Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Sta kolege predlazu zs performanse, mozda neke bolje svrcice i oktan buster.

Na trapu nema sta da se radi, zakucana do patosa, a opet svuds prolazi, cak i preko krticnjaka :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imas iole uredan travnjak sa "pitomom" travom vršiće ti posao  :D Ako uletiš negde gde nije doržavano i ima korova i divlje trave brzo ćeš se pokajati  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pre neki dan uzeo jedan atmosferac za plac

e5e625e81898adaf793b52d71348298c.jpg

Ja sam jedan i predstavio na forumu. :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je samo bitan broj konja ne bi postojali dizel motori u automobilima.

Samo da ti dam primjer, svojevremeno smo u društvu imali Passata 2.0 TDI sa 140 konja i BMW-a E36 is (136 konja ako se ne varam).

E36 ili E46?

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.s. taj i30 ima tih 130ks samo u zadnjih par stotina rpm, inace nema razlike u voznji u odnosu na neki prosecan 1.6 100ks.

Korejski konji su toliki samo na papiru, u stvarnosti su dosta "tanki", auti na valjcima izbacuju dosta manje brojke od deklariranih. Ne varaju samo oni, dobar primjer je Renault s Cliom 197, dok s druge strane 1.9 Multijet i VWovi moderni turbo motori uredno izbace veće brojke od deklariranih.

Da je samo bitan broj konja ne bi postojali dizel motori u automobilima.

Samo da ti dam primjer, svojevremeno smo u društvu imali Passata 2.0 TDI sa 140 konja i BMW-a E36 is (136 konja ako se ne varam).
E36 ili E46?
E36, mislim da E46 nije nikad dolazio s IS oznakom... Edited by DiscoVolante

Share this post


Link to post
Share on other sites

093efc74a9e8acf8358774df838a8fec.jpg

38a9cf753e0b6cb079a3d6a0236ce226.jpg

32d406a0541d6b932b06ba28ad5ce68a.jpg

Evo, da se nagutate bezdimnog dima, raspali dizelasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, da nenpisem opet..... Vas dizeli

Share this post


Link to post
Share on other sites

FantomX izgleda ima bipolarni poremećaj :D

Jel ja to dobro vidim plin u toj Alfi? Šta je, ne može da se izdrži srki od 20l po gradu?

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

FantomX izgleda ima bipolarni poremećaj :D

 

Upravo sam krenuo to da napišem, svakim danom se sve više brinem za njega, što više čitam njegove postove po internetu  :laughing:  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ja to dobro vidim plin u toj Alfi? Šta je, ne može da se izdrži srki od 20l po gradu?

ovako ima vecu autonomiju  :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto je moj auto na popravci silom prilika (žena je imala lakše čukanje, ali je auto ispred na koji je naletela imao kuku...), sada vozim sestrinog mini cooper-a 1.6 benzinca od 116ks valjda. Prešao sam nešto oko 600km sa njim. Auto je 100% ispravan, vuče kako treba, ma sve je ok. Prosečna brzina po bordu je cca 24,8km/h, potrošnja po bordu 10,0l. Auto ide do 100km/h za 9,2s po fabričkim podacima.

Moj matori bravo 1.9JTD na istim relacijama troši 7l/100km mereno metodom od čepa do čepa i sa dodavanjem 4% više za laganje merača pređene kilometraže, i ide za cca 8s do 100km/h, i teži je od tog minija. Uz to mnogo više kidam svoj auto, jer ne mogu non stop atmo benzinca da držim na 4500-5000rpm da bi bio spreman za akciju. Znači u svakodnevnoj upotrebi meni je taj atmo benzinac bez veze. Ovaj mini još i ide na malim obrtajima, ali nema tu ništa od nekog jačeg ubrzanja, traži 4500-5000rpm. Znači da bi se prestrojio u gužvi iz trake u traku a da se ne skucam moram da vratim u brzinu niže, što opet oduzima neko vreme, ili da ga držim na gore pomenutim obrtajima. A sa mojim starim traktorom nemam tih problema, jednostavno u drugoj sa 2500rpm skače ko jarac i obavlja sve što treba,

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/2/2016 at 1:08 AM, marko.jovanovic said:

 Uz to mnogo više kidam svoj auto, jer ne mogu non stop atmo benzinca da držim na 4500-5000rpm da bi bio spreman za akciju. Znači u svakodnevnoj upotrebi meni je taj atmo benzinac bez veze. Ovaj mini još i ide na malim obrtajima, ali nema tu ništa od nekog jačeg ubrzanja, traži 4500-5000rpm. Znači da bi se prestrojio u gužvi iz trake u traku a da se ne skucam moram da vratim u brzinu niže, što opet oduzima neko vreme, ili da ga držim na gore pomenutim obrtajima. A sa mojim starim traktorom nemam tih problema, jednostavno u drugoj sa 2500rpm skače ko jarac i obavlja sve što treba,

 

Jel to neki lokalni Mirijevo reli vozis ili sta...? Kakvo cepanje, kidanje po gradu, gde to i uspete ljudi, juce teoretski po gradu nisam uspeo da ostvarim vise od 70 na sat?!
Mislim ako je to gore - 4500-5000rpm, wrc jarac i ostalo - svakodnevna upotreba, svaka cast...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta je problem 5k obrtaja, druga eventualno treca brzina i masina ne ide ispod gore navedene cifre :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Milutin-NS said:

 

Jel to neki lokalni Mirijevo reli vozis ili sta...? Kakvo cepanje, kidanje po gradu, gde to i uspete ljudi, juce teoretski po gradu nisam uspeo da ostvarim vise od 70 na sat?!
Mislim ako je to gore - 4500-5000rpm, wrc jarac i ostalo - svakodnevna upotreba, svaka cast...

Pa kada hoću da se ubacim između 2 auta na branik na gazeli na primer, ili kada vozim slalom između daveža.  Ako idem na primer 30 levom trakom i hoću da se ubacim u desnu u kojoj se vozi 60.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...