Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Sto volim sto vozim Yuga, sta god modifikujes, oseti se razlika :D Ja cpiovao Yuga ono zlo i naopako koja razlika.... :D

To jeste, oseti se razlika i kad sedišta izbaciš :laughing: Ja sam siguran da je moj Jugo imao preko 70 konjića, a jedino što mu je urađeno su bili k&n filter, bosch svećice, oštra bregasta, 4-2-1 i neki weber, ne znam ni od čega je bio. Ali je trošio kao 200 konja :laughing: To mu je jedina mana posle sređivanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yugiša, ta teorijska formula ne važi. To sam dokazao sa diplomskim gde stvarni (fabrički) i ovaj teorijski nikako se ne gađaju. Ako ne veruješ uzmi bilo čiji fabrički dijagram pa računaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki stock motor moze da postigne vecu maximalnu brzinu od gravirane na instrument tabli...

A sto se tice obrtaja ja sam zastavine motore terao do 12.000 rpm da da dobro ste procitali do dvanaest hiljada dizeli ne mogu toliko upadaju u iber turu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na kol'ko su gravirani bili ti satovi, na 45000rpm? :lol:

:smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sto se tice obrtaja ja sam zastavine motore terao do 12.000 rpm da da dobro ste procitali do dvanaest hiljada dizeli ne mogu toliko upadaju u iber turu...

Jel' može broj dilera? :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gusare, Vule je hteo reci da se drogiras, pa bi i on probao tu semu da vidi kako ce njemu biti.

@Vule ja znam da je u Batajnici bio neki plavi jugo koji je isao mnogo nenormalno i od dosta sam ljudi cuo da se vrti do 9000 rpm, a sada kako sta nisam zalazio u to, ali nista nije ne moguce, mislim sem drvenog sporeta

Edited by Kuvalja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma 9000 je laksi tuning... Ja sam sve ovo radio na probnim stolovima pa ako nadjem bacicu i neke ''krive'' cisto da vidite...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yugiša, ta teorijska formula ne važi. To sam dokazao sa diplomskim gde stvarni (fabrički) i ovaj teorijski nikako se ne gađaju. Ako ne veruješ uzmi bilo čiji fabrički dijagram pa računaj.

Imam fabricki dijagram od Yuga, racunao i bilo bas ovako kako kaze formula :D Racunao sam na jos jednom (doradjen 1.6 motor u Yugu) isto se poklapa, racunao sam na nekom dijagramu sto sam pokupio sa neta, isto se pogadja, racunao sam na dijagramu doradjenog 1.3 motora koji po mom misljenju ima preveliku snagu naspram modifikacija i nije se poklapalo :D

1.1/1.3 motori Fiat/Zastava imaju mali hod i jako malu prosecnu brzinu klipa, toliko malu da do 9000 obrtaja i dalje imaju malu prosecnu brzinu (barem po podeli koje sam ja nasao na netu u kojoj se govori o podeli motora po brzini klipa i uticaju toga na opterecenje), sto stvara mala inercijalna opterecenja i rado se vrte ;) Fabricki sa dvogrlim karburatorima idu bez problema preko 8000 obrtaja, istina nema poente jer se nista ne desava, ali mogu bez ikakvih posledica... Najvece obrtaje koje sam ja cuo da je neko postigao je 14.000 obrtaja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au bre, pa "overhaulin" plače za vama... da su ameri znali da se motor iz rakovice vrti na 12000rpm-a....ili nedaj bože talijani, pa Vejron bi imao Z na haubi...

:band:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi ste vi to fiatisti koji potcenjuju pretke onog ispod sadašnje haube. :-) Stvarno mogu da se vrte, ja sam imao nabrijanu 45icu koja je prebacivala 150km/h, jači brat je imao još veći tjuning potencijal. Od 4 brzine potpisivao je u 3. :-D

Kako su drugačije iz atmosferaca vadili one silne konje nego da ih teraju u obrtaje (dozvoljenim i prećutno dozvoljenim sredstvima). Iz 55ks, 120ks, bez turbina, nitra i slično.

Sad je to malo teže postalo kod aktuelnih mašina, da li premalo rezerve imaju ili su jednostavno prekomplikovani. Lakše je uzeti dizlo i nasvirati za 150eur, prekrstiti se da se kvačilo ne raspadne i pun gas. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je pitanje odnosa novca u novcaniku i zelje/potrebe za brzinom i ubrzanjem.

Ne, ne moze fabricki dizel 2.0 da ide kao fab.benz 2.0 posebno ne toliko dugo, ali zato dizel obicno traje duze uz kontrolisanu voznju, stedljiviji je ali, ali,ali....

U danasnje vreme inovacija i partnerstva kompanija proizvođača i dobavljača mislim da je to kao raspravljati o tome da li je bolje jelen ili lav pivo! Stvar navike i ukusa-nista više.

Naravno biće tu uvek stella i heineken koji drze cenu ali nista se brze niti lepse necete od njih napiti niti ce vas ujutru manje boleti glava, samo mozete u kafani biti 'baja' koji ima imidž 'opasnog momka' ili ti 'ima se moze se'. :)

Htedoh reci, voleo bih i ja da vozim BMW 3 i da uzivam u voznji, ali me nista nece brze dovesti na odredište niti ce me manje u njemu boleti leđa, nema ni on Tajlanđanke u dodatnoj opremi da masiraju dok vozite niti ce taj bmw lebom da me hrani vise nego moj stilo.

Razumete? :)

Edited by kolega.jankovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega Janković reče suštinu :thumbsup::unworthy:

Zavisi ko za čim ima potrebu i koliko je čiji novčanik dubok, ja praktikujem ekonomičnost, mada auto držim na obrtajima ako mi je potrebna snaga, nije mi teško da ga vratim u nižu na preticanju... Kada dođe vreme da menjam auto, opet će biti benzinac zbog te plin opcije, tako da kroz par godina će u opticaju najverovatnije biti neki 1.4 t-jet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...