Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Nemoj da si na kraj srca, sve je ovo šala. :) Možda se žena vrati ako kupiš dizlo.  :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogiša gde baš sad da imaš toliko dobre fore kada ideš u USA? :harhar:

 

A zbog čega svi toliko vučete na jednu stranu?
Pa da valja samo jedno pogonsko gorivo valjda bi se samo takva vozila proizvodila?

 

Ja bih vrlo rado kao auto za preko leta i uživanje uzeo jednog dana Barchettu ili Coupe i to baš 1.8. A i koliko čujem fino podnosi plin, samo ne znam gde bi mogla plinska boca  u Barchettu da se ugradi :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore ti na nekim benzinskim isparenjima danas ?


Upravo zbog toga ti i pišemo, ne bi li se opametio!

 

+1

Vidiš da je sve teme prostudirao i studirao ..........

I opet pogrešno zaključio.  :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam sam kriv kad sam hteo monstruma od citavih 1747cc

Bogi oprosticu ti...dobar si co'ek! ;)

Igor co'ek...uvek objektivan :)

Ps - jeste studirao sam ali izgleda da sam pogresno protumacio one stotine strana... vi izgleda samo volite da pisete o tome... onako, proucavate, delite iskustva... sve jasno

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A zbog čega svi toliko vučete na jednu stranu?

Pa da valja samo jedno pogonsko gorivo valjda bi se samo takva vozila proizvodila?

 

Paa, nemaju svi para za tu varijantu koja je u startu skuplja, pa moraju da prave i benzince.  :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene mjtd i zimi brzo diže temperaturu... Jtd na puntu mi je sporo dizao, ali kad se digne :D ne spušta se. 

 

Napisao sam i u drugoj temi, na -18 je upalio sa neispravnim grejačima. Prešao 175000km. 

 

Kvačilo mi već nije u najboljem stanju, ali pošto krećem iz mesta uvek umereno, ostavljam ga da još gura dok ne počnu izražajniji simptomi. Fabričko je. 

 

Što se samog motora tiče, kakav bi idiot morao da budem da izvučem i jednu jedinu zamerku? Kvarovi, 0! 

 

Isto tako, ne isključujem mogućnost da u sledećem autu imam neki moderni turbo benzinac male zapremine... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekoh ja odavno da nisu dizeli krivi što ste vi razmaženi :harhar:

 

Šalu na stranu ja bih samo po gradu najradije vozio neki 1.0 ili 1.2 benzin sa što kraćim menjačem. Sve preko toga se guši između semafora.

 

Sa druge strane meni je na oko 4000km bila prosečna brzina oko 57km/h, dok nisam čupao akumulator zbog alansera , što mi deluje kao savšrena ruta za jtd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se razumemo, dizel je dobra stvar pogotovo van grada jer caruje na autoputevima. Ja sam u prvoj godini sa mojom Ideom nabio 20kkm i posle toga sam promenio posao i sada imam 95% gradske voznje i po gradu stani/kreni/ugasi/upali na keatke relacije ubiva dizela, o grejanju preko zime da ne pricam, zato ga sad zena pegla na posao i nazad i njoj a i motoru milina. Nadam se da ce ova godina godina doneti nekog zdravog benca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije onda dizel kriv za to :)
1.9 je raga i ne prija mu stani-kreni ni gmizanje. Ali zato na 120-160 uživa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9 multijet uopste nije raga vec opaka masina :) cak je i po gradu elasticna jer ima 101ks i odlican menjac ali nije nikako za stani/kreni non stop. A dizela sam kupio zbog tadasnjih potreba koje su se, eto posle god dana, preokrenule...

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i nisi ti loše prošao sa poslom kada prelaziš na BMW sa Fiata :laughing:

A elastičan je on po gradu itekako, ali mi nije to za takav motor. Često mi se dešava da prešaltam brzinu na 1700 obrtaja kako bih uopšte dao priliku ovom ispred da odmakne na semaforu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekoh ja odavno da nisu dizeli krivi što ste vi razmaženi :harhar:

 

Šalu na stranu ja bih samo po gradu najradije vozio neki 1.0 ili 1.2 benzin sa što kraćim menjačem. Sve preko toga se guši između semafora.

 

Sa druge strane meni je na oko 4000km bila prosečna brzina oko 57km/h, dok nisam čupao akumulator zbog alansera , što mi deluje kao savšrena ruta za jtd.

Igore, tebi stvarno nije dobro. Šta ga guši između semfora. Šaltanje na 4500-5000rpm i nema gušenja :D

 Ja ne vidim ni jednu manu sadašnjeg auta što se tiče gradske vožnje. Kada me mrzi da šaltam krenem iz druge. Grejanje, pa jbg, nešto mora da ne valja. Zato pali na pomisao, i ne štuca kada je ladan, vuče odmah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nemam nista protiv benzinaca  predhtodni auto koji sam vozio bio je benzinac i opet bih vozio , cim se bude pojavio benzinski motor slicne kubikaze , potrosnje , snage i bude masovno proizveden sledeci auto ce biti sa tim motorom , za sada dizel mi sasvim odgovara , o trkama ne razmisljam jer me to proslo.Odrzavam auto redovno i ne stedim na delovima , poteram ga povremeno da se ne ulenji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko jedino ako si prvi na semaforu, u suprotnom se obično smorim debelo :laughing:

 

Ali zato sam se danas sa Astrom baš ispalio. Krećem da obilazim iz 4. sa oko 80 nekog Puga i car kada je video nabija gas. Skoro sam u makaze uleteo dok sam ga obišao.

Nije baš kolegijalno ali sam posle malo pipnuo kočnicu da i njemu malo podignem adrenalin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Često mi se dešava da prešaltam brzinu na 1700 obrtaja kako bih uopšte dao priliku ovom ispred da odmakne na semaforu.

Prećera ga sad ali ozbiljno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije tvoj auto zagušen od grada pa zato misliš? :harhar:

Ne preterujem uopšte. Pa svaki 2-3 semafor krenem i onda moram da stanem opet jer je neko zaboravio da krene jer se šminka, promašio traku i slično.

A i kada krenu bude katastrofa.

 

Evo sinoć nisam hteo da razbijam trapove u traci za autobuse pa sam vozio za jednim Aveom od drugog kružnog kod Arene do uključenja na autoput(tj pored prvog kružnog). Čovek je do uključenja na autoput jedva došao do 60km/h i onda posle ukočio opet. Šta misliš koliko gasa i obrtaja je bilo potrebno da ga pratim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odleteli u off.

JTD kao i svakom motoru odgovara rad bez promene režima i tu je ende.

JTD se po gradu lepo snalazi naročito kreni stani jer lagano kreće bez gasa. + lepo povlači iz niskih obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...