Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Dvojica mojih kolega voze 1.9dCi.

Motori imaju lepe performanse i malu potrošnju.

Jedan kolega je skroz zadovoljan. Prešao je sa tim autom 200k, sada je na satu 350k. Dobro ga služi ali je otvarao motor (ne znam tačno šta) i reparirao dizne.

Drugi kolega skoro kupio. Troši mu 1/2l ulja na 100km.

Na satu 190000.

Razlog potrošnje ulja još nije utvrđen ali postoji verovatnoća da je produvao, iako ide i pali dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao na primer lepljeni ležeći ležajevi radilice na 1.9dci.

Onda isti lepak koriste i za lanac na 1.3 Mjet

 

 

Toliko loš da ga Mercedes ugrađuje kod sebe.

Kakav je to argument? :)

Ugradjuje se i u Daciu Logan ..

 

Brkaju se pojmovi... To što su nekad i to samo u nekim verzijama imali nesretno ubrizgavanje, nema veze sa motorom. Šta motoru kao motoru fali? Kod verzija sa Siemensom i nekad i sad problema nema

Ipak više verujem u sud ljudi iz Mercedesa koji donose odluke, nego sud nas na forumu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po svemu što sam čuo/čitao dci to nije loš motor.

Nije dobar kao HDI, ni blizu izdržljiv kao JTD, ali je ok.

Ljudi kod nas malo mešaju neke pojmove.

Kvalitet motora nije njegova otpornost na loše održavanje već njegova otpornost kada se redovno održava.

Zato se svi kunu u G2 i dalje a JTD, dci, HDI im ne valjaju kada neće da pale na lož ulje.

Mislim ne mogu da krivim ljude, glavni razlog je što se nema para a ispravno održavanje, čak i najjeftinijeg auta, košta dosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo se preteruje sa pljuvanjem DCI motora. Moj sin ima Lagunu 1.9dci, sa pravih 173 hkm, auto je fenomenalan. 120 ks, 6 brzina, ful oprema, ide i ponaša se fenomenalno (za auto težak 1,5 tona), potrošnja na nivou prethodne Lybre ili Alfe. Ima je nekoliko meseci, nije nešto puno prešao, bio do mora, kuća-posao, i zujanje po gradu, do mora 4,5 lit., grad oko 6-6,5lit. Kolege imaju Megane nekoliko godina, iz uvoza, jedan 1.5 dci, drugi 1.9 dci, prešli po 40 -50 hkm, nikakvih problema. Stvar je u tome što kod nas uđu DCI, kao i mnogi drugi sa 300-400-500 hkm, a onda se napljuju.

Izvin*te ipak to nije JTD !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj ovako. Kreni sutra npr u kupovinu dci i hdi-jtd. Svaki dci koji pogledas barem mora da duva, dok produvalog jtd-a mozes da sretnes ali retko. Motor ko motor dci 1,9 i 1,5nisu losi, cak je 1,5 i bolji malo. 1,9 pored svih problema oko ubrizgavanja i turbine ima jos i problem da hoce da prolupa, menjac 6brzina na losem glasu, mada kazu svi da je to od '04god sve ispravljeno.

Ja licno volim ovako i 1,9 i 1,5dci iz razloga ssto su tihi i stvarno dobro idu uz malu potrosnju goriva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 1.9dci ja samo znam da ima neku falinku sa menjacem da hoce 6ta brzina da ostan3 bez ulja tako da bi to trebalo obavezno prekontrolisati i zameniti.

Takodje egr kontrolisati jer hoce turbo da crkne zbog njega, pa cak i novi ako se ne sredi egr.

To su bugovi za koje ja znam, osim toga korektan motor, jedan od tisih rekao bih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači nije strašno, sem što hoće da prolupa. Ccc, ala su nam kriterijumi pali.

Nisam se zezao za lepljene ležeće ležajeve. Stvar je u tome da se okrenu i motor ode u klinac. A nema načina da se stave drugi ležajevi. Francuski pederluk ako mene pitate, i izmišljanje rupe na saksiji. Onda, znam da na 1.5dci ne može da se blindira egr, već mora novi, koji je za 1.5dci bio oko 150eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ležajeve hoće da okrene stari 1.9 dCi. Odavno je to rešeno. A priča se povela o 1.5 dCi, pretpostavljam novije generacije. Blindiranje EGR-a, tj da li može ili ne je klasična budžing priča, kao i obrada diskova, lepljenje pločica itd. Ne kažem da ga ja ne bih zatvarao i da bih kupio nov, ali mi to nije merodavno kao neki nedostatak...

Mićo, nije baš najtiši, ali je ok što se toga tiče.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jebeš taj motor. Znači možda je dobar u nekoj novijoj generaciji. I još nešto, koliko može da se remapira a da ne rikne. Mene to zanima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sad zbog dci-a u renou zapostavismo-ste temu .Vec stekoh neki utisak i sad sam opet na pocetku pojma nemam koji je bolji benzin ili diesel motor ,

Znam da je JTD u puntu najbolji ali koji je od ova dva iz naslova teme bolji ???????

Edited by Punto mk2 JTD LE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aman ljudi, ajmo da se vratimo na temu. Al ne mogu da se pomirim sa time da se dci motori, koji su se pokazali kao loši, i za koje majstori tvrde da su đubre, karakterišu kao eto solidni, sem što često hoće da prolupaju, crkavaju im turbina, dizne i CR pumpa, ali su solidni, jer je ne znam koje godine otklonjen neki nedostatak. To je kao priča o alfinim TS motorima, svi majstori kažu da su krš, ali su u stvari solidni.

I ja sam tako na svojoj koži osetio čari takvog motora, znaju svi, škoda felicija 1.9D. Svi kažu da je đubre, i ja sam pukao para na to čudo i nisam se usrećio, kao i hiljade drugih. Ali jedan kolega je eto imao sreće, pa je uradio generalnu i prešao preko 100.000km bez nekih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aham, i mislio sam, jer mi nekako čudno zvučalo, znam da ovaj iz Golfa ide kako god, ne moraš ni da mu ulje menjaš baš... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jeste, ali je bar žilav i ne zadaje glavobolju. Ja to više ne bih mogao da vozim, ali ako nekome to odgovara što da ne, i dosta je ekonomičan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo se preteruje sa pljuvanjem DCI motora. Moj sin ima Lagunu 1.9dci, sa pravih 173 hkm, auto je fenomenalan. 120 ks, 6 brzina, ful oprema, ide i ponaša se fenomenalno (za auto težak 1,5 tona), potrošnja na nivou prethodne Lybre ili Alfe. Ima je nekoliko meseci, nije nešto puno prešao, bio do mora, kuća-posao, i zujanje po gradu, do mora 4,5 lit., grad oko 6-6,5lit. Kolege imaju Megane nekoliko godina, iz uvoza, jedan 1.5 dci, drugi 1.9 dci, prešli po 40 -50 hkm, nikakvih problema. Stvar je u tome što kod nas uđu DCI, kao i mnogi drugi sa 300-400-500 hkm, a onda se napljuju.

Izvin*te ipak to nije JTD !!!

Kolega je kupio nov Megan 1.5 dCi i već na 40 000 km su mu zamenjene dizne u okviru garancije. Tako da to 400 K ne pije vodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije ga pazio, mora da je sipao ložaka :p

E baš ću sledeće nedelje da odem do Renault Sava na kafu, pa da malo propitam drugara. Poslednji put kada sam bio nisam uspeo pošteno da popričam, velika je gužva, i svaki čas neko dolazi po kompresor klime, što naravno nema veze sa motorom, al ima sa brendom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.3 se budi na 2000, sve ispod je mrcvarenje.

Posle 2500

Tačnije, sa 2500 lepi u sedište. Od 2000 kreće da se budi kao npr Stilo od 1500..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misliš sporcke izduve, kao što postoji i gracka vožnja :D

Ma kad skine sve lonce sa Jugića, spusti ga do koske, stavi felne 25X13 i non-stop ga prži na 5-6000 obrtaja... Brate, zakucao bi se u njega koliko me nervira To su oni iz dnevne doze napaljenog tjunera :D Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, pa u Srbiju samo dolaze dizeli krsevi svih marki vozila koji su presli po pola miliona kilometara i sta vi tu uporedjujete. Ne mozete da sudite o nekom motoru koji je presao pola miliona jadan mora da rikne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...