Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

1 minute ago, LjubeVG said:

Više puta smo apsolvirali da se govori o potrošnji, a ne o ukupnoj rentabilnosti. Apropo svega ostalog napisao sam i da mi mali servis skuplji bar za 3.000 dinara, tako da smo i to apsolvirali, ako ima još nešto, ti dodaj....Možeš i ulje da ubaciš, koje na 500L ode najmanje 3L od servisa do servisa, ili to ne računamo? Nebitno, ja DOKAZAH da je Tipo 1.6 mjet manji potrošač cenovno nego 500L LPG, pa ne bih više da te zadržavam. Pozdrav i svako dobro!

 

Oprosti, izvini i nemoj se ljutiti ako moze, ali ti si nesto DOKAZAO samo sebi i nikome vise. To sto ti pises i pricas, meni nema nikakvu tezinu. Zato ja tebi nikada ne bi ni probao da dokazem da gresis u nekim stvarima. Postujem tvoje misljenje ali je dovoljno da ga jednom napises. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tottiMeni je "izmamila", kad sam seo pozadi, a ono mesta ko u Stojadinu, jedva troje da se smeste. Pogledah onda u spec, širina 1,71m, MANJE nego kod Fabije. Jeste da nekad ti gabariti nisu strogo merilo, ali to je skoro 8cm manje nego na mom Tipu, ljutoj zveri od 120ks i MOĆNIH 320Nm, za svaki:respect:

Edited by LjubeVG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najrentabilniji po gradu, ali gradu oko 7 i 4 je GSP/Beovoz. Kakav god da je, 3 crvene ne može niko od tih mesečno da potroši :D Još jeftinije mi je da idem bajsem.

 

Šalu na stranu, cenovno gledano (samo cenu goriva) LPG pobeđuje u tom istom gradu pri škripcu u gužvi. Ono što ne opravdava u startu LPG je sama ugradnja u nov auto. Ima postova gde su ljudi pravili kalkulaciju posle koliko km im se gas isplati u odnosu na dizelku (ne samo na osnovu cene gasa), ja ne mogu biti merodavan jer Niva troši ko tenk :D 

 

Tako da se osvrćemo exploataciji LPG/Dizel za određene uslove ili navike. Ja bih uvek uzeo diZlo iako vozim ispod 10K godišnje jerbo volim dati gas i znati da ću da obiđem sa 120ks nego sa atmo koji smo do skoro poredili i što nisam imao problema sa dizlom (što ne znači da neću, ali bi isto važilo i z benz). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, PremieRacing said:

Oprosti, izvini i nemoj se ljutiti

Koja ljutnja prijatelju? Pa prvom prilikom kad dodjem na skup, PLAĆAM ti piće i čips, sedećemo 2 sata uz čašicu razgovora ( bez alkohola, naravno ), ali te molim, samo NEMOJ sa mnom o automobilima, jel to u redu? Sve može- svetska klima, politika, ženske, muzika, sve...Toliko, ne bih te više zadržavao. Sve najbolje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, PremieRacing said:

Ne moze bato. Na skupu kluba ljubitelja automobila se prica ponajvise o automobilima. Nemoj ni dolaziti ako neces o automobilima pricati.  :P

Pa ako pričate kao ovde, o tome šta slušate na YT dok vozite auto, gde ste bili u vojsci, o vazduPlohovima, eventualno 2876 stranica o pneumaticima i u zadnje vreme o NAOČARAMA, onda bolje i da ne dolazim. Šalu na stranu, eto mene druže na skupi čim pre, ali ti i ja NEĆEMO o automobilima, to je sigurno. Sve drugo, rad sam da se družimo, jer kao što napisah- ima tu još tema sa FLCS foruma, koje čak dominiraju u odnosu na automobilske teme. Bez zezanja, možemo o svemu, samo malo smanji doživljaj, tebe nisam ni spominjao, a već si sa smajlijima i replikama pokušao da me kao isprovociraš. Mnogi su to već pokušali pre, ali to kod mene NE PROLAZI. Vidimo se, svako dobro i ne zameri nešto!

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, YUgisa said:

samo da se izmeri

Zar i ti druže :ermm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislio tovar ali ovde se kvalitetna čorba zakuvala.... izgleda da moj dizel ne valja jer troši ovde, po Novom Sadu u špicu 9-10l i kako god okrenem, prosek po gradu ne ide ispod 8l... možda jer koristim ove gomile Nm... ma qrc, svi se vuku kao sline, treba mi 100m da ubrzam do 50... 1300-1500din trošim sa dizelom, 700-1000din sam trošio na plin u istom gradu na 100km...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljube preterujes i nerealan si, to je moj utisak, mozda zbog euforije kupovine auta od 120ks, a mozda ja i gresim naravno.

 

Tipa u svojoj temi guras u D segment i ne vidis razliku izmedju tipa i bmw3, pa ne vidis razliku izmedju superba i a6, ali zato itekako vidis razliku izmedju tipa i rapida, jer je tipo tvoj.

 

  

On 3/4/2020 at 8:02 AM, LjubeVG said:

To sam se uverio i na primeru Tipa, koji je sa 4,5m rame uz rame sa recimo BMW 3 iz 2007, iako on ima veći MO za 12cm. Plus Tipo ima veći gepek za 50L, ali BMW to rastojanje ode na motor i menjač, pa se u kabini dobije isto, ako ne i manje mesta nego u Tipo. Isti slučaj je i sa Alfom 159, koja je ladno mogla, kao i pomenuti BMW 3, da se vrati u C- segment.

 

  BMW 7 ima manji gepek od bmw5 i prakticno isto mesta u kabini (ako nije lwb) tako da po tvom rezonu moze da se vrati u E segment, ili mozda bolje u C segment posto ima manji gepek od tipa.

On 2/28/2020 at 9:56 AM, LjubeVG said:

Ne bih ga poredio sa nekim TDI koje sam više puta namerno probao da ih uporedim i samo ću reći da čak i Golf 7 od 140ks TEŠKO da može da mu stane na crtu ( barem do 100 i nešto preko ). 

 

Pa onda dalje golf 7 tdi ne postoji sa 140ks, a sa 150ks po tebi TESKO staje na crtu tipu od 120ks, iako je realnost obrnuta.

 

To je tvrdnja u rangu da tipo mjet od 110ks TESKO moze da stane na crtu fiatu 500l 1.4 (barem do 100 i nesto preko).  :D 

 

Sto bi ti rekao necemo onda da pricamo o automobilima vise, toliko, ne bih te vise zadrzavao. :) 

 

Sportski pozdrav 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vagenovac said:

zbog euforije kupovine auta od 120ks

Ja sam UVEK tačan i precizan, ali pošto ljudi ne čitaju pažljivo, onda dolazi do "problema". Čak i da postoji euforija ( a što ne bi postojala ), onda napiši i 320Nm, a ne samo 120ks, jer i da ima 115ks, kao moj bivši Stilo, OPET bih bio euforičan, baš zbog tih 320Nm, osim ako smatraš da su oni mali, ili može biti nebitni?

2 hours ago, vagenovac said:

Tipa u svojoj temi guras u D segment i ne vidis razliku izmedju tipa i bmw3

Kao i u vezi moje euforije sa 120ks, tako i ovde NE ČITAŠ pažljivo, jer sam svog Tipa poredio sa BMW 3- jesam, ali u nastavku sledi 2007 godište, jel tako ili nije? E sad, ajde uzmi sve moguće podatke, pa da ti i ja sednemo u oba auta i još neki sa foruma, recimo dvometraši, pa da PROVERIMO to moje poredjenje. Može tako?

2 hours ago, vagenovac said:

zato itekako vidis razliku izmedju tipa i rapida, jer je tipo tvoj.

Razliku itekako vidim, jer je moj Tipo 8cm ŠIRI od Rapida, dok su SuperB i Audi A6, maltene istih dimenzija, tako da...I da SuperB fali neki cm, osetilo bi se tek ako recimo pozadi pokušaju da sednu 4 osobe, dok u Rapid mogu komotno pozadi da sednu 3 oosbe, ali predškolskog uzrasta. A i kako bi na jedva 1,71cm širine. 

Edited by LjubeVG

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vagenovac said:

golf 7 tdi ne postoji sa 140ks

Evo, ako će ti biti lakše, smanjćemo Golfa za jedan broj, pa nek bude Golf 6, može tako? Na kraju krajeva, nije ni bitno koji broj nosi Golf, već KOJI JE MOTOR u pitanju i to je poenta. E sad, što pojedinci ovde na kapiraju poentu, pa se hvataju za nebitne ili manje bitne detalje, meni sigurno neće da pokvari "uživanje" na ovom forumu. Pozdrav i za tebe druže, a drago mi je da si i ti uvideo da o automobilima SA MNOM ne možeš da polemišeš. Možeš, ali da pažljivo čitaš i slušaš šta govorim. Svako dobro ti želim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, voodoons said:

Ja mislio tovar ali ovde se kvalitetna čorba zakuvala.... izgleda da moj dizel ne valja jer troši ovde, po Novom Sadu u špicu 9-10l i kako god okrenem, prosek po gradu ne ide ispod 8l... možda jer koristim ove gomile Nm... ma qrc, svi se vuku kao sline, treba mi 100m da ubrzam do 50... 1300-1500din trošim sa dizelom, 700-1000din sam trošio na plin u istom gradu na 100km...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Izvini, samo da pitam, jel taj benzinac bio Fiat 500L sa LPG? Ozbiljno pitam, jer se ovde "zakuvalo" zbog izmeštanja teme iz Fiat 500L, pa se pojedinci "primaju" kako ja tvrdim da je dizel isplativiji od gasa, a opet PONAVLJAM, radi se o poredjenju 500L i mog 1.6 mjet Tipa, a ne uopšteno. Čisto da to razjasnimo, jer ovde postoji mnogo zabune, pošto većina NE ČITA pažljivo šta se piše. A "kriv" je i Neša direktor, koji je iznenada prebacio tu diskusiju ovde ( s pravom, naravno ), pa je zbunio i mene, a kamoli ostatak raje;)

Edited by LjubeVG

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, PremieRacing said:

 

Ti ovaj razlog za osmeh vise nemas  :P

 

Sada je na njegovom mestu duplo manje konja  :scooter:

 

:lol: Hajde prodavaj malog Stroma i vracaj se na neku ergelu...

Kada obiđem ovogodišnji plan ;San Boldo,Garda,Stelvio,Grosglokner,....onda će vidimo nešto jače opet

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja mislio tovar ali ovde se kvalitetna čorba zakuvala.... izgleda da moj dizel ne valja jer troši ovde, po Novom Sadu u špicu 9-10l i kako god okrenem, prosek po gradu ne ide ispod 8l... možda jer koristim ove gomile Nm... ma qrc, svi se vuku kao sline, treba mi 100m da ubrzam do 50... 1300-1500din trošim sa dizelom, 700-1000din sam trošio na plin u istom gradu na 100km...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Priča se prvobitno potegla između novog dizela i novog benzinca bez plina. Onda treba uporediti potrošnju u dinarima. Npr lično ni sa jednim dizelom nisam prešao 9 l nekog proseka gradske božnje po BGu. Benzinci su vala bili od 9-13l proseka!

Ako je neko merodavan za potrošnju u gradskim BG uslovima, sebe smatram za takvog. 200000km pređenih po BGu za nekih 5 godina u periodu od 6 ujutro do 22 uveče u ono vreme kad se radila Gazela gde je za prelazak iste u špicu trebalo i po 2sata. I kad se radila petlja na Pančevcu zbog koje je ceo centar stajao mesecima.
U istim tim uslovima, potrošnja plina nije bila ispod 12l u najboljim momentima 10l.
Za tih 5 godina auto je startovan u proseku oko 20 puta dnevno.

Poslednjih 5 godina vozim skoro istu rutu svaki dan, 50km, od čega je 40km magistrala. Dva benzinca mi trošila u proseku 7 i 8l benzina, dizel mi troši, pisao sam 5l, čep metoda naravno. Računicu sami napravite.

Za vožnju na TNG neću davati primer jer nije tema.
Stvarno ne znam zašto imate potrebu da mešate teme, trolujete, ubacujete sve i svašta u temu i pravite smetlište od iste.

Što se tiče održavanja benzin vs dizel, priča je da vas podsetim krenula o NOVIM iz salona automobilima. Dakle sem redovnih servisa, glupo je pričati o bilo kakvim kvarovima u prvih 100000km a i više, što većina članova foruma ne pređe ni za 10 godina.

Voleo bih da neko napravi temu sa glasanjem članova da vidimo ko je koliko prešao za poslednjih 10 godina vozačkog staža., koliko sa benzincima a koliko sa dizelima, jer odavno stičem ustisak da mnogi previše teoretišu a ne napune rezervoar 5 puta godišnje.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, LjubeVG said:

Čak i da postoji euforija ( a što ne bi postojala ), onda napiši i 320Nm, a ne samo 120ks, jer i da ima 115ks, kao moj bivši Stilo, OPET bih bio euforičan, baš zbog tih 320Nm, osim ako smatraš da su oni mali, ili može biti nebitni?

 

Kao sto sam rekao, 320Nm koliko ih ostvaruje pri 1750 obrtaja je 80ks. Ne znam sta je tako spektakularno sa 80ks na 1300kg i tih 80ks imas samo kad je gas u patos, sto cisto sumnjam da je slucaj, tako da govorimo o mozda recimo 60ks sa polupritisnutom pedalom gasa u globalu. Znaci pricamo o uzitku voznje kao kad bi drali do panja gas u patos Yugo 45 koji ima 780kg :D

 

Naravno na papiru 320Nm je ogroman broj ali 127Nm na 4500 obrtaja izgleda lose dok ne skontas da je to 81ks. I onda kad mi neko kaze da ga dizel lepi na ispod 2000 obrtaja, a benzinac ne ide ni do blokade, prosto ne mogu da to shvatim kao precizno i objektivno merilo. A ocekivati da atmo benzinac ima iste performanse na 2000 obrtaja ko dizel je isto kao da neko ocekuje da dizel ide na 7000.

 

A kao neko ko uziva u voznji auta, zaista mi je tesko da skontam ljude kojima je kriticno u voznji potreba da se presalta potencijalno u nizi stepen prenosa.

 

 

Oko potrosnje necu da ulazim u pricu, sto se mene tice to je na nivou toga da li neko laze druge ili laze i sebe :D Ako neko veruje u svoje brojke, onda slobodno :D Potrose manje dizeli ali jos uvek imam problem da nadjem da platim nekome da potrosi toliko malo koliko tvrdi :D Za aute slicnih performansi, za iste uslove tesko da me uzivo neko ubedio u vecu razliku od nekih 25% u korist dizela da manje trosi. Mada su i to neki ekstremi, najcesce 15%. 

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, YUgisa said:

govorimo o mozda recimo 60ks sa polupritisnutom pedalom gasa u globalu

A dao Bog, ja pritiskam pedalu 1/3 gasa, što mu dodje plafon 40ks- znači da sam se džabe primao:wacko: I tako se moja euforija istopi ko mehur od sapunice:blushing: Kako ću da "napušim" ove u Stojanovu, a onda i one direktno u Tofašu, šta su oni meni uvalili- koji krš, majko moja:popo: Umesto da sam se PRVO ovde informisao, pa sa koferčetom punim love, krenuo da pazarim...Ništa, to mi je nauk za ubuduće. Pozdrav i za tebe!

59 minutes ago, knezevic76 said:

Stvarno ne znam zašto imate potrebu da mešate teme, trolujete, ubacujete sve i svašta u temu i pravite smetlište od iste.

BRAVO, BRAVO, BRAVO...po 100 puta BRAVO:thumbsup:

1 hour ago, knezevic76 said:

Što se tiče održavanja benzin vs dizel, priča je da vas podsetim krenula o NOVIM iz salona automobilima.

Baš tako, a onda upada recimo Panisher, koji NIJE ni pročitao o čemu se radi i kreće priču kako je mali servis za benzinca 50e- jeste al kod majstor Žike u Globojevcu. I ja na sve to potvrdjujem činjenicu da je dizel skuplji za održavanje, iako to NIJE bila tema, več samo im isključivo POTROŠNJA, ali ajde ti dokaži pojedincima ovde neke stvari?! I onda naravno dolazimo do ovoga što si ti lepo napisao: "Pravljenje smetlišta od teme". Još kad upadnu likovi poput PreemieRacing-a i počnu da vredjaju, iako ih nisam NIGDE spomenuo. Mislim, šta reći osim JADNO! Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, YUgisa said:

 

Kao sto sam rekao, 320Nm koliko ih ostvaruje pri 1750 obrtaja je 80ks. Ne znam sta je tako spektakularno sa 80ks na 1300kg i tih 80ks imas samo kad je gas u patos, sto cisto sumnjam da je slucaj,

 

Oko potrosnje necu da ulazim u pricu, sto se mene tice to je na nivou toga da li neko laze druge ili laze i sebe :D Ako neko veruje u svoje brojke, onda slobodno :D Potrose manje dizeli ali jos uvek imam problem da nadjem da platim nekome da potrosi toliko malo koliko tvrdi :D

Kasno se uključujem, kratko ću:

 

1. zašto bi vozili dizel na 1750 obrtaja, kad možemo i na 2500- 3000? Tada je mnogo veća snaga u KS, jer je isti obrtni moment.

 

2. Evo, ja se javljam da potvrdim i dokažem koliko trosi dizel. Ko voli neka izvoli. Odavno nisam dokazivao nikom, pa se zaboravilo. Mogu na otvorenom da spustim i ispod fabricke, ako baš hoću... al obično trošim nešto 20% iznad fabričke.


Kako?! Pazi sad otkriću vam jednu veliku tajnu. ;) Tajna male potrošnje je u tome koliko se pritiska kočnica. Nije u ubrzanjima, već u kočenju. Ko često zabija kočnicu ne može da ima malu potrošnju - i obrnuto! :) Ima ljudi koji dodaju gas i kad vide crveno svetlo, sve dok ne dodju na 100m od semafora, pa kukaju kako puno troši (gorivo, pločice, diskove...) :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na poslu imam Pandu 1.2 , 2018 god., Doblo 1.3 mjet , 2013 god. i Doblo 1.4, 2019 god. Baš ovim redom ide i potrošnja istih, uslovi vožnje isti, otvorenog puta i nema osim mosta na Adi a to je vrlo retko. Panda ne može ispod 8 l/100, Doblo 1.3, 90 ks, za nijansu više, nekada bude i 9 l/100, a Doblo 1.4 ne silazi ispod 10,5 lit a zna da pređe i 11 lit.

Od nabrojanih, Doblo mjet se ubedljivo najlepše i najlakše vozi, agilniji je u startu (iako papir i ne kaže baš tako), ubedljivo je najviše prešao (oko 90 hkm) i za sada su menjani samo stabilizatori. O redovnim servisima i kvalitetnim delovima nema ni govora, osim dok je bio u garanciji. Benzinci su noviji, napucaniji opremom ali su , generalno, kilavi.

Postavlja se i pitanje koliko će koji da traje a ja sam ubeđen da je prednost na strani dizela.

A ako pričamo o alternativnim gorivima ( auto-gas), pa oni koji hoće još veću uštedu mogu i u dizela da ugrade isti, i da dodatno smanje potrošnju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, LjubeVG said:

A dao Bog, ja pritiskam pedalu 1/3 gasa, što mu dodje plafon 40ks- znači da sam se džabe primao:wacko: I tako se moja euforija istopi ko mehur od sapunice:blushing: Kako ću da "napušim" ove u Stojanovu, a onda i one direktno u Tofašu, šta su oni meni uvalili- koji krš, majko moja:popo: Umesto da sam se PRVO ovde informisao, pa sa koferčetom punim love, krenuo da pazarim...Ništa, to mi je nauk za ubuduće. Pozdrav i za tebe!

 

Niko ti ne brani da ti budes zadovoljan sa cime imas, stvar je da drugi ne moraju da imaju isto misljenje. Mami ti osmeh na lice, super, drago mi je da si nasao auto koji zadovoljava tvoje zelje i potrebe. Da li svi moramo tako da se osecamo, ne moramo. Pricas o nekim stvarima da si dokazao iako nisam video da se mnogo ljudi sa tobom slozilo sto pobija tvoju tvrdnju da je dokazano, mnogo, sto se mene tice jedino sto si dokazao da si tu subjektivno zadovoljan sa svojim autom. Super i ja sam sa mojim iako bi isti auto mnogima izazvao proliv. Ipak ne vidis mene da tvrdim da sam zajebo sve i da drugi nemaju pojma sta je uzitak.

 

1 hour ago, ata said:

Kasno se uključujem, kratko ću:

 

1. zašto bi vozili dizel na 1750 obrtaja, kad možemo i na 2500- 3000? Tada je mnogo veća snaga u KS, jer je isti obrtni moment.

 

 

Pa mozete, ko vam brani :D Ali po tvrdnjama nekih u temi tako nesto jednostavno nema smisla posto prosto lepi za sediste sa 250-350Nm na 1500-1800 obrtaja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, YUgisa said:

Da li svi moramo tako da se osecamo, ne moramo.

To si u pravu, jer sam više puta ubedjivao ljude da se osećaju kao ja, pozivao ih javno, štaviše- označavao ih sa ALT GR&V. Svaki put kad sam napisao da ki je gušt što vozim Tipa mjet, to je i više nego očigledno značilo da tako treba i drugi da se osečaju. Evo, upućujem javno svima moje najiskrenije izvinjenje. Jel to u redu? I hvala tebi što si mi ukazao na to i gde god to opet primetiš ti udari jedan "replay".

16 minutes ago, YUgisa said:

nisam video da se mnogo ljudi sa tobom slozilo sto pobija tvoju tvrdnju da je dokazano,

Polako, ima vremena, skupljam polako istomišljenike, pa kad ih skupim odredjeni broj, ti ćeš mi reći jel to mnogo ili nije. Dogovoreno? Pozdrav i nastavi da uživaš u svom Yugu EFI, kako ti reče, a ja ću u svom djubretu- kako Jevta reče. Svako dobro!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, ata said:

zašto bi vozili dizel na 1750 obrtaja, kad možemo i na 2500- 3000? Tada je mnogo veća snaga u KS, jer je isti obrtni moment.

Zar OM ne opada sa porastom snage, ili već kako? Mislim da nema šanse da već preko 2000 obrtaja OM bude ni približan onome gde je najveći, a to je u mom slučaju na 1750 obrtaja. Sa obrtajima raste snaga, ali OM se polako smanjuje, zar ne? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Kao sto sam rekao, 320Nm koliko ih ostvaruje pri 1750 obrtaja je 80ks. Ne znam sta je tako spektakularno sa 80ks na 1300kg i tih 80ks imas samo kad je gas u patos, sto cisto sumnjam da je slucaj, tako da govorimo o mozda recimo 60ks sa polupritisnutom pedalom gasa u globalu. Znaci pricamo o uzitku voznje kao kad bi drali do panja gas u patos Yugo 45 koji ima 780kg
 
Naravno na papiru 320Nm je ogroman broj ali 127Nm na 4500 obrtaja izgleda lose dok ne skontas da je to 81ks. I onda kad mi neko kaze da ga dizel lepi na ispod 2000 obrtaja, a benzinac ne ide ni do blokade, prosto ne mogu da to shvatim kao precizno i objektivno merilo. A ocekivati da atmo benzinac ima iste performanse na 2000 obrtaja ko dizel je isto kao da neko ocekuje da dizel ide na 7000.
 
A kao neko ko uziva u voznji auta, zaista mi je tesko da skontam ljude kojima je kriticno u voznji potreba da se presalta potencijalno u nizi stepen prenosa.
 
 
Oko potrosnje necu da ulazim u pricu, sto se mene tice to je na nivou toga da li neko laze druge ili laze i sebe Ako neko veruje u svoje brojke, onda slobodno Potrose manje dizeli ali jos uvek imam problem da nadjem da platim nekome da potrosi toliko malo koliko tvrdi Za aute slicnih performansi, za iste uslove tesko da me uzivo neko ubedio u vecu razliku od nekih 25% u korist dizela da manje trosi. Mada su i to neki ekstremi, najcesce 15%. 
Blago je reći da sam ostao bez teksta nakon ovog posta!
Pitanje za ove što voze dizele od 90+ ks, kako se osećate nakon ovih saznanja iznete od člana YUgiša?

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...