Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Mora da obori temperaturu ako je oduzimanje veće nego zagrevanje. Nema to veze sa termostatom. Kako očekivati da na ler-malom gasu održi temperaturu, ako grejanje duva na 3-4ci ? Termostat zatvori, prekine cirkulaciju ali motor se nedovoljno zagreva, grejanje previše oduzima.
Karton tu ništa ne pomaže, samo obrtaji .

Послато са HTC Desire 626G dual sim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ni na jednom benzincu nisam imao problem sa grejanjem, na Marei 1.6 je bilo kuvanje kad se očepi na max i prva brzina duvanja na radnoj temperaturi, ove ostale sam uključivao samo kad treba brzo odmagljivanje i kad je u kolima ledeno pa dok malo ne ugreje.
Čak mi je i jugić odlično grejao bez oscilacije temperature.
Na leru je sporiji protok tople vode kroz hladnjak u kabini, mada ne bi trebalo da ventilator ohladi toliko cevi, ipak one prolaze kroz saće koje se greje i dužina te cevi je proračunata da ne bi došlo do podhlađivanja sistema.
Ali pošto su ipak DIZELI u pitanju (poznati po svojoj ekonomičnosti u potrošnji goriva i oslobađanju toplotne energije) , onda kod dužeg stajanja ili spore vožnje uključite recirkulaciju vazduha u kabini, i neće biti velikog oduzimanja toplote jer nema ulaska spoljašnjeg hladnog vazduha.
Ili ugradite VEBASTO kao prave kamiondžije :)

Sent from mTalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Mijailović P. said:


Nije tačno.
Ne znam samo iz kog razloga/iskustva takvo pisanije.

Kazem za sve dizele.

I TDI, i DCI i 2.0d u bmw.

 

Benzinac ne obara jer mu je opterecenje i u leru da radi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja video jutros, kada sam krenuo na posao, pasata benzinca zaustavljenog u raskrsnici. Zaledio plin. Čovek stoji bespomoćno kraj auta po vejavici i čupa kosu na -13.

Ja u moju Alfu i Punta sipam gorivo na Nis-u i to ovaj običan dizel i preključe na -18 su mi oba auta normalno upalila i normalno radila ceo dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9.1.2017. at 9:30 PM, Marko Topola said:

Benzinac ne obara jer mu je opterecenje i u leru da radi :lol:

 

Klizeći u cevanice s leđa. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, vladag said:

Ja video jutros, kada sam krenuo na posao, pasata benzinca zaustavljenog u raskrsnici. Zaledio plin. Čovek stoji bespomoćno kraj auta po vejavici i čupa kosu na -13.

Ja u moju Alfu i Punta sipam gorivo na Nis-u i to ovaj običan dizel i preključe na -18 su mi oba auta normalno upalila i normalno radila ceo dan.

I za benzinac i za dizel važi da većina problema nastaje greškom vozača. Mnogi traže od majstora za plin da im namesti da prebacuje na 0 stepeni umesto na 30 da bi manje trošio benzina i to sve radi dok ovako ne zahladni, a onda se dešavaju ovakve stvari. Tom Pasatu očigledno ne radi pogon na benzin uopšte, inače ne bi ostao na putu. Upalio ga je na plin, čudo je da mu se nije odmah zaledio, ali dok ne dobije neku temperaturu rizik postoji. Ima ih dosta koji nose sa sobom boce s vrućom vodom za takve slučajeve.

Lično nemam problema s plinom zbog ovih hladnoća.

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

Većina benzinaca koji aktivno voze ide na plin, tako da se podrazumeva. Sve ima svoje prednosti i mane. Kad je ziima benzinac se brže ugreje, ali dizel je zbog veće težine na pogonskim točkovima i boljeg rasporeda obrtnog momenta prohodniji. Dizelaši koji nemaju ESP na klizavom svakako treba da izbegavaju naglo puštanje gasa jer može doći do blokiranja pogonskih točkova.

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodao dizel od 200KS kupio benzinca od još dosta više KS.

Sve što sam ikad rekao u korist dizela ovde više ne važi. Triput ura ga benzin. :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/10/2017 at 0:04 AM, nidza said:

Prodao dizel od 200KS kupio benzinca od još dosta više KS.

Sve što sam ikad rekao u korist dizela ovde više ne važi. Triput ura ga benzin. :D

 

Dobro, ali realno je poređenje motora približne snage. Ovako, Ameri recimo vole šestake i osmake, a voleli bi i mi da je ovde benzin oko 40 dindži kao kod njih, a plate njihove. Ovako svi gledamo kako da dobijemo što više za neku uglavnom prilično ograničenu lovu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti likovi što pale na TNG na minusu su za posmatranje. Uglavnom su to venturi sistemi. Em odlazi membrana visokog pritiska, postaje krta i onda kad dođe proleće krene kukanje kako se gasi u leru itd.
Moj ortak pali korolu godinama na plin, benzinsku pumpu i nema, ali zato stalno kuka na ler, potrošnju itd. Dok ne uradi servis isparivača pa onda ponovo u krug.
Druga gora stvar, jeste ređa, ulazak tečne faze plina u motor. Jer na -15spoljnih i još -27 stepeni plina i uređaj može da ne prebaci plin u gasnu fazu!

Inače, kurvinska stvar kod venturi isparivača, je što uglavnom zalede nakon kraće vožnje.

TIP : ako se već mora upaliti na minusu na TNG, ne kretati i ne dodavati gas dok se sistem ne ugreje barem na 30 stepeni. Nema kidanja membrana i nema zaleđivanja isparivača.

Sent from mTalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam iskljucio plin dok je ova ledara, posto su mi kratke relacije.. sekvent je, sam prebacuje ali neću da razmišljam za ovih par dana.. vozim na plin ali uvek imam i blizu pola rezervoara benzina, za svaki slucaj..
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti što voze samo na TNG i ne radi im na benzin su onako, malo "čudni". Znam jednog lika, pre nekih 13-ak godina je vozio Renault 18TL. Naravno samo na TNG. Bez 2 balona vruće vode ne izlazi iz kuće ili sa posla kada je minus. A renault 18 je tek bio šou: sajtne krpljene starim čarapama, nema balans štanglu napred, otpala negde, pa pleše ko balerina....Al bitno je da je jeftino!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10.1.2017. at 0:29 AM, nesa 169 said:

 

Dobro, ali realno je poređenje motora približne snage. Ovako, Ameri recimo vole šestake i osmake, a voleli bi i mi da je ovde benzin oko 40 dindži kao kod njih, a plate njihove. Ovako svi gledamo kako da dobijemo što više za neku uglavnom prilično ograničenu lovu.

 

Naravno, zezam se i karikiram.

 

Ali,  hvala na pitanju, prezadovoljan sam benzincem. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno, a i mnogi dizelasi kazu da su zadovoljni. Zapravo je najvaznije na kakav auto naidjes, nevezano za motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma naravno, kod nas u garaži su TDI i TSI. Super je to sve, oba idu fenomenalno.

 

Zapravo je bitno da se ima turbo. Što veći. :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Iste su veličine.

 

Benzin je bolji po svakom parametru, sem kad se staje na pumpu, tu je je dizelka jednostavno neprikosnovena.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...