ivan.ik 625 Posted April 8, 2014 Raspon obrtaja. Dizel ograničen na 1700- 4000 dok turbo benzinac (nove generacije) već od kamionskih 1500 pa do blokade (sigurno ne ispod 6500). Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 8, 2014 (edited) Kako bre ograničen na 1700-4000. Ja mog teram od 800-5000 Edited April 8, 2014 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
icewolf 0 Posted April 8, 2014 Raspon obrtaja. Dizel ograničen na 1700- 4000 dok turbo benzinac (nove generacije) već od kamionskih 1500 pa do blokade (sigurno ne ispod 6500).mozda golf 2 .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 8, 2014 I ja mog teram od 0 slovina nula pa do kraja, ali raspon obrtaja od kojih vuče i do kojih prestaje da vuče .A Golf 2 TD da bi išao trebao da se tera ne ispod 2500 o/min. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 9, 2014 (edited) Edited April 10, 2014 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted April 10, 2014 Kakav zaključak treba da izvučemo iz ovih snimaka (da je benzinac skuplji,bučniji,da ima za trećinu veći motor) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 10, 2014 ..a da dizel koji je izgubio trku nije bio cipovan Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 10, 2014 (edited) Sinoc sam se malo potezao sa drugarom, vozi Nisana 200sx 1.8 turbo, i u odnosu na njega, moja Alfa cumuras ne ide uopste. Jeste da je Nisan jaci za 40 konja, ali kada bi na mojim uradio cip, opet ne bih mogao da mu pariram. Inace je Nisan 1990. godiste. Jedino gde mogu da ga sijem to je potrosnja, i tu se svaka dalja prica o domnaciji dizela nad benzinom zavrsava. Turbo dizel je keva u odnosu na bilo koji atmo benzinac, dok je u poredjenju sa bilo kojim turbo benzincem (o ovim novim ne smem ni da zamislim) obican puz.... Taj auto je izašao iz naše radionice i majstor koji ga je radio je nekada radio sa čuvenim Milošem tjunerom i spremao trkače i posvetio mu je mnooogo pažnje i radio ga je sa uživanjem jer čovek to voli, polirao usise, spustio glavu, malo doradio šta je trebalo, baš je dosta vremena odvojio da uradi to kako treba... Taj auto potpisuje na šaltanju iz treće u četvrtu i malo je jači nego što fabrika kaže, tako da smatram da ima jednu od žešćih mašina u gradu.. Edited April 10, 2014 by SikterBre Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted April 10, 2014 (edited) ..a da dizel koji je izgubio trku nije bio cipovan A da benzinac nema V8 od 4500ccm i pri tom košta 25000eur. više! Edited April 10, 2014 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 11, 2014 Nisam znao da je tolika razlika u ceni Obicno su dizeli skuplji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted April 11, 2014 U nekim zemljama EU zbog eko normi i takvih zakona novi dizeli su jeftiniji od novih benzinaca.Sto se tice benz vs dizloTreba vidjeti za sta ti treba auto i tu je prici kraj. Ako puno putujes i radis puno kilometara uzmes dizelasa, a ako se malo vozis uzmes benzinca i to je to s ekonomske racunice.Naravno tu ulazi i u obzir tko sta preferira. Svi bi mi htjeli da nas auto bude brz, da dobro vuce, da malo trosi, da je servis jeftin, da ima dobar zvuk, a to ne ide sve u paketu pogotovo za cijenu punta.Da imam para imo bi jednog dizelasa za svakodnevnu uporabu i jednog hgt-a ili neku 3.0 alfu za gust, al nemam pa se onda trudim da mi punto bude sve u jednom. Godisnje puno prjedjemo tako da se 1.3 pokazao kao odlican izbor i ne mogu biti zadovoljniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 11, 2014 Nisam znao da je tolika razlika u ceni Obicno su dizeli skuplji...Cenu odredjuje kvalitet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted April 12, 2014 E,baš ga pogodi!Cenu odredjuje zapremina motora (V8 4,5lit), i količina štetnih materija iz auspuha (luksuz). Proizvodne cene ta dva auta su slične,države EU uzimaju harače (kao i kod nas). Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 12, 2014 Hoces da kazes da je dizel 3.0 skuplji u proizvodnji od V8 4,5? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted April 12, 2014 Ja napisah da su proizvodne cene slične. Da su oba motora iste zapremine,naftara bi bila nešto skuplja,u ovom slučaju (benz. ima veći motor),cene su slične! U samoj prodaji drastičnu razliku u ceni pravi porez na luksuz od strane države (a motor te zapremine zaista jeste luksuz)! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 12, 2014 Nemoguce da takav poznavalac prilika i pre svega strucnjak, pise ovako neprecizno i neozbiljno.Koji motor od ova dva je skuplji u fabrici ako bi neko hteo da ga kupi novog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 12, 2014 http://www.motor-defekt.com/druck.php Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted April 13, 2014 Cenu odredjuje kvalitet. Hoćeš da kažeš da je dizel kvalitetniji? Zato što su novi automobili sa dizel motorima uvek skuplji u startu od istih sa benzinskim (ako pričamo o istim ili sličnim zapreminama)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 14, 2014 (edited) Cenu odredjuje kvalitet. Hoćeš da kažeš da je dizel kvalitetniji? Zato što su novi automobili sa dizel motorima uvek skuplji u startu od istih sa benzinskim (ako pričamo o istim ili sličnim zapreminama)? 1910cc/jtd = 2292cc/atmo PsMultijet 1956 cm3 http://www.mojnoviauto.com/novi-automobili/2011-alfa-romeo-giulietta-2.0-jtdm-170-ks/specifikacije Turbo benzin 1742 cm3 http://www.mojnoviauto.com/novi-automobili/2011-alfa-romeo-giulietta-1.8-tbi-235-ks/specifikacije Edited April 14, 2014 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 14, 2014 Alfa-romeo Giulietta 2.0 JTDM 170 KSPaket opreme Distinctive 26.100€ Alfa-romeo Giulietta 1.8 TBi 235 KSPaket opreme Quadrlfoglio verde 26.500€ Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 14, 2014 Ok, ovde je bar sve jasno. Ova 1.8 TBi 235 KS šuri 2.0 JTDM 170 u performansama samo tako. I onda pogledaš potrošnju, i sve je jasno. Mislim da smo već ustanovili to. I baš mi je drago što ne može butan baš tako lako na tu 1.8TBi. Mada, već sam pisao negde, pre nekoliko godina sam video VW Golfa R32 MkV sa ugrađenim plinom na prodaju, na placu Beoafrika. Kad se nisam srušio Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 14, 2014 Interesantna serija 500L mi je 1.4 turbo sa fabričkim plinom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 14, 2014 Ekonomicnija a po performansama takodje superiorna je: Alfa-romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KSPaket opreme Progression 21.100€Paket opreme Distinctive 22.700€ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted April 14, 2014 Takođe zanimljiva stvar je da većina koja ovde priča o turbo dizelima i hvali ih, zapravo i vozi turbo dizele, dok većina benzin fanova kači neke trkačke klipove i cenovnike sa turbo benzincima od 200KS i 25000€, a voze atmo varijante od 80-120KS No dobro, šta god vas čini srećnim Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 14, 2014 Pa?Da li to što neko vozi ili ne vozi menja tehnološku činjenicu da je bilo koji atmo benzinac neuporedivo više sportska mašina od bilo kog atmo dizela iste ili slične kubikaže, kao što je i bilo koji TB više sportska mašina od bilo kog TD iste ili slične zapremine? Kad napišem ''više sportska mašina'' mislim na to da šije dizela po performansama koje daje. Quote Share this post Link to post Share on other sites