Flex 1778 Posted March 7, 2020 Takvom mrtvom vožnjom na oko 2000 obrtaja zapušićete DPF filter što će u kontri upropastiti turbinu, a sve zarad uštede goriva. Motor se treba zavrteti i u višim obrtajima, naročito na otvorenom i dužem pravcu ako želite da vam potraje duže. Ja sam svaki svoj dizel vozio bukvalno kao benzinac, skoro svaki dan to se zavrti do blokade. Doduše ni jedan nije bio tako male zapremine. Možda se on stvarno i raspadne ako dođe do blokade. Jesi ozbiljan da teras dizela do blokade? Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 7, 2020 Sto da ne, sve dizele samo tako vozio bez problema, grande punto dizel 140 u trecoj brzini Pritom ni na jednom nisam imao problema, cak mislim da dizelu vise prija da ubrzava od 3000-5000rpm nego od 1750-2500, jer vidim po automatiku, obrtni moment izbegava, kada lagano vozis bude na 1100-1200-1300rpm, a salta na 1500-1600rpm, a cim treba zustrije ubrzavanje dize obrtaje izmedju 3000-4000 i salta tek na 4500rpm.Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
LjubeVG 86 Posted March 7, 2020 10 minutes ago, Flex said: Jesi ozbiljan da teras dizela do blokade? Nije strašno da ga otera u blokadu, jednom godišnje, prilikom nekog ekstremnog preticanja, ali se nadam da nije ozbiljan u ovom delu: "Skoro SVAKI DAN se to zavrti do blokade" . Iskreno se nadam, da se samo našalio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted March 7, 2020 Znaci ipak je do mene problem, a ne do Stila. Mislim da nisam preko 4k nabio vise od 2x do sad, a o blokadi da ne pricam. Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted March 7, 2020 Razmišljajte inženjerski, blokada je postavljena na još sigurnim obrtajima, kako ne bi pokvarili motor. Siguran sam da može i brže od toga, a da mu ne bude ništa, pogotovo ako je još nov motor, ali ne da se tako često vozi. Mislim da je i decu jasno da su opterećenja i habanje materijala tada znatno veći. Dizel motor koji se vozi do blokade sigurno neće doživeti kilometražu nekog paženog i maženog, i voženog stalno u srednjim obrtajima. Možete pričati “da mu nije ništa”, al predložiću da dodate “zasad”. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted March 7, 2020 Znaci ipak je do mene problem, a ne do Stila. Sent from my SM-J530F using TapatalkPa tooo, lutko !Poslato sa Honor 8X pomoću Tapatoka 3 1 Djuk85, MS PK, Axic and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted March 7, 2020 I ja to tek sad saznajem?! Da ste mi lepo rekli odmah da teram do blokade nista od mojih muka ne bi bilo. Sent from my SM-J530F using Tapatalk 1 1 Quadrifoglio Verde and LjubeVG reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
LjubeVG 86 Posted March 7, 2020 Ovako možda nikad ne bi upoznao Gorana sa Altine 2 neshtry and Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 454 Posted March 7, 2020 Pa cemu sluzi blokada nego da teras do nje? Black smoke don't means that is broken... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7727 Posted March 7, 2020 Zavrtim ga u crveno trecom cim izadjem iz grada, a cesto i cetvrtom. Zato i dise punim plucima bez trunke dima Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 454 Posted March 7, 2020 Ja nemam crveno...Sve sivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted March 7, 2020 Izvini, samo da pitam, jel taj benzinac bio Fiat 500L sa LPG? Ozbiljno pitam, jer se ovde "zakuvalo" zbog izmeštanja teme iz Fiat 500L, pa se pojedinci "primaju" kako ja tvrdim da je dizel isplativiji od gasa, a opet PONAVLJAM, radi se o poredjenju 500L i mog 1.6 mjet Tipa, a ne uopšteno. Čisto da to razjasnimo, jer ovde postoji mnogo zabune, pošto većina NE ČITA pažljivo šta se piše. A "kriv" je i Neša direktor, koji je iznenada prebacio tu diskusiju ovde ( s pravom, naravno ), pa je zbunio i mene, a kamoli ostatak rajeIzvini, ja sad vidim da je tema “bljutavi 500L LPG vs srebrna strela Tipo 320Nm mthrfckr” Bio sam ubeđen da pišem u drugoj temi... nisam ja za ove forume, ovde ovako, tamo tako, ovde onaj briše, tamo neki dodaje, treći prebacuje, meša, skuplja...... :troll:Sent from my iPhone using Tapatalk 3 knezevic76, totti and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 7, 2020 Barem jednom tokom voznje do blokade na 7500 ako iz nekog sam sprecen onda u narednoj voznji 2 puta do blokade minimum Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted March 7, 2020 Moja dijagnoza nije potrošnja nego usisna grana, tako da ga gazim gde god mogu, neće mu ništa biti ako se malo zavrti. Primetno je da kad ga malo ugnjavim po gradu, pa odem na neki put i malo ga produvam, posle toga čini mi se da mekše i mirnije radi na leru i malo je zivahniji u vožnji. Znam da je to dijagnoza, ali gazim ga ko tudjeg (a pošto je moj, ne gazim ga ladnog i ne kidam zamajac). Vidim da se ovde svašta pisalo, ja sam mišljenja da će i sledeći auto da mi bude dizel, kao što je trenutni a i svi prethodni. Vozio sam i gomilu benzinaca, ali kupujem dizele.Prosečna potrošnja za oko 35 hkm je 6,7 tako kaže digitron, ja prezadovoljan. 1 vicent reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
LjubeVG 86 Posted March 7, 2020 10 minutes ago, voodoons said: Tipo 320Nm mthrfckr” Izvini, samo ako bi bio ljubazan, objasni mi ovu skraćenicu, jer koliko god tražio, sumnjam da ću naći objašnjenje. Eto, samo to, pošto mi je sve ostalo jasno. Unapred zahvalan član foruma! 1 ata reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted March 7, 2020 Zavrtim ga u crveno trecom cim izadjem iz grada, a cesto i cetvrtom. Zato i dise punim plucima bez trunke dima Послато са SM-J330F помоћу ТапатокаPa kad si ljakse. Sent from my SM-J530F using Tapatalk 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7727 Posted March 7, 2020 Ne, nego vozim ko musko Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted March 7, 2020 A gde i kako uspevas cetvrtu u crveno? To mu dodje preko 160 ako se dobro secam? Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quadrifoglio Verde 9319 Posted March 7, 2020 1 hour ago, Flex said: Jesi ozbiljan da teras dizela do blokade? Imam klipove ako hoćeš da gledaš... 11 minutes ago, Flex said: A gde i kako uspevas cetvrtu u crveno? To mu dodje preko 160 ako se dobro secam? Uglavnom na autoputu, ali imam klipove vožnje i po planinskom putu do sela sa brzinama koje ne želim da pominjem ovde. 1 hour ago, LjubeVG said: Preporuka je upravo da se auto vozi u najvećem OM, tako da to ne stoji da će zapušiti DPF, a još manje napraviti problem turbini. Mogu li da vidim citat iz dokumenta gde ta preporuka stoji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 7, 2020 Ne razumem zasto je drugacije terati dizela do blokade u odnosu na benzinca? Nije da im je ista blokada, pa da je veci 'greh' terati dizela. Na svakom je stavljena na onom broju obrtaja, koji je maksimalno bezbedan (neki kraci period). Ako se ne varam, mislim da Punto 1.2 8v nije imao blokadu? Na Stilu sam znao da je dohvatim ponekad, na Kii isto, ali na Alfi nikad, jer turbo izdahne mnogo pre toga, i stvarno nema poente, i nemoguce je da se desi slucajno (u voznji barem)... Ima auta koji bas vuku na to da ga zavrtis do panja (recimo cak neki BMW dizeli koje sam vozio), a neki bas placu cim se samo i priblizi 2 vagenovac and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quadrifoglio Verde 9319 Posted March 7, 2020 Pa upravo 159-ka plače za blokadom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6969 Posted March 7, 2020 Benzince sve koje sam lično posedovao od juga pa na ovamo sa vrteo često u crveno. Lancer iz '92 sa 400000km (a verovatno imao više) sam svaki dan drugom I trećom udarao u blokadu čim se dovatim puta gde to može. Nikakve anomalije nisam primetio.Dizel me razmazio a i nemam neki filing kao kod benzinaca.Isto tvrdim da kad se produvaju, bilo koji, da nakon toga mirnije rade i lepše radi. Na dizelu posebno izraženo. Kad ga vozim danima u niskim obrtajima i malim brzinama, stani kreni, u leru se malo jače čuje. A nakon gaženja u obrataje plus vožnja oko 160, nakon toga se skoro ne čuje i leru sve dok ne krene davljenje danima. Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted March 7, 2020 @Quadrifoglio VerdeNisam mislio na tebe vec na Micu. Sumnjam da izlazi na autoput da ga izduva. Koliko to vremenski terate u obrtaje uopste? Pretpostavljam da je isti efekat terao trecom ili cetvrtom? Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted March 7, 2020 Kad smo kod blokade, znate kako najlakše da uterate u blokadu? Namestite tempomat na neku veću brzinu od one kojom vozite, a zatim pritisnete kvačilo. Provereno radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quadrifoglio Verde 9319 Posted March 7, 2020 25 minutes ago, Flex said: @Quadrifoglio Verde Nisam mislio na tebe vec na Micu. Sumnjam da izlazi na autoput da ga izduva. Pa mene si citirao... Pa on meni ne stoji u blokadi nikad, kad dođe do nje odma izšaltam u nižu. Quote Share this post Link to post Share on other sites