Easy Rider 14 Posted January 8, 2017 sajt je odlican. Narocito kad imas auto koji bije konkurente u tvojoj klasi pa ti sve toplo oko srca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted January 9, 2017 Ne obara samo JTD... obara na leru sa grejanjem svaki...Nije tačno. Ne znam samo iz kog razloga/iskustva takvo pisanije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 9, 2017 Mora da obori temperaturu ako je oduzimanje veće nego zagrevanje. Nema to veze sa termostatom. Kako očekivati da na ler-malom gasu održi temperaturu, ako grejanje duva na 3-4ci ? Termostat zatvori, prekine cirkulaciju ali motor se nedovoljno zagreva, grejanje previše oduzima.Karton tu ništa ne pomaže, samo obrtaji .Послато са HTC Desire 626G dual sim Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7018 Posted January 9, 2017 Ja ni na jednom benzincu nisam imao problem sa grejanjem, na Marei 1.6 je bilo kuvanje kad se očepi na max i prva brzina duvanja na radnoj temperaturi, ove ostale sam uključivao samo kad treba brzo odmagljivanje i kad je u kolima ledeno pa dok malo ne ugreje.Čak mi je i jugić odlično grejao bez oscilacije temperature. Na leru je sporiji protok tople vode kroz hladnjak u kabini, mada ne bi trebalo da ventilator ohladi toliko cevi, ipak one prolaze kroz saće koje se greje i dužina te cevi je proračunata da ne bi došlo do podhlađivanja sistema.Ali pošto su ipak DIZELI u pitanju (poznati po svojoj ekonomičnosti u potrošnji goriva i oslobađanju toplotne energije) , onda kod dužeg stajanja ili spore vožnje uključite recirkulaciju vazduha u kabini, i neće biti velikog oduzimanja toplote jer nema ulaska spoljašnjeg hladnog vazduha.Ili ugradite VEBASTO kao prave kamiondžije Sent from mTalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted January 9, 2017 3 hours ago, Mijailović P. said: Nije tačno. Ne znam samo iz kog razloga/iskustva takvo pisanije. Kazem za sve dizele. I TDI, i DCI i 2.0d u bmw. Benzinac ne obara jer mu je opterecenje i u leru da radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted January 9, 2017 Haha, tako i napiši.Napiši srbski da te celi svet razume. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted January 9, 2017 Ja video jutros, kada sam krenuo na posao, pasata benzinca zaustavljenog u raskrsnici. Zaledio plin. Čovek stoji bespomoćno kraj auta po vejavici i čupa kosu na -13. Ja u moju Alfu i Punta sipam gorivo na Nis-u i to ovaj običan dizel i preključe na -18 su mi oba auta normalno upalila i normalno radila ceo dan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 9, 2017 On 9.1.2017. at 9:30 PM, Marko Topola said: Benzinac ne obara jer mu je opterecenje i u leru da radi Klizeći u cevanice s leđa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted January 9, 2017 (edited) 49 minutes ago, vladag said: Ja video jutros, kada sam krenuo na posao, pasata benzinca zaustavljenog u raskrsnici. Zaledio plin. Čovek stoji bespomoćno kraj auta po vejavici i čupa kosu na -13. Ja u moju Alfu i Punta sipam gorivo na Nis-u i to ovaj običan dizel i preključe na -18 su mi oba auta normalno upalila i normalno radila ceo dan. I za benzinac i za dizel važi da većina problema nastaje greškom vozača. Mnogi traže od majstora za plin da im namesti da prebacuje na 0 stepeni umesto na 30 da bi manje trošio benzina i to sve radi dok ovako ne zahladni, a onda se dešavaju ovakve stvari. Tom Pasatu očigledno ne radi pogon na benzin uopšte, inače ne bi ostao na putu. Upalio ga je na plin, čudo je da mu se nije odmah zaledio, ali dok ne dobije neku temperaturu rizik postoji. Ima ih dosta koji nose sa sobom boce s vrućom vodom za takve slučajeve. Lično nemam problema s plinom zbog ovih hladnoća. Edited January 9, 2017 by nesa 169 Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted January 9, 2017 Dodati u naslovu ...vs.Plin. Još da se jave ovi što voze na metan, multiple i sl Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted January 9, 2017 (edited) Većina benzinaca koji aktivno voze ide na plin, tako da se podrazumeva. Sve ima svoje prednosti i mane. Kad je ziima benzinac se brže ugreje, ali dizel je zbog veće težine na pogonskim točkovima i boljeg rasporeda obrtnog momenta prohodniji. Dizelaši koji nemaju ESP na klizavom svakako treba da izbegavaju naglo puštanje gasa jer može doći do blokiranja pogonskih točkova. Edited January 9, 2017 by nesa 169 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted January 9, 2017 Prodao dizel od 200KS kupio benzinca od još dosta više KS. Sve što sam ikad rekao u korist dizela ovde više ne važi. Triput ura ga benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 9, 2017 Pikcr or didnt hepnd Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted January 9, 2017 On 1/10/2017 at 0:04 AM, nidza said: Prodao dizel od 200KS kupio benzinca od još dosta više KS. Sve što sam ikad rekao u korist dizela ovde više ne važi. Triput ura ga benzin. Dobro, ali realno je poređenje motora približne snage. Ovako, Ameri recimo vole šestake i osmake, a voleli bi i mi da je ovde benzin oko 40 dindži kao kod njih, a plate njihove. Ovako svi gledamo kako da dobijemo što više za neku uglavnom prilično ograničenu lovu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7018 Posted January 9, 2017 Ti likovi što pale na TNG na minusu su za posmatranje. Uglavnom su to venturi sistemi. Em odlazi membrana visokog pritiska, postaje krta i onda kad dođe proleće krene kukanje kako se gasi u leru itd.Moj ortak pali korolu godinama na plin, benzinsku pumpu i nema, ali zato stalno kuka na ler, potrošnju itd. Dok ne uradi servis isparivača pa onda ponovo u krug.Druga gora stvar, jeste ređa, ulazak tečne faze plina u motor. Jer na -15spoljnih i još -27 stepeni plina i uređaj može da ne prebaci plin u gasnu fazu!Inače, kurvinska stvar kod venturi isparivača, je što uglavnom zalede nakon kraće vožnje.TIP : ako se već mora upaliti na minusu na TNG, ne kretati i ne dodavati gas dok se sistem ne ugreje barem na 30 stepeni. Nema kidanja membrana i nema zaleđivanja isparivača.Sent from mTalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted January 9, 2017 Ja sam iskljucio plin dok je ova ledara, posto su mi kratke relacije.. sekvent je, sam prebacuje ali neću da razmišljam za ovih par dana.. vozim na plin ali uvek imam i blizu pola rezervoara benzina, za svaki slucaj.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 10, 2017 Ti što voze samo na TNG i ne radi im na benzin su onako, malo "čudni". Znam jednog lika, pre nekih 13-ak godina je vozio Renault 18TL. Naravno samo na TNG. Bez 2 balona vruće vode ne izlazi iz kuće ili sa posla kada je minus. A renault 18 je tek bio šou: sajtne krpljene starim čarapama, nema balans štanglu napred, otpala negde, pa pleše ko balerina....Al bitno je da je jeftino! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 12, 2017 Deo postova je prebačen u odgovarajuću temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/35460-paljenje-zimi-grejači-aditivi/&do=findComment&comment=1374080 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted January 17, 2017 On 10.1.2017. at 0:29 AM, nesa 169 said: Dobro, ali realno je poređenje motora približne snage. Ovako, Ameri recimo vole šestake i osmake, a voleli bi i mi da je ovde benzin oko 40 dindži kao kod njih, a plate njihove. Ovako svi gledamo kako da dobijemo što više za neku uglavnom prilično ograničenu lovu. Naravno, zezam se i karikiram. Ali, hvala na pitanju, prezadovoljan sam benzincem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted January 17, 2017 Odlicno, a i mnogi dizelasi kazu da su zadovoljni. Zapravo je najvaznije na kakav auto naidjes, nevezano za motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted January 19, 2017 Ma naravno, kod nas u garaži su TDI i TSI. Super je to sve, oba idu fenomenalno. Zapravo je bitno da se ima turbo. Što veći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted January 19, 2017 I koji se tebi od ta dva više sviđa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted January 19, 2017 Ma šta to značilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted January 20, 2017 Iste su veličine. Benzin je bolji po svakom parametru, sem kad se staje na pumpu, tu je je dizelka jednostavno neprikosnovena. Quote Share this post Link to post Share on other sites