kole 2 Posted July 23, 2010 Kole, koliko trosi tvoj 1.9 mjet 16v u "cisto" gradskim uslovima? U uslovima najčešće Zrenjaninske gradske vožnje, kakve i Bojan ima ispod 7 L ovako dopingovan. Pisao sam o potrošnji na temi u of topicu.Ali da ne budu lovačke priče pre 3 godine Mirko Alvirović je testirao novi Bravo Tjet/Mjet (oba 150 KS) i još par automobila benzin/dizel na potrošnju u normalnim uslovima. Mjet je imao manju potrošnju za više od 2L/100km. Imam ovaj broj, pokušaću da nađem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted July 23, 2010 zao mi je sto nisam pre jedno mesec dana nisam imao fotoaparat da slikam Iveco Daily kako na pumpi za gas toci plin, ziv sam se pokidao, prvo sto nisam ni znao da ih prave sa benzin motorima a drugo jos ugradjen plin.e sad moji komentari ili ti misljenja:1. Da je TNG toliko dobar i povoljan, zasto se jos uvek prave dizelasi i benzinci, zasto se jednostavno jos u fabrici ne izbaci rezervoar i ubaci boca.2. Imao sam 3 benzinca a sad dizelasa imam, nikad vise dizel posle ovog, daleko je skuplji za odrzavanje a i euro dizel je sad najskuplji naftni derivat3. Registracija za dizel skuplja4. Benzin je na startniji ali ga dizel posle pa pa na otvorenom5. Benzin mnogo tisi rad i prijatniji za put6. Dizel zimi ima bolje grejanje7. Remont pumpe kod dizela je preskup, i dalje ne znam zbog cega, moj prijatelj je radio kao elektronicar u Bosch servisu i takodje ni njemu nije bilo jasno zasto za neku glupu popravku od sat vremena naplacuju par stotina evra.8. Ima jos ali sam sanjiv da se setim Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted July 24, 2010 (edited) ni ja nisam preterano zadovoljan sa dizelom, evo i zašto :1. cena ED 2. skuplje održavanje 3. zimi mu treba min 15- 20 km da ugreje kabinu, a ja svoje rute završavam na duplo kraćim relacijama i smrzavam se dok se ovi u benz lepo ugreju...4. navodno dizeli bolje drže cenu - a sad mu je maltene isto po oglasima benz ili dizel ...5. imam neki osećaj da je TNG isplativiji (ili metan još bolje ) mada iskreno nisam nikada imao auto na ta goriva ....ali sve ovo pre posledica situacije na tržištu polovnjaka i politike vlade prema cenama goriva ... :wallbash: Edited July 24, 2010 by phantom Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted July 24, 2010 (edited) Ja sam u principu zadovoljan. Nisam zadovoljan politikom cena goriva, polovnjaka, nemogućnost direktne nabavke delova spolja, muvanjima ove dražave...Odražavanja su danas skupa za sva kola ali se mjt(common rail) sistemi najređe kvare, duže traju, te je ipak manje ulaganje. Tačno je da se sporije zagrevaju ali je to leti prednost(a vidite kakve su vrućine kod nas skoro celo leto). Inam auto 1,5 godinu i još se nije uključio ventilator (istestiran je i radi). Najčešće imam kraće relacije i upali-ugasi i sa slabim MAF senzorom (sad je crkao i zamenio sam ga juče) stalna potrošnja 6 litara. Nije lovačka priča - sipam do vrha, pređem 450-600km, pa opet do vrha, pa tako pratim. Sada bi sa novim MAF trebao da bude bar malo umereniji. A ima 71 konja. Moje potrebe zadovoljava a to je valjda svrha kola. Edited July 24, 2010 by Banetv Quote Share this post Link to post Share on other sites
toma integrale 0 Posted July 24, 2010 Cuo sam danas najnoviju vest ,bar za mene, da je u Grckoj zabranjena prodaja vozila sa dizel pogonskim gorivom za privatna lica.Samo firme mogu da kupuju dizelase i to u transportnim varijantama.Ljudi vec u Evropi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted July 24, 2010 3. Registracija za dizel skuplja5. Benzin mnogo tisi rad i prijatniji za put6. Dizel zimi ima bolje grejanje7. Remont pumpe kod dizela je preskup3. registracija nije skuplja (ne zavisi od goriva) već od zapremine motora. Približno istie veličine motora benzin/dizel imaju približne snage (osim tjeta)5. benzinci tiši u gradu i imaju lepši zvuk, na otvorenom nisu tiši, na auto-putu pogotovo. 6. za grejanje bojim se da je obrnuto7. potencijalni kvarovi kod dizela jesu skuplji ali retki koliko i generalka kod benzinca, redovno održavanje je svega nešto skuplje.5. imam neki osećaj da je TNG isplativiji Vožnja na gas uz sve svoje mane ima jednu veliku prednost trenutno je JEFTINIJA od dizela, pogotovo ako je to neki 1.2. Ako je to jedini kriterijum onda Cuo sam danas najnoviju vest ,bar za mene, da je u Grckoj zabranjena prodaja vozila sa dizel pogonskim gorivom za privatna lica.Samo firme mogu da kupuju dizelase i to u transportnim varijantama.Ljudi vec u Evropi.U Grčkoj zaista ima neobično malo dizela. Uglavnom ih voze taksisiti. Ali nije to zemlja na koju mi treba da se ugledamo skoro ni po jednom kriterijumu Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted July 24, 2010 Koliko vidim to važi samo za Atinu zbog zaštite spomenika ali stranci su izuzeti iz ovoga:Citat: "In Athens there is pollution control which alternates cars depending on whether their number plate is odd or even. Diesel private cars are not allowed because Diesel particulates destroy the ancient monuments. Foreign cars are currently excempt from this rule however (if you drive a diesel in Athens, think about this)." Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted August 4, 2010 Ja znam da registracija ide na spram kubikaze i kw ali, punto 1.2 i 1.9D imaju isto konja i ubrzanje dok je registracija skuplja za 7000 dinara za 1.9D. Mene iskreno ne zanima mnogo zapremina motora vec kako ubrzava i koliko mu je snage, pa na spram toga i pricam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 281 Posted August 4, 2010 "obican" dizel je prevazidjen.Uporedi cenu registracije 1.3 mjet punta i 1.2 benzinca,nije velika razlika u ceni a dizel ga preskace u svakoj brzini Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 4, 2010 Ne smem nista da kazem.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 4, 2010 e mane ja cu da kazem posto znam da si bio veliki "LJUBITEJ" tih gasovoda do skoro dok se moglo vozilo se 2.0 20V na benzin a sad se tera 1.9TD nije najjeftinija varijanta ali nije ni frankenstajn sa raznim bolestima Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 4, 2010 (edited) Ja i sad nisam ljubitelj ugradjivanja plina u auto, ali s obzirom da se svojih nikad najvise najedes u zivotu...., pa sam kupio auto sa TNG-om, ali mojih 155hp i 13,5 l naseg goriva donekle opravdavaju bivseg vlasnika, skeptican sam i dalje po pitanju plinare jer po mojoj racunici trosi 15,5 kg kupusa na pun gas , jedino sto zaista osecam je manjak vuce u 1 brzini a da to nije moj subjektivan osecaj moze da proba u nedelju ko god dodje na skup. Dizelasi, hm, probao sam Libru 1,9 limuzinu i upiskio se od srece, ali kada sam seo u stila Mjet-a 16v, umal da uprljam gace, ma benzim moze da im odgovori samo sa 3.0 V6 ili 1,8T iz S 3-ke, turbina rules....ali, ja nisam smeo da uzmem turbo vozilo zato sto sam upozoren od strane majstora koji odrzava moja vozila da bi takav agregat mojim stilom voznje ukucao turbinu vrlo brzo... a ja brez auta ne merem dugo Edited August 4, 2010 by mane Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted August 4, 2010 Ja iskreno ne volim dizele..svaki bre lupa i chuje se... kad tad... poredjenja tipa ide ko benzinac i slichna sranja su totalno bezveze jer ne porede iste motore... neka svako poredjenje bude adekvatno...ako je dizel 2.0 TDI neka se poredi sa benzincem 2.0T..itd...i taj dizel kad se gazi trosi poprilichno.... vozimo u firmi dobla 1.9multijet , i nije ispod 9 po gradu , poneka dje 8.5l a cena ista 120 dindzi i jedno i drugo...a na kraju benzinac ima alternativu tng a dizel nema... mada je bezvez ei prepirati se oko ovakvih stvari tuzno je shto ne mozemo voziti ono shto zelimo i sto bismo zeleli jer moramo da razmishljamo i cifram... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 4, 2010 mala dodatak-postoji i TNG za dizele samo drugacije fercera 30% dizel-70% gas.inace pored ovog 1.9td inam i lancuY i sa znatno slabijim preformansama izadje ista cifra+iste kubikaze dizel-benzin se ne mogu porediti zbog energetske vrednosti goriva ali ruku na stce dizeli su znatno se popravili u poslednjoj deceniji.volim benzinca ali vozim furunu Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 4, 2010 (edited) JBg- sve se na kraju svodi na mogucnosti i zelje.... vecina srba bi vozila neku alu od 300hp-a o koju se trljaju klinke sisama na semaforu i ostavlju telefone i bruseve , naravno da ta ala ne mora da se odrzava bar prvih 100.000km i da troshii 2l goriva na 100km ali nema....uglavnom se sve svede na puste zelje i hektare kompromisa ... videcete kad malo ostarite ko Bokija.... i ja, ima da turate kupus , kako u podrum za zimnicu, tako i u gepek, al da birate manje glavice, oce da glavi u isparivach-u Edited August 4, 2010 by mane Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 4, 2010 Pricajte vi sta ocete,al pobeda za kupusare.Cak smo jednog od najljucih neprijatelja preveli u nas tabor.Eno ga sav sretan fura ulicom i kuva svadbarski kupus za 200 osoba.Inace,permutovo si,ide 30 plina i 70% dizela.Taj plin mu dodje ko tajni sastojak da motor bude cisyiji,jaci,ekonomicniji.Jel tako Mane? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 4, 2010 jes bato al svi vole sarmu i podvarak :thumbup :a za procente mi rece gas majstor,ako se on zeznuo onda sam i ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 4, 2010 Nisam siguran,al ako se secam matori Mirko Alvirovic je prico da u kamione ide 30 % gas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 4, 2010 (edited) Pricajte vi sta ocete,al pobeda za kupusare.Cak smo jednog od najljucih neprijatelja preveli u nas tabor.Eno ga sav sretan fura ulicom i kuva svadbarski kupus za 200 osoba.Inace,permutovo si,ide 30 plina i 70% dizela.Taj plin mu dodje ko tajni sastojak da motor bude cisyiji,jaci,ekonomicniji.Jel tako Mane? pa i nije ... da ovoga pre mene nije bio blam da upropasti pedivni auto s kupusom , stavio bi on natpis TNG ovako , kurchenje sa kupusom ...ne ide ali opet da se ponovim 15L plina/ i 13,5Lgoriva pri punom gasu nisu zanemarljivi znaci da prethodni vlasnik ima donekle opravdanje za ugradnju TNG-a , ali kad neko u u 1.2 stavi plin i jos ga chipuje, pa mene bi bilo sramota ...jel tako Bokija.... :thumbsup: Edited August 4, 2010 by mane Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 4, 2010 Jbg,al ide ko plazma sekac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 4, 2010 ^^^ Nisam znao da su plinski sekaci keksa Plazma :harhar: Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 4, 2010 Nije ni alfa znala da pravi poljske kuhinje...pa eto.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 923 Posted August 4, 2010 .Inace,permutovo si,ide 30 plina i 70% dizela.Bas tako,imas par kamiona u BGu na tom sistemu Ma benzin rullez mada,jedan JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 4, 2010 Nije ni alfa znala da pravi poljske kuhinje...pa eto.... Alfa pravi odlicne automobile ali onda se nadje neki pametan ko ti pa upropasti djuntu hahahahahh :harhar: Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted August 5, 2010 NE DIRAJTE ALFU :) Quote Share this post Link to post Share on other sites