Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

On 7/24/2017 at 5:13 PM, dellas said:

Vozio sam pre neki dan rasnog benzinca od 900ccm sa turbo punjacem i odusevio se. 

 

Vozio sam taj motor i nista gore nisam probao u skorije vreme. Znam dvojicu koji su ih kupili u Capturu i posle godinu dana digli ruke, pokusavali da se rese automobila. Navukli se prilikom kupovine. Ja sam ga vozio u Loganu i time izbegao da mi utisak poprave neki drugi elementi voznje. A malte ne sam istovremeno probao nekoliko slicnih motora drugih proizvođača. Jedino nisam vozio 1,0 Fordov ecoboost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpisujem ovo gore sto kaze woodoo,

Vozio ga isto u stepwayu, Imamo sluzbene, rasni benzinac od 900ccm ne da ima turbo rupu nego turbo krater....:lol:

Moment mu je negde tek preko 2300-2400rpm a dotle ide kao i obicna dacija 1.2, na Ap trosi pri 120 8-9l po misljenju mnogih govno od motora i nikad nece prismrdeti jednom 1.5DCI.

Isto tako ovaj 1.6 TDi je izmisljen za voznju po krivinama i uzbrdicama zbog momenta na malim obrtajima, iako stojim iza toga da je ipak slab za velicinu Oktavije.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da su dizelski motori tolko dobri odavno bi se ugrađivali u super auta tipa Ferari  Porše Bugati itd ..Jes ono za radne mašine i kamione su odlični..:lol:

 

Edited by kreator

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, hansf said:

Potpisujem ovo gore sto kaze woodoo,

Vozio ga isto u stepwayu, Imamo sluzbene, rasni benzinac od 900ccm ne da ima turbo rupu nego turbo krater....:lol:

Moment mu je negde tek preko 2300-2400rpm a dotle ide kao i obicna dacija 1.2, na Ap trosi pri 120 8-9l po misljenju mnogih govno od motora i nikad nece prismrdeti jednom 1.5DCI.

Isto tako ovaj 1.6 TDi je izmisljen za voznju po krivinama i uzbrdicama zbog momenta na malim obrtajima, iako stojim iza toga da je ipak slab za velicinu Oktavije.....

 

Nema ni oko 2300-2400, nego tek oko 3500 obrtaja u tome i jeste poenta za krivine, vozis ga 4-6000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svasta.... Pa u cemu je onda poenta?

Skoro svaki auto mozes voziti pun gas po krivinama, vozio se tako svojevremeno i Jugo 55......

Ako se tako gleda onda je najbolji za krivine neki V6 ili V8.....:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glavna priča po svim onim testovima po svetu (na milion YouTube kanala raznih automobilskih medija), kada su krenuli maaaasovno ovi novi turbo benzinci je bila kako će se oni ponašati u vožnji u odnosu na atmobenzince sa više kubika i otprilike isto toliko KS. Kako će se ponašati u smislu prirasta snage jer je kod atmobenzinaca ona linearnija, samim tim lakše je vozaču da kontroliše jer ima konstantan prirast snage u određenom (većem) opsegu obrtaja, dok kod ovih novih turbo benzinaca ima odjednom jak udar snage zbog turbine, koja je onda raspoloživa u manjem opsegu obrtaja...pa je strah bio u tome da će vozačima biti teže da kontrolišu jer ili ćeš imati 100% snage čim pipneš gas, ili ćeš imati nedovoljno za neke zahtevnije uslove jer nije pun gas...da će se izgubiti sredina, odnosno mogućnost doziranja.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretera ga sad Neso....;)

Pa jel ti kad si presao sa Stila 1.6 na ovaj multijet, trebalo ti je par stotina km da se naviknes ili 6 meseci?

Nemoj mi reci da ti je ovaj sad nezgodniji za voznju od prethodnog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gde nezgodniji :D , ali je to bio prelazak sa atmobenzinca na turbo dizela. 

Ono gore sam pričao oko prelaska sa atmobenzince na turbo benzince, koji se ipak razlikuju od turbo dizela (iako su oba turbo). To su svi ti veliki automobilski novinari navodili kao glavnu zebnju kada su nove generacije određenih modela počele umesto V8 atmobenzinaca da imaju turbo šestake...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad da pitam: Da li moze da se porede babe i zabe tipa.  , turbo dizel i atmo-benzinac , i onda ljudi kazu dizel je bolji. Gde je poredjenje tipa  dizel i atmo benzinac, ili turbo dizel i turbo benzinac iste ccm. Sto kaze  kreator u njegovom postu: Ne kazem da su dizeli losi ,naprotiv odlicni su ,ali  svaki motor ima svoju namenu. 

2 hours ago, kreator said:

Da su dizelski motori tolko dobri odavno bi se ugrađivali u super auta tipa Ferari  Porše Bugati itd ..Jes ono za radne mašine i kamione su odlični..:lol:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo benzinci imaju maksimalni obrtni mnogo ranije nego atmosferci. Ako je atmosfercu max obrtni bio na 4k rpm, turbo benzincu je plafon na 2-2.5 i to u opsegu do preko 5k rpm... ako taj turbo benzinac ima i kompresor, max obrtni ide čak i sa 1500rpm (1.4TSI od 150KS). Volvo 2.0T iz 2001-e godine ima max obrtni na 1700rpm...
Ne znam jel ima i jedan turbo benzinac da mu max obrtni dolazi na 3k ili više rpm..
Više snage i više obrtnog dostupnog na širokom opsegu. U tome je filozofija pored toga da izvuku više konja iz manje zapremine...



Sent from mighty voodoo magic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema veze, turbo je turbo, male su tu razlike, mnogo gore je navici se sa turbaka na obicnog benzinca. Ja stalno imam taj problem kad sednem u  neki od sluzbenih auta i pizdim zbog toga tako da najcesce onda prepustam volan kolegi....:D

Opste poznato je da je najbolji auto za tecnu voznju u  krivinama i uzbrdicama neki turbo benz ili dizel sa velikim momentom na niskim obrtajima po mogucstvu automatic sa duplim kvacilom tipa DSG (al sam ga sad slozio)......

Tu se svakako ne uklapa ni jedan malolitrazni motor kao pomenuti tipa 0.9tce i slicni :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIsam vozio pomenuti auto i ne mogu da komentarisem. Samo znam dve stvari KW je SNAGA motora i to je ono sto je potrbno da auto brzo ide naravno u odnosu na tezimu( masu )... I druga stvar NM ili OBRTNI MOMENT  , je vucna snag vozila.( auto sa vecim nm lakse vuce prikolicu).  Ispravite me ako gresim...

E da za te male razlike1.4 tdi ima  80 ks, a benzin 1.4 150ks pa gde je tu slicnost???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se za glatku voznju ali ako pricamo o agresivnoj voznji u krivinama benzin je benzin turbo ili ne. I sam vozim dizela i naravno da mi je lakse i manje se umaram kada preteknem cetvrtom nego da vracam u drugu. Zavisi sve i od stila voznje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizela ne vracas, on ti je za to vreme vec pobegao....:lol:

E to ti je ono NM...

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema sanse ni za sto godina .Potpisujem , ne lupam u prazno zato sto sam vozio mnoge automobile, i tvrdim da je dizel dobar samo za dalek i ravan put bez saltanja, za sve ostalo je smor. 

E da i za potrosnju

 

On 18.5.2017. at 10:10 AM, neshaoct said:

CarWOW video: Dizel protiv benzinca, šta kupiti?

 

 

 

Evo pogledajte ponovo, ako krava laze rog ne.

 

Edited by Buvac030

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec mesec dana vozim 1.4TSI 125KS sa obrtni 200Nm 1400-4000. Potrosnaj skoro ko 1.9JTD a tisina neuporedljiva. Sta se tice mene dizel ne hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je plus sto tandrcu, iskreno sa astrom h 1.7 cdti po gradu se tako umorim da je to cudo, dok me na otvorenom putu prilicno rastereti, ali dosada koju pruza za volanom je neopisiva i  zvuk 74 kw motora, lepo i povlaci iako je teska ali to je trenutak do nekih 4500rpm i posle sipak ,pa saltaj dok sa benzincem samo prvu salltas a druga je dugacka i treca da ne pricamo.

Gde li je ovoj raspravi kraj. ??

Ajde jos malo postova pa da postanem ABARTH :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...