Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Budimo realni ovde se uglavnom prica o potrosnji 1.9 jtd pa i nije neko poredjenje sa 1.2 benzom u Puntu.Kod 2.0 atmo benzinaca u nekoj vecoj karoseriji to zna da bude ipak ozbiljna potrosnja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora cak ni 2.0! Moj sef ima Getza 1.4 16v oko 100 KS, po gradu tuce 14l bez problema, a jednom prilikom je krenuo na more, napunio u Beogradu, stisao ga oko 160 na autoputu i u Vranju morao ponovo da sipa gorivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja svojim ocima video prosek 14l po beogradkoj graCkoj! Vozio taj auto milion puta, mali auto ali je poprilicno tezak sa svoje gabarite. Kupljen nov kod nas, odrzavan u Balkanu, posle malo zapostavljen, ali u principu ispravan auto, samo ga on gazi, nije stedljiv vozac a auto trazi obrtaje da bi isao, i eto potrosnje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sa mojim dizelom sutra idem malo na put, magistrala... ocekujem potrosnju ispod 5l

 

Inace, u ozbiljnom sam razmisljanju da se zbog devojke selim, ako bude tako imacu 70km dnevno do posla i nazad. Da vozim benzinca ne bih ni razmisljao o tome, sa dizelom mi je ta relacija ispod 5l potrosnje, a kilometraze se ne plasi....

Sad je vreme da se odradi remap. Spustićeš potrošnju za litar, a na 1500 km mesečno, nije baš zanemarljivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog toga sam i razmisljao, ali nemam kintu sada za to, a trebace malo trap da se utegne, pa veliki servis, pa nosaci motora... A ako krenem da zivim sa zenom bice opasna borba za sopstvene pare  :help: ja bih nosace motora a ona zavese, znas vec...

Mada, mislis da moze za ceo litar da se spusti? Jer sada mi laganom voznjom ta relacija pije oko 4.7 po bordu, taj litar mi deluje mnogo

 

Ali jos nisam definitivno odlucio, tako da jos nije kasno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, planiram uskoro da kupujem kola, pa bih pogledao par Giulietta, interesuje me za koliko unapred treba da zakažem pregled kod vas, i da li je moguće sutra da dovedem kola. Takođe, imao sam nažalost loše iskustvo sa cenama delova, dizni i klipova konkretno, za jts motor na 156-ici, pa me zanima kakva je situacija po tom pitanju sa tbi motorima u odnosu na dizel, tj. neki odnos pouzdanosti motora i cene delova u slučaju kvara. Hvala, Damir

 

Za pregled auta mozete doci bilo koje jutro u 7:45...pregled je besplatan. Uvek birajte dizela ako mozete.

Izuzetno jednostavan i  pametan savet od strane stručnjaka !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam to jos kad je postavljeno,nadam se da ce Goran imati vremena da nam pojasni na sta je tacno mislio .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milane, samo klimaj glavom i uvek radi šta tebi odgovara. Doduše ja sa mojom nemam nikakvih problema što se tiče kola i održavanja, čak uvek hoće skuplju varijantu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dante, koliko vidim tu je na sebe i na servis najmanje mislio. Najviše je mislio na mušteriju i na njene dalje troškove (explatacija + održavanje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mada, mislis da moze za ceo litar da se spusti? Jer sada mi laganom voznjom ta relacija pije oko 4.7 po bordu, taj litar mi deluje mnogo

 

Pisao sam negde, ne mogu da nađem, išao sa drugarom u Ćupriju da kupi Sportinga JTD. Dole smo čepovali oba Punta, na AP se držali brzine 130-140kmh, sa par izleta do max brzine. Na Mol-u u Višnjičkoj, opet čepovali, njegov 6 lit , moj 5 lit. Čak i da nije ceo litar, remap se jako brzo isplati, naročito na velikim pređenim km. Izračunaj sam (2-3 meseca).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moracu malo da se zainteresujem, samo moram da budem siguran i u ostalu mehaniku, turbina i tako to... Ja jos nisam ni video turbinu kod mene na autu, ne pravi probleme, ne cuje se, valjda je ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina na Puntu se jako retko kvari zbog fiksne geometrije (nema krilca), tako da o tome nemoj da razmišljaš. Na kraju, nemoj menjati vozačke navike (ne divljaj) i nemaš o čemu da brineš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe, a ko je nastavio isto da vozi posle cipa?

Videcemo, ne mogu jos o tome da razmisljam, ali stoji predlog, a greota ga je ne cacnuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greota jeste, ali evo ja 85% pređenih km vozim normalno, čak štedljivo, jer se max obrtni momenat spusta na 1400 o/min (fabrički je 1500o/min), praktično nemaš potrebe da prelaziš 2000 o/min, u nekoj gradskoj vožnji. Kod mene je mesecima vožnja po gradu (kuća- posao + levo-desno), 18,5-18,8 km/l, što mu dođe 5,4-5,5 l/100km.

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis 2 - 2,5 jer on sad na otvorenom trosi 3,5 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...