Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Prvo sam bio napisao jedan veoma dug post, i shvatio sam da cu ovako u nedogled pisati, odlucio sam da sve izbrisem. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih rekao, Nešo, da ti priznaješ da su 1.9 common rail sa turbinom dizelaši bolji od atmo benzinaca manje kubikaže? :D

Naravno. :thumbup: Taman posla da nisu.

Pa, i ne moraju da budu manje kubikaže.

Npr. 1.9 16v M-Jet može bez problema da stane sa atmo benzincem 1.8 ili 2.0...još ako je u pitanju 1.9 16v M-Jet TwinTurbo sa 190 KS... :whistle:

Tu bi onda morao neki atmo bezinac 2.0 sa oko 200 KS...kao onaj iz Clia Sport Cup... :thumbup:

...Ne ulazim u to da li je takvo poređenje smisleno (a mislim da jeste, kada se stave pare u kovertu i ode na autoplac - ne tehnološki i konceptualno)

E, izgleda je razlika u tome što nemam prvenstveno to ''poređenje placa'' u vidu, nego ono tehnološko. :thumbup:

Pa, ako uzmemo cene na tržištu...još će ispasti da Golf 2 stvarno vredi preko 2.000 eura, iako je tehnološki, blago rečeno zaostao automobil.

Nema potrebe porediti turbo dizel i atmo benzinac da bi se videle prednosti Turbo motora.

Dovoljno je uzeti atmo benzinac i turbo benzinac iste kubikaže i razlika u korist Turbo motora se još kako vidi. :thumbup:

Ili atmo dizel i turbo dizel.

Sve mi se čini da je banjo mislio da je turbo dizel u prednosti u odnosu na atmo benzinca zato što je to dizel, zato što su oni napredovali u poslednjih 10 godina...a, ne zbog proste činjenice da ima turbinu, veću kubikažu...i direktno ubrizgavanje. Pa, na osnovu čega da atmo benzinac uopšte bude bolji, kada niti ima više kubika, niti ima turbinu, niti ima direktno ubrizgavanje.

Ostaviš ga samo sa svećicom i bobinom...i kažeš...joooj, što si sporiji...vidi kako te dere onaj benzinac sa isto kubika, ali ima turbinu i direktno ubrizgavanje...

Npr. neki 1.8 16v sa 130 KS (Stilo, Punto i gomila drugih modela)...i 1.8 16v (1750) TBi sa preko 230 KS (nova Delta...) :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja jos daje znake zivota :rofl: :rofl: :rofl:

...samo cepaj imamo vezu u Uzicu....jebes turbinu kou ne jebesh.... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam neki vozac... 14-15 godina...

prvih deset godina razni benzinci, zadnje 4 dizelas. i nikad vise necu voziti benzica... eto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovih dana pomalo vozikam i benzinca (1.2 i 60 ks) i dizelaša (1.9 jtd i 110 ks). I jedan i drugi mi se sviđaju....ali svaki na svoj način. što se tiče potrošnje, i jedan i drugi troše oko 6 litara - Puntić BMB, a Mare ED.

Motor od Punta se ne čuje, pogotovo na semaforu....a i kad ga malo stisnem, lepo zareži. :unworthy:

Mare je već druga priča.....realno, onaj traktorski zvuk je dosadan ( :wallbash: ), ali zato je obrtni moment koji pruža neprocenjiv i veoma zarazan! :thumbsup:

Nisam imao prilike da vozim turbo benzinca, ali mislim da je to idealna kombinacija - mislim da je to ono što bih voleo da vozim! Tih motor i veliki obrtni moment - MILINA!!!!! :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

joj sto volim kad zarezi svih 60ks u 1.2.....hahahha :thumbsup:

nisam neki vozac... 14-15 godina...

prvih deset godina razni benzinci, zadnje 4 dizelas. i nikad vise necu voziti benzica... eto...

Nemojte bre ljudi gubiti veru u benzice....propade svetska auto idustrija zbog srba.... :rofl:

Edited by mane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam iz moje Kappe izvadio 2,4JTD koji posle 350000 nije trosio ni gram ulja i ubacio 2,0 20v Turbo. Potrosnja u lovi manja( 11 lit. gasa je 560 din. a 7 lit ED je oko 800) a performanse i kultura rada ne mogu da se porede. Dizel nikad vise!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve mi se čini da je banjo mislio da je turbo dizel u prednosti u odnosu na atmo benzinca zato što je to dizel, zato što su oni napredovali u poslednjih 10 godina...a, ne zbog proste činjenice da ima turbinu, veću kubikažu...i direktno ubrizgavanje.

Sta oces da kazes da dizelasi nisu napredovali tokom godina??? :question: Nisam znao da je GTD isto sto i hdi,dci,jtd,cdti,tdci, novi tdi... Vrlo dobro znam sta se kod dizela menjalo tokom godina. Polako se kompletno menjao sistem ubrizgavanja pocevsi od dobave goriva pa do samog ubacivanja gorva u cilindar. Stari turbo dizelasi, iako su bili turbo nisu bili nista drugo nego malo zivahniji traktori. Sada je vrlo malo toga ostalo slicno i nema veze s vezom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam iz moje Kappe izvadio 2,4JTD koji posle 350000 nije trosio ni gram ulja i ubacio 2,0 20v Turbo. Potrosnja u lovi manja( 11 lit. gasa je 560 din. a 7 lit ED je oko 800) a performanse i kultura rada ne mogu da se porede. Dizel nikad vise!

Moj čovek ! :thumbsup::thumbsup::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam iz moje Kappe izvadio 2,4JTD koji posle 350000 nije trosio ni gram ulja i ubacio 2,0 20v Turbo. Potrosnja u lovi manja( 11 lit. gasa je 560 din. a 7 lit ED je oko 800) a performanse i kultura rada ne mogu da se porede. Dizel nikad vise!

Au... -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta oces da kazes da dizelasi nisu napredovali tokom godina??? :question:

Pa, gde ja to napisah?

Upravo je taj napredak učinio da se pojave takva poređenja (moderan dizel sa više kubika, turbinom i direktnim ubrizgavanjem sa atmo benzincem koji ima svećicu i bobinu).

Međutim, turbo benzinci postaju standard u današnjim automobilima, tj. atmo benzinci izumiru...i kada se na ulici za neku godinu (ne i kod nas...to će ovde malo da potraje) budu nalazili sve turbo motori (što dizel, što benzin), nestaće i ovakva poređenja jer će biti jasno ko je tu u boljem položaju.

Nažalost, kod nas će još neko vreme iza toga i dalje porediti babe i žabe sa tehnološke strane (kao što pomenusmo neki post iznad ;) ), tj. porediće moderne turbo dizele i atmo benzince i onda konstatovati kako dizeli imaju bolja međuubrzanja i postali su opasne trkače mašine.

A, suština je da se to isto može reći i ako porediš atmo benzinac sa turbo benzincem...

Onda će konačno i kod nas na ulicama mahom biti turbo motori u masovno pravljenim automobilima, pa će se i kod nas, za te ljude koji tako porede, konačno jasnije videti ko kosi, a ko vodu nosi... :thumbup:

Najbolje je što se to i danas vidi (jer logika kaže da tehnološki ne možeš porediti atmo i turbo motor), ali...ne vredi...dok ne krenu da vide turbo benzince svuda oko sebe...i dalje će verovati da je dizel motor oličenje vrhunskih performansi jer eto...i Porsche ga ugrađuje, a neki osvajaju i Le Man sa njim...(a, zaboravićemo činjenicu da na tom istom Le Manu ne dozvoljavaju da benzinac ima turbinu...ili da ima kompresor...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ,tema je zaista smorila ....po ko zna koji put...

nego, da vam ja ispricam vic...

...ide meda shumom i nosi zeku pod miskom,

sretne ga vuk ... medo sta ce ti zeka ,mali je to obrok za tebe , daj ga meni

meda ...bezi bre vuce jedva ga navatah i ocu od njega da pravim rakiju

vuk...kavu bre rakiju od zeca pa ti se medo opet drogirash...

meda... kada Srbi od jelena mogu da prave pivo,

mogu i ja od zeke rakiju...ziveli :thumbsup:

Edited by mane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje za dizelase: Da li ce bilo koji 1,9JTD sa 8 ventila da stigne Punta GT mk1 od 1,4(i on ima turbo i 8v)? Idemo dalje: 2,4MJTD sa Kappom 2,0 20vT?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mane da te pitam. Jel to na tvom avataru srebrni Audi? :ice:

Edit: Htedoh reci sivi-metalik Audi.

Audi vise nije u modi za takve poslove pogotovo u Zemunu, sad se iskljuchivo koriste neupadljivi benzinci sa turbo punjachem.....tarktori su vraceni na njive....hahahahhaahh :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neso, sve sto si napisao si potpuno u pravu. Nisam ni rekao da su dizeli superiorniji od benzinaca. Ne slazemo se u tome sto cu ja upravo da poredim babe i zabe. Necu porediti babu i babu... Poredim dve razlicite stvari. Zato ih i poredim jer su razlicite. Opet kazem, ako je mojim zahtevima vise odgovorio dizelas stvar je jasna. Uopste ne zazirem od benzina i u buducnosti necu bezati od njih, kao i sto sada ne bezim. I OPET kazem koji god motor to bio, ako se uklopi u moje zahteve bice moj izbor! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"joj sto volim kad zarezi svih 60ks u 1.2.....hahahha...."

Mane, bez zezanja! :yes

Jeste to 60 ks, u odnosu na Alfu sa oko 150 ks, ali opet je prijatno čuti taj zvuk posle zvuka turbine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"joj sto volim kad zarezi svih 60ks u 1.2.....hahahha...."

Mane, bez zezanja! :yes

Jeste to 60 ks, u odnosu na Alfu sa oko 150 ks, ali opet je prijatno čuti taj zvuk posle zvuka turbine!

nema nista lese od zvuka turbine...ali na benzincu.... :thumbsup:

P.S Alfa = 155ks....

Edited by mane

Share this post


Link to post
Share on other sites

A medjuubrzanje je jako bitno ko da je tesko prebaciti menjac jednu-dve brzine manje,za motor nista gore nema nego ga daviti u 5 brzini sa nekih 60 na sat a jos ako ubrzavas... :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...