Lyon 0 Posted September 14, 2010 DovlaDrzava nece davati nista na rate, ali bi ozbiljna drzava okupila nekoliko velikih firmi koje uvoze gume ili svim firmama koje uvoze gume dala neku pogodnost tako da oni mogu nuditi gume svima i svuda na recimo 6 rataKad drzava uvodi pravilo danas za sutra, gradjanima koji vec debelo trpe teret jake ekonomske krize, gradjanima koji to nisu ukalkulisali u svoje budzete, nisu o tome bili obavesteni recimo u junu, onda je politicki i kako god hoces vec, korektno da taj teret podeliMedjutim, vi ste mladi momci, ja to razumemSamo cu vam reci jednu stvarDivlji, liberalni kapitalizam zvuci jako dobro dok je nama samima u njemu dobroCim nas licno udari po ledjima, onda mnogi menjaju misljenje i vise im nije tako savrsenMnogo sam se takvih prica naslusao zadnjih par godinaI zato svi treba da tezimo da se pravila postuju, da standardi budu u svemu kao u svetu, ali to mora da vazi i za one koji vladaju.Zamisljam sta bi se desilo kad bi neko u Austriji ili Svedskoj uveo pravilo koje vazi od sutra a sve gradjane ce kostatiMislim da na sledecim izborima ne bi imao sta da trazi.Da ne pominjem kulturu u kojoj gradjanin zna svoja prava i ako placa porez i posteno radi, trazi i zahteva da se drzava prema njemu ponasa uljudno i sa postovanjem.Kao i on prema njoj Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted September 14, 2010 (edited) Evo šta kaže B92:http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=09&dd=14&nav_id=458539A komentari su vrh.... zaboravili su da stave prikolicu kao obaveznu opremu, pa kud cemo sa svim onim glupostima sto su naveli?? :rofl: Sad tek videh ovo ludilo...četvorotočkaši neće smeti da prave buku veću od 92 decibela.Wtf?? Ko ce to da meri? Kako? Zasto?od 1. marta 2012. neće moći da prvi put budu registrovani četvorotočkaši koji nemaju sigurnosne pojaseve i naslone za glavu na svim sedištima.Ali najjace je kad dovedu nekog strucnjaka da ublazi efekat pa kaze sve 4 zimske kostaju do 200 evra...Jeste al' po cenovniku iz 2001...Moram jos nesto da prokomentarisem, po meni nije samo kriva drzava vec i nas mentalitet, zaradi na brzaka, bolje prodati 5 stvari po vecoj ceni nego 10 po manjoj i slicno...Npr, uvoznici auto guma...Po ovom pravilniku normalno je ocekivati ( bar meni ) navalu na gume. I umesto da sami uvoznici ponude ok uslove, prodaju na 6-8-10 rata i slicno, verujem da cemo moci da dobijemo samo jedno lagano poskupljenje, 5-10-15% i nista vise...Tovari magare dok je u blatu...Mada ne bi me cudilo da od cele ove price ne bude nista, odnosno da bude kao sa mobilnim telefonima. Koliko sam cuo to i tolerisu sada.... Edit:Kad smo vec kod b92, pojavio se i novi tekst. Deo je bas o mentalitetu nasih uvoznika....Koliko će nas to lupiti po novčaniku? Pozvao sam kompaniju „Beoguma“ i oni do kraja septembra imaju akciju na kojoj možete uštedeti do 30% prilikom kupovine. Po završetku akcije usledeće poskupljenje guma za oko 10%. http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2010&mm=09&nav_id=458689 Edited September 14, 2010 by sasa_vu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted September 14, 2010 Eh zlatne 90-e ,vecina nas je vozilia krseve na kojima nista nije radilo i niko nas nista nije ni pitaokakve zimske gume,rez.sijalice i prva pomoc-gepeci su bili prazni doduse gorivo se tocilo samo iz flase coca-cole i nije ga bilododuse nije ni bilo ovoliko polovnjaka,ni kredita i ostalih tekovina progresa,koje je sa sobom donela tranzicija,a ovaj ZOBS i Pravilnik su jedne od losijih strana te tranzicije i cini mi se da ce naplata saobracajnih kazni polako ali sigurno postati najunosnija i najprofitabilnija privredna grana nase privrede i da ce se odatle dosta novca slivati u drzavnu kasu Mene licno najvise brinu novi kompleti Prve pomoci ,cija cena od 2500 do 3000 din predstavlja pravi mamac za svaku budalu da vam zvekne staklo ,zavuce ruku u gepek i pokupi upravo taj komplet i tako da bez puno muke dojde sebi do lake zarade na vasoj muci Tako da u troskove za novi ZOBS,Pravilnik i ko zna vise kakva sr..nja treba dodati i ugradnju alarma(ako ga vec nemate)zatim osiguranje stakala(mada sam cuo negde da se osiguravaju samo soferke) ili najskuplja varijanta kasko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted September 14, 2010 (edited) Mene takodje brine da ce uvoznici i prodavci guma ovo shvatiti kao izvanrednu, sa neba poslatu priliku da cene podignu bar 20% i time kompenzuju smanjene prihode usled krize.Cak je moguce da ce zimske gume naprasno "nestati" iz ponude i pojaviti se za desetak dana sa prilicno vecim cenama.Upravo zato aludiram da divlji kapitalizam i njegove chari.Lako cemo mi u velikom gradu. Mi bar imamo pet, shest, deset firmi gde se gume mogu kupitiSta ce onaj u manjem mestu?Meni ovo nije finasijski udarac koji bas ne mogu da podnesem, ali mnogima moze da bude.Dok su se na primer advokati izborili da nemaju fiskalne kase i da se njihove usluge tretiraju kao "intelektualne" a ne komercijalne Taksisti zaprete da ce ovo ili ono.....i drzava popusti, kao, evo moze jos sto godina ovakoZato me i nervira sto se drzava ponasa prema ostalim gradjanima kao da smo Svajcarci pa nam je troskak zimskih guma jedna dvadesetina mesecnog prihodaA za mene licno pravi je bezobrazluk to saopstiti ljudima mesec dana pre Mogli su bar da kazu par meseci ranije, da znamo, ustedimo ili planiramo taj trosak Edited September 14, 2010 by Lyon Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted September 14, 2010 (edited) I da, smatram da onaj ko vozi manje od 10 000km godišnje ne treba da ima auto i da treba da se vozi taxijem ili rent-a-carom jer te iste pare koje potroši u auto koji ne vozi će potrošiti i na taxi.Nazalost,Tebe je tesko ubediti u suprotno.I dalje tvrdis nesto sto nema veze sa realnoscu i potrebama savremenog coveka.Ja moram hitno u Beograd sutra.Saznao sam veceras.Usput moram da svratim u Rumu,koja nije bas"uzput".I prelazim manje od 10.000 godisnje.I ovakvih situacija uvek imam.I nisam usamljen slucaj.Mozda taxi?Jel Dovoljno? Edited September 14, 2010 by sasha015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted September 14, 2010 (edited) Pa potpuno bi bilo logicno da postoji neka organizacija vozaca ili tako nestokoja bi mogla da stane u zastitu vozaca i ako treba pozove nas sve da izblokiramo par puta grad.pa bih se mozda malo drugacije razmisljalo pri sastavljanju ovakvih zakona i pravilnika.Ja sam imao slicnu situaciju pre 10-ak god,radilo se o dozvolama za uvoz automobila za invalide,sve povlastice koje su postojale za vreme Tita,Sloba je ukinuo,onda je doslaa demokratija i naravno-niko se nije setio Invalidnih lica koja ne mogu bez kola,a nemaju novca za novoPar invalidskih organizacija se skupilo,njihovi clanovi su izasli seli na raskrsnicu Nemanjine i K.Milosa,par puta i probleme je resen-drzava se setila da postoje i civilni Inavlidi.Ali se takodje secam i nasih sugradjana koji su negodovali,dobacivali i cak vredjali Ivalide i clanove njihovih porodica,zbog blokade,nemajuci ni malo razumevanja za njihove probleme-e upravo zbog te nesloge i nerzumevanja koje postoji u nasem narodu,negde u dubini duse nije mi ni zao sto nas drzava klepa,jer verujte mi mnogo puta sam zbog toga sto mi je brat bolestan bio u neprijatnoj situaciji i to bas pri ostvarivanju njegovih zakonom zagarantovanih prava sto u drzavnim institucijama sto od sugradjana koji su se prema nama ponasali kao da su izasli iz pecine ili visegodisnje robije,bez ikakvog opravdanog razloga su sve svoje frustracije pokusavali da iskale na onima koji su najranjiviji. Edited September 14, 2010 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted September 14, 2010 Ma bacili su nam kosku da ne mislimo o drugim stvarima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted September 14, 2010 vozio sam prosle zime auto sa letnjim gumama, i NE,hvala, ne bih i ovu. Sve 4 zimske gume su i bile u planu, sa zakonom ili bez.Za moj auto, gume ce kostati oko 250 evropskih. Iliti, gledano kroz gorivo, 200 i kusur litar benzina, nek bude i 250 litara, sa kojima mogu da predjem 2500 km po gradu.Inace, godisnje predjem oko 10 000 km. Ovako gledano, po meni,zimske gume i ne kostaju mnogo. Ako je neko nagrebao 7-8 hiljada za auto sa platom od 300 e, pa sad nema 300-400 evra za gume, njegov problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 14, 2010 @Sasha015Nema li ičeg lepšeg od toga da te drugi voze? Pre svega, za takvu turu svaki taksista će pristati da radi đuture, tj. za neki fiksni novac, a ne po kilometru. Npr uzeće 50-100€ zavisno od toga da li je ceo dan ili pola dana ili kako već... zar je bitno da li te vozi po gradu ili po drugim gradovima? Inače, povratak iz drugog grada se ne naplaćuje (bar po pravilu ne bi trebalo) tako da se plaća kilometraža samo u jednom pravcu jer on svakako mora da se vrati da l' s tobom il' bez tebe Ne pričam ništa napamet, drugi komšija od mene je po tom principu imao auto i prelazio je oko 4-5 hiljada godišnje... pa kad smo sabrali koliko je para otišlo na održavanje, registracije i sva davanja na auto, pa podelili sa cenom taxi kilometra ispalo je da je mogao više km da se vozi taxijem nego što se prevezao svojim autom. Pri čemu se ovde nikako ne računa vreme potrošeno kod majstora, na pumpi i praonici, ali i to je vrlo bitna stavka da se ne lažemo. Tada je prodao auto i stalno se vozi taxijem... nekad čak i do prodavnice kad je mnogo loše vreme... star čovek pa se pazi Pa potpuno bi bilo logicno da postoji neka organizacija vozaca ili tako nestokoja bi mogla da stane u zastitu vozaca i ako treba pozove nas sve da izblokiramo par puta grad.pa bih se mozda malo drugacije razmisljalo pri sastavljanju ovakvih zakona i pravilnika.Ja sam imao slicnu situaciju pre 10-ak god,radilo se o dozvolama za uvoz automobila za invalide,sve povlastice koje su postojale za vreme Tita,Sloba je ukinuo,onda je doslaa demokratija i naravno-niko se nije setio Invalidnih lica koja ne mogu bez kola,a nemaju novca za novoPar invalidskih organizacija se skupilo,njihovi clanovi su izasli seli na raskrsnicu Nemanjine i K.Milosa,par puta i probleme je resen-drzava se setila da postoje i civilni Inavlidi.Ali se takodje secam i nasih sugradjana koji su negodovali,dobacivali i cak vredjali Ivalide i clanove njihovih porodica,zbog blokade,nemajuci ni malo razumevanja za njihove probleme-e upravo zbog te nesloge i nerzumevanja koje postoji u nasem narodu,negde u dubini duse nije mi ni zao sto nas drzava klepa,jer verujte mi mnogo puta sam zbog toga sto mi je brat bolestan bio u neprijatnoj situaciji i to bas pri ostvarivanju njegovih zakonom zagarantovanih prava sto u drzavnim institucijama sto od sugradjana koji su se prema nama ponasali kao da su izasli iz pecine ili visegodisnje robije,bez ikakvog opravdanog razloga su sve svoje frustracije pokusavali da iskale na onima koji su najranjiviji.Ja sam to govorio Neši, da zovemo ostale auto-klubove i borimo se za naša prava, ali on je pravnik pa ne razume to Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted September 14, 2010 Ne znam Dovla.Moje je misljenje drugacije i taksi ne moze zameniti licni auto nikada.Da kosta kosta,ali da mi treba,treba mi.Tako da mi i stoji 15 dana ispred zgrade,a da mi 16 dan "zavrsi posao" meni je to dovoljno.A sada o gumama.Ode ljudi jedno 230-240 evropljana iz dzepa samo tako.Mada, i onako bih ih kupio.Sada imam razlog vise U Bosni su jeftinije,tako da mozda malo bolje prodjem.Ovi ovde nece videti pdv od mene.Samo neka propisuju.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 14, 2010 Cela priča oko toga da li je bolje imati auto ili se voziti taxijem krenula je od toga da se ljudi žale što moraju da kupe zimske gume. Ja opet kažem, onaj ko MOŽE DA IMA AUTO, a to podrazumeva da plati sve troškove koje taj auto posredno (zakonom) ili neposredno (kvarovima i održavanjem) traži, onda neka ga ima pa makar prešao samo 1000km za godinu dana. U Beogradu takvi vlasnici prave ''problem'' jedino zbog toga što zauzimaju mesta na parkingu kojeg ionako fali, ali to je već tuđa, a ne njihova briga A Bosna i povrat PDV-a su keva to je uvek tako bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted September 14, 2010 Vecina ljudi koje znam su jos prosle godine imali bar po dve zimske gume,cak sta vise retki su oni koji bar na pogonskim nisu imali zimske tako da ce troskovi biti 100 E(195/65 15-Stilo,Lybra itd) za dve zimske ili 50 E za dve polovnjace(jeftinija alternativa) ,mogu se staviti na na zadnju osovinu,za onog ko bas nema love,a ne bi hteo da ga deru na kaznama,naravno ovde treba otvoriti cetvore oci kod polovnih guma(godiste,stanje,istrosenost...)Pretpostavljam da su gume za Punta nesto jeftinije od ovih vecih profila,pa cena za dve moze da bude i malo manja . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted September 14, 2010 (edited) Ima da kupim dve nove zimske i toliko od mene za ovu zimu sto se toga tice...prvesntevni razlog je sopstvena bezbednost zato sto sam 2008 shvatio sta je voznja sa lenjim gumama u gradu na sedam brda Edited September 14, 2010 by Mateo Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted September 14, 2010 Ja sam to govorio Neši, da zovemo ostale auto-klubove i borimo se za naša prava, ali on je pravnik pa ne razume to BRAVO "mali" red je da se smeni "stari" predsednik i postavi mlađi sa ispravnom vizijom razvoja kluba - :respect: neverovatno je šta sve može da se postigne sa jednim pismom sa pečatom GG i uz silne profesije ljudi sa foruma i kluba - bili bi nevrovatna SNAGA za Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 14, 2010 ----------------------Izdvojićemo ovu priču oko zimskih guma po novom Praviliku u novu temu...pa će onda biti preglednija priča, kao i ta buduća iskustva oko kupovine istih... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted September 14, 2010 (edited) Da stavimo gume malo po strani. Zanimljiv mi ovaj deo o zatamljenim staklima. I ja bi bas voleo da prisustvujem situaciji iz drugog pasusa. Naravno sa bezbedne daljine "Zatamnjena stakla su sledeća tema. Pravilnik kaže da je zabranjeno zatamnjivati stakla napred i pozadi. Kada su u pitanju bočni prozori moguće je zatamniti ih do 25 odsto u liniji vozača, a u liniji zadnjih sedišta mogu se zatamniti i više od 25 odsto, što će biti kontrolisano na tehničkom pregledu. Ukoliko imate automobil na kojem su fabrički zatamnjena stakla a kose se sa ovim pravilnikom, morate ih zameniti. Nije moguće “odtamniti ih”. Ukoliko ste montirali folije na stakla, u Glass servisu ih možete skinuti za 500 dinara po staklu. Sada, jako me zanima kako će igledati scena pored valjaka u hali za tehničke preglede u kojoj službenik gleda komplet zatamnjeni Audi A6, gleda vlasnika i smišlja način na koji će mu saopštiti da ne može da prođe tehnički. “Brate, znaš, ne smem ovako da te pustim… Zatvoriće nam firmu inspekcija…” Ne znam kako će ova stavka biti sprovedena."-deo iz teksta koji je postavio sasa_vuhttp://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2010&mm=09&nav_id=458689 Edited September 14, 2010 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted September 14, 2010 ... i nikad nisam imao zimske gume,i nikad nikakav problem nisam imao,jer ne izlazim iz garaze po kijametu.Naravno ne racunam hitne slucajeve koje bi neko mogao imati,ali evo ja ih nisam imao za sve ove godine.Znaci podrzavam samo ako su u pitanju zimski uslovi u gradu (kada toliko pada i veje da putari ne stizu da ociste)a ne da to bude kalendarski...a za lance po gradu pa to je prava smejurija koja ne zavredjuje komentar nema nista lepše od zimskih radosti, cim krene da veje ko ludo eto mene napolju palim auto i uživam, pošto su naravno sve ulice prazne samo ja. nekoliko ljudi koji vole vožnju po snegu i po koja kera lutalica, nista lepše od proklizavanja, drifta, okretanja i raznih ludorija po snegu, ako niste probali probajte, ako mislite da nismo normalni opet probajte, i sad se adrenalih puni razmišljajući o tome. A mora se još bar jednom pomenuti Fića, kako je to moćna mašina za zimske radosti, uf. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted September 14, 2010 1. Što se tiče kupovine na rate banaka ima ko i marketa tako da to nije problem2. Neko je pomenuo da šta će mu lanci i zimske gume za relaciju od 3km od Merkatora do Merkatora, prijatelju, da svako od nas ode u sup i prijavi koliko će km da predje i na kom tipu puta pa da oni izdaju na ponaosob kome treba a kome ne.3. Lako je vama beogradjanima da kukate, zadjite malo u provinciju pa ćete videti da ovde polovina automobila ima manju vrednost od kompleta zimskih guma. Za početak naučite malo kulture u saobraćaju, makar samo 1% jer vam je kultura i ponašanje u saobraćaju - 500%. Samo gledate kako da sednete na sirenu, kako da se ugurate nekom u traku, kako da stanete na sred kolovozne trake i upalite sva 4 i da ne nastavljam previše bih povredio vaš ego.4. Takvi smo mi Srbi, radi nam šta hoćeš samo ne moj po džepu, ako si 30 godina držao glavu u džaku to ne znači da to ne treba da se promeni.Ja sam za zimske pneumatike, uvek sam ih i koristio za ovih 11 godina koliko imam dozvolu za upravljanjem vozila B kategorije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Air Jordan 3 Posted September 15, 2010 Kako će smešno izgledati kada se recimo skroz zatamne zadnja bočna stakla, a staklo pozadi mora da ostane nezatamnjeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 15, 2010 4. Takvi smo mi Srbi, radi nam šta hoćeš samo ne moj po džepu, ako si 30 godina držao glavu u džaku to ne znači da to ne treba da se promeni.E ovo mi se mnogo sviđa... u jednom hotelu u CG su me ubeđivali da ne mogu da mi pruže uslugu onako kako ja želim već kako oni misle da treba jer oni ''to rade 20 godina tako''... kada sam iskomentarisao da ako se nešto radi 20 godina na jedan način, to apsolutno ne mora da znači da se to radi i dobro, odmah sam dobio uslugu na svoj način... čak i u CG Tako da mi se veoma sviđa opaska, da ako je neko ne-znam-ni-ja-koliko godina vozio bez zimskih guma, to ne znači da je to bilo ispravno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted September 15, 2010 (edited) Ajd sad malo da stavim prst na ovo moje omatorelo čelo. Koliko mora da se vozi sa "M+S" gumama? Od novembra do aprila. To je 5 meseci. Većinu vremena vozimo sa letnjim gumama - 7. Letnje gume su glavne, jel tako? Ove su za po gradu i izvan grada (u zimskom periodu) kad treba da se ture lanci i katanci. E pa molim fino, ima polovnih zimskih guma, raznoraznih proizvodjača i uzrasta od 2-3 hiljade može da se kupe sasvim fine. Ima u "metrou" jeftini sindžiri - 1.500, pa sve kad se sabere i oduzme ne bude 300 ili 400 evra, nego u vrh glave 150. Edited September 15, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 15, 2010 Svi koji imaju M+S gume, voziće ih cele godine, svih 12 meseci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steelo 0 Posted September 15, 2010 Da stavimo gume malo po strani. Zanimljiv mi ovaj deo o zatamljenim staklima. I ja bi bas voleo da prisustvujem situaciji iz drugog pasusa. Naravno sa bezbedne daljine "Zatamnjena stakla su sledeća tema. Pravilnik kaže da je zabranjeno zatamnjivati stakla napred i pozadi. Kada su u pitanju bočni prozori moguće je zatamniti ih do 25 odsto u liniji vozača, a u liniji zadnjih sedišta mogu se zatamniti i više od 25 odsto, što će biti kontrolisano na tehničkom pregledu. ...."-deo iz teksta koji je postavio sasa_vuhttp://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2010&mm=09&nav_id=458689Ne...Pravilnik kaze:Ветробран се не сме накнадно затамњивати. Бочна стакла у равни возача могу бити накнадно затамњена тако да укупна вредност пригушења светла не прелази 25%. Остала стакла на возилу могу бити накнадно затамњена без ограничења укупне вредности пригушења светла при чему на возилу морају бити уграђена два бочна ретровизора.Najgore je sto ljudi koji pisu ove textove lupetaju a ni ne pogledaju Pravilnik, pa jos vise zbunjuju narod Quote Share this post Link to post Share on other sites
boskicthebrain 0 Posted September 16, 2010 Kako će smešno izgledati kada se recimo skroz zatamne zadnja bočna stakla, a staklo pozadi mora da ostane nezatamnjeno.Kako će onda da se voze VAN varijante automobila? Hoće i oni morati da menjaju teretni deo za 100% providno staklo? PfffffOk napred, ali mi se ne dopada što ja sad moram da menjam zadnje staklo, a takav sam auto kupio (sa zatamnjenom pozadinom)... Ok, verovatno je to samo folija, al opet...Zanima me koliko će ljudi sa ovog foruma skidati folije sa zadnjih stakala, a verujem da ih ima dosta. I na šta će se svoditi vožnja kasnije? Valjda mene neće, ili jedna crvena kad te zaustave pa traže za džeparac.Slažem se sa novom prvom pomoći, ali mi se ne sviđa što ja pojma nemam kako se koristi. U pakovanju ima uputstvo, ali ja ne smem da otvorim pakovanje jer je zapakovano u najlon, a zakon kaže da PP važi samo ako je neotpakovana. To će onda biti samo moja odgovornost da iskopam uputstvohttp://www.polovniautomobili.com/wiki-Vesti/nova-prva-pomoc-u-autu-je-suvisan-trosak.phphttp://www.smedia.rs/vesti/detalji.php?id=43490http://javnatajna.com/lifestyle/auto/uputstva-za-komplete-za-prvu-pomocZašto to uputstvo nije javno dostupno, već i ono mora da se kupi?! Mislim da je ovde promašena poenta bezbednosti. Plati da bi bio bezbedan, a ne edukacija svakog građanina kako da spasi nekome život. Zašto se to ne uči u školama?! Završih neke kojekakve visoke škole a znam samo ono što sam video u filmovima...Slažem se sa zimskim gumama. Jbg, jeste iznenadan trošak, ali je takođe istina da će te isto koštati na nivou godine... Leti voziš letnje, zimi zimske, i i jedne i druge duplo duže traju. Prosta računica.Ali ovo sa ksenonskim farovima je čisto izdrkavanje. Ok, moraju da budu beli, ne smeju biti prejako, tu se slažem. Ali, ko kontroliše da li previsoko ciljaju, i ako im staviš brizgaljke iznenada postaju prihvatljivi! Wtf?!?! Kakve to veze ima sa bilo čim?! Slično mišljenje imam i za zadnje zatamljeno staklo. Tu su bar 10% u pravu, a 90% lupaju gluposti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steelo 0 Posted September 16, 2010 Ali ovo sa ksenonskim farovima je čisto izdrkavanje. Ok, moraju da budu beli, ne smeju biti prejako, tu se slažem. Ali, ko kontroliše da li previsoko ciljaju, i ako im staviš brizgaljke iznenada postaju prihvatljivi! Wtf?!?! Kakve to veze ima sa bilo čim?! Slično mišljenje imam i za zadnje zatamljeno staklo. Tu su bar 10% u pravu, a 90% lupaju gluposti.Ne znam stvarno kako si izveo ovaj zakljucak. Najbitnije za celu pricu oko aftermarket xenona je autonivelacija koju je jako tesko sprovesti u delo.Sto se tice zatamnjenja zadnjeg stakla... da si procitao moj post iznad znao bi da su gluposti to sto neki pisu po informativnim sjatovima, novinama i tako dalje... i da bi trebalo malo pogledati taj pravilnik o kome svi pricaju kako se gluposti ne bi sirile Quote Share this post Link to post Share on other sites