Zoran SM 1 Posted April 21, 2009 A što se tiče korporacije za NKOSK je samo ucena države prema bankama da daje nešto veće kamate da bi mogli oni da se ovajde. Kasmata bi inače bila niža da nema te korporacije. Tako su mi u poverenju rekli u banci.A što se tiče korporacije za NKOSK je samo ucena države prema bankama da daje nešto veće kamate da bi mogli oni da se ovajde. Kamata bi inače bila niža da nema te korporacije. Tako su mi u poverenju rekli u banci.A što se tiče argumenta nije namet samo ova registracija nego i akcize i sve ostalo što sam ovde napisao, ali kao što neko reče "nevredi bacati dijamante pred svinje". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zvezdara 0 Posted April 28, 2009 (edited) Ako je za utehu, igranka sa porezom pri registraciji nije samo srpska izmišljotina i nije uopšte nastala u bliskoj prošlosti.Italijani su i postali velemajstori u pravljenju motora od 2000 ccm sa nenormalnom snagom upravo iz razloga što je tamošnji poreski sistem imao ”zub” na 2000 ccm pa su veći motori neproporcionalno mnogo skuplji za registraciju. Zašto bi inače Alfa imala motor sa 6 cilindara i turbinom a pri tome samo 2l zapremine?Ili prođi Grčkom i videćeš da 90% Lybri tamo ima motor 1.6. Ili zašto uopšte postoji Fiat Coupe sa motorom 1.8 ili još gore Alfa GT sa motorom 1.8 (čija prodajna cena nije ni po 1000 eura manja od onih sa motorom od 2.0).Isključivi razlog postojanja tako sitno naseckanih zapremina motora za isti model automobila je da bi se lakše uklopili u poreske razrede na različitim tržištima. Niko normalan nebi kupio Alfu GT 1.8 za 29000 eura ako može da kupi 2.0 za 30000. Ali kad se dodaju porezi razlika u ceni eksploatacije bude u suštini mnogo veća.Baš me zanima da li državni organi takođe plaćaju pune dažbine pri registraciji svog voznog parka. Jer u ovoj državi najluksuzniji vozni park ima upravo ona sama...Uvek sam se pitao što svi ti sa prazilukom u izduvnom sistemu moraju da se voze u Audi A8 4.2? Zar im onaj od 3.7 nije dovoljno dobar? Sve bih im to sad zamenio za Daciu Sandero 0.9, ako tako nešto postoji... pa da nam pokažu kako štede... Mada kako su produktivni i korisni, mogu i peške... Ma ne moraju ni da dolaze... jeftinije nam je da sede kući a da im šaljemo platu poštom... Edited April 28, 2009 by Dejan_Zvezdara Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 28, 2009 evo i pdv oce da povecaju.jos samo da oporezuju i disanje mora da se nisu jos setili Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted April 28, 2009 (edited) ma setili su se nego traze proveren nacin da ti naplate vise vazduha nego sto si potrosio,za sad imaju samo realnu potrosnju hahahhahahanego zna li neko za 1.6 103hp 97 god jel skocilo drasticno ili koliko sam ja cuo visa je za oko 2k Edited April 28, 2009 by boki Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 28, 2009 mogu da postave merac na otvoru za ispustanje pritiska nego ozbiljno -svaki dan po neko novo iznanedjenje,pa dokle? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoran SM 1 Posted April 29, 2009 Baš sam juče zvao agenciju za osiguranje vozila i rekli su mi da još nisu dobili novi cenovnik, očekuju ga posle 1 maja. Kažu zbog ove frke sa CG tablama. Inače u cilju štednje ove godine đržava je kupila 30tak Škoda Superb u lux opremi. Tako da eto ko kaže da ne štede. Nije Škoda Audi Mađutim nešto sam načuo da bi moglo nekako da se izbbegne plaćanje poreza. Kada dođem do svih detalja i to uradim ja ću vam javiti. Naravno nije ništa ilegalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 2, 2009 (edited) Najnovije što sam pronašao 30.04.2009.Porezi na putnička i kombi vozila po kategorijama i starosti do 5 god. od 5 do 8 god. od 8 do 10 god. preko 10 god.1.150 ccm 850; 722,50; 637,50; 510 1.151-1.300 ccm 1.650; 1.403; 1.238; 990 1.301-1.600 ccm 3.650; 3.102; 2.737; 2.190 1.601-2.000 ccm 7.500; 6.375; 5.625; 4.500 2.001-2.500 ccm 37.000; 31.450; 27.750; 22.200 2.501-3.000 ccm 75.000; 63.750; 56.250; 45.000 3.000- ccm 155.000; 131.750; 116.250; 93.000 Jasno je da je jedini kriterijum zapremina motora, a granica luksuza 2L.Preko 3L porez je gotovo nestvaran Edited May 2, 2009 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted May 5, 2009 Jel ste culi? Registracija poskupljuje nevezano za novi zakon! Nisam bas najbolje cuo ali sam video grafik ne kome se videlo da registracija poskupljuje za sva vozila sa motorom od 1600 cm3 pa na gore ... bruka ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted May 6, 2009 Chila, "registracija" poskupljuje VEZANO za novi zakon. Povećava se porez za sve kubikaže vozila, samo što je to za niže kubikaže neosetno. Uostalom pogledaj Koletov post odmah iznad tvog Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted September 9, 2012 (edited) Ministarstvo finansija i privrede pripremilo je niz promena izdataka za registraciju vozila, koje će na snagu stupiti već 1. oktobra.Četiri takse će biti ukinute, pa će ušteda za vozače, u zavisnosti od toga gde se automobil registruje, biti između 2.500 do 3.000 dinara. Takođe, redovi na šalterima će biti manji, jer će za registraciju biti dovoljan – jedan papir.Kako pišu "Večernje novosti", biće ukinuta republička administrativna taksa za zahtev za izdavanje saobraćajne dozvole, potvrde o privremenoj registraciji ili registracione nalepnice i odjavu vozila, koja je do sada plaćana 670 dinara. Više se neće plaćati ni republička administrativna taksa za izdavanje saobraćajne dozvole ili registracione nalepnice u iznosu od 770 dinara. Vozači će uštedeti i na naknadi za korišćenje puteva, koja je iznosila 690 dinara. Ukida se i ekološka taksa od 496 dinara.Takođe, komunalna taksa biće ujednačena za sve vozače bez obzira na to gde registruju svoja vozilo i iznosiće 2.000 dinara. Zahvaljujući samo ovoj odluci, vozači u Beogradu će uštedeti 784 dinara, u Paraćinu 1.000, a u Somboru 380 dinara.U Vladi je, takođe, potvrđeno i da neće biti najavljenog poskupljenja obaveznog auto-osiguranja, što su osiguravajuće kuće najavljivale za 1. januar naredne godine. Nešto slično izjavila je u petak i guverner NBS Jorgovanka Tabaković. Kao argument za zadržavanje minimalne cene obaveznog osiguranja u Ministarstvu finansija i privrede navode to što će, u najavljenoj "seči" taksi i ostalih nameta, biti ukinut i deo propisa koji će omogućiti da i osiguravajuće kuće ostvare određene uštede.""Dunav osiguranje" neće podizati cene polisa obaveznog auto-osiguranja. Istina je da cena ove vrste polisa nije menjana od 2008. godine, iako je došlo do značajnog poskupljenja rezervnih auto-delova. Međutim, rezultati ostvareni u prethodnom periodu ne daju nam za pravo da zatražimo poskupljenje. Pored toga, mi smo osiguravajuća kuća u državnom vlasništvu i jasno je da u uslovima izuzetne ekonomske krize moramo pokazati i društvenu odgovornost", kaže za član Izvršnog odbora "Dunav osiguranja" Siniša Erić.http://www.novosti.r...ozila-jeftinija Edited September 9, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted September 9, 2012 Konacno da nesto i pojeftini, reg istice 21. taman da sacekam 1. naravno ako stvarno odluka stupi na snagu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted September 9, 2012 Jeb...a ! ja upravo registrovao motor!Inace ti nameti nisu nikome jasni! Trazio sam i na tehnickom i u MUPu da mi objasne ali svi slezu ramenima i samo kazu da ako hoces da registrujes plati sve to! A uplatnica ima kao roman u nastavcima...Sve mi je jasno ali zasto se jeb.. nalepnica placa 2 puta i jos 2 ili 3 takse (ne mogu da se setim) Svrha uplate je ista a samo primaoci razliciti! Pljacka!Ma nema nista od pojeftinjenja uvesce oni neke nove takse kao i do sada!Seca li se itko takozvane Šešeljeve takse? To je ona taksa na zapreminu motora- preko 3 litre zapremine je tada u vreme donosenja te takse bila 1000 Nemackih maraka! Ta ista taksa se placa i danas samo je prekrstena u porez na upotrebu motornih vozila (mislim da se je pre zvala porez na drzanje motornih vozila) To je posle osiguranja uplatnica sa najvecim iznosom!Jasno mi je da se porezi na imovinu svuda placaju ali tko samo smislja ta imena? Porez na upotrebu?!?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan 0 Posted September 9, 2012 Jel ima kakvih pogodnosti za one sto voze preko 2000 kubika auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nsgaghy 0 Posted September 9, 2012 Nego, zanimljiv mi ovaj deo sa komunalnom taksom, gde kazu da je maksimalna cena 2000, a posle da je ujednacena za sva mesta.Npr, u Novom Sadu je ta taksa do sada bila 1400 dinara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 9, 2012 Novinarska posla... ne čitaju ni ono što sami napišu Što se tiče teme, mene ne čudi ovakav potez jer je broj registracija abnormalno opao. Poznajem nekoliko ljudi koji drže agencije za registraciju vozila i kažu mi da su prošle godine jedva stizali dva puta dnevno na red na šalter da registruju vozila i to dolazeći par sati pre početka radnog vremena u SUP-u. Sada je situacija takva da možeš odeš u bilo koje doba dana i da sve registracije završiš za 2-3 sata. istina je da su se prošle godine menjale tablice, ali kažu i da je prošle godine i radilo mnogo više šaltera u SUP-ovima nego što radi ove godine. S druge strane, iz udruženja uvoznika polovnih vozila kažu da je prošle godine uveženo oko 150 000 vozila za prvih 6 meseci, a da je ove godine uveženo tek 25 000 vozila za isti period. Gledam po gradu, gomila vozila i to prosečnih (nisu jugići i zastave) parkirana ili se voze na starim tablicama. I to čak nije sporadičan slučaj već gotovo na svakom parkingu najmanje jedan takav... Tako da je računica države sada jasna. Smanjićemo cene da bi se više vozila registrovalo i time povećati ukupni prihod. Takođe mi se čini da je ovo način da se izbegne korekcija akcize na gorivo ili da se bar ona ukine samo za najneophodnije. S druge strane, ukoliko bi uvodili ukidanje akcize na taxi i poljoprivredna vozila to bi stvorilo sjajan prostor za zloupotrebe i malverzacije i od strane korisnika i od strane dobavljača, a u svemu tome - država gubi. Apsolutno me ne bi čudilo da za neki dan i cene putarina budu snižene ili da se ukine porez na luksuz za vozila koja imaju preko 2000 kubika... to mi je čak neko skoro i rekao da će biti, ali ne znam koliko je pouzdana informacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted September 9, 2012 I ja sam cuo da se porez na luksuz pomera na preko 2500ccm, ali ne znam koliko je tacno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 9, 2012 U tih 150 000 i kusu novo registrovanih vozila ušlo je i oko 90 000 lakih priključnih vozila koja su prvi put dobila svoju tablicu. Zavod za statistiku je to naznačio a novinari ko novinari slabo čitaju.Nikome ne verujem, a država će verovatno naći drugu foru da iste pare izvuče. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 9, 2012 Podatak se odnosio konkretno na vozila koja su uvežena, a ne koja su prvi put registrovana... udruženje uvoznika polovnjaka je to objavilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted September 9, 2012 Meni bi mnogo više odgovaralo da poskupi registracija 3000, a da gorivo pojeftini 10 din Mažu nam oči sa tim jeftinim registracijama,a još malo i niko neće moći ni da vozi kola! Za 3 godine benzin je poskupeo za više od 120%. Kada sam prvi put sipao gorivo za 1000din sam dobio 16l, a sad oko 6l benzina..Nekako mi je postalo normalno da umesto najave dnevnika čujem ujutru "gorivo poskupelo za.." i sad nam oni pričaju kako će nešto da pojeftini..tužno. I to samo da bi naterali ljude koji su se bar na neki način snašli da registruju kola i uzmu im pare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 9, 2012 Za celu 2011 bilo je oko 150 000 novo registrovanih vozila. Oko 30 000 vozila su bila nova. Blizu 90 000 su bila priključna vozila koja su po novom zakonu morala biti registrovana. Ostaje znači oko 30 000 vozila koja su uvezena kao polovna (i registrovana) i verovatno nešto onih koji su bili bez tablica ili nisu bili registrovani u 2010. Ova tri broja su podaci Zavoda za statistiku, nastavak je moj zaključak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted October 1, 2012 Kakvi LAZOVI, od svega ukinuta je samo ekoloska taksa koja iznosi 496 dinara! :thumbdown: Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 1, 2012 sta si ocekivao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 1, 2012 Sramota je i hvaliti se tim pojeftinjenjem, ali tako je to kod nas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted October 1, 2012 Nemoj ti nista da se brines, vec su te od danas sacekali sa novim akcizama, PDV... Standardna prica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 1, 2012 Meni bi mnogo više odgovaralo da poskupi registracija 3000, a da gorivo pojeftini 10 din Mažu nam oči sa tim jeftinim registracijama,a još malo i niko neće moći ni da vozi kola! Za 3 godine benzin je poskupeo za više od 120%. Kada sam prvi put sipao gorivo za 1000din sam dobio 16l, a sad oko 6l benzina..Nekako mi je postalo normalno da umesto najave dnevnika čujem ujutru "gorivo poskupelo za.." i sad nam oni pričaju kako će nešto da pojeftini..tužno. I to samo da bi naterali ljude koji su se bar na neki način snašli da registruju kola i uzmu im pare.Secam se da sam pre nekih 7-8 godina sipao gorivo za 300 Dinkica i lepo se vozio par dana, po citav dan, sa tim u rezervoaru....Sad sa 5X vise nema da se ugasi ni lampica od rezerve... Quote Share this post Link to post Share on other sites