Bocca 2 Posted August 5, 2010 Svako ko misli da benzin i dalje startniji od traktorcheta moze slobodno da ponese seme po izboru da pobaca po brazdama koje ostanu iza mene Kisa ce vec sama pasti, a ulica i asfalta imamo previse tako da po koja njiva ne bi bila hrdjava;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted August 5, 2010 "Na dizel se ore, na plin se kuva, a na benzin se vozi" Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 5, 2010 Ja vozio na benzin dugo dugo, pa onda malo na gas ali izleda da mi se nije dobro primilo.Nemam u familiji nikoga ko se bavio poloprivredom tako da ne znam na koga sam povukao .One priče ide ko benzinac su iz nekih prošlih vremena, ja kad bi za ovog mog rekao da ide ko benzinac to bi značilo da ide loše Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted August 5, 2010 I dalje tvrdim, nikad vise dizel. E sad, ne znam da li su vaša vozila standardna ili je moje strefilo neko čudo ali moj dizel zimi greje kao bubnjara, nakon već 2-3km duva vreo vazduh i dok stignem na posao 6km u kolima je već toplo, znači da sediš bez jakne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted August 5, 2010 Nasli ste sa bokijom da se prepirete...HAHAHAMali motori su pravljeni za grad, nemaju veliku brzinu i na brzinama vecim od 110kmh rade kako rade... trose ko blesavi, deru se ko ludi i vte seko nenormalni... Sto se tice poredjenja... ajde da poredimo 2.0t i 2.0 JTD, TDI... 2.0T ima oko 190ks, 300 Nm i trosi od 13-25l u zavisnosti od voznje, potrosnja ulja cca 1l na 1.000 km, max. brzina je oko 220 a ubrzanje od 0-100 oko 7-7.5 sec. 2.0 dizel 2.0 ima oko170 ks, 350+Nm , trosi od 5-7l u zavisnoti od voznje, potrosnja ulja cca 100g na 10.000 km Max. brzina je 215-220 ubzanje od 0-100 je oko 8 sec.Benzinca da bi doterao do ovih brojki moras da teras cca 7000rpm u svakoj brzini, turbina vristi a i creva od hladjena (specifican miris posle zaustavljanja benzinca... svakom se oseti rashladna tecnost), turbina mora ostati da radiu leru bar 1min. (ako cemo po pravilu) i dok se ne zagreje ned'o bog da mu preklopis gas jer glavu mozes da bacis.U 2.0T motor staje oko 5.5l ulja dok u JTD iste zapremine staje 1l manje...Na 90 000 km ce te morati da radite veliki servis, koji je bar 40% skuplji nego li na dizelu, al dizel ima plivajuci zamajac koji se vis trosi od benzinjarinog.Sto se snage tice benzijare su tu u prednosti, jer moment od spica do snage pada za 10-20% sto znaci da u 3-4000 rpm benzinjara ima 80+ Nm na raspolaganju, dok dizeli imaju losu krivu gde 20%momenta padne za 200-500rpm i sa obrtajima pada veeelikom brzinom.Ipak... Ja imam mesavnu buducnosti koja mi omogucava da se vozim lepo, mnooooogo brzo i da mi auto trosi 5l... za razliku od onih sporijih koji nedeljno moraju da pljunu br 100e Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted August 5, 2010 Evo bocco ja cu sa tobom d aposejem seme... jel moze? moj je 2.0turbo , dodje mu otprilike kao 1.9jtd tvoj? :) ko izgubi placa pice za ekipu sa foruma....? plus moj je auto iz davne 1997 prosli vek.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted August 5, 2010 chelicu pretera ga malo...taj 1.9jtd je jedva neshto ispod 9 sekundi do 100 tacnije 8,9 sec.... pricam o fiat stilu ....nema potrebe da terash u 7000 jer nema svrhe sasvim je dovoljno na 5500 da shaltash.....poklonim ti svoj auto ako mu posle 1000 km sipash i pola litre ulja... a ne litar....i daj mi molim te jednog 1.9jtd da ga provozam ako ne dogura po gradu do 9, 10 litara svaak cast Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted August 5, 2010 Postoji 1.9 JTD TST sa 400Nm i 200HP, odnosno preko 100KS i preko 200Nm po litru zapremine.Čisto radi poređenja, jer tvoja HF je sve samo ne običan auto, te je treba porediti sa drugim ne-običnim autom. Što se potrošnje tiče, stvarno ne znam šta JTD-u treba da radiš da pređe 9? Jedino da ga zavežeš za nešto što ne može da isčupa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted August 5, 2010 pa evo ovako vozim...dobla multijet 1.9 i u gradu nije ispod 8...8,5...Da kazem da nista ne teglimo u njemu teze od dvesta kila sto bi bilo kao da imam dve osobe...Isti je motor u pitanju kao i u stilu zar ne?? Brine me zasdto trosi onda toliko?? hm hm...A koje je ubrzanje dotichnog dizela? od 200 ks....? dosta je dobro garant...Iskreno ne volim dizele jbg a i ne svidja mi se tolika hvala na konto obrtngo momenta... jer isti dobija zbog turbine a ne shto ide na naftu........zar ne? Nema priche da su dobri danashnji dizelashi jesu svaka cast... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar NS 0 Posted August 5, 2010 Interesantna tema. Ako se porede benzin vs dizel, onda pre svega treba biti pravedan, realan, i uspostaviti neke kriterijume.Pa tako neka i jedan i drugi motor imaju (podjednako):1. Istu zapreminu (ili bar priblizno istu, 100cm3 +,-).2. Isti broj cilindara.3. Isti broj ventila po cilindru4. Da su i jedan i drugi atmosferci, turbo ili bi-turbo.Sto se tice Alfe, uporedite 2.0 JTDM i 1.8 TBi (Alfa 159, Giulietta)Kod VW grupacije uporedite 2.0 TDI (Golf VI GTD, A4, itd) i 2.0 TFSI (Golf VI GTI, R, Audi S3, Audi TTS).Evo neka neko iznese podatke za pomenute motore, pa nek onda svako zakljuci sta je bolje.Odmah da kazem moje misljenje. Dizeli su pobednici u potrosnji, to stoji. U svim ostalim aspektima su benzinci bolji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted August 5, 2010 dva losa ubise milosa a mene ce jedan sto mu dizel ne dam. lol.porede se ovde i babe i zabe, ali me bas zanima kad bi uporedili mozda Mitsubishi EVO X os 2000ccm i stila pa mekar bio i 2.3 JTD, dok bi se stilo upasuljio vec ne bi ni video EVO, kad vec kenj**o onda da kenj**o do kraja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted August 5, 2010 klaywerte to je 4x4 hahaha mada i integralki bi mogao da sisa i da ima 3.0 jtd multi tst dgsi oznaku Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 5, 2010 bokija je bio jedan od najvecih protivnika plina sudeci po pisanijama na bivsem bratskom forumu od pre par godina a sada i sam vozi na plin,u zadnje vreme mnogo pise protiv dizela to moze znaciti samo jedno:BOKIJA USKORO KUPUJE DIZEL :harhar: Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 5, 2010 pa evo ovako vozim...dobla multijet 1.9 i u gradu nije ispod 8...8,5Doblo nije baš obično putničko vozilo, više je teretno. U mojoj firmi se vozi Hyndai H1 2006, sa Mitsubishijevim 2.4TD sa samo 100KS i troši min. 10L ali da je benzinac to bi bilo 15L-18L Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar NS 0 Posted August 5, 2010 (edited) ^^^Kole u pravu si. Dizeli trose manje i tacka. Definitivno su bolji za komercijalna vozila.Zamisli na trenutak da se u tom Hyndaiu ne nalazi 2.4 TD nego 2.4 T-Benzinac. Kako bi to islo. Tehnologija napreduje. Evo npr. za mog punta 1.2 8v 60ks je fabrika rekla da u gradu trosi 7.3 litara na 100km. I potrosi toliko i 0.5l preko toga. Znaci 7.8l uz povremenu klimu, guzve, da zaokruzimo na 8 litara.Poenta price je da Punto Evo sa motorom 1.4 turbo-benzinac od 135ks ima sledece specifikacije sto se tice potrosnje:grad (l / 100 km) 7.3 van grada (l / 100 km) 4.6 kombinovano (l / 100 km) 5.6 Emisija CO2 (g / km) 129Na otvorenom trosi manje od Punta 1.2, u gradu isto i ima manju emisiju CO2, ima 135ks i ubrzava 0-100km/h za 8.5 sec. Edited August 5, 2010 by Aleksandar NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted August 5, 2010 da je dizel bolji verovatno bi bio ugradjivan u sportske automobile, jer bi im bilo bolje jer manje trosi tako da ima je automatski ga treba manje i auto je laksi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted August 5, 2010 da je dizel bolji verovatno bi bio ugradjivan u sportske automobileKod sportskih automobila je važno još mnogo toga, potrošnja je najmanje važna, neki put se taj podatak čak i izostavi. Veoma je važan rezak zvuk. Treba da se čuje ovako : Dizeli se ne čuju tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2334 Posted August 5, 2010 pa ugradjuju i dizele na sportske automobile i to kakve ,audi r15 tdi,pobednik lemans ove godine,kao i pezo sa njihovim vrlo uspesnim 908 hdi fap,pa ti vidi.a ima jos dosta sjajnih sportista sa dizel motorom. a sto se tice dal izmedju benzinca i dizela mislim da kod nas se vise voze dizeli sto manje trose od benzinaca,nisu to dizeli od pre 20 godina naravno,a odrzavanje je skoro isto po cenama.ja sam 9 godina vozio benzinca i kad sam prvi put provozo mog punta odusevio sam se ,mislio sam to je sporo ko traktor,a kad sam par dana vozio i video da malo trosi,srece nikad kraja.jest zvuk benzinca superioran u odnosu na dizela,i ide bolje,al sa dizelima ce nam uvek ostati vise para za gorivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 5, 2010 (edited) Dizel cu da kupim sigurno,cim se preselim u neku zemlju gde ima da se kupi i gorivo za iste.Inace,ja jos nisam vido dizel koji bolje poteze od benzinca u KLASI.Dizel je samo hitriji u prvih par metara jer po difoltu ima jaci obrtni moment da bi mogo da cupa plugove iz gliba.Posle svi znamo sta se desava... Inace spremam se da i Zippo ugradim seqvent uredjaj,da manje trosi i manjezagadjuje okolinu dok palim cigaru... Edited August 8, 2010 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted August 5, 2010 gresis, treba da nabavis zippo JTD da manje trosi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22916 Posted August 5, 2010 U Grčkoj zaista ima neobično malo dizela. Uglavnom ih voze taksisiti. Ali nije to zemlja na koju mi treba da se ugledamo skoro ni po jednom kriterijumu Sad u Grckoj za vreme krize sa gorivom osetio sam sve blagodeti voznje dizela jer za kupovinu istog nije bilo cekanja u redovima bas zato sto ga malo voze, udeo dizel motora je samo oko 5%. Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted August 6, 2010 U petak sam natocio na pumpi kod plavog mosta,to je medak po 104,9dinjbm ih u usta - nekad je bilo najjeftinije na pumpi na pančevcu kod pevca - gde ja natočih sad pun :wallbash: - ali barem da znam za ubuduće a što se diskusije tiče - plin i metan su zakon za ljude koji godišnje prelaze male gradske kilometraže Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 6, 2010 U petak sam natocio na pumpi kod plavog mosta,to je medak po 104,9dinjbm ih u usta - nekad je bilo najjeftinije na pumpi na pančevcu kod pevca - gde ja natočih sad pun :wallbash: - ali barem da znam za ubuduće a što se diskusije tiče - plin i metan su zakon za ljude koji godišnje prelaze male gradske kilometraže Plin i metan su uređaji u koje pre svega treba uložiti dosta novca da bi se ugradili, a zatim, to su uređaji koje treba što više koristiti kako bi se što manje ulagalo u njihovo održavanje. Ukoliko bi stajali više nego što bi se vozili, dolazilo bi više do razjedanja gumica, spojeva i korozije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted August 6, 2010 (edited) Evo bocco ja cu sa tobom d aposejem seme... jel moze? moj je 2.0turbo , dodje mu otprilike kao 1.9jtd tvoj? :) ko izgubi placa pice za ekipu sa foruma....? plus moj je auto iz davne 1997 prosli vek....Moze i klopa... samo sto moj ima 85ks a odvalice tvog kupea pola pravca ako ne i vise.@ Aleksandar nsPogledaj 3 posta iznad gde su uporedjeni automobili istih motora samo 2. gorivo.Malo je smesno i zalosno sto se ovo provlaci ovoliko, kad se zna da su benzinci motori proslosti a dizeli motori buducnosti. Evo, nema ni 10 god. od kako su iz 1.9 dizelskog motora izvukli vise od 90KS, a dosli su i na 100+ks po litri zapremine. Ovim tempom dizeli za 5 godina odose i na 150+ ks po litri a benzinci kaskaju na svojih 75 N/A ili 110ks Turbo (sem nekih malo extremnijih izuzetaka).Kad si pomenuo stila od 115ks, stavi taj motor kod mene u punta i dobio si 6+ sec. od 0-100, chachni ga malo i dobio si cca 6sec. do 100(malko manje), pa mi posle daj benzinca koji sa 2l i 8v turbo ide ispod 6sec. do 100... pa cak i 16V sa prednjom vucom.Coupe 2.0 20VT 0-100 km/h 6.50 s0-100 mph 14.50 s80-120 km/h (50-70 mph) in top Standing ¼mile 14.60 sStanding km 25.90 s Top speed 250 km/h (155 mph)XAXAXAXAXAXAXAXA... Pa i da ti je Coupe turbo, ne bi mogo da me dobijes http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=119053http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=102707http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=88055http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=27269http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=174878http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=205689http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=207394a sad jedan primerak dizela koji je ispred svih 2.0 osim od cupre R koji ima 260ks(vrhunski tuniran auto)http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=165638Nemojte da pomislite da sam ja benzinomrzac i zato sto vozim dizela branim ono sto vozim. Bas suprotno, vozio sam sve i svasta, od 1.0 - 2.7Biturbo, 3500Benz... svasta od 45- 400ks i mogu reci da je ekonomski neisplatljivo da vozis benzinjaru preko 1.3, a to sto je 1.3 i manje ide ko k...c!!! Edited August 6, 2010 by chelic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted August 6, 2010 Ajd sa ja nesto da kazem kao neko kroz cije je ruke proslo oko 800 automobila i 52 licna!Otkad vozim imao sam puno automobila i slobodno mogu da kazem da je nekad dizel bio za ljude koji su mnogo vozili.Pricam o vremenu pre 20-25 godina.Tada je Golf 2 trosio 5-6 litara nafte a benzinci su trosili oko 10 i vise litara. Odrzavanje je bilo onako- slicno jer dizeli su bili prostiji.Sa dolaskom novih tehnologija doslo je do obostranog pomaka s tim sto retko koji dizel u gradu trosi manje od 7 l a ne retko idu i do 9-9,5l a neki kao Audi 2,5TDI gutaju i po 11 l dok su se benzinci kultivisali i malolitrazni trose oko 7,5l dok vece masine trose 10 l a jake turbo masine i po 14-15 l.Prednost dajem benzincu zbog komfora voznje.Tisina sa benzinskim motorom se tesko moze postici sa dizel motorom a pogotovo se tesko mogu izbeci vibracije koje proizvodi dizel motor.Sto se tice odrzavanja benzinski motor je povoljniji i tu spora nema.Kako koji ide to je stvar do litraze motora tako da je nezahvalno porediti JTD motor sa 1,2 motorom. Ako uzmemo 1,3M-jet u poredjenju sa 1,2 16V onda je benzinski motor startniji a maksimalna brzina im je tu negde,mozda je benzinac za koji km brzi.Ako uzmemo 1,9JTD i neki 2,0 benzinac opet je benzinac startniji a maksimalna brzina je slicna. Ali ako uzmemo 2.0 Turbo benzinac onda tu dizel nema sta da trazi jer u fabrickoj izvedbi tu je razlika u ubrzanju od 1,5s a maksimalna brzina je veca kod benzinca.E sad to sto se dizel motori chipuju pa neki ljudi pricaju kako idu bolje od benzinaca,ne zaboravite das se i benzinci mogu chipovati i to mnogo vise nego dizeli. Sto se tice odrzavanja benzinci su jeftiniji.Kod dizela ne volim sto moras da razmisljas o diznama kad sipas gorivo,o akumulatoru koji uvek mora da bude dobar,o plivajucem zamajcu, o grejacima,o turbini i interkuleru tj.crevima.Kroz prodaju sam shvatio da je puno vise kvarova bilo na dizelima nego na benzincima.Moj glas za benzinca. Quote Share this post Link to post Share on other sites