Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

sto se benzinaca tice,vozio sam i vozim mnogo 4 cilindrasa sa debelo preko 100ks.

 

I ni na jednom atmo benzincu sa 4 cilindra (sem japanskih naravno) mi se NE SVIDJA zvuk.  Ono zujanje je bez veze.

 

4 cilindra bez tubine je nista, fino rade al nema "zvuka".

 

 

A ti Milutine,sa tim "prebrzim" Puntom otvori glavu vise,  taj JTD sa kojim se poredis ni nema turbinu promjenljive geometrije jer znam taj auto u saraf, to mi je bio bivsi autic :)

 

i taj snimak sto si izbacio je los da ocjenim koji se bolje cuje.   

 

ali meni se 4 cil benzinci atmo ne svidjaju ni malo, narocito sto se deru nekako bezveze.  Ne daj boze da moram da putujem nedje s tim.

 

Noviji CR dizeli sigurno rade u mjestu kao traktorcici,al su mnogo prijatniji za putovanja,otvoren put.   

 

Slucajno sam vozio i Punto HGT kao tvoj, za 15km koje sam presao pomislio sam samo BLAGO GLUVIMA!

 

 

glupo je drzati stranu i dizelu i benzinu, sve je to fosilno gorivo.  sve je to nafta. i sve je to nuzno zlo,kad covjecanstvo ne koristi prednosti i potencijal ELEKTRO motora,  nego se zamlacuje sa motorima poput nasih,koji zemlju nagrdise.  A i trebate da znate da svi mi ,koristeci naftu (dizel i benz)  punimo ćeme najvecoj mafiji na svijetu!!!

 

 

sve ja priznajem i ne dizem dizela u nebo, ali su mi smijesni oni koji voze benzinca i kunu se u svjecice.  Dizel im za sprdnju a u sustini i nema neke velike razlike izmedju pomenutih ma koliko to vama smijesno zvucalo.

 

jos su mi smijesniji oni koji voze kosilice s 4 clindra i.i cak i manje,a glume nesto kad da sjede za volanom "rasnog sportiste"  a maxe.

 

4 cilindra benzinci do 2000cc,  samo Japanci mogu da se k****,  ostali nek voze dok imaju goriva...  nek se ne razmecu emocijama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misliš voze većinom na TNG, da se ne lažemo. A ovamo im HGT troši 8 u gradu. Pa da je tako ne bi se ciganisao sa plinom ni malo :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompleksi su chudo :laughing:

 

Pobedili ste dizeli do 2k kubika kidaju kakav zvuk imaju u odnosu na benzince, a i treba i onako ce nam ove godine poljoprovreda biti u q zbog ovih silnih poplava pa taman da dizelasi pripomognu malo po njivama i to :harhar: uz prelepu pesmicu dizel zvuka !

 

Inace i ja nekad imam taj vas dizel ili jtd saund kako vec hocete, ali samo kad palim auto zbog ziljavog varijatora na par sekundi i smorim se ko traktor neki da palim, dok ne zavrti ulje,ali zato 133 konjica ljutih meni sasvim dovoljno :laughing:  zvuk necu da komentarisem ne bih se menjao za neki dizel u zivotu !

 

A tu je i plin naravno, vozim se jeftinije  nego vi sa tim dizelima :laughing:  Nego dal znate kako tek vristi na plinu :unworthy:

 

Chuj ovog ciganisem, sto bi bacao pare na skupa  goriva kad ne moram !  Sto ti en sipas u svoj auto kerozin ili nesto trece ili makar neki najbolji euro dizel, nego osecam tocis lozaka ili u najboljem slucaju d2 :)

Edited by saledelagano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa lepo brate, ciganišete se, i tačka. Koliko vidim ova tema se zove Benzinci vs Dizeli, a ne Butandžije vs Dizeli :p Ja u moj auto sipam ED, i ništa više, i to na NIS i MOL, onaj OMV zaobilazim jer neću šiptaru da dajem pare - Bedžetu Pacoliju. Koji D2 ili ložak u CR motor, da li si čitav.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja mogu tu da pisem, meni prva stvar kad sam uzeo auto je bilo da izbacim plin a mogu da se pohvalim duplom potrosnjom od vecine forumasa :harhar:  Sto se ove price tice kako atmo sa 4 cilindra nema buke, pa nisam siguran da tu turbo prednjaci posto bi turbo trebao da neutralise veci deo te buke... Ako treba da se dernja, dernjace se vise atmo, a zvuk je "lako" frizirati da odgovara zelji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompleksi su chudo :laughing:

 

Pobedili ste dizeli do 2k kubika kidaju kakav zvuk imaju u odnosu na benzince, a i treba i onako ce nam ove godine poljoprovreda biti u q zbog ovih silnih poplava pa taman da dizelasi pripomognu malo po njivama i to :harhar: uz prelepu pesmicu dizel zvuka !

 

Inace i ja nekad imam taj vas dizel ili jtd saund kako vec hocete, ali samo kad palim auto zbog ziljavog varijatora na par sekundi i smorim se ko traktor neki da palim, dok ne zavrti ulje,ali zato 133 konjica ljutih meni sasvim dovoljno :laughing:  zvuk necu da komentarisem ne bih se menjao za neki dizel u zivotu !

 

A tu je i plin naravno, vozim se jeftinije  nego vi sa tim dizelima :laughing:  Nego dal znate kako tek vristi na plinu :unworthy:

 

Chuj ovog ciganisem, sto bi bacao pare na skupa  goriva kad ne moram !  Sto ti en sipas u svoj auto kerozin ili nesto trece ili makar neki najbolji euro dizel, nego osecam tocis lozaka ili u najboljem slucaju d2 :)

Pa dobro Sale,koliko to troši tvoj 1.8 Stilo? Imao sam ga 2 meseca,prešao 10-11 hkm, i u Bgd-u,teško da je silazio ispod 13 lit. plina. Na mesečnom nivou sam sipao 12-15 lit. benzina. Auto je imao na satu 230hkm. i  bio ispravan, a ti motori su poznati po potrošnji ulja i manama (za izbegavanje). Smara te kloparanje varijatora i zvuk dizela,kad ga upališ. Zameni to druže (simboličnih 100eur +ruke) i miran si skoro 10 hkm. Tada ćeš ponovo da dobiješ dizel zvuk koji će da te razgali! Pri tom i ne ide nešto posebno,a udati ga je nemoguća misija. Pa ja nisam mogao  mirno da  spavam dok sam imao taj auto,a jedino što na tom autu valja je zvuk (doduše imao je "imasaf" dupli izduv). O zameni za dizela ne razmišljaj,jer nećeš naći nikoga ko bi se menjao!

 

Savet: pre nego što budeš radio oko varijatora, izmeri pritisak ulja!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo ocrnjen motor...  Izmedju ostalih auta imam i Stila 1,8. Sve sto si ti napisao kod mene se ne primecuje. Prvo ne znam ko te je odrao za reparaciju 100e + ruke. Set za reparaciju koji zaista traje 10000km je 1000din. a za ruke ti niko nece uzeti vise od 50e. Ja sam taj problem resio ugradnjom varijatora od kappe koji nikad nije pravio problem i nema neprijatnog zvuka. Na satu ima 160000km i NE TROSI ulja ni kap. Ipak u njemu je 10w60. A sto se tice potrosnje u BG je svaka  prihvatljiva. Meni u lokalu ne prelazi 10lit. gasa. Otvoreni put oko 8 a ide kao i na benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i sam znaš da  u setu za reparaciju dobijaš oprugu i gumicu, i da se time problem ne rešava,već odlaže. Nisam napisao da su me ruke bilo šta koštale (radim sam,a  specijalne alate pozajmim),već da varijator košta 100eur. Jedino pravo rešenje za taj motor je da se zamene bregaste (koje su šuplje),malo obrade na strugu i da se izbaci se varijator. Znam i neke koji su ih zavarili u nekom srednjem položaju.

Moj je na satu imao 230 hkm,i na 2hkm je trošio litar ulja (Castrol RS). Drugar je na 260 hkm radio motor,tj, kad je počeo na 100km da troši litar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja ironija.Kad neko ko vozi auto na dizel prebacuje nekom sto vozi na plin,u smislu stekanja za gorivo :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zive i moguce i nemoguce argumente ce ti izbaciti ovi sto voze dizela ne bi li dokazali da je dizel bolji,ma nek je bolji i milion puta eto im al ga necu voziti nikada dok disem,mozda jednog dana ako budu imali dizel motore na Yamahi,Kawasakiju,Suzukiju,Apriliji onda ''mozda''... :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zive i moguce i nemoguce argumente ce ti izbaciti ovi sto voze dizela ne bi li dokazali da je dizel bolji,ma nek je bolji i milion puta eto im al ga necu voziti nikada dok disem,mozda jednog dana ako budu imali dizel motore na Yamahi,Kawasakiju,Suzukiju,Apriliji onda ''mozda''... :harhar:

E ovo je stav koji poštujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja koliko sam gluposti procitao u ovoj temi...od zvuka JTD-a koji je bolji od zvuka jednog ferrari motora u maseratti-ju do ovog oko 1.8 motora-a...jednostavno vise nema svrhe. Moj poslednji post u ovoj temi.

Za neke izjave - svaka cast pojedincima, nisam verovao da je moguce, ali...svaka cast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za mene licno je dizel dizel,ali ipak sve je stvar ukusa. Radije bi vozio bilo kojeg dizela makar "cekicara" golfa 2 1.6d ili w123 200d, nego bilo kojeg benzinca. (sem americkih V8 Hemi, magnum, ford cobra-jet ili nekih cistokrvnih benzinaca) a ovo 1.2 ,1.4,1.6  zvuk kao kod usisavaca :D, dok dizel ima onaj svoj rad.Ni ne treba mi radio :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvuce mi ko da je neko zaboravio da vrati jedan kabel za svecicu :laughing:  Snimicu to sutra ako neko ne veruje :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam vala ja ni protiv benzina,a pogotovo ne protiv plina jer je jedina alternativa da narkoman poput 1.8 133ks (koji ne ide nikako za tolike konje u saobracajnoj) bude iole isplativ.

 

sve mozete da me ubjedite ali da su ti motori kojima se nekolicina hvali, dobri?   to nikako.  jedan JTD ce ih nadzivjeti 6 puta.

 

a kako ide Stilo sa najgorim 1.8 motorom koji je moguc u njemu necu ni da komentarisem...  plus sto trosi ulja,varda varijator.  vazda nekakvi jadi s njim auuu

Edited by Zoranic MNE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvo lupetanje bez osnovnog znanja.

 

motori zapremine 1747 ccm

1995 Lancia Delta,Dedra Brief specs: 2 doors FF 4 cylinder 1747 cc 130.0 bhp/131.8 PS 1180 kg
1995 Fiat Coupé 1.8 16v Brief specs: 2 doors FF 4 cylinder 1747 cc 130.0 bhp/131.8 PS 1180 kg
1995 Fiat Bravo 1.8 HLX Brief specs: 3 doors FF 4 cylinder 1747 cc 113.0 bhp/114.6 PS 1164 kg
1995 Fiat Barchetta Brief specs: 2 doors FF 4 cylinder 1747 cc 129.5 bhp/131.3 PS 1056 kg
1997 Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 16v Brief specs: 4 doors FF 4 cylinder 1747 cc 142.0 bhp/144 PS 1230 kg
1997 Alfa Romeo GTV 1.8 Twin Spark 16v Brief specs: 2 doors FF 4 cylinder 1747 cc 144.0 bhp/146 PS 1350 kg
1997 Alfa Romeo Spider 1.8 Twin Spark 16v Brief specs: 2 doors FF 4 cylinder 1747 cc 144.0 bhp/146 PS 1350 kg
1998 Alfa Romeo Spider 1.8 Twin Spark Brief specs: 2 doors FF 4 cylinder 1747 cc 144.0 bhp/146 PS
1999 Fiat Punto HGT Brief specs: 3 doors FF 4 cylinder 1747 cc 130.0 bhp/131.8 PS 1040 kg
1999 Lancia Lybra 1.8 16v Brief specs: 4 doors FF 4 cylinder 1747 cc 131.0 bhp/132.8 PS 1300 kg
1999 Alfa Romeo 145 1.8 T. Spark 16V Brief specs: 3 doors FF 4 cylinder 1747 cc 142.0 bhp/144 PS 1195 kg
2001 Fiat Stilo 1.8 16v Dynamic Brief specs: 5 doors FF 4 cylinder 1747 cc 131.0 bhp/132.8 PS 1295 kg
2002 Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark Brief specs: 4 doors FF 4 cylinder 1747 cc 138.0 bhp/139.9 PS 1265 kg
2003 Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark Brief specs: 4 doors FF 4 cylinder 1747 cc 138.0 bhp/139.9 PS 1265
2007 Alfa Romeo GT 1.8 TS 16V Brief specs: 2 doors FF 4 cylinder 1747 cc 138.0 bhp/139.9 PS 1365 kg

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38520-fiatov-18-16v/?p=651812

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam vala ja ni protiv benzina,a pogotovo ne protiv plina jer je jedina alternativa da narkoman poput 1.8 133ks (koji ne ide nikako za tolike konje u saobracajnoj) bude iole isplativ.

 

sve mozete da me ubjedite ali da su ti motori kojima se nekolicina hvali, dobri?   to nikako.  jedan JTD ce ih nadzivjeti 6 puta.

 

a kako ide Stilo sa najgorim 1.8 motorom koji je moguc u njemu necu ni da komentarisem...  plus sto trosi ulja,varda varijator.  vazda nekakvi jadi s njim auuu

 

Nemam pojma cemu prepucavanja oko kvaliteta motora, postoji toliko tema na ovom forumu oko odrzavanju motora i kvarovima i jasno da stvari nisu takve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam zasto neki pljuju taj 1.8 ... drugar je vozio u taksiju i uz redovno odrzavanje nije imao problema, da je trosio, trosio je, ali isto tako je i isao lepo ... maksimalna brzina mu ja slicna kao kod JTD-a ... pa sad ko sta voli !

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 za kicericin post, totalno losi motori, 12 godina ugradjivani. . . :D elem, evo iz prve ruke da vam kazem. . .to je najgori motor u galaksiji, evo ja vec 5 godina vozim tog narkomana i toliko sam nezadovoljan da cak ni tng nisam hteo da ugradim u isti ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 za kicericin post, totalno losi motori, 12 godina ugradjivani. . . :D elem, evo iz prve ruke da vam kazem. . .to je najgori motor u galaksiji, evo ja vec 5 godina vozim tog narkomana i toliko sam nezadovoljan da cak ni tng nisam hteo da ugradim u isti ;)

Sve si rekao, i to ispravno. I verovatno se nisi štekao za ulje, reče mi Kičerica da varijatori dugo žive ako sipaš ulje koje je propisano i ne praviše se pametan.

Bio sam pre par dana kod drugara koji je imao stila 1.8 16v. Naravno, eksplodirala mu je usisna grana pre par godina. A nedavno mu je motor umro, produvao totalno, gotov. Nije štekara za održavanje, sve radi po propisu, ali eto. Mada nije uradio varijator kako treba svojevremeno.  Popizdeo je, i kupio Gnoja 6 1.6TDi, od ortaka, ovde kupljen nov, pod lizingom. Ima i Alfu 159 1.9JTD, i rekao je plin nikada više u životu.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  Popizdeo je, i kupio Gnoja 6 1.6TDi

Kratki i malecki off: Ajd' ga pitaj da li i kod njega u leru ne može da se naturira preko 2500 obrtaja, baš me zanima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...