Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

A, kao što rekosmo u tome i jeste problem, jer se ne poredi ono što je ispravno, nego babe i žabe. Uostalom, forum će za 5 godina voziti uglavnom turbo benzince i turbo dizele, pa će se ljudi smejati ovoj temi... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nesha

mi druze necemo uskoro imati para uopste da se vozimo a kamoli da kupujemo turbo benzince na koje plin ne ide tako lako,a kod nas na benz ne vozi skoro niko,tako da dizel tu odnosi pobedu,ekonomican je a uz to i ide prilicno dobro.

A to zadnje sto si pisao,spustices u 4 da obidjes pa onda i u 3 ako treba snage,e to na dizelu ne mora,snage ima uvek,nema potrebe za drndanjem menjaca.

super je turbo benzinac,ali mi to necemo moci da vozimo u skorijoj buducnosti,a najbolja alternativa je td.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja imam turbo benzinca 2000ccm i dodjite sa najjacim turbo dizelom pa da resimo dilemu o medju ubrzanjima i ubrzanjima od 0 do koliko zelite a moze i na stazi samo tu mogu doci sa atmo benzincem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to zadnje sto si pisao,spustices u 4 da obidjes pa onda i u 3 ako treba snage,e to na dizelu ne mora,snage ima uvek,nema potrebe za drndanjem menjaca.

Nije to oko snage, nego oko obrtnog momenta. Npr. 100KS je 100KS, nije dizelskih 100KS više od benzinskih...

Spuštam brzine dole ako mi treba kako bih doveo motor u režim rada u kome daje max. obrtni moment i max. snagu. Prva cifra je 4.000 obrtaja, druga je 5.800 i ako želim maksimum moram u te obrtaje.

Isto kao što tvoj dizel pretiče koristeći svoj max. obrtni momenat koji je jako nisko...

...super je turbo benzinac,ali mi to necemo moci da vozimo u skorijoj buducnosti,a najbolja alternativa je td.

Neće to biti stvar izbora, već kada kupuješ drugi auto (a, svi ćemo svoje postojeće zameniti jednog dana), imaćeš izbor samo između turbo dizela i turbo benzinaca. Glavni napredak TB i jeste u smanjivanju njihove potrošnje i oni danas ne piju kao ranije. Direktna ubrizgavanja, razni MultiAir, Twin Air i eto i benzinaca koji postaju ekonomični...

Evo ja imam turbo benzinca 2000ccm i dodjite sa najjacim turbo dizelom pa da resimo dilemu o medju ubrzanjima i ubrzanjima od 0 do koliko zelite a moze i na stazi samo tu mogu doci sa atmo benzincem.

Ali, ti ćeš tada više da trošiš i umorićeš ruku zbog šaltanja...i, auto će da ti se dere. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto ti ga sad ja bi samo da resimo tu dilemu posto vidim da nekima jos uvek nije jasno zasta koji derivat sluzi :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da taj 2.0 turbo ide dobro,ali sigurno ne trosi 6,2 po gradu,to je ono sto meni smeta.

Za male pare imam dobar osecaj u voznji i preticanju a toga sa atmo benzincima nema,to je poenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta prcaljka ne izlazi iz garaze bez preke potrebe :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ako baš ne umeš da voziš, može da ti troši toliko.

Hahahahaha dodji pa me nauci kako se vozi :laughing: Pozvao bih ja vas rado da dodjete na skup 1. 7. ove godine u Kuli ali necu da ispadnem nefer, posto je tamo vise pitanje lezanja auta nego snaga...

Ja priznajem, ne znam da vozim:

Ekonomicno

Pravo :laughing:

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nesha

mi druze necemo uskoro imati para uopste da se vozimo a kamoli da kupujemo turbo benzince na koje plin ne ide tako lako,a kod nas na benz ne vozi skoro niko,.

ima nas koji jos uvek vozimo na benzin :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dizel sluzi za pokretanje traktora

plin sluzi za pokretanje upaljaca kuvanje grejanje i sl...

benzin sluzi za pokretanje automobila

Share this post


Link to post
Share on other sites

...apsolutno nerelavantno sta je formula 1 izvlacila, iz cega i kad. Ovde pricamo o motorima koji moraju u garanciji da teraju 100 000 km samo sa 10 (ili manje) promena ulja i filtera, a ne o trkackoj masini kojoj je NEGARANTOVANI vek trajanja 10 puta kraci u najboljem slucaju.

Kako sad nerelevantno?

tako lepo, sto je to bolid Formule 1, a mi ovde naklapamo o putnickim automobilima. Ako ti mislis da izmedju toga dvoga ima ikakve (sem principijalne) slicnosti, izgleda da se tu razilazimo. Verovatno samo nisi procitao recenicu do kraja.

i da vas pitam, mislim, vas koji moment i snagu istog motora ocigledno shvatate kao dva totalno razlicita pojma sa drugacijim primenama (jedno sluzi za medjuubrzanja, a drugo za max brzinu?!) Kako to da ne postoje posebni valjci za merenje snage i momenta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za male pare imam dobar osecaj u voznji i preticanju a toga sa atmo benzincima nema,to je poenta.

Nisam ja tebe vozio u puntu, jel da? :D

@YUgisa, sta, kako, kod Rodica, kakva je organizacija?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moment je samo osecaj koji te lepi za sediste a snaga je ono koliko zaista brzo ide... Dzabe on mene lepi za to sediste kada je max ubrzanje i dalje koma ;) On lepo vuce tamo dole u obrtajima ali ja tamo ne vozim auto... ;)

Lupi čovek pa ostade živ. Koliko brzo treba da ide kada te zalepi za sedište pri 150 na sat? Šta ti više od toga ikad treba (a pogotovo u Srbiji)?!

Imam crveno I na službenom autu. ;-) Tek živne na 2000, a crveno počinje na 5000. Sasvim lepo se vozi i ko je navikao na benzinca. Isto ti je vozio od 4000-7000 ili 2000-5000, samo što je razlika u potrošnji drastična.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja tebe vozio u puntu, jel da? :D

Provozao sam ga ja u Bravi :D pa bi mogao i ti u Puntu, pa nek uporedi i da konačan sud :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moment sluzi za racunanje snage a snaga je to sto je bitno... ;) To sto se prica da je moment za nize obrtaje je samo zato sto se zna iz specifikacije gde je tacka max momenta a to je ustvari tacka najboljeg odnosa goriva i vazduha. I to je tako uzeto jer bi svima bilo glupo da se u tom trenutku preracuna i da se umesto lupam 150Nm/3000 obrtaja kaze da ima ne znam 85ks/3000 obrtaja (mrzi me da racunam sad iz one formule snagu...)... To se samo u zargonu kaze da moment je za donje ubrzanje, to je samo usustini isto snaga ali kad ima vise momenta onda kad se preracuna dobije se vise snage...

Bice skup ljubitelja Zastave ali usustini svi koji zele mogu da dodju... Bice organizovano ko zeli da vozi karting i bice organizovane vezbe i kasnije takmicenje u voznji automobila... ;) Nesto vise se ne zna o organizaciji, tj ja trebam da idem u junu da vidim tacno sta moze da se resi i po kojoj ceni... Ali u svakom slucaju, ako je neko raspolozen za to, neka mi se javi na PM, cisto da eto znam koliko bi se ljudi moglo skupiti za grupni popust...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja tebe vozio u puntu, jel da? :D

Provozao sam ga ja u Bravi :D pa bi mogao i ti u Puntu, pa nek uporedi i da konačan sud :D

Moze, moze, samo da razradim kvacilo! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo pogledajte razlike izmedju benzinca i dizela iste snage u ubrzanju i max brzini na primeru novog Brava: http://it.wikipedia....at_Bravo_(2007) Videcete da osim stednje nista tu drugo nema. Opet benzincima ostaje opcija gasa pa i to dodje na isto.

Edited by Martini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da taj 2.0 turbo ide dobro,ali sigurno ne trosi 6,2 po gradu,to je ono sto meni smeta.

Za male pare imam dobar osecaj u voznji i preticanju a toga sa atmo benzincima nema,to je poenta.

Paa ne trosi, ali ni taj 6,2 ne ide pa smo na istom ako neko hoce da se vozi dzabe neka se svercuje busom (dok ga ne navataju)ali prica kako turbo dizeli idu bolje od turbo benzinaca ne pije vodu a i nisu ekonomicniji u nekoj duzoj eksploataciji a zimu da ne pominjemo jer se ovde jako mali broj vozio zimus i pala je kuknjava na kvalitet goriva a benzinci su samo malo povecali potrosnju.

dizel sluzi za pokretanje traktora

plin sluzi za pokretanje upaljaca kuvanje grejanje i sl...

benzin sluzi za pokretanje automobila

Eto znaci ima i onih koji znaju :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

au bre ljudi davno je proslo vreme d2 i cuvenog gnojf 1.6 motora koji trosi malo manje od motokultivatora

danasnji dizeli po gradu tuku 10 l a te price za malu decu e moj trosi 5 s moj trosi 4.75 su kako sam i rekao price za malu decu.

ja glasam za benzince jednostavno zato sto cu svakog td da obrijem na semaforu sa mojim tandrkalom od 1000 ccm slusam ove sto kukaju da je benzin skup ajmo malo da se vratimo u proslost u ne tako davnu 1999 godinu posle bombardovanja pa se setite kolka je bila cena benzina pre bombardovanja i cena odmah posle bombardovanja ja koliko se secam cena je pre bombardovanja bila oko 30 feninga da bi posle bombardovanja porasla na 2 marke

i tad smo mislili da je to ne zamislivo ali smo ipak vozili i tad nije bilo plina sem za neke...

a sadasnja cena od 140 din je prenapumpana od strane drzave zato sto na akcize i ostala sr... daje se vise od pola iznosa ali kada se prevede u cenu benzina za 1999 godinu to je ta cena

a za koji k. onda placamo takse prilikom registracije vozila?!

kome je skupo da se vozi kolima nek ide autobusom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kome je skupo da se vozi kolima nek ide autobusom...

Ovo je najbolji odgovor na ovoj temi :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misljenje je kao dupe - svako ima svoje. :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...