Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Da vidimo ovako...novi Euro6 standard sa AdBlue dodatkom sa DPFom kod dizela (da li benz ima AdBlue, ne znam, neko ce vec napisati), poredjenje - stani- kreni spic u gradu i to sa benzincem sa plinom.

1.6 ce sigurno vise trositi (pogotovu ako krene DPF) na mesecnom nivou (cenovno) od benza sa plinom. Pri tome izuzimam turbo benzince.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/6/2020 at 6:56 PM, totti said:

E, ebi ga sad ako Tipo dizel izaziva osmehe emoji849.pngemoji3.png

Tipo TURBO-diesel, pa još 320Nm, bato moj...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/6/2020 at 7:02 PM, ISV_01 said:

Da vidimo ovako...novi Euro6 standard sa AdBlue dodatkom sa DPFom kod dizela (da li benz ima AdBlue, ne znam, neko ce vec napisati), poredjenje - stani- kreni spic u gradu i to sa benzincem sa plinom.

1.6 ce sigurno vise trositi (pogotovu ako krene DPF) na mesecnom nivou (cenovno) od benza sa plinom. Pri tome izuzimam turbo benzince.

Prodjoh 11.000 i još uvek trošim 12L AdBlue, to je 1000 dinara. Regenarecije sam imao do sada ( pokazala dijagnostika ) 23 završene do kraja. Kažu da traje vrlo kratko, pa sad koliko podiže potrošnju i za koliko, teško se da izračunati, jer je na nivou "statističke greške" jer je odradjuje na otvorenom, mislim preko 90km/h ( nisam siguran ), tako da to ne bih uzimao kao stavku, čak ni na duži period. To ako si mislio na nov automobil, dok na polovnim, uz začepljnje DPF, to zna da bude stavka, ihahahaaaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, LjubeVG said:

Tipo TURBO-diesel, pa još 320Nm, bato moj...

Koliko sam ja našao na netu, Tipo 1.6 mj ima 300 nm, a performanse su mu skoro iste kao kod jtd Stila od 116ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, The Punisher said:

Ja ti samo pokazujem da 500L ne troši 10-12 litara plina nego oko 9, što je 720 din na 100 km.

Tipo 1.6 multijet troši 5,6 litara ili 162*5,6=900 din

Kao što vidiš plin se itekako isplati

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/16-Fiat/565-Tipo.html?fueltype=1&constyear_s=2010&power_s=100&powerunit=2

Fiat 500L da troši i 8L plina može samo kao najnižu varijantu, to da mu bude prosek, pa NEMA ŠANSE. Zato je prosek na Tipu 1.6 sigurno 5L, što znači da može i 4L/100km komotno da troši, a 500L da ga voziš "na vrh gasa" da spusti plin neće ispod 8L. Ovo je prsek kod mene, a tu su put u CG preko Žabljaka i Transfagarašan, X-puta po BG, sa zastojima svaki drugi put, i SVAKI PUT na autoputu ga vozim do BG 15km u 4-oj 140, i u povratku isto tako. U ovakvom režimu bi 500L, na LPG trošio minimum 12L plina u proseku, pa ti sad vidi ko se više isplati. 

20200306_191541.jpg

6 minutes ago, rocket said:

Koliko sam ja našao na netu, Tipo 1.6 mj ima 300 nm, a performanse su mu skoro iste kao kod jtd Stila od 116ks.

Stariji ima 300Nm, ovaj u Tipu ima 320Nm.

Edited by LjubeVG

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sam volim taj udar kod dizela i smorim se kad vozim atmo motor, ali kako ti na plin nije isplativija i jeftinija voznja? Razlika u ceni vise nego duplo, a ne trosi duplo vise sigurno.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Flex said:

a ne trosi duplo vise sigurno.

Ja kad vozim laganicu, ne prebacuje mi 4L, a šta misliš jel može CIGLA 500L da spusti LPG u tom režimu na ispod 8L? Spustim ja i ispod 4L i pritom ne ugrožavam performanse, i svaki stisak gasa ne podiže toliko potrošnju, čak ni pri usponu i u gradskom špicu. A šta misliš KAKO se tad ponaša 500L? Na koliko bije potrošnju? Meni ako skoči na 6-7L, pa njemu onda ode preko 15L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da bi ti trosio 4l moras bas lagano da vozis i bez uzivanja u tom velikom obrtnom a to nije to. Gubis draz o kojoj pricas zarad ustede.
A koliko ti trosi po gradu?

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kažem Fleki, kad vozim laganicu, ali to samo kao poredjenje različitih režima vožnje. NISAM nikad merio samo BG recimo špic, a hteo sam pre mesec i nešto jače kad je bio udes na Bubanj Potoku, pa sam se vukao do Dedinja 1h 20min. Jeste da mi nije značajno podiglo prosek ( mali je uzorak ), ali mislim da bi tad bio lagano 7L da se ne lažemo. Opet, mogu da snimim ( daj Bože da se ne desi takva gužva ), pa da okačim kao i one snimke ubrzavanja prvom prilikom. Kad si spomenuo draž, znaš i sam kad ga ukilaviš, kakav je filing kad ne moraš da se vaćaš za ručku menjača, već ga samo lagano očepiš:smiling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dobro, to je neka ekstremna guzva. Ja sam prosle godine zaglavio u nekoj guzvi prema rampi (1.5h mi trebalo od Gorana do rampe) i tu sam ubacio u 2. jedva nekoliko puta. Tu je bord izbacio 15.6, ali to su neke nenormalne situacije.

To jeste veliko olaksanje u voznji, zato i pizdim kad sednem u atmosferca. Ali zato s druge strane mi je odrzavanje dosta skuplje (bar sam ja to osetio), sto nije nebitna stavka. I tebi je takodje u odnosu na pomenuti 1.4 i to moze da bude prevaga prilikom izbora. Pa onda imas DPF koji ce pre ili kasnije da te "drnda" ako vozis dosta gradske, pa pazis na zamajac, pa pazis na turbo. Sve ima svoje. :)

 

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno malo poređenje. Prelazim 1000km mesečno. Auto na plin od 90ks i auto dizel od 86ks, ista ruta, godinu dana merni uzorak. Razlika u ceni dizel vs TNG je oko 900-1200 dinara na mesečnom nivou u korist TNGa.
Kad su u pitanju putovanja, natovareni i po vrletima srbije, zlatibir, tara...... Dizel je bio jeftiniji za vožnju.
Da ne spominjem kad leti radi klima kako skače potrošnja na benzincu plus koliko dizel manje oseća klimatizaciju.
Meni je benzinac na auto putu, svaki i sa i bez plina trošio prilično dosta kad se vozi preko 120 i tu je dizel ekonomičniji.
Lično više volim benzince sa plinom, al ne mogu reći da je što se tiče potrošnje dizel rentabilniji i bolje ide, "lakše" se vozi. Ovo pričam za automobile do 120ks koje sam vozio.
Uskoro se nadam, ako bog da da probam venkela 1.3 sa 245ks, i tu kad dođu obrtaji do 9000obrtaja, svaki dizel pada u drugi plan.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FlexKapiram, ipak sam uzeo novu limuzinu, pa još dugo, dugo ne očekujem DPF, plivajući...Možda samo promaju:lol: Održavanje, vidim da su neki pisali za taj 500L 1.4 mali servis 12-13.000, kod mene 16.000, jeste više ali tako je- kako je, ipak vozimo dizela. O kvarovima je rano govoriti, pa ostaje vreme kao sudija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, knezevic76 said:

ne mogu reći da je što se tiče potrošnje dizel rentabilniji

Zaboravljaš i gradsku vožnju, tako da je ipak vožnja dizelom, i ja opet PONAVLJAM, poredio sam, pa je Neša prebacio temu ovde, Fiat 500L 1.4 LPG i Tipo 1.6 mjet, rentabilnija sa mojim Tipom. Nisam generalizovao, nego tako ispada, jer je tema izmeštena ovde. Znači 500L na LPG NIJE rentabilniji od Tipa 1.6 mjet. Čak ni u idealnim uslovima, a da ne govorim po gradu, leti sa klimom, zimi, na usponima, pod opterećenjem. Znači, taj ko kupi 500L na LPG, bolje da je kupio Kampanjolu od Vojske Srbije:crybaby: Ovo je šala naravno, da me opet neko ne proglasi za arogantnog ili ne znam kakvog...

Edited by LjubeVG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da je 500L rentabilniji. Čak i da su u potrošnji isti (a nisu) gde su cene servisa i održavanje drugih gluposti na dizelu kojih nema na benzincu? Na benzincu je najskuplji deo bobina....

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, LjubeVG said:

Ja kad vozim laganicu, ne prebacuje mi 4L, a šta misliš jel može CIGLA 500L...

 

Druze, upljuva se oko 500L... Shvatili smo da ga iskonski mrzis, ne moras vise nista da poredis i napises. Izgleda kao da ti je neki lik koji vozi 500L oteo cupi. Ako nastavis, izgledace kao da ti je, ne daj Boze, sa zenom spavao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, jevta said:

OFF

Kada hoću osmeh na licu

Slovacka-Poljska-2018-5.jpg

 

Ti ovaj razlog za osmeh vise nemas  :P

 

Sada je na njegovom mestu duplo manje konja  :scooter:

 

:lol: Hajde prodavaj malog Stroma i vracaj se na neku ergelu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, The Punisher said:

Naravno da je 500L rentabilniji.

Više puta smo apsolvirali da se govori o potrošnji, a ne o ukupnoj rentabilnosti. Apropo svega ostalog napisao sam i da mi mali servis skuplji bar za 3.000 dinara, tako da smo i to apsolvirali, ako ima još nešto, ti dodaj....Možeš i ulje da ubaciš, koje na 500L ode najmanje 3L od servisa do servisa, ili to ne računamo? Nebitno, ja DOKAZAH da je Tipo 1.6 mjet manji potrošač cenovno nego 500L LPG, pa ne bih više da te zadržavam. Pozdrav i svako dobro!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, totti said:

Ja čekam da pročitam da i Škoda Rapid mami osmehe emoji3.png

 

To je u rangu sa ovim:

 

3 hours ago, LjubeVG said:

Taj od 120ks kod mene u Tipu sa 320Nm. Znači, to su motori koji "jedu živu decu"....

 

Ja se vec slatko ismejao  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, PremieRacing said:

 

Druze, upljuva se oko 500L... Shvatili smo da ga iskonski mrzis, ne moras vise nista da poredis i napises. Izgleda kao da ti je neki lik koji vozi 500L oteo cupi. Ako nastavis, izgledace kao da ti je, ne daj Boze, sa zenom spavao. 

Druže, a što kvariš utisak, kad si lepo udarao smajliće? Nebitno kakvi su, ali veruj- bolji su ti od ovog komentara. Nastavi sa njima, od mene imaš podršku. Pozdrav i za tebe, sve najbolje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...