Jump to content
FAS Goran
oktopod

Benzinci vs. Dizeli

Recommended Posts

Pa to samo vi izgleda tako shvatate :D

 

Ima segmenata u kojima su benzinci bolji, ali su ti segmenti u apsolutnoj manjini u odnosu na one u kojima su dizeli bolji. Za naše, pa i evropsko tržište. Da nije tako, prodaja ne bi bila takva kakva jeste u poslednjih 10-tak godina. Nisu ljudi ludi pa da više kupuju lošiji proizvod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko to nije rekao, bar ne ja...

 

Ja bih svakako kupio e92 330D, to je to, ne bih gledao dalje. Hocu mnooogo torka, to turbo benzinci i dalje nemaju...

 

 

Da ne pricam o tome kad opanjis turbo benzinca, pali mu se rezerva ko Milutinu na klipu.. A na dizelu, skoro pa isto ostane ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...prica je pocela o tome sta se vidi na ulicama sirom evrope, moderni dizel agregati su sve popularniji...

...nije dobro priču o tehnologiji vezati za ekonomsku situaciju u nekoj državi jer je tehnologija, njeni zakoni svuda ista, bez obzira na dubinu džepa i/ili navike onih koji o tehnologiji diskutuju.

Ako bi diskusiju o tehnologiji vezali za dubinu džepa, za ono što se voza po ulicama, onda bi jedan moderan CR dizel 2.0 bio veoma napredan motor u Srbiji (kao i u ostatku Evrope)...ali u USA bi taj isti motor odjednom postao nekim čudom đubre jer tamo eto vozaju benzince, takav im je džep, može im se. Zato ne vežemo priču za džep i zato je taj motor onda moderan, dobar svuda.

 

A, onda njega uporediš sa benzincem i vidiš da je benzinac bolji od tog dobrog po pitanju performansi. :thumbup:

 

 

A to sto je rekao baja iz AMG-a, to je misljenje jednog coveka, sta da se radi, valjda je hibrid bolji nego onaj BMW 550D sa 740Nm...

Ima još jedan baja :D :

Luca di Montezemolo, chairman of Ferrari:

Future Ferraris, he says, will be safer, more economical, and able to run alternative fuels-though not diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro bre Neso, Ferrari ne bi bio Ferrari da ne ide samo na benzin :p

 

 

Izgleda da je Porsche sa Panamerom i dizel agregatom napravio kardinalnu gresku!!! :D

 

 

:laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je tacno, u Evropi je gorivo skupo i pre svega je bitno da se stedi i zbog toga je stanje takvo kakvo jeste. A top modeli su i dalje benz jer su BOLJI, ali su samim tim skuplji i samim tim ih ima 3%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i dalje na Le Mans-u dizlo dominira...

 

Odo da spavam, cipujemo Stilo ujutru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je le mans merilo svega, onda benzince treba ukinuti iz auto sporta :) P.S. Da li vaze isti propisi za benz i dizel na Le mans-u ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je Porsche sa Panamerom i dizel agregatom napravio kardinalnu gresku!!! :D

 

:laughing:

 

:D Odgovorio ti je već Luca di Montezemolo u nastavku one rečenice i na to:

 

Future Ferraris, he says, will be safer, more economical, and able to run alternative fuels-though not diesel. And he won't make an SUV. "We have no credibility there, we are not Porsche.''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok. Osakatili su dizele da bi bili koliko toliko ravnopravni.

Mada realno u trkama pobeđuje ko ima najviše para uglavnom. Benzin ili Dizel svejedno.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci dizeli su u gorem polozaju na le mans-u? :) A sta je sa onom TURBO igrackom koju benzinci nemaju tamo? Em su manje kubikaze, em nemaju turbo...

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno su se ucutali :)

 

Vracamo se na ono dizel je bolji za nase uslove, on je best buy, stedljiv je i ide lepo, ali nemojte ljudi praviti da je on bolji u svemu pa cak i u auto sportu, nije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da hoce Yamaha da napravi R1 dizel, koji bi to uspeh bio. Kada ga uteras u blokadu na 5 hiljada... ma idi begaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam 90% siguran da će mi sledeći motor koji uzmem biti 1.6mjet. Ne zato što sam se nešto vezao za dizele već jer mi ispunjava sve potrebe. Jeftinija registracija nego za jtd, nešto manje troši, elastičniji i ubrzanje gotovo isto(sumnjam da ću primetiti 0.4 s ralike u ubrzanju u  odnosu na jtd).

 

Ali nešto imam osećaj da nas očekuje trend vožnje malih turbo benzinaca. Pogeldajte samo Focus 1.0 eco boost. Ljudi su iz oko 1000 kubika izvukli preko 100ks što je do pre par godina bilo nezamislivo ako nećte da vam auto traje jednu trku. Za taj 1.0 mora da bude jeftina registracija, isto tako će prilično malo trošiti tolicni motor i ne bi trebalo da bude nešto preskupo održavanje za 1.0 pa da je i pozlaćen. Čak bih ga i vrlo rado uskoro uzeo, mada sumnjam da će biti mogućnosti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi Predsednik vozio diesel da je los!!! :D

Kako ono rece, nema benzinca u toj klasi koji podmiruje njegove potrebe!!!

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...