Simply the best 0 Posted September 28, 2012 Respect. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted September 28, 2012 Sto volim sto vozim Yuga, sta god modifikujes, oseti se razlika Ja cpiovao Yuga ono zlo i naopako koja razlika.... To jeste, oseti se razlika i kad sedišta izbaciš Ja sam siguran da je moj Jugo imao preko 70 konjića, a jedino što mu je urađeno su bili k&n filter, bosch svećice, oštra bregasta, 4-2-1 i neki weber, ne znam ni od čega je bio. Ali je trošio kao 200 konja To mu je jedina mana posle sređivanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 28, 2012 Yugiša, ta teorijska formula ne važi. To sam dokazao sa diplomskim gde stvarni (fabrički) i ovaj teorijski nikako se ne gađaju. Ako ne veruješ uzmi bilo čiji fabrički dijagram pa računaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 28, 2012 Svaki stock motor moze da postigne vecu maximalnu brzinu od gravirane na instrument tabli...A sto se tice obrtaja ja sam zastavine motore terao do 12.000 rpm da da dobro ste procitali do dvanaest hiljada dizeli ne mogu toliko upadaju u iber turu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted September 28, 2012 A na kol'ko su gravirani bili ti satovi, na 45000rpm? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted September 28, 2012 A sto se tice obrtaja ja sam zastavine motore terao do 12.000 rpm da da dobro ste procitali do dvanaest hiljada dizeli ne mogu toliko upadaju u iber turu...Jel' može broj dilera? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 28, 2012 Kojeg bre dilera mislio sam na motore iz zastave 101 i juga 55 tj 138 motore Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted September 28, 2012 E deco deco ne znate vi kako ti motori mogu da se nabriju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 28, 2012 (edited) Gusare, Vule je hteo reci da se drogiras, pa bi i on probao tu semu da vidi kako ce njemu biti.@Vule ja znam da je u Batajnici bio neki plavi jugo koji je isao mnogo nenormalno i od dosta sam ljudi cuo da se vrti do 9000 rpm, a sada kako sta nisam zalazio u to, ali nista nije ne moguce, mislim sem drvenog sporeta Edited September 28, 2012 by Kuvalja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 28, 2012 Ma 9000 je laksi tuning... Ja sam sve ovo radio na probnim stolovima pa ako nadjem bacicu i neke ''krive'' cisto da vidite... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted September 28, 2012 I ja sam jednom video dobru vilu i potok mi je pevao :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 29, 2012 Svi vi koji ne verujete raspitaj te se kod starijih trkaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 29, 2012 Yugiša, ta teorijska formula ne važi. To sam dokazao sa diplomskim gde stvarni (fabrički) i ovaj teorijski nikako se ne gađaju. Ako ne veruješ uzmi bilo čiji fabrički dijagram pa računaj.Imam fabricki dijagram od Yuga, racunao i bilo bas ovako kako kaze formula Racunao sam na jos jednom (doradjen 1.6 motor u Yugu) isto se poklapa, racunao sam na nekom dijagramu sto sam pokupio sa neta, isto se pogadja, racunao sam na dijagramu doradjenog 1.3 motora koji po mom misljenju ima preveliku snagu naspram modifikacija i nije se poklapalo 1.1/1.3 motori Fiat/Zastava imaju mali hod i jako malu prosecnu brzinu klipa, toliko malu da do 9000 obrtaja i dalje imaju malu prosecnu brzinu (barem po podeli koje sam ja nasao na netu u kojoj se govori o podeli motora po brzini klipa i uticaju toga na opterecenje), sto stvara mala inercijalna opterecenja i rado se vrte Fabricki sa dvogrlim karburatorima idu bez problema preko 8000 obrtaja, istina nema poente jer se nista ne desava, ali mogu bez ikakvih posledica... Najvece obrtaje koje sam ja cuo da je neko postigao je 14.000 obrtaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted September 29, 2012 9000rpm znam da nije problem, vrte se oni i do 7 bez tjuninga, ne dugo doduše, ali mogu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted September 29, 2012 Au bre, pa "overhaulin" plače za vama... da su ameri znali da se motor iz rakovice vrti na 12000rpm-a....ili nedaj bože talijani, pa Vejron bi imao Z na haubi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 29, 2012 Ameri nemaju pojma napraviti motor Do nedavno su izvlacili snagu iz litre zapremine ko fabricki Yugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted September 29, 2012 Kakvi ste vi to fiatisti koji potcenjuju pretke onog ispod sadašnje haube. :-) Stvarno mogu da se vrte, ja sam imao nabrijanu 45icu koja je prebacivala 150km/h, jači brat je imao još veći tjuning potencijal. Od 4 brzine potpisivao je u 3. :-D Kako su drugačije iz atmosferaca vadili one silne konje nego da ih teraju u obrtaje (dozvoljenim i prećutno dozvoljenim sredstvima). Iz 55ks, 120ks, bez turbina, nitra i slično. Sad je to malo teže postalo kod aktuelnih mašina, da li premalo rezerve imaju ili su jednostavno prekomplikovani. Lakše je uzeti dizlo i nasvirati za 150eur, prekrstiti se da se kvačilo ne raspadne i pun gas. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted September 29, 2012 (edited) Sve je pitanje odnosa novca u novcaniku i zelje/potrebe za brzinom i ubrzanjem.Ne, ne moze fabricki dizel 2.0 da ide kao fab.benz 2.0 posebno ne toliko dugo, ali zato dizel obicno traje duze uz kontrolisanu voznju, stedljiviji je ali, ali,ali....U danasnje vreme inovacija i partnerstva kompanija proizvođača i dobavljača mislim da je to kao raspravljati o tome da li je bolje jelen ili lav pivo! Stvar navike i ukusa-nista više.Naravno biće tu uvek stella i heineken koji drze cenu ali nista se brze niti lepse necete od njih napiti niti ce vas ujutru manje boleti glava, samo mozete u kafani biti 'baja' koji ima imidž 'opasnog momka' ili ti 'ima se moze se'. Htedoh reci, voleo bih i ja da vozim BMW 3 i da uzivam u voznji, ali me nista nece brze dovesti na odredište niti ce me manje u njemu boleti leđa, nema ni on Tajlanđanke u dodatnoj opremi da masiraju dok vozite niti ce taj bmw lebom da me hrani vise nego moj stilo.Razumete? Edited September 29, 2012 by kolega.jankovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted September 29, 2012 Tema dodje do 33 strane, pa da ne citam sve, ako moze neko ukratko da objasni dokle se stiglo sa diskusijom Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted September 29, 2012 Ukratko, bolji su dizeli trenutno. :-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted September 29, 2012 pa tako sam i mislio Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 29, 2012 Ukratko, bolji su dizeli trenutno. :-DIzgleda da ne pratimo istu temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted September 29, 2012 Kolega Janković reče suštinu Zavisi ko za čim ima potrebu i koliko je čiji novčanik dubok, ja praktikujem ekonomičnost, mada auto držim na obrtajima ako mi je potrebna snaga, nije mi teško da ga vratim u nižu na preticanju... Kada dođe vreme da menjam auto, opet će biti benzinac zbog te plin opcije, tako da kroz par godina će u opticaju najverovatnije biti neki 1.4 t-jet... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted September 29, 2012 Lepo je to, vozio sam i ja na tng ali stigli zena i dete tako da treba gepek a ne bih mini ven ili karavan tako da je plin Quote Share this post Link to post Share on other sites