Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

1 hour ago, totti said:

Pa dobro, ali ogromnoj većini populacije bilo gde u svetu su troškovi eksploatacije i dalje na prvom mestu. Da l' kroz potrošnju, da l' kroz cenu registracije, da l' kroz razne takse za ekološke norme...
Forumaši koji mere desetinke u ubrzanjima i udare u leđa su u debeloj manjini na tržištu emoji4.png


Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
 

Slazem se sa ovim komentarom, u potpunosti . Kome sta treba on to kupi , i vozi. U glavnom se sve gleda kroz taj dinar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 16.8.2017. at 3:33 PM, neshaoct said:

Od svih prostora bivše Yu, mislim da je BiH naaaaaajviše ''na strani njemačkog auta, pogotovo VW'', a video je iz BiH, tako daaaaaa... :D 

Ovako je ispravnije, dvica, ćetvorka i kad im postane dostupno biće šest'ca. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zalost i ovi novi benzinci sa turbinom i direktnim ubrizgavanjem nemaju onu prednost nad dizelima na koju su igrali dugo, cena odrzavanja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja uzeo Yeti benzinac i evo prosta racunica kolko me kosta auto nakon 120.000km kad saberem cena auto i cena gorivo za 120.000km.

 

Benzinac je isplatliviji za 930 EUR. 

 

Yeti                                                 Cena    Prosecna potrosnja L       Gorivo EUR          Cena goriva za 120.000km             na cinenje Yeti + gorivo

1.4 TSI 92 kW/125 ks 6G             € 15,492.00            7                             1.18 €                      9,919.00 €                               25,411.00 €                     930.00 €

2.0 TDI 81 kW/110 ks 5G             € 18,996.00             5                             1.22 €                      7,345.00 €                               26,341.00 €

Edited by Skorpion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravio si godišnje manje troškove na registraciju i redovne servise, tako da je računica dobrano preko 1000€ u stvari.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam, uzeo i to u glavnoj kalkulaciji. Ovde namerno to izostavio zbog cene benzin/dizel.

 

Veliki servis za oba motora je nakon 120.000km so to sto za TDI je skupji.

 

Redovni servis na 15.000km za dizel je u preseku 20% skupji.

 

Tu ne uzimam potencijalne kvarove DPH zamjac itd posto je auto u garanciji 4god ili 120.000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki servis za 2.0tdi je na 210.000km odnosno 180.000km ako je 2010 ili stariji.

Na dizelu moze da se radi I long life servis na 30'000km.

Filter goriva se menja na 60.000km sto mozes prepoloviti kao I servis, a jedna je od skupljih stavki, ali tu se menjaju I svecice na benzincu kod superba mk2 itd.

Na stranu sto sam dosad napravio nekih 4000e razlike u odnosu na 1.8tsi, koji do nekih 3000rpm ide kao 1.6tdi I jedostavno ostavlja utisak daleko slabijeg auta u voznji od 2.0tdi, kojeg moze da prati uz daleko vise rada menjacem I pritiskanja gasa.

Sve je to okej, neka vozi ko sta hoce prema svojim zeljama, ali smara izuzetno izmisljanje tople vode I nadobudan stav kako svako sa drugim stavom potencijalno nema pojma I zajebao se.

Nidzo sada kada si kupio oktaviju benzinca si shvatio da je tvoj izbor najbolji, a da ostali koji ne misle tako nemaju pojma :)

Pritom da bude smesnije sa varijantom motora koji je na trzistu skoro punih 10 godina I proslog modela od 4 godine, jer boze moj to niko ili skoro niko osim tebe nije imao priliku da spozna, a I tebi je trebalo skoro 10 godina, a kako kazes ostaloj vecini verovatno jos 10 :D

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne budem prestrog, ali vidiš i sam da ljudi nemaju predstavu s obzirom šta se sve piše.

Dizel je postao zanimljiv za vožnju i tjuning tek kad je dobio turbo. Nema dizel gorivo ništa sa tim, već turbo punjač.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače, primetio sam da najbesomučnije LAŽU za potrošnju vlasnici Fiat 500L benzinca 1.4 16v. Kako imaju obraza da tvrde da ne prelazi 7l u gradu, sa klimom  i 4.5l na otvorenom, i to kada voze divljački? 

 

 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, Vule said:

... Zadrzala se cuvena ekonomicnost, a dobile performanse.
 

:up::clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja službena Panda 1.2 70ks, ne može ispod 7.5 l a prešla je 1800km. Milkim je, pazim i mazim, a teška je mislim 860kg.
Sa klimom litar više !

Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Vule said:

Kako nema, pa zadrzala se cuvena ekonomicnost, a dobile performanse.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

Ko je doveo potrošnju u pitanje, dizel tu briljira i nije potrebna rasprava? Spomenute su samo performanse.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da je i dugovečnost apsolutno na strani dizela.

Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slažem, kada sam na poslu rekao kolegama da mi je punto na putu do halkidikija trosio 3,8 dok nisam upalio klimu (krenuli noću),  a posle toga se prosek ustalio na 4,7 (lagana voznja oko 100 km/h na autoputu) nisu mi verovali, a samo sto me nisu proglasili ludim kada sam rekao da ima oko 300 000 km i da ulje na meraču odbija da se spusti od zamene do zamene! To se zove dugovecan motor! A natovaren ko kombi uspone Neos Marmarasa nije ni osetio! 

Za mene, uvek dizel... Vicent me razume :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kupio novog dizela, a, da iz ove perspektive gledam motor koji bih uzeo za 5-6godina, bio bi turbo benzin iste kubikaze.

Ne zato sto mislim da su bolji, vec jer 6 godina vozim dizele i za 5-6 godina bih voleo promenu pogonskog goriva, cisto da ne dosadi.

 

Drugi razlog za turbo benzin su nerealne norme za dizele u zadnje vreme sto mi se bas i ne dopada.

 

Poredjenja izmedju 2.0 turbo dizela i turbo benzina nema ni u potrosnji ni u snazi.

2.0 dizelom sam najvecu potrosnju divljanjem na Autobanu imao nesto preko 7.5l po bordu. Istim rezimom voznje 2.0 turbo benzin ide preko 13 litara.

Treba napomenuti da je dizel na 200-220 po cajgeru, a benzin hoce i preko 250 i to gotovo brze nego dizel do 200.

 

E sad ko sta voli.

Samo imajuci u vidu nasa merenja prosecne brzine, radare, presretace, ogranicenje, cenu goriva, tj akscize i rupe po putu, mislim da cemo ovim tempom svi gledati 0.9 twinair za koju godinu :) 

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euro norme u ovoj zemlji neće važiti još 20god, i to me ni malo ne dotiče. Ja sam kao, zelen, ekolog, a busevi gradskog saobraćaja potroše po 15 litara ulja za turnus. Nijedna fabrika (koja još uvek radi) nema filtere, naročito hemijska industrija a ja glumim ludilo i neću da blindiram EGR. Ovi tamo isprobavaju nuklearno oružje a ja se slomih da mi iz auspuha izlaze cvetići !
Pri tom živim u zemlji u kojoj je mesečna plata jednaka plati za par dana u nekoj razvijenoj zemlji a auto koji bi oni na otpad, ja smatram NOVIM.

Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo benzin bolje ide, tu nema sta ali ne znam zasto svi ostavljaju po strani da i on ima sve one delove koje ima onaj "opasni dizel", zamajac, turbinu, senzore pa preko toga komplikovanije ubrizgavanje, svecice, struju i pritom je to jos i skuplje kao deo :) a da ne pricamo sto je posle neke god i km glavobolja za odrzavanje i delove, jos uvek. Po meni su samo performanse na strani tb.i nista drugo ali stojim iza toga da bi svako trebao da ima makar jednom u zivotu turbo benzinca ali nekog normalnog sa 00 a ne 0.xxx cm3 i slicne kosilice :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbga, sve zavisi kako ga koristis, sta volis i koliko kesa imas.

Kad sam gledao da kupim auto, hteo sam Astru J hecbek turbo benzinca... E sad 1.4 ili 1.6, sta naleti.

Jbga, uglavnom sam vozio po gradu, pali-gasi. Jednom nedeljno duze, 2x100km. To je gusenje za dizela, ja hocu benzinca.

Svi su mi rekli da nisam normalan.

E sad, na placevima, generalno jako slabo ima benzinaca, cak ti neki otvoreno kazu da nece da ih uvoze ni po narudzbini jer se ne prodaju.

Mnoooooogo je manja ponuda benzinaca. I kad se pojave, to su ili neki izarceni, dusa izvadjena "sportski" primerci, ili nerealno preskupi.

 

U nedostatku normalnih auta u toku 3-4 meseca, ja se odlucim za Bravo dizela.

Meni se  u medjuvremenu promenio posao, i sad imam mnogo vise medjugradske voznje, tako da mi je mnogo dobro leglo sto sam uzeo dizela.

Nemam ja neke zamerke, ali opet za neku buducnost (dalju! :D ) ja bih voleo benzinca.

 

A stoji ovo sto MS PK kaze, jbga, moderni benzinci imaju vecinu zajebancija koje "plase" kod dizela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl::rofl::rofl: ....... Ovi tamo isprobavaju nuklearno oružje a ja se slomih da mi iz auspuha izlaze cvetići !

 

znaci najaca recenica koju sam procitao ovde u zadnje vreme - najjjjjjjjaca ........... :respect:

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...