Jump to content
FAS Goran
Zoran SM

Nove cene registracije vozila

Recommended Posts

Ja sam sve to odrađivao u PO, ali bez osiguranja za stakla. Ispalo me točno 20k, ako se ne varam, možda koja stotica gore, recimo maksimum 20500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako sam i ja racunao. +2000 za stakla. Cimanjemi je opasno. Moram za Majdanpek da ga odjavim pa opet za Beograd po tablice pa za Majdanpek da ih montiram. Sva sreca pa se sve može uraditi za jedan dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako sam i ja racunao. +2000 za stakla. Cimanjemi je opasno. Moram za Majdanpek da ga odjavim pa opet za Beograd po tablice pa za Majdanpek da ih montiram. Sva sreca pa se sve može uraditi za jedan dan.

 

Pa zar nije lakše sa drugim autom za Majdanpek, odjava, pa onda u BG radiš tablice i miran si. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa autobuska karta mi je 1500din. A ovim drugim bi mi trebalo 14L. Ne znam Beli kako je kod vas u SD - u, ali u Rakovici se koliko ja znam odmah dobijaju tablice :)

14L u jednom pravcu ~28 u oba + po Bg-u da se tera. Malo mi je preskup za mene samog. Tamo mi žive baba i deda tako da tamo ostavljam auto. Ako se isprsim mozda uzmem drugi auto ali mi je malo skupa rabota :D. Mada vozio bih se kao gospodin čovek.

Kad sam pitao caleta rekao mi je da se gore sve završava za jedan dan. Samo je potrebno stati i doći na red :)

P.S. Povratka autobuska karta *

Imam samo jedno pitanje. Ja ću uraditi tehnicki i sve papire koji su potrebni pre odjave tablica. To cu uraditi u petak. Isti dan idem u Majdanpek i auto cu odjaviti u ponedeljak a u utorak doći u Bg po tablice. Jel ce mi neko praviti neki problem za to ili ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradjen tehnicki pregled, t.j. zapisnik sa tehnickog ti vazi mesec dana, tako da nemas problema to sto ces zapoceti u petak a zavrsiti sve u utorak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to mi je najbitnije. Sve Rakovica, Rakovica a ja moram prvu registraciju da odradim u Ljermontovoj.

Da li da poplacam sve pa onda da stanem u red? Mislim da je tako najbolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jok, plati prvo npr komunalnu taxu pa stani u red, pa te vrate i platis ekolosku pa stanes u red pa te vrate i tako u krug.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jbg, mora i to prvi put. Nemam koga trenutno da pitam za sve, a hocu da sve znam 100% :D. Sad ce na BG table :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jbg, mora i to prvi put. Nemam koga trenutno da pitam za sve, a hocu da sve znam 100% :D. Sad ce na BG table :D

Ja godinama registrujem kod istog coveka ... samo ga pozovem i on sve spremi jer ima podatke, nadjemo se ispred supa ili agencije i gotovo za pola sata ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa autobuska karta mi je 1500din. A ovim drugim bi mi trebalo 14L. Ne znam Beli kako je kod vas u SD - u, ali u Rakovici se koliko ja znam odmah dobijaju tablice :)

14L u jednom pravcu ~28 u oba + po Bg-u da se tera. Malo mi je preskup za mene samog. Tamo mi žive baba i deda tako da tamo ostavljam auto. Ako se isprsim mozda uzmem drugi auto ali mi je malo skupa rabota :D. Mada vozio bih se kao gospodin čovek.

Kad sam pitao caleta rekao mi je da se gore sve završava za jedan dan. Samo je potrebno stati i doći na red :)

P.S. Povratka autobuska karta *

Imam samo jedno pitanje. Ja ću uraditi tehnicki i sve papire koji su potrebni pre odjave tablica. To cu uraditi u petak. Isti dan idem u Majdanpek i auto cu odjaviti u ponedeljak a u utorak doći u Bg po tablice. Jel ce mi neko praviti neki problem za to ili ne?

 

Pa oni imaju gotove table odmah. Jedino što mi je oduzelo vremena je izračun poreza. To je trajalo par dana, a na dan kad sam ga platio, tad sam prošao tehnički, dobio table i registrovao. U 8 smo krenuli za BG, a u 12 je već bio sa registracijom u PO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas završio sve. Suma iznosi 19.400din sa novim tablama, saobracajnom i sve ostalo sto bude došlo. U pitanju je Punto mk2.b 2003. god 1.2 8V.

P.S. Trebam samo da ga odjavim i registrujem na BG table.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može da bude zbog osiguranja, visinie opštinske komunalne takse, tehničkog pregleda i usluge agencije ako se radi preko njih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam radio preko agencije. Prije da su osiguranje + cijena tehničkog. Možda i komunalne takse, to bi trebalo usporedit PO i SD.

 

No nisam ni 100% siguran u cifru, tako da ćemo za detalje morat pričekat iduću godinu. :)

Edited by rocker87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo detaljnih uplatnica kod mene.

Osiguranje vozila: 10.908,00+105din

Reg. nalepnica za unutrašnju upotrebu: 204,00+45din

Reg. nalepnice za unutrašnju: 236,00+45

Saobracajna: 654,00+45din

Saobracajna: 660,00+45din

Reg. tablice: 1097,00+45din

Reg. tablice: 1093,00+45din

Porez na upotrebu vozila: 1404,00+45din

Registracija vozila: 1070,00+45din

I plus preko toga imam neki fiskalni račun koji glasi "RPT" i 1200din.

Edited by CileBGD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam tacno u dinar, ali okvirno pamtim cene registracija za ovih 5 godina.

26000 sa novim tablicama

22000 kod drugarove svalerke

16000 skroman covek

17000 isto kod skromnog

20000 ova poslednja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pljačka vozača: Registracija skuplja i do 10.000 dinara

 

147415-registracija.jpg

 

Kako piše Kurir, vlasnici putničkih automobila kojima se i za jedan kilogram ne slažu podaci o masi u saobraćajnoj dozvoli i na pločici u samom vozilu moraju da izvade novu saobraćajnu dozvolu, što je trošak od oko 1.300 dinara, dok vozači teretnih automobila moraju da obave i dodatna tehnička ispitivanja, što ih sve košta oko 10.000 dinara. Vozači koji su se javljali Kuriru tvrde da plaćaju tuđe greške zbog toga što se neko setio da može da zaradi. Naime, u većini slučajeva, kako saznaje Kurir, neslaganje podataka o težini nije namerno, ali grešku je mogao da napravi proizvođač kad je pravio račun prilikom kupovine, tehnički pregled kod prve registracije, policajac kad je popunjavao saobraćajnu dozvolu ili carinik kod carinjenja. Neprijatnu vest vozači saznaju prilikom obavljanja tehničkog pregleda, gde se pozivaju na uputstvo Ministarstva unutrašnjih poslova. Policija im je u februaru prošle godine poručila da u slučaju neslaganja mase u saobraćajnoj dozvoli i na identifikacionoj pločici kod putničkih vozila, ili neslaganja zbira mase i nosivosti i ukupne mase na pločici kod teretnih vozila moraju da obave izmene u papirima i da vlasnika upute po novu saobraćajnu dozvolu.

 

- Pre nekoliko nedelja MUP je poslao novo uputstvo da tehnički pregledi ne smeju da obavljaju izmene kod teretnih vozila ako je razlika veća od 75 kilograma, već moraju da ih upute na utvrđivanje tehničkih karakteristika u Agenciju za bezbednost saobraćaja, posle čega dobijaju uverenje o ispitivanju. Takođe, MUP je pooštrio kontrole tehničkih pregleda u vezi s poštovanjem ovih pravila, a kazna je momentalno zatvaranje - kaže sagovornik Kurira iz jedne firme koja obavlja tehničke preglede. Čitalac Kurira iz Užica ogorčen je što će morati da plati 1.400 dinara zbog tuđe greške. ''Desetak godina registrujem auto bez problema, podaci u saobraćajnoj i u vozilu nisu menjani, i sada su našli da proveravaju šta piše o težini! Ne mogu da verujem. Kao da im je cilj da samo maznu lovu od ljudi, pa svašta izmišljaju'' - ističe Milan Jevremović iz Užica, kome je naprasno utvrđeno da se težina vozila ne slaže za 3 kilograma. ''Umesto da svi ti državni činovnici bolje rade svoj posao jer mi punimo budžet od koga oni dobijaju plate, lakše je da nas udare po džepu'' - poručuje Milan. Agencija za bezbednost saobraćaja i MUP nisu imali odgovore na pitanja Kurira.

 

Maltretiranje kamiondžija:

U tehničkim pregledima kažu za Kurir da su pravila MUP previše rigorozna. ''Ima situacija kad su neslaganja velika ili kad je vlasnik teretnog vozila obavljao neke prepravke, pa je sasvim razumljivo da se obave provere. Ali, van svake pameti je terati kamiondžije da idu na novi pregled jer im se masa razlikuje 85 kilograma ili deset više od dozvoljene korekcije, što je za kamion od nekoliko tona smešno'' - kaže naš sagovornik.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registracija u Hrvatskoj za trećinu niža

 

srb%20hrv.jpg

 

Koliko koštaju godišnji troškovi papirologije za vozila preko 2.000 kubika. Kod komšija plaća se pet taksa, a kod nas potrebno čak devet uplatnica. Troškovi registracije vozila preko 2.000 kubika u Hrvatskoj su niži za trećinu nego kod nas. Razlog je ''porez na luksuz'' koji u Srbiji plaćaju vlasnici ovakvih četvorotočkaša. Zato nedavna izjava ministra finansija Dušana Vujovića da će već od 1. januara, najverovatnije, biti ukinut namet prema radnoj zapremini automobila prilikom registracije, obradovala je mnoge vozače. Najviše one koji imaju vozilo staro i više od deset godina.

Još nije jasno kako će se procenjivati vrednost polovnih vozila. Najverovatnije, prema katalogu AMSS, slično kao kod uvoza vozila. Ako dođe do toga, oni koji poseduju starija vozila od deset, petnaest godina plaćaće znatno manje.

Kao primer često se navodi Hrvatska, koja je pre više godina ukinula oporezivanje vozila prilikom registracije na luksuz. Ukoliko bi se i kod nas primenio sličan sistem kao u Hravatskoj, ušteda vozača bi, prilikom registracije, bila i do 35 odsto! Koristeći kalkulator registracije ''Hrvatskog auto kluba'' (HAK) i našeg Auto-moto saveza Srbije, za isto vozilo, proizvedeno 2000. godine, radne zapremine motora od 2.500 kubika i snage 85 kilovata Novosti su došle do saznanja da bi hrvatski vozač platio registraciju 1.447,32 kune, što je po kursu 29. septembra (1 kuna - 16.41 dinar) 23.748,5 dinara. Na to treba dodati i 800 kuna i dolazimo do ukupne sume od oko 38.500 dinara. Naš vozač bi za isto vozilo platio 57.191,5 dinara plus uslugu tehničkog pregleda od oko 1.200 dinara, koja je u Hrvatskoj već ukalkulisana u cenu registracije, dakle 58.391,5 dinara! Tehnički pregled u Hrvatskoj za ''naše'' vozilo košta 330,62 kune, naknada za puteve je 750,35 kuna, posebna naknada za "okoliš" je 125,82 i administrativne usluge su 330,62 kune! U administrativne usluge se ubraja i dobijanje nove "saobraćajne" i tablica.

 

Srpski vozač mora da ispuni i plati devet uplatnih listića. Premija osiguranja je 18.135,50 dinara. Komunalna taksa (naveli smo da vozilo registrujemo na Novom Beogradu) je 3.270 dinara. Porez na kubikažu, uz sva umanjenja je 31.842 dinara, registraciona nalepnica je 204 dinara koju uplaćujete MUP i 236 dinara koje uplaćujete na račun Zavoda za izradu novčanica. Zatim sledi uplatnica od 654 dinara kojom uplaćujete MUP Srbije troškove za izradu saobraćajne dozvole. Sledi uplatnica od 660 dinara, takođe za izradu saobraćajne dozvole ali račun je Zavoda za izradu novčanica.I za nove tablice uplaćujete dve uplatnice. Jednu MUP od 1.097 dinara a drugu ZIN 1.093 dinara! Rekosmo, uz tehnički to izađe 58.391,5 dinara!

 

Štetni gasovi

Način plaćanja dažbina prilikom registracije vozila u Srbiji je odavno prevaziđen i ne koristi ga skoro nijedna zemlja Evrope. U većini zemalja EU određuju koliko će vozač prilikom registracije morati da zavuče ruku u džep na osnovu emisije štetnih gasova motora!

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono kad u nekoj državi ima doooosta automobila starih oko 30 godina jer građani nemaju novca za novije, po pravilima se ti automobili klasifikuju kao oldtajmeri i imaju niz povlastica prilikom registracije (čija je suština da im je registracija jeftinija), ali...onda se država doseti da joj to nije ok, pa izmisli novu kategoriju po kojoj to eto više nisu klasični oldtajmeri i onda ne može više da bude povoljnija registracija:

 

Novi zakon u BiH uvodi pojam ''youngtimeri'': Golf 1 i 2 neće moći da se trajno registruju

 

142621-sarajevo.jpg

 

Izmene Zakona o osnovama bezbednosti saobraćaja na putevima u BiH, koje je u drugom čitanju usvojio Predstavnički dom Parlamentarne skupštine BiH, podrazumevaju nova pravila registracije oldtajmer vozila u BiH u odnosu na važeći zakon. Oldtajmer klub iz Sarajeva predložio je da se registracija vrši kao u evropskim zemljama i da je najbolje prepisati način (zakon) kako je to regulisala Hrvatska. ''To znači da treba da se napravi nova klasifikacija vozila, gde će se doći do nove kategorije youngtimera i propisati da su to vozila koja imaju 30 godina, napravljena od 1970. godine i da neće imati mogućnost trajne registracije'', izjavio je Feni Nedim Husić, predsednik Oldtajmer kluba iz Sarajeva.

 

U proteklom periodu, kaže, sporno je bilo što se odjednom pojavio veliki broj vozila poput Golfa 1 ili 2, koji se po važećem zakonu smatraju oldtajmerom jer su stari više od 30 godina. Tako su se trajno registrovali na način da za prvu registraciju vozila kao oldtajmera vlasnik plaća punu registraciju i troškove izrade nove saobraćajne dozvole. Svake naredne godine ona se samo produžava i vlasnik plaća tehnički pregled, putarinu, stiker, okolinu i osiguranje, dok je oslobođen plaćanja BIHAMK-a, taksi i poreza. ''Budući da su ta vozila youngtimeri, neće moći da se registruju po dosadašnjoj proceduri. Moraće posebno da idu na tehnički pregled - da bi se proverili izduvni gasovi. Zbog toga je i usledila zabrana registrovanja oldtajmer vozila, među kojima je određeni broj zagađivao okolinu i narušavao zdravlje građana'', istakao je Husić. Zbog toga, smatra neophodnim napraviti pravu kvalifikaciju oldtajmer vozila, koji će imati i nove tablice ako se zakonske izmene, kako se očekuje, u potpunosti usvoje tokom meseca. ''Pravih oldtajmera, proizvedenih između 1930. i 1950. godine u Sarajevu danas ima oko 15 budući da je rat učinio svoje i većina takvih vozila otišla je u druge zemlje. Ipak ljubav za oldtajmerima nije prestala, pa se u Sarajevu svake godine pojavi po jedan novi'', naglasio je u izjavi Husić.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izašao najnoviji cenovnik poreza na automobile

 

113114-polovni.jpg

 

Umesto najavljene promene načina obračuna poreza na upotrebu vozila, koju vlasnici automobila sa motorima velike zapremine željno iščekuju, dobili smo poskupljenje i to za oko 1.5 odsto. Reč je o porezu koji se svake godina plaća i koji, pored obaveznog osiguranja, za mnoge predstavlja najkrupniji trošak pri produženju registracije vozila. Koliko je prošle godine koštao porez na motorna vozila, a koliko sada posle poskupljenja pogledajte u tabeli koju je objavila redakcija lista SAT.

 

Radna zapremina u ccm            Iznos u 2016.          Iznos u 2017.

do 1.150                                    1.220                     1.240

1.150 – 1.300                             2.370                     2.410

1.300 – 1.600                             5.240                     5.320

1.600 – 2.000                             10.740                   10.900

2.000 – 2.500                             53.070                   53.870

2.500 – 3.000                             107.550                 109.160

preko 3.000                                222.280                 225.610

 

Prošle jeseni ministar finansija Dušan Vujović najavio je da će način obračuna biti promenje, način obračuna biti promenjen, odnosno da će se obračunavati po vrednosti a ne po kubikaži automobila. To bi, kako je najavljeno za 30 odsto pojeftinilo registraciju, ali od toga ove godine ništa, jer će se i ove godine obračunavati na isti način.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bice od sledece sve manja i manja, jer sve manje ljudi sa tim kolima uopste registruje...Kao sto cela zapadna/juzna Srbija ne sipaju gorivo u Srbiji. Drzava da je pametnija kao sto nije, mogla bi i vise da prihoduje, ali nema nikog pametnog da izracuna nego samo podizu procente i to je matematika.

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...