MS PK 7718 Posted July 26, 2017 Prebaci je na Turbodiesel 300 Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted July 26, 2017 Ma jok,nije ni taj nesto posebno brz,a taj motor kosta skoro kao i 124 .Steta sto u 124 nema cr motora ,pa sam tako osudjen na benzin i sekvent LPG. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 26, 2017 Nije nesto startan ako uporedjujemo sa ovim mladjim al je moćan u svakom smislu Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted July 26, 2017 Mocan svakako,ali M103 3.0 je ipak odlican motor,a i originalno je u karoseriji.U kombinaciji sa Elektroubrizgavanjem i dobrom mapom paljenja bi trebao izbaciti oko 150kw,sto je sasvim ok snaga za taj auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 26, 2017 Jbs mecku benzinca Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8385 Posted July 27, 2017 @totti a da nagovorimo Mareta da on nabudži lepo prekidač, pa čovek otvori temu i prenese iskustva? ono, u pravom forumskom duhu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 14, 2017 On 1/9/2015 at 10:22 AM, Rile_bg said: ...cekam da vidim sta ce mazda da uradi sa ovim novim benzincima gde ce stepen kompresije biti preko 15,tako da ce raditi slicno kao dizeli Mazda najavljuje 30% ekonomičniji benzinac Priče o Mazdinom velikom napretku u oblasti motora sa unutrašnjim sagorevanjem dobijaju na intenzitetu. Japanski proizvođač automobila će u narednim nedeljama predstaviti tehnološko otkriće poznatije kao HCCI (homogenous charge compression ignition). Zvanični detalji će biti poznati nakon konferencije u Frankfurtu krajem avgusta. Najkraće, HCCI tehnologija približava benzinske motore dizel principu rada. Oni funkcionišu na sličan način kao i dizel tako što kompresuju mešavinu vazduha i goriva u cilindru sve dok ne dođe do sagorevanja. Mazdin motor koji će nositi oznaku Skyactiv II, će pri malim brzinama i dalje koristiti varnice da bi izazvao sagorevanje, međutim pri većem broju obrtaja će preći na HCCI tehnologiju. Zvaničnici kompanije Mazda tvrde da će Skyactive II motor biti za oko 30 procenata efikasniji od trenuthin benzinskih motora. Ovaj motor će se naći u sledećoj generaciji Mazda3 automobila, a kasnije će se proširiti i na ostale. Očekuje se da novo vozilo bude predstavljeno u obliku koncepta na sajmu automobila u Tokiju u oktobru. Ako se sve ovo ispostavi tačnim, Mazda će biti prva kompanija koja je predstavila vozilo sa HCCI benzinskim motorom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted August 14, 2017 Plašim se da će i kola na struju da budu zanimljivija od ove Mazde. Nego imam zamerku, mnogo ste oštri prema turbo benzincima, a prema porukama koje sam pročitao ovde iz proteklih metar do dva, stekao sam utisak da nemate predstavu. Ko nije u prilici da lično provoza ili se provoza, preporučujem da pogleda specifikacije motora, raspored snage i momenta kroz obrtaje i mnogo može da sazna o tome kako se takav automobil vozi. Praksa, naravno, potvrđuje suvoparnu teoriju, koliko se samo turbo benzinac vozi lepše od dizela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buvac030 15 Posted August 14, 2017 Ne znam sta bih rekao po tom pitanju. Imam i turbo dizela i turbo benzinca, nisu neke bog zna koje snage ,ali mi se cini da se slicno ponasaju (prilikom dodavanja gasa kod oba auta ,stisnem gas i cekam da povuce posle sekunde ili dve) jedina razlika je sto kod benzinca duze drzim gas, odnosno kasnije saltam. Ispravi me ako sam pogresio negde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted August 14, 2017 (edited) Vozio sam Saaba 9000-Aero 2.3 turbo (Eco power)od drugara. Auto prima gas i ide kao lud. Da ,postoji turbo rupa ali je to zaista mizerno jer kada turbina krene da hvata tu nastaje haos vozio sam caletovu 159 19JTDM(nebo i zemlja),da mogu pre bih benzinca turbo vozio. Mozda je ovaj 2.3t prejak ali mi se u svakom slucaju vise dopala sama elasticnost i start iako je tezi od 159. Ovaj Saab ima 200ks 1995 godiste. Edited August 14, 2017 by cuore_sportivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 283 Posted August 14, 2017 Ne vidim kako možeš uporediti auto od 150 i od 200 KS.To je kao kad bi uporedio fiat bravo 1.6 sa jugom i kažeš kako bravo ide bolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 14, 2017 Svoje vremeno sam vozio 164 V6 turbo benzinca (otac posedovao) sa čitavih 147kw iz 2.0 Prilično izražena turbo rupa na njemu ali kada se zavrti.....zlo od auta. Mada ja ipak više naginjem dizelima i uvek će mi oni biti prvi izbor. Jednostavno mi leže više od benzinca.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted August 14, 2017 1 hour ago, ChobbyNS said: Ne vidim kako možeš uporediti auto od 150 i od 200 KS. To je kao kad bi uporedio fiat bravo 1.6 sa jugom i kažeš kako bravo ide bolje. Ja sam samo rekao da mi se vise dopada kako vuce ovaj auto benzinac(turbo) svestan sam da je ovaj snazniji ali je i tezi. Naravno i ja vise volim Alfu a i nije bas neko poredjenje Fiat 1.6 i Jugic . Neverovatno mi je da takav tenk takoreci,vuce i ide kao blesav...tada kada je izasao je bio pandan Alfi 164 ako se secam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
simpson_H 18 Posted August 14, 2017 Aero od 200ks ne postoji, taj je obican turbo. Aero ima 220ks. Sto se tezine tice Alfa 159 je nesto teza. Sve u svemu ti si se skroz zbunio. Sent from my SM-G930F using Tapatalk 1 cuore_sportivo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
simpson_H 18 Posted August 15, 2017 (edited) Zaboravih da dodam da su ti matori Saabovi benzinci- turbaci zveri kako idu i cipuju se nenormalno sa ogromnim obrtnim momentima. Vozio sam jedan 900 cipovan, ljudi moji to ide kao ozbiljan motor. A i sam sam razmisljao o 9-3 benzincu Turbo pa na plin jer ga odlicno podnose. Presudila je velicina Delte unutra. Edited August 15, 2017 by simpson_H Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6885 Posted August 15, 2017 Saab 900 iz '86 čini mi se, 175ks, neverovatna mašina. Kako to pliva, ide, krstari....... Saab 9-5 aero ' 01, 2.3 230ks saabov motor (neki modeli kasnije su imali 250ks), metak.... The B235R engine of the 9-5 Aero was capable of providing immense torque and acceleration-wise outperformed the Porsche 911 Turbo of the same era from 40-90 mph 1 cuore_sportivo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted August 15, 2017 E ovako..ovaj auto sto sam vozio fabricki ima 220ks(nasviran je na 250ks) model je CS 9000-Aero moja greska je da nije ecopower(oznaka motora je B234L .Od oca pokojnog mu je bio EP. Sve u svemu auto avion. 900ka je svojevremeno bila uf. Kako se dovija za delove ...ima dva rasturena u dvoristu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted August 15, 2017 Jedna lepa sporedba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted August 15, 2017 Ali zatucani balkanci u komentarima, zavrtelo mi se u glavi, morao sam da zatvorim tab... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 16, 2017 Od svih prostora bivše Yu, mislim da je BiH naaaaaajviše ''na strani dizela'', a video je iz BiH, tako daaaaaa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted August 17, 2017 Nije zatucanost u pitanju, nego su ljudima nedostupne informacije iz prve ruke. Prosto su kola 10 i više godina stara, tako da i aktuelni benzinci moraju deceniju da sačekaju na svoj red.I ovde na temi većina ljudi nema predstavu koliko su se samo stvari promenile. Uopšte je danas upitno kupiti dizel za nov auto, ukoliko se ne prelaze baš velike kilometraže, pošto ništa sem potrošnje više nije ostalo na strani dizela.Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted August 17, 2017 Pa dobro, ali ogromnoj većini populacije bilo gde u svetu su troškovi eksploatacije i dalje na prvom mestu. Da l' kroz potrošnju, da l' kroz cenu registracije, da l' kroz razne takse za ekološke norme...Forumaši koji mere desetinke u ubrzanjima i udare u leđa su u debeloj manjini na tržištu Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted August 17, 2017 Smorio ovaj na snimku, pa jos ubaci pricu o kazni koju je dobio...Ali tokom celog snimka sam imao utisak da se sve vise i vise okrece ka kameri, levom rukom samo sto nije poceo i brzine da menja. Lezerno mangupski.Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted August 17, 2017 1 hour ago, nidza said: Nije zatucanost u pitanju, nego su ljudima nedostupne informacije iz prve ruke. Svaki drugi komentar je "na dizel se ore". Jel zaista to istina, ili se ipak i voze kola, i to u nekim mnogo razvijenim zemljama vise nego na benzin? A onaj sto kaze bajo moj ja lepo sednem u mog benzinca pa idem prvom 70, drugom 110, kakav crni dizel. Gde druze ides prvom 70, jel to po gradu samo ili moras na magistralu da izadjes da bi u drugu ubacio? Onda dodje treci pa kaze samo plin, nista drugo. I jedan se nadoveze, uh ne bi ja mogao da slusam tu nesnosnu buku dizela u voznji. Ocigledno ljudi pricaju o Golfu dvojci, pa valjda porede 1.3b i 1.6d, ne znam da li su seli u nesto drugo osim tih kola i onda pisali te komentare... 1 rage_man reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites