Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Kažu ljudi da se za benzinca opredele zbog tišine... Ja jedino čuh da benzinac urla na onom klipu i da ispušta dušu da bi kolko-tolko išao...

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje,

Na koliko realno Bravo 1.9Mjet 8v 120ks moze da se nasvira a da se ne sahrani, bez da mu se menja nesto od hardvera?

Da i da mapa bude koliko toliko linearna i bez dima, naravno sa skinutim dpfom i egrom?

Ajde iskustva....;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steta sto ne zivimo u normalnoj zemlji pa ne mozemo sebi da priustimo nesto preko 2000 kubika...Nebitno dizel ili benzinac...Vozis neki 2.4 i uzivas u njemu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima neko da je zadovoljan svojim autom koji je fabricki ili nista bez dorade? 

Pravi se covek vazan satro fabrika a turbina od autobusa :P. i vidim ima jos zadovoljnih dizelasa koji bi da izmene svoj "idealni "dizel.

 Dal je moguce da fabrika toliko propusta kad pravi takve dizele pa moraju drugi znalcii da  ih doprave.

Pricali mi ljudi da fiat nije  dobar a ja kazem " ne znate vi nista fiat je masina". Ali mora da se dopravi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Buvac030 said:

i vidim ima jos zadovoljnih dizelasa koji bi da izmene svoj "idealni "dizel.

 

Idealan jeste bas zbog toga sto se za mizerne pare podigne 30, 40, 50% i samo gura kilometre, tocis naftu i pun gas.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Buvac030 said:

Jel ima neko da je zadovoljan svojim autom koji je fabricki ili nista bez dorade? 

 

Ja, nisam zadovoljan nego prezadovoljan!!! Doradio sam cd plejer i sad je taman!!!

 

59kW a ume mnoge da putu da iznenadi, pogotovo uz recimo bubanj potok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni ja nemam zamerki na stock JTD vec vise od 9 godina, ali posle ovoga svakako planiram neki atmo benzinac + plincuga :lol: iliti tecni naftni gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minimalizam do daske :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Buvac030 said:

Kad iz pete sa 80 km/h vratis u trecu bez obzira koj je turbo ili ne benzinac kida, a gde ces dizela da vratis?

 

Pa u treću jbt :D

Just now, Vule said:

Ne moze nista na TNG :D

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

Pa terao bih ja to na čorbu, kada bi koštala 73din, ili kada bih prelazio do 10000km godišnje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Buvac030 said:

Nema sanse ni za sto godina .Potpisujem , ne lupam u prazno zato sto sam vozio mnoge automobile, i tvrdim da je dizel dobar samo za dalek i ravan put bez saltanja, za sve ostalo je smor. 

E da i za potrosnju

 

 

 

Procitao juce sve, nesto i poceo da pisem, pa obrisao. Neozbiljna prica ako se rasprava temelji na ovakvim izjavama kao ono gore sto sam citirao. Nemam vise zivaca za takve stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja vozim Stila karavan 1.9 mjet, 120 ks. Kod njega kao dizela mi smeta turbo rupa, u gradu i krivinama, pri nekim malim brzinama, kad nije za 1-vu brzinu a u drugoj se vrti na 1000-1500 obrtaja, pa kad nagazis na vrucini sa upaljenom klimom a jos uzrbrdo on oce d'umre dok ne dodje do 2000 obrtaja, a onda hoce da poleti....
Al zato je na otvorenom druga prica, al dzabe kad retko vozim na otvorenom putu...
Ali..ja ipak 90% vremena vozim u gradu tako da...opet ne valja.
Sve u svemu, kontam da, kad bih imao kinte, kupio neku Toyotu hibrid :)
Do tada, mislim se da li bi neko cipovanje pomoglo oko tog nedostatka snage na malim obrtajima. Mozda bi, a mozda i ne bi, pritisak je pritisak, turbina je turbina...

Sent from my HTC One A9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, vix said:

kad nije za 1-vu brzinu a u drugoj se vrti na 1000-1500 obrtaja, pa kad nagazis na vrucini sa upaljenom klimom a jos uzrbrdo on oce d'umre dok ne dodje do 2000 obrtaja, a onda hoce da poleti....

Je li generalno uvrezeno misljenje ili ne znam sta da se dizel vrti iskljucivo samo u prvoj trecini skale obrtaljke? Pa opicis ga po gasu, najvecu snagu ima na 4000 rpm, ni u crvenom se sigurno motor nece raspasti, samo nije opseg za racionalnu voznju.

Pa kad presaltas sa visih obrtaja, taman lepo padnu na tih 2000+ rpm, na kojima ima max torque, pa da vidimo kako onda vuce... Bas na drugoj temi pisem kako se 1.9 lepo vozi u takvim uslovima, u preticanjima, po krivinama, brdu - blize voznji benzinca nego dizela. Ne moze se ocekivati da se davi maltene na ler gasu i da na pipanje papuce poleti sa klimom i uzbrdo.

A pojedini pominjani turbo malolitrazni sa klimom ne mogu ni da umru, a kamoli da ljudski povuku uzbrdo :lol: . Ne daj Boze da jos ima par ljudi u autu.

Downsize - no good :) .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi se nesto zale na turbo rupu kod JTDa a voze uzbrdo na 1000rpm... Kako li bi vam neki benzinac povukao sa 1000rpm da mi je znati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo posla par hiljada u dizelu sam i dalje za benzinca, nista ne moze da zameni taj zvuk i vracanje u nizu. Ok ide dizel, cupa, ne trosi nista manje zbog kubikaze i snage a i teske noge tako da tu pricu o ekonomicnijoj voznji ne gutam. Magistrala do CG 7.8 a slicno mi je i Honda trosila sa istom kubikazom ali benzina...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Vule said:

Svi se nesto zale na turbo rupu kod JTDa a voze uzbrdo na 1000rpm...

Apsolutno se slazem, upravo to i ja pricam.

Racionalnom voznjom moze da trosi smesno, a opet i da u obrtajima pruzi zadovoljstvo dinamicne voznje.

Za jedan, za nase uslove prosecan dizel motor, meni dovoljno.

Kome treba doping, jeftino je, dostupno i tu tek pocinje zabava :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ovaj jadni, tužni i nesrećni 1.3mjet od 70ks u Idei od 1200kg vozim kao 1.2 16v u tom istom autu. Mora da se vrti da bi išao i kraj priče. Sa 1.9JTD je druga stvar, ali jbg, posle hebanja nema kajanja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ticma said:

Magistrala do CG 7.8

Jel to trosi ovaj sa avatara? Kanda se onda Honda nije vozila istim tempom do GG......;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...