Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

 

Prebaci na 0:55 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dizel, odlicno se pokazao na njivama.

 

Wow, jesi to sam smislio i koliko ti je otprilike trebalo vremena?

 

Na dizel se ore, na plin se kuva a na benzin se vozi ;)

 

Jes bogami, ne znam samo zašto onda 80% benzinaca ovde ima ugrađen plin? Stisla se guza malo?

 

Smešno je što se ovde u korist benzina konstantno spominju tri stvari - bolji na autotrkama, bolji zvuk, najskuplji modeli su benzinci. Super, to niko ne spori, niti je neko rekao da dizel bolji u ovim segmentima, ne znam samo zašto niko to nije pročitao kad je napisano nekoliko puta. Da je dizel bolji u baš svim segmentima, ne bi ni proizvodili benzinske motore više.

 

Kad sa benzincem od barem 150KS budem mogao da pređem 1000 kilometara sa rezervoarom od 56 litara, koji pritom neće osetiti da je upaljena klima, koji će u jednom stepenu prenosa bez šaltanja u nižu i vrtenja u blokadu moći da preskoči 2-3 kamiona na magistralnom putu i koji se za 3 i po godine gaženja neće ni jednom pokvariti ni na koji način, onda mogu da počnem da razmišljam o benzinu, do tad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo znam, koliko god novca imao, benzinca ne bih kupio, bez da hejtujem sto vozim dizela, jednostavno i sa gomilom para, 330D, S400 CDI, 3.0TDI, sve to ima snage i torka za svaku mogucu situaciju, dok sa benzinom mozes da uzivas u zvukovima i pises dizelima kako se ore na dizel...

 

 

Jos nesto, niko mi ne odgovori sto li Audi sa diZlOm dominira koliko bese godina, na to nema komentara? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da je nerealno, sto vise kubika, sve lepsi zvuk na dizelu...

 

Ma, ko da je bitno uopste, meni je bezveze sto "neki" glume ne znam sta, a kad se provozaju u dizelu, fazon je, u brate, ide dobro, al' dizel je jbg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos nesto, niko mi ne odgovori sto li Audi sa diZlOm dominira koliko bese godina, na to nema komentara? 

 

A pa zato što benzinac nema turbinu, kmeeeee  :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vredi se raspravljati. Vec sam vise puta pisao: kazem benzin a vozim na butan. Kraj price.

I svi pricaju kao da voze 3.0 V6 najmanje, a na parkingu nista preko 2l, sa nalepnicom TNG naravno.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceo zivot sam vozio benzince na TNG prvi put sam 2011godine kupio dizela. Ne mogu reći ni da sam zadovoljan ni da nisam. Pokao sam 2000e na motor na cenovnu razliku između benzinskog i dizel motora. Ekonomski koliko sam dobro prošao nikako. Dizel se jedino ekonomski isplati kupovati ako se prelaze velike kilometraže, za mene ne prećiću verovatno 100-120000 km i menjati kola bolje da sam u startu odmah kupio benzinca na plin em jeftiniji em manje novca treba za gorivo. Znam samo da dizela necu više nikada kupiti iz gore navedenih razloga.

TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

E goru komunikaciju od vozaca koji hvale dizele i automatike moze biti samo vozac koji ima i jedno i drugo :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se zvuka tiče, dizel može da ima taj zvuk samo u zadnjem delu, napred ono "čaka čaka" ne može nikad da nestane.. A da idu, stvarno idu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

dizel, odlicno se pokazao na njivama.

 

Wow, jesi to sam smislio i koliko ti je otprilike trebalo vremena

 

 

Jel znas nekog benzinca sa kojim se ore?

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam ja. Samo da se dokopam kompa. Bili su u SSSR traktori na benzin, da li je to dovoljno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za plitku brazdu.


Zato su rusi loši u poljoprivredi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja stvarno ne znam o čemu vi ovde pričate! Živimo u Srbiji (Kolumbija je Eldorado),vozimo automobile prosečne cene 2-2500eur.,merimo potrošnju na decilitre (masa ljudi sipa za 500-1000din),i SVI gledamo da se što jeftinije,a bolje vozimo i tu nema šta da se priča. JTD je i mama i tata! Pri tome glavnu reč u protivničkom taboru vode vlasnici 1.2 benzinaca. Pa ljudi to je kao Yugo,to ide kao krava!

Moj mlađi sin je kupio AR 145 ts 103ks. Pa ono,ide nekako kad ga zavrtiš na 5-6-7 h/obrt.,al zato bije 10-ku kao od šale.

Neke stvari se ne porede i tačka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam novog punta 1,3 muiltijet i probao sam isto benzinca na tng ide sasvim pristojno i dovoljno ako se pridrzavas propisa, a ekonomski je isplariviji i od mog i od tvog automobila.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kažu da je na Le Manu pobedničko postolje postalo opasno klizavo.

Od 2006 naovamo samo naftarice pobeđuju.

Ipak Le Man je pojam snage brzine i izdržljivosti.


ucesce.jpg
Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jos nesto, niko mi ne odgovori sto li Audi sa diZlOm dominira koliko bese godina, na to nema komentara? 

Nije to do dizla, kol'ko do Audija :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promašena tema. Uporedi nabavnu cenu dva ista auta 2002-2003god (npr Punto). cena im je slična +/-100eur. U benz. dodaj oko 500eur. tng +atest,onda uporedi razlike u potrošnji i videćeš da nema ekonomske isplativosti u korist benzinca. Pri tome dizel će daleko više preći,sa manje ulaganja (prelaze po 600-700 hkm.),mnogo bolje leže (tvrđi su) i lepše,lakše i brže se voze.

O tome"sasvim pristojno ide",neću da komentarišem. Očigledno da je to širok pojam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Prebaci na 0:55 :lol:

 

Ima li zvuk nekog dizela kada prebacuješ brzinu niže, ili su svi klipovi daj pun gas, pun gas, gas, gas...?

Jedna je stvar kada se fabrika mnogo potrudi da loncima koje stavi dobije neki zvuk na izduvu kada se potopi gas.

Druga je stvar zvuk koji pravi sam motor. Eno onog ''nižiranja'' kod benzinca na jednoj od prošlih strana...ono što se čuje nije zvuk motora, nego umetnost. :thumbup:

 

Potrošnja - dizel. Oduvek je tako. Do skoro takoreći jedini razlog zbog kojeg su se pravili dizel motori je bila njihova ekonomija.

Trajnost - dizel. Generalno, više će kilometara preći nego benzinac.

 

I to je to.

Performanse su uvek na strani benzinca.

 

A, ona priča šta se vozi u Srbiji?

Nije dobro ovu našu priču o tehnologiji jednog i drugog motora vezati za ekonomsku situaciju u nekoj državi jer je tehnologija, njeni zakoni svuda ista, bez obzira na dubinu džepa i/ili navike onih koji o tehnologiji diskutuju.

Ako bi diskusiju o tehnologiji vezali za dubinu džepa, za ono što se voza po ulicama, onda bi jedan moderan CR dizel 2.0 bio veoma napredan motor u Srbiji (kao i u ostatku Evrope)...ali u USA bi taj isti motor odjednom postao nekim čudom đubre jer tamo eto vozaju benzince, takav im je džep, može im se.

Zato ne vežemo priču za džep i zato je taj 2.0 CR dizel motor onda dobar svuda.

Ali isto tako je i 2.0T benzinac dobar svuda...i usput po performansama odvali ovog 2.0 CR dizela sve i ako je taj benzinac sa tehnologijom od pre 20 godina, a ovaj dizel najmodernije čudo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...