec duze vreme pratim ovu temu i debatu, i da ne bih naseo na price tipa cuo sam negde, i rekla-kazala, resio sam da stvar proverim na svoj nacin. "Na crtu" sam izvezo Golfa 2 1,6D od 54 KS, i Golfa 2 1,6TDi od 75 KS. I posle vise uzastopnih testova, dobio sam "zapanjujuc" i gotovo neverovatan rezultat. Dvojka TDi je imala bolja medjuubrzanja, vecu krajnju brzinu,i bila je bas, onako, nekako "SPORTSKI AUTO"... Verovatno razlog tome nije bila niti turbina, niti interkuler, vec zato sto je trosila naftu, a u obicnu Dvojku Dizela su verovatno dusmani usuli Benzin, jel? :D

Oni (dizelasi)su veoma poznati kao vrlo sportski...... CCCCCCCC....... XEXEXEXEXEXEXEXE!!!!!!!

Dakle, narode, ista kubikaza, ali nafta je nafta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekolicina koja su se javila da su sa nekod novijeg dizela prešli na benz/plin slične snage i vrednosti auta su zaista izolovani slučajevi.

Nas koji smo za iste pare zamenili benz atmo za jtd ima jako mnogo i ogromnoj većini ne pada na pamet da se vrati unazad.

Zapadnoj evropi je u protekloj deceniji bio gušt da kupuje common rail i to blizu 70 posto novih prodatih je bio common rail.

Priče o skupom održavanju jtd-a i multijeta su neistinite. Garett turbine u jtdu su toliko dobre da treba svećom tražiti primerak kvara. Manite se vašeg ćoravog posla i prepričavanja srpskih mitova i čitajte nemačke sajtove koji računaju troškove i kvalitet svega. Onda pretražite berzu polovnjaka i sortirajte po kilometraži opadajuće pa gledajte šta su CDI, JTD i poneki TDI prešli kilometara. Benzinci se pojavljuju tek na pedesetoj strani pretrage.

Babe i žabe se uvek moraju porediti jer pričamo o autma iste cene o kojima mi razmišljamo pri kupovini. To porede i svi evropski kupci i auto časopisi i ostali. Ostavite se le mana i F1. Mi poredimo 1.9jtd protiv 1.6 16v i 1.3mjtd protiv 1.2 16v zato što to vozimo i oko toga smo se svi dvoumili.

O performansama tih naših mašina benz-dizel od 4 do 7.000 evra ne vredi raspravljati, to je svima jasno, samo naš domaći nagon za nepriznavanjem činjenica i beskrajna žučna rasprava može okrenuti realnost

Ne vidim zašto se ne bi prebrojali ko je prešao sa benz auta iste vrednosti na common rail slične vrednosti novaca i obrnuto. Mislim da je rezultat vrlo evropski (što znači da za nas još uvek ima nade? :) ) .... A istinu uvek kroji većina ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam punta 1.2 16V i 1.3MJT , i oba auta idu super , MJT trosi duplo manje , planiram da uzmem za sebe 1.2 16v ,nekako bolje poteze, ali nikad ne bi vozio na plin zato sto mi je muka kad vidim bojler u gepeku i sva ona creva , ali kad bi prelazio neku veliku kilometrazu godisnje bez razmisljanja MJT ili JTD, jer se cak vise isplati nego plin , nema bojlera ,creva na sve strane pod haubom , atesta kojekakvih i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekolicina koja su se javila da su sa nekod novijeg dizela prešli na benz/plin slične snage i vrednosti auta su zaista izolovani slučajevi.

Nas koji smo za iste pare zamenili benz atmo za jtd ima jako mnogo i ogromnoj većini ne pada na pamet da se vrati unazad.

Zapadnoj evropi je u protekloj deceniji bio gušt da kupuje common rail i to blizu 70 posto novih prodatih je bio common rail.

Priče o skupom održavanju jtd-a i multijeta su neistinite. Garett turbine u jtdu su toliko dobre da treba svećom tražiti primerak kvara. Manite se vašeg ćoravog posla i prepričavanja srpskih mitova i čitajte nemačke sajtove koji računaju troškove i kvalitet svega. Onda pretražite berzu polovnjaka i sortirajte po kilometraži opadajuće pa gledajte šta su CDI, JTD i poneki TDI prešli kilometara. Benzinci se pojavljuju tek na pedesetoj strani pretrage.

Babe i žabe se uvek moraju porediti jer pričamo o autma iste cene o kojima mi razmišljamo pri kupovini. To porede i svi evropski kupci i auto časopisi i ostali. Ostavite se le mana i F1. Mi poredimo 1.9jtd protiv 1.6 16v i 1.3mjtd protiv 1.2 16v zato što to vozimo i oko toga smo se svi dvoumili.

O performansama tih naših mašina benz-dizel od 4 do 7.000 evra ne vredi raspravljati, to je svima jasno, samo naš domaći nagon za nepriznavanjem činjenica i beskrajna žučna rasprava može okrenuti realnost

Ne vidim zašto se ne bi prebrojali ko je prešao sa benz auta iste vrednosti na common rail slične vrednosti novaca i obrnuto. Mislim da je rezultat vrlo evropski (što znači da za nas još uvek ima nade? :) ) .... A istinu uvek kroji većina ;)

Cekaj bre druze pa ti se pozivas na evropske izvestaje , a negiras Le man i F 1 , malo si mi kontrdiktoran, druga nemoj zaboraviti da pogledas( u pauzama prelistavanja nemackih chasopisa) samo koliko kostaju dizne za 4d4 motor pa mi se javi u vezi jevtinog odrzavnja dizela, ne bih pomonjao remont turbine , DPF kod novijih dizela i tako to, ( to je jedan od milion primera) ali takodje da te podsetim da u nasu jadnu zemlju nije usao njedan dizel koji nije presao ispod 250000 , a to sto se vi lozite i lazete sebe slusajuci price placadzija kako u inostranstvu tako i kod nas, to je vas problem...pa zato Goran sa Altine prosiruje kapacitete servisa...ne moze super dizela da se napopravlja .

Iskreno da ti kazem nisam znao da si pobornik Sen Simona i moram se grohotom nasmejati buahahahahah :rofl: na chinjenicu da istinu broji vecina.... pogledaj Srbiju u kojoj je skoro 80% po tvojim evropskim standardima nepismeno... e ako ta vecina kreira istinu ...ima nade u kolektivnom samoubistvu...

Tako da ..smarate vise ubedjujuci jedni druge koji je auto bolji....to je prica bez kraja direktno vezana za onih 80%

P.S.

Laz koja se hiljadu puta izgovori postaje istina- Gebels

Edited by mane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo uvedi glasanje da se prebroje zadovoljni ali ne kao ti da pričaš napamet već bivši vlasnici benzina/sadašnji vlasnici common raila. Pošto se na taj način broji zadovoljstvo vlasnika-kupca i izrađuje statistika u svakoj varijanti-časopis, fabričke analize itd. nije mi jasna ta tvoja priča oko gebelsa i ostalog. Neće valjda populacija benzinaca koji nisu posedovali common rail da objasni većini zadovoljnih sadašnjih vlsnika common raila/bivših benzinaca kako je nešto bolje ili ne?

Ti sigurno ne treba nama da objašnjavaš cenu dizni i ostalih komponenata pošto to mi kao vlasnici istih motora ipak znamo bolje od tebe.

Srbija nije nepismena druže, u njoj ljudi znaju dobro da izmere uloženo/korisno i dolaze do istih rezultata kao i zemlje u okruženju. I ne stidim se tih 80 posto po evropskim standardima nepismenih (nije 80 već ispod 30 ako te baš zanima) već kvaziobrazovanih, samoproklamovanih intelektualaca, internet načitanih sveznalica i većine tog "pametnijeg" sloja koji vuče ostale ka dnu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dam i svoj glas u ovoj temi.

Vozim trenutno i benzinca (na benzin) i disela, disela drndam po lokalu a za duzi put uzmem benzinca. Sa rezervoarom disela predjem 900km a sa benzinom 600 - 700 na otvorenom, ali da nema tog ekonomskog momenta $/km ne verujem da bi ikada vozio dizela. Iako se zvuk dizel motora vremenom zavoli, (to lukanje, vibracije, klepetanje) voznja u benzincu je ipak odmor za sva cula. Tisi, mirnije radi, lepsi zvuk i obrtajima. Moderan dizel motor je nabijen ispod haube, sa svim tim "dodacima", interkuler, turbina, hladnjak za ulje, dizel pumpa goriva... Benzinac za istu meru je postedjen svega toga i kako kazu mozes zaigrati kolo oko motora, sve pristupacno i jednostavno.

Naravno da je to samo moje misljenje i da ima izuzetka od ovog pravila ali da mi je dzep dublji vozio bi samo benzince.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace ako hoces tako JTD kad se sredi ide bolje od HGT-a koji ne moze da se sredi... ili moze za 1000e chip od 8 konja, set kvacila je jeftiniji za 2000, registracija jeftinija za 3000, potrosnja manja za 4-5km, prednji diskovi su im isti, pozadi ima dobose koji su 1350 po komadu, paknovi su 2500 komplet, ulje ne trosi...

Eto ti primer auta koji bolje ide a manje trosi... Nije sto je moj, nego je realno.

A i ako se uzme prica da se porede jedan od najboljih motora u istoriji automobilizma... JTD 86ks i jedan od najgorih HGT, docices na to da HGT ima malo bolju opremu, osim ako ne uzmes SPORTING JTD. Takodje mislim da ako treba da se bira neki punto, po meni bi to bio 2b HGT... Multi jet sa 100ks, koji je u fulu sto se tice opreme a moze da ide neuporedivo bolje od 1.8 HGT 2a

Edited by neshaoct
sa druge teme...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam ko je ovde lud,sve vreme poredim kako idu ta dva auta u fabrickom stanju a ti sve vreme pricas kako jtd MOZE da ide bolje,pa za ozbiljnu kolicinu para i punto od 60 konja fabricki moze da ide bolje od nadrkanog jtd-a,glupa je prica...

Moja poenta price je sledeca,sve vreme dizela dizete u nebesa a benzinca spustate u blato,nikad u zivotu nisam cuo da je HGT motor los,pa jos jedan od najlosijih,los vam je zato sto je skuplji za voznju,opet kazem,markica je iz raja izasla,nema jeftinije...To sto covek drzi servis svaka cast,znam ko je Goran i skidam kapu,ali to sto je video xxx HGT-ova u servisu ne znaci da je taj motor los,nego da ga ubija lose odrzavanje nasih ljudi...

Sad mi jos kazi da je jtd bolji od lupam Clia Sport-a,zato sto jtd-a cipujes za 200e i "juris" a na Cliu ne mozes nista da uradis bez 1000e,i zato je Clio biiip,a jtd vrh,ista prica i sa HGT-om,totalno glupa...

Daleko od toga da smatram jtd losim autom,sta vise smatram ga odlicnim,i daleko od toga da mislim da je HGT vrhunski auto,gomila stvari je tu mogla biti bolje resena,ali porediti fabrickog jtd i fabrickog HGT-a je meni licno smesno,pricam o FABRICKOM stanju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za nase uslove je JTD,dobijas lepa ubrzanja,malu potrosnju i ne toliko skupo odrzavanje.

A HGT gubi na svim tim poljima,jedino sto je mozda zabavniji za voznju,obrtaji,zvuk motora. . .

A koliko ja znam od svih fiatovih benz. motora taj 1.8 je najgori,pa zasto ga onda uzimati.

Evo ima kod mene jedan zuti na prodaju,da sednes na dupe kako izgleda lepo,ali dzabe kad vec godinu i po ne moze da ga proda,jer ljudi nemaju da to odrzavaju,a da turas plin u HGT je truba,bar po meni.

Da se razumemo,nisam protivnik benzinca,i ja volim taj zvuk,pa jos i da je turbo to onda i ide lepo,ali budimo realni. . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budimo realni,obrni okreni svima vam je problem odrzavanje,potrosnja i to sto je tezak za prodaju i zato je taj auto k.u.r.a.c a jtd je iz raja izasao,tako reci a ne da nabadamo 2 dana...koliko vidim svi koji su se javili voze dizela,i ja sam nasao sa kim cu da se ubedjujem...

Uzivajte,jtd je najbolji auto na svetu a ja se iskljucujem iz ove price.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije HGT generalno los auto,daleko od toga,samo ti kazem kakvi su nasi ljudi,hoce da lepo ide,da ne trosi puno i da se ne ide u servis svake nedelje.A HGT nije za takve ljude,pa ako neko nije spreman da pazi takav auto,ne treba ni da ga kupi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,vidis da smo se na kraju razumeli,ti znaci ne mislis da je los generalno nego ga smatras losim jer je skup za voznju,to je vec stav koji mogu da svarim,priznajem,skuplji je - jeste,ali nije to toliko strasno koliko vi dramatizujete,o ovome "servis svake nedelje" ne zelim da pricam uopste,naplasio te je neko bezveze...

Dakle,dosli smo do zakljucka da je i Porsche los auto,jer je skup za odrzavanje,puno trosi,tesko se prodaje,jako je skupa registracija itd itd...imate potpuno pogresan ugao posmatranja automobila na zalost...

Pozdrav svima i nadam se da nekog nisam uvredio nesto,stvarno ne mislim nista lose :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam samo hteo da kazem da ima puno onih koji prodaju krave,njive dizu kredite da bi vozili besnog benzinca,to je tuzna realnost.

Uvek treba auto uzimati na osnovu licnih potreba,prohteva i prihoda,jer danas je najlakse kupiti,onaj period nakon kupovine je problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako uzmemo balans izmedju pouzdanosti, potrosnje, odrzavanja, jtd je pravi izbor! Ja bih voleo da imam HGT-a ali samo kao auto za zezanje vikendom.

Kada bih u mom jtd-u imao sporting enterijer nikad ne bih ni pomislio na HGT-a! :thumbsup:

Daleko od toga da govorim da je JTD brzi, ali nije ni toliko sporiji, cak mislim da uzbrdo HGT ne bi lako ostavio pomenutu traktoricu! ;) Nemam nista protiv HGT-a, naprotiv vrlo je zabavan i mocan auto, ali ja konkretno ja taj auto ne bih mogao svakodnevno da vozim, gledajuci finansijsku stranu.

Jednostavno treba probati i jednog i drugog, razmisliti o tome za koje potrebe se uzima auto i odluciti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

90% ovih koji voze dizel bi vozili benzince kada bi trosili kao dizeli...prema tome jedini razlog voznje dizela je mala potroshnja sve ostalo hvaljenje sopstvene robe.... ja ne volim dizele i nikada ih necu voziti... daleko od toga da su losi....ovo je moje mishljenje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...