Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Raspon obrtaja. Dizel ograničen na 1700- 4000 dok turbo benzinac (nove generacije) već od kamionskih 1500 pa do blokade (sigurno ne ispod 6500).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bre ograničen na 1700-4000. Ja mog teram od 800-5000 :D

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspon obrtaja. Dizel ograničen na 1700- 4000 dok turbo benzinac (nove generacije) već od kamionskih 1500 pa do blokade (sigurno ne ispod 6500).

mozda golf 2 ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja mog teram od 0 slovina nula pa do kraja, ali raspon obrtaja od kojih vuče i do kojih prestaje da vuče .

A Golf 2 TD da bi išao trebao da se tera ne ispod 2500 o/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav zaključak treba da izvučemo iz ovih snimaka (da je benzinac skuplji,bučniji,da ima za trećinu veći motor) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoc sam se malo potezao sa drugarom, vozi Nisana 200sx 1.8 turbo, i u odnosu na njega, moja Alfa cumuras ne ide uopste. Jeste da je Nisan jaci za 40 konja, ali kada bi na mojim uradio cip, opet ne bih mogao da mu pariram. Inace je Nisan 1990. godiste. Jedino gde mogu da ga sijem to je potrosnja, i tu se svaka dalja prica o domnaciji dizela nad benzinom zavrsava. Turbo dizel je keva u odnosu na bilo koji atmo benzinac, dok je u poredjenju sa bilo kojim turbo benzincem (o ovim novim ne smem ni da zamislim) obican puz....

 

Taj auto je izašao iz naše radionice i majstor koji ga je radio je nekada radio sa čuvenim Milošem tjunerom i spremao trkače i posvetio mu je mnooogo pažnje i radio ga je sa uživanjem jer čovek to voli, polirao usise, spustio glavu, malo doradio šta je trebalo, baš je dosta vremena odvojio da uradi to kako treba... Taj auto potpisuje na šaltanju iz treće u četvrtu i malo je jači nego što fabrika kaže, tako da smatram da ima jednu od žešćih mašina u gradu..

Edited by SikterBre

Share this post


Link to post
Share on other sites

..a da dizel koji je izgubio trku nije bio cipovan ;)

A da benzinac nema V8 od 4500ccm i pri tom košta 25000eur. više!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nekim zemljama EU zbog eko normi i takvih zakona novi dizeli su jeftiniji od novih benzinaca.
Sto se tice benz vs dizlo
Treba vidjeti za sta ti treba auto i tu je prici kraj. Ako puno putujes i radis puno kilometara uzmes dizelasa, a ako se malo vozis uzmes benzinca i to je to s ekonomske racunice.
Naravno tu ulazi i u obzir tko sta preferira. Svi bi mi htjeli da nas auto bude brz, da dobro vuce, da malo trosi, da je servis jeftin, da ima dobar zvuk, a to ne ide sve u paketu pogotovo za cijenu punta.
Da imam para imo bi jednog dizelasa za svakodnevnu uporabu i jednog hgt-a ili neku 3.0 alfu za gust, al nemam pa se onda trudim da mi punto bude sve u jednom. Godisnje puno prjedjemo tako da se 1.3 pokazao kao odlican izbor i ne mogu biti zadovoljniji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E,baš ga pogodi!
Cenu odredjuje zapremina motora (V8 4,5lit), i količina štetnih materija iz auspuha (luksuz). Proizvodne cene ta dva auta su slične,države EU uzimaju harače (kao i kod nas).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja napisah da su proizvodne cene slične. Da su oba motora iste zapremine,naftara bi bila nešto skuplja,u ovom slučaju (benz. ima veći motor),cene su slične! U samoj prodaji drastičnu razliku u ceni pravi porez na luksuz od strane države (a motor te zapremine zaista jeste luksuz)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoguce da takav poznavalac prilika i pre svega strucnjak, pise ovako neprecizno i neozbiljno.

Koji motor od ova dva je skuplji u fabrici ako bi neko hteo da ga kupi novog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cenu odredjuje kvalitet.

 

 

Hoćeš da kažeš da je dizel kvalitetniji? Zato što su novi automobili sa dizel motorima uvek skuplji u startu od istih sa benzinskim (ako pričamo o istim ili sličnim zapreminama)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Cenu odredjuje kvalitet.

 

 

Hoćeš da kažeš da je dizel kvalitetniji? Zato što su novi automobili sa dizel motorima uvek skuplji u startu od istih sa benzinskim (ako pričamo o istim ili sličnim zapreminama)?

 

1910cc/jtd = 2292cc/atmo

 

Ps

Multijet 1956 cm3  http://www.mojnoviauto.com/novi-automobili/2011-alfa-romeo-giulietta-2.0-jtdm-170-ks/specifikacije

 

Turbo benzin 1742 cm3  http://www.mojnoviauto.com/novi-automobili/2011-alfa-romeo-giulietta-1.8-tbi-235-ks/specifikacije

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

:up:

Alfa-romeo Giulietta 2.0 JTDM 170 KS

Paket opreme Distinctive 26.100€

 

Alfa-romeo Giulietta 1.8 TBi 235 KS

Paket opreme Quadrlfoglio verde 26.500€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ovde je bar sve jasno. Ova 1.8 TBi 235 KS šuri 2.0 JTDM 170 u performansama samo tako. I onda pogledaš potrošnju, i sve je jasno. Mislim da smo već ustanovili to. I baš mi je drago što ne može butan baš tako lako na tu 1.8TBi. Mada, već sam pisao negde, pre nekoliko godina sam video VW Golfa R32 MkV sa ugrađenim plinom na prodaju, na placu Beoafrika. Kad se nisam srušio :crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekonomicnija a po performansama takodje superiorna je:

 

Alfa-romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KS

Paket opreme Progression 21.100€

Paket opreme Distinctive    22.700€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takođe zanimljiva stvar je da većina koja ovde priča o turbo dizelima i hvali ih, zapravo i vozi turbo dizele, dok većina benzin fanova kači neke trkačke klipove i cenovnike sa turbo benzincima od 200KS i 25000€, a voze atmo varijante od 80-120KS :D

 

No dobro, šta god vas čini srećnim :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa?

Da li to što neko vozi ili ne vozi menja tehnološku činjenicu da je bilo koji atmo benzinac neuporedivo više sportska mašina od bilo kog atmo dizela iste ili slične kubikaže, kao što je i bilo koji TB više sportska mašina od bilo kog TD iste ili slične zapremine? Kad napišem ''više sportska mašina'' mislim na to da šije dizela po performansama koje daje. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...