dellas 1556 Posted March 30, 2014 Gde nadje 2.0ts da poredis, to i nije neka sreca od motora, ja sam probao gtv sa tim motorom posle xsare i mislio da je 1.4 unutra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted March 30, 2014 Ja lično nikada nisam ni mislio taj motor da poredim, potezao sam se nekoliko puta sa istim, pa zato i nisam mislio... Nego čovek napisa 2.0TS, pa reko ajde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted March 30, 2014 Nisam ni mislio na tebe Vule nego na coveka, gde ga nadje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 30, 2014 Pa MS PK vozio oba pa reko da pitam Nije tebi dobro, sta mislis da li ova Brava nakon 16 sekundi treba dodatnih 150sec+ do 210?!? Sto meni nije dobro? Samo sam preneo sta su ljudi napisali http://www.automobile-catalog.com/ punto 1.3 mjet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted March 30, 2014 Staneš sa tim 1.2 16V na crtu tom 1.3 mJetu i ništa ti ne bude jasno Mogu i u Puntu da budu oba, potpuno je svejedno Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 30, 2014 E Dante Dante, ovaj 1.3mjet bi te ogaravio dok presaltas u 3cu taj Stilo Nemoj molim te kaciti ovakve gluposti, ono sto si okacio je slika, nije ni sajt, a ocigledno je i greska... Potrazi malo bolje, i nadji nesto adekvatno ako vec poredis... Evo, pitaj Dellas-a kako je isao moj Bravo 1.9JTD vs njegova Xsata VTI od 173ks... Izgleda da si neki mladjan momak ocigledno Evo ti jedan 1.2 16v, to je ovaj plavi Jos u Puntu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted March 30, 2014 Ma ovo nije fer, videćeš ti kad taj plavi stavi turbinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 30, 2014 I KaJen filter Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted March 30, 2014 Ali dobro, ovaj je barem mogao da uživa u zvuku benzinca, dok je gledao dizela kako odmiče Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 30, 2014 A verovatno je i omasio trecu usput Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 30, 2014 Fantom okacio sam ti i sajt Vule,koliko je realno da posle "pussy remap-a" auto koji po fabrickoj spec ubrzava 0-200 za 61,4 sec to vreme prepolovi?Na klipu koji si postavio to ubrzanje je 30 sec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 31, 2014 Jao dizelasi kako bih voleo da vas provozam u mom benzincu da vidite kako mora da se salta u nizu kad hoces da preskocis dvoje - troje kola i kako mora da je stalno u crvenom... Oćeš neki leteći start opet da probamo? Naravno, znas me...samo nemoj da bude pun rezervoar I neko ce dobiti za pola metra ili cemo proci jednako...i to nece znaciti da ja kada obilazim kolonu trebam da ga vratim u prvu, stanem, i neko da mi da znak rukom...al da pozurim da mi ne pobegnu pricate kao da su neke stvari tipicne samo za dizel motore, a sve to mozes i sa benzin atmosferskim motorom koji je slicne zapremine kao i dizlo... Preterujete malo...kad citam ovo vi kao da vozite na mlazni pogon, a mi tek otkrili pedale za bajs... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 31, 2014 Pa dobro, odmah se vidi cije babe voze traktor a cije otvaraju kapiju Sent from my C5303 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted March 31, 2014 Pa MS PK vozio oba pa reko da pitam Nije tebi dobro, sta mislis da li ova Brava nakon 16 sekundi treba dodatnih 150sec+ do 210?!?Sto meni nije dobro? Samo sam preneo sta su ljudi napisali http://www.automobile-catalog.com/punto 1.3 mjet Moj subjektivan osecaj je da su u startu isti a da bi od 180km/h pa na dalje alfa bila bolja, jer mi se cini da je lakse ulazila u 200km/h iako ide 100km/h na 3000rpm Sent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted March 31, 2014 Inace zbog euro 3 standarda je Alfa prestala V6 2.0tb da pravi. Nema 2.0 mjeta koji bi ga dobio i sada posle 15 godina. Ako vec pricamo turbo vs turbo.Sent from my LG-D802 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sh@rance 3 Posted March 31, 2014 (edited) Nisu "ljudi" rekli da su verovatno pogrešili, nego jedan čovek. Ko je još kupio novog dizela i rekao da je pogrešio?Ako si mislio na mene citiraj mi gde sam napisao da sam pogresio pri kupovini dizela? Kod kupovine novog automobila ide 20 puta meri jednom seci, kupio sam Dizela jer sam tako hteo. Ja sam sa mojim autom prezadovoljan 1.3 multijet, mali je potrosac kad ga vozis kao baba trosi malo, vise trosi ako mu ne saltas brzine na 1800-2000 obrtaja nego ga vozis preko 2500 obrtaja, ide solidno za svoju kubikazu, mane: uzasno je los zimi tesko se greje tako da u lokalu sa njim zimi neces se ogrejati, bucniji motor. Auto je nov noj mirise u njemu na novo i sto je najvaznije 42000 km pravih na satu, da lice taj auto moci da predje 300-400000 km bez da se radi bilo sta na njemu mene to ne interesuje ja cu ga voziti do 120-130000km i menjati toliko isto bez problema moze da predje i nov benzinac. Jes bogami, ne znam samo zašto onda 80% benzinaca ovde ima ugrađen plin? Stisla se guza malo?Vidis sada neko pomenu onu temu o potrosnji i kad je procitas vidis samo da dizelasi pisu u njoj, stalno se vrti prica kako dizeli manje trose od benzinaca i ljudi ih kupuju uglavnom zbog toga pa ne vidim kome se sve stiska guza. Logicno je ma koji auto vozio da ti kilometar bude jeftiniji sem ako si enormno bogat vozis luksuzan auto pa ti to ne znaci mnogo.Ja sam napravio ekonomsku isplativost dizel vs benzin(plin) kod novih kola gde je plinadzija daleko ekonomicniji u samom startu, jeftiniji automobil za 1000 e jeftiniji servisi, trosi vise u odnosu na dizela ali kad preracunas sa cenom goriva opet plin jeftiniji za voznju, to je i valjda cilj voznje prosecnog coveka da mu kilometar bude jeftiniji u potpuno istom automobilu samo na razlicitom pogonskom gorivu.Sto se mene licno tice moj dizel me sluzi odlicno ali kad dodje vreme zamene i kupovine ponovo novih kola e onda ide papir da liponovo uzeti dizela ili isti takav automobil na plin, mene licno boli uvo da lice mi auto biti dizel ili plin samo me interesuje da je auto potpuno nov i jeftiniji kilometar, ja sam prosecan vozac koji se ne juri po ulicama tako da mi karakteristike tih vasih svemirskih dizela ne igraju nikakvu ulogu. Edited March 31, 2014 by Sh@rance Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3449 Posted March 31, 2014 Kapa dole ! Ovo je sasvim razumno i racionalno objasnjenje prosecnog , normalnog, vozaca u Srbiji! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted March 31, 2014 Bravo i od mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted March 31, 2014 (edited) "ja sam prosecan vozac koji se ne juri po ulicama tako da mi karakteristike tih vasih svemirskih dizela ne igraju nikakvu ulogu" ne mogu se sloziti vise sa tobom od ovoga! osim mozda da dodam da da mi ni karakteristike svemirskih benzinaca takodje ne igraju nikakvu ulogu. p.s tema je zrela za lock zato sto je ovo rasprava tipa sta je starije koka ili jaje Edited March 31, 2014 by ilegala Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 31, 2014 Kad budem mrtav i beo i kad budem mirisao ljubičice odozdo, tad mi neće biti bitno kako mi auto ide, i da li mi se sviđa ! Tada me neće zanimati ni kakva mi je žena, kao ni sve ostalo. Međutim,dok još mrdam, te su mi stvari mnooogo važne! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 31, 2014 (edited) +1 Volim da mi auto ide, ali i da bude relativno ekonomičan. Molim one sa 1.2-1.6, pa još na butan da se ne javljaju. Edited March 31, 2014 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted March 31, 2014 Nista bez 1,8 16v sa varijator kidalicom, ili 2,4 abarticem,kakav traktor, to je za poljoprivredu kako kaze Kicherica Quote Share this post Link to post Share on other sites
icewolf 0 Posted March 31, 2014 Volim auto koji ima turbinu! nista lepse od zvuka koji se pojavi na 1400 obrtaja kad pocne turbina da usisava vazduh benzince sam vozio razne, posle voznje dizela sa turbinom nisam imao zelju da se vozim benzincem vise.... Bitno je kako auti ide i kako trosi i pogotovo kako izgleda... ako to nije bitno onda moze i pesaka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 31, 2014 Polako. Ja poštujem one koji voze na benzin (butan) i imaju stav da neće dizel. I to mi je ok, imaš takav stav. Zašto - zato. Pa šta da kažem za one što voze 3.0 - 7.2 (uvek mi padne na pamet onaj car Shone 190 što nema ništa ispod 2l, a vozi i Dodge Charger 1973g - 7.2l.Mene stalno zajebava ortak koji vozi matiza 0.8 da sam budala i da je matiz dovoljan. Kao malo troši, zgodan je za parkiranje, ima 4 vrata... Reko jebe mi se - ta kosačica ne ide, i tačka. A uzgred i troši više nego moj Bravo 1.9JTD. Kao registracija je 2 puta manja. Reko ne zanima me, to ne ide i gotovo, pa ne daj Bože da treba da pretekneš Tamića na Ibarskoj. A on će: ja ne vozim Ibarskom. Reko u redu, aj da popijemo pivo, ne vredi se više raspravljati. Quote Share this post Link to post Share on other sites