Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

A jbg zaneo se medju realistima trosi 3.5 i to pun gas od UE


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Ticma said:

Istim vala tempom emoji6.png

 Nisi, Nisi... Priznaj poneo te diesel Torque.....:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Milutin-NS said:

 

Procitao juce sve, nesto i poceo da pisem, pa obrisao. Neozbiljna prica ako se rasprava temelji na ovakvim izjavama kao ono gore sto sam citirao. Nemam vise zivaca za takve stvari.

Ne znam da li da se izvinim ili ne malo sam nervozno pisao, malo i pristrasno zato sto dizel ne mirisem nikako , i kadaa mi neko kaze da dizel ide ja odlepim.

Za svaki auto ima podaci na jednom sajtu sa kojih citam , da ne kazem ucim tako da sa nekim stvarima se nikad necu pomiriti a da neki dizeli idu ,idu . I ja nisam mogao ad poverujem ali kad se nasvira na remap itd. 

Ja sam tu za svaku kritiku a umem i da slusam.

3 hours ago, Vule said:

Svi se nesto zale na turbo rupu kod JTDa a voze uzbrdo na 1000rpm... Kako li bi vam neki benzinac povukao sa 1000rpm da mi je znati...

Retko koji benzinac moze da tera ,  pitanje koliko je brdo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima dizela koji idu uz prihvatljivu potrošnju, a još ako se malo dorade, eto sreće. 

Konkretno, onaj golf kojeg sam kačio, ima 220ks bez metanola, i troši pri normalnoj vožnji kao i svaki drugi 1.9TDi od 130ks, to je 7-9l u Beogradu preko dana, ono, prosečna brzina tipa do 25km/h.

Šta misliš koliko troši benzinac te snage u istom režimu? Pa reći ću ti, 13-15l. I opet taj dizel ide bolje od svakog atmo benzinca od 220ks koji je za svakodnevnu upotrebu, a ide isto kao turbo benzinac od 220ks, tj ide isto kao na primer G5 Gti edition 30 od 230ks.

I ako su benzinci toliko superiorni u svim aspektima, zašto im onda ugrađuju TNG? Pa nema se para za 15l čorbe po gradu. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbga treba biti realan i sagledati stvari malo sire. U JTD-u, uz neku normalnu cenu odrzavanja i potrošnje, vozač dobija pouzdan i robustan motor, dobre performanse i dosta prostora za povecanje snage. Uzmimo na primer situaciju da Pera kupuje auto za 2500e otp. I Pera se razmišlja, hoce nesto preko 100 konja, hoce nesto sto normalno trosi, nije skupo za servis, nije kvarljivo... Hoce stila :D. Koje su Perine opcije? 1.6 sa 105 konja, 1.8 sa 136 konja i Jtd 1.9 sa 116 (ili ako ga usere pa nadje onaj od 140 :D). Pera je naravno pametan čovek i zna da sve gore navedene zahteve ispunjava 1.9 jtd/mjet. Ja sam poslusao Peru kada sam kupovao svoj auto i bas ovakvom logikom sam se vodio. Ziveo Pera! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, marko.jovanovic said:

Ima dizela koji idu uz prihvatljivu potrošnju, a još ako se malo dorade, eto sreće. 

Konkretno, onaj golf kojeg sam kačio, ima 220ks bez metanola, i troši pri normalnoj vožnji kao i svaki drugi 1.9TDi od 130ks, to je 7-9l u Beogradu preko dana, ono, prosečna brzina tipa do 25km/h.

Šta misliš koliko troši benzinac te snage u istom režimu? Pa reći ću ti, 13-15l. I opet taj dizel ide bolje od svakog atmo benzinca od 220ks koji je za svakodnevnu upotrebu, a ide isto kao turbo benzinac od 220ks, tj ide isto kao na primer G5 Gti edition 30 od 230ks.

Ne znam sta bih ti reko, moj auto ima 120ks i  u gradu nije jos presao 9L ali u BG je haos u saobracaju pa je i to moguce.

Sto se tice g5 ovog nasviranog i gti sve je to isto i ks i karoserija, mozda je dizel malo tezi. Nisam se vozio da bih mogao da pricam.

Vozio sam drugarev stilo mjtd140 ks, i bas sam probao na malim obrtajima da ubrzam, ali meni to traje i traje, kad prebacis u nizi stepen on brze ubrzava ,ali to je samo na trenutak, mozda ga ja nisam ni przio dovoljno zato sto nije moj. Moja astra 1.7 cdti 101 ks uz jedno brdo prema zajecaru kad sam sam u kolima u 5 brzini polako  gotovo neprimetno vuce , a kada nas ima 5 ona malaksava i gubi brzinu. Tako da jaceg dizela od tog stila nisam vozio  zato i ne verujem u njih. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jtd koji ima turbo rupu do 2000rpm je neispravan jtd. Nema tu razgovora uopste. Drugo pisite sta hocete :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, Buvac030 said:

meni na astri turbina ukljuci oko 2000 -2100 rpm a do tada kao traktor.

Kao da je mrzi sto je ziva.

Nema sa tobom šta da se diskutuje, čim se kod tebe turbina uključuje. End of story :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, djomla said:

Marko uzeo osnovni paket opreme emoji23.png sjebali ga za prekidač emoji23.png i eto, sad mora budži

Sent from my 3310
 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedan dizel od 59kw + doping :D .HGT mu ne moze ni prici,pogotovo na vecim brzinama.88mm3 goriva i 1.5b :) .Vozim oba haman skoro svaki dan,pa znam sta pricam.
7.7 s do 100 sa redukovanom snagom u 1 i 2 brzini zbog klizanja tockova.Sat je kalibrisan po  GPSu,tj kazaljka pri promjeni boje.Prosjecna potrosnja 70% grad 7l,brze voznje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pusti ti te serpe nego de ti je ona mecka? :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marko uzeo osnovni paket opreme sjebali ga za prekidač i eto, sad mora budži


Imamo kolegu na forumu koji može da ga posavetuje za te budžene prekidače

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Mahoney said:

Evo jedan dizel od 59kw + doping :D .HGT mu ne moze ni prici,pogotovo na vecim brzinama.88mm3 goriva i 1.5b :) .Vozim oba haman skoro svaki dan,pa znam sta pricam.

 

 

Valjalo bi se potegnuti jednom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MS PK said:

Ma pusti ti te serpe nego de ti je ona mecka? :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
 

Moja ? Ma tu je pred kucom,taj auto sluzi za dalje distance.Uzeo sam jos jednu 124 300E ,prebacujem je sa K glave na elektro ajspric pa cu na to turbo vjerovatno...
Vule
Bilo bi dobro,imao bih volju :D:D:D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...