Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Prebaci je na Turbodiesel 300 :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jok,nije ni taj nesto posebno brz,a taj motor kosta skoro kao i 124 :D .Steta sto u 124 nema cr motora :D ,pa sam tako osudjen na benzin i sekvent LPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije nesto startan ako uporedjujemo sa ovim mladjim al je moćan u svakom smislu :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocan svakako,ali M103 3.0 je ipak odlican motor,a i originalno je u karoseriji.U kombinaciji sa Elektroubrizgavanjem i dobrom mapom paljenja bi trebao izbaciti oko 150kw,sto je sasvim ok snaga za taj auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti a da nagovorimo Mareta da on nabudži lepo prekidač, pa čovek otvori temu i prenese iskustva? ono, u pravom forumskom duhu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/9/2015 at 10:22 AM, Rile_bg said:

...cekam da vidim sta ce mazda da uradi sa ovim novim benzincima gde ce stepen kompresije biti preko 15,tako da ce raditi slicno kao dizeli

Mazda najavljuje 30% ekonomičniji benzinac

 

mazda3%20takumi.jpg

 

Priče o Mazdinom velikom napretku u oblasti motora sa unutrašnjim sagorevanjem dobijaju na intenzitetu.

Japanski proizvođač automobila će u narednim nedeljama predstaviti tehnološko otkriće poznatije kao HCCI (homogenous charge compression ignition). Zvanični detalji će biti poznati nakon konferencije u Frankfurtu krajem avgusta. Najkraće, HCCI tehnologija približava benzinske motore dizel principu rada. Oni funkcionišu na sličan način kao i dizel tako što kompresuju mešavinu vazduha i goriva u cilindru sve dok ne dođe do sagorevanja. Mazdin motor koji će nositi oznaku Skyactiv II, će pri malim brzinama i dalje koristiti varnice da bi izazvao sagorevanje, međutim pri većem broju obrtaja će preći na HCCI tehnologiju. Zvaničnici kompanije Mazda tvrde da će Skyactive II motor biti za oko 30 procenata efikasniji od trenuthin benzinskih motora. Ovaj motor će se naći u sledećoj generaciji Mazda3 automobila, a kasnije će se proširiti i na ostale. Očekuje se da novo vozilo bude predstavljeno u obliku koncepta na sajmu automobila u Tokiju u oktobru. Ako se sve ovo ispostavi tačnim, Mazda će biti prva kompanija koja je predstavila vozilo sa HCCI benzinskim motorom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plašim se da će i kola na struju da budu zanimljivija od ove Mazde.

 

Nego imam zamerku, mnogo ste oštri prema turbo benzincima, a prema porukama koje sam pročitao ovde iz proteklih metar do dva, stekao sam utisak da nemate predstavu. Ko nije u prilici da lično provoza ili se provoza, preporučujem da pogleda specifikacije motora, raspored snage i momenta kroz obrtaje i mnogo može da sazna o tome kako se takav automobil vozi. Praksa, naravno, potvrđuje suvoparnu teoriju, koliko se samo turbo benzinac vozi lepše od dizela.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta bih rekao po tom pitanju. Imam i turbo dizela i turbo benzinca, nisu neke bog zna koje snage ,ali mi se cini da se slicno ponasaju (prilikom dodavanja gasa kod oba auta ,stisnem gas i cekam da povuce posle sekunde ili dve) jedina razlika je sto kod benzinca duze drzim gas, odnosno kasnije saltam. Ispravi me ako sam pogresio negde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam Saaba 9000-Aero 2.3 turbo (Eco power)od drugara.  Auto prima gas i ide kao lud. Da ,postoji turbo rupa ali je to zaista mizerno jer kada turbina krene da hvata tu nastaje haos :) vozio sam caletovu 159 19JTDM(nebo i zemlja),da mogu pre bih benzinca turbo vozio. Mozda je ovaj 2.3t prejak ali mi se u svakom slucaju vise dopala sama elasticnost i start iako je tezi od 159.

Ovaj Saab ima 200ks 1995 godiste.

Edited by cuore_sportivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim kako možeš uporediti auto od 150 i od 200 KS.
To je kao kad bi uporedio fiat bravo 1.6 sa jugom i kažeš kako bravo ide bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svoje vremeno sam vozio 164 V6 turbo benzinca (otac posedovao) sa čitavih 147kw iz 2.0

Prilično izražena turbo rupa na njemu ali kada se zavrti.....zlo od auta.

Mada ja ipak više naginjem dizelima i uvek će mi oni biti prvi izbor. Jednostavno mi leže više od benzinca....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ChobbyNS said:

Ne vidim kako možeš uporediti auto od 150 i od 200 KS.
To je kao kad bi uporedio fiat bravo 1.6 sa jugom i kažeš kako bravo ide bolje.

Ja sam samo rekao da mi se vise

dopada kako vuce ovaj auto benzinac(turbo) svestan sam da je ovaj snazniji ali je i tezi. Naravno i ja vise volim Alfu :) a i nije bas neko poredjenje Fiat 1.6 i Jugic :) . Neverovatno mi je da takav tenk takoreci,vuce i ide kao blesav...tada kada je izasao je bio pandan Alfi 164 ako se secam. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravih da dodam da su ti matori Saabovi benzinci- turbaci zveri kako idu i cipuju se nenormalno sa ogromnim obrtnim momentima. Vozio sam jedan 900 cipovan, ljudi moji to ide kao ozbiljan motor. A i sam sam razmisljao o 9-3 benzincu Turbo pa na plin jer ga odlicno podnose. Presudila je velicina Delte unutra.

Edited by simpson_H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saab 900 iz '86 čini mi se, 175ks, neverovatna mašina. Kako to pliva, ide, krstari.......
Saab 9-5 aero ' 01, 2.3 230ks saabov motor (neki modeli kasnije su imali 250ks), metak....
The B235R engine of the 9-5 Aero was capable of providing immense torque and acceleration-wise outperformed the Porsche 911 Turbo of the same era from 40-90 mph

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako..ovaj auto sto sam vozio fabricki ima 220ks(nasviran je na 250ks) model je CS 9000-Aero moja greska je da nije ecopower(oznaka motora je B234L .Od oca pokojnog mu je bio EP. Sve u svemu auto avion.

900ka je svojevremeno bila uf.

Kako se dovija za delove ...ima dva rasturena u dvoristu :rolleyes:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali zatucani balkanci u komentarima, zavrtelo mi se u glavi, morao sam da zatvorim tab...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od svih prostora bivše Yu, mislim da je BiH naaaaaajviše ''na strani dizela'', a video je iz BiH, tako daaaaaa... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije zatucanost u pitanju, nego su ljudima nedostupne informacije iz prve ruke. Prosto su kola 10 i više godina stara, tako da i aktuelni benzinci moraju deceniju da sačekaju na svoj red.

I ovde na temi većina ljudi nema predstavu koliko su se samo stvari promenile. Uopšte je danas upitno kupiti dizel za nov auto, ukoliko se ne prelaze baš velike kilometraže, pošto ništa sem potrošnje više nije ostalo na strani dizela.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, ali ogromnoj većini populacije bilo gde u svetu su troškovi eksploatacije i dalje na prvom mestu. Da l' kroz potrošnju, da l' kroz cenu registracije, da l' kroz razne takse za ekološke norme...
Forumaši koji mere desetinke u ubrzanjima i udare u leđa su u debeloj manjini na tržištu


Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smorio ovaj na snimku, pa jos ubaci pricu o kazni koju je dobio...
Ali tokom celog snimka sam imao utisak da se sve vise i vise okrece ka kameri, levom rukom samo sto nije poceo i brzine da menja. Lezerno mangupski.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, nidza said:

Nije zatucanost u pitanju, nego su ljudima nedostupne informacije iz prve ruke. 

 

Svaki drugi komentar je "na dizel se ore". Jel zaista to istina, ili se ipak i voze kola, i to u nekim mnogo razvijenim zemljama vise nego na benzin?

 

A onaj sto kaze bajo moj ja lepo sednem u mog benzinca pa idem prvom 70, drugom 110, kakav crni dizel. Gde druze ides prvom 70, jel to po gradu samo ili moras na magistralu da izadjes da bi u drugu ubacio?

 

Onda dodje treci pa kaze samo plin, nista drugo. I jedan se nadoveze, uh ne bi ja mogao da slusam tu nesnosnu buku dizela u voznji. Ocigledno ljudi pricaju o Golfu dvojci, pa valjda porede 1.3b i 1.6d, ne znam da li su seli u nesto drugo osim tih kola i onda pisali te komentare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...