Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nissan GT-R (SpecV / R32 / R33 / R34 / R35 / R36)

Recommended Posts

2011 Nissan GT-R od 0-100 km/h stiže za 3 sekunde

nissan%20gt-r%20111.jpg

Nissan je nedavno predstavio doterani GT-R modelske godine 2011 (njegov V6 motor je pojačan na 390kW/530KS), a danas je japanska fabrika objavila i podatak o ubrzanju od 0-100 km/h. Japanci navode da 2011 GT-R do 100 km/h stiže za samo 3 sekunde, što je za pola sekunde bolje od stare verzije sa 486KS.

Ovde i podsećanje da najupadljivije vizuelne izmene kod 2011 Nissana GT-R u odnosu na dosadašnju verziju čine modifikovani prednji branik sa LED dnevnim svetlima, redizajnirani zadnji difuzor, novi set lakših aluminijumskih Ray točkova (sa gumama Dunlop SP Sport Maxx GT), a treba pomenuti i manje izmene u enterijeru (sa komfornijim sedištima u Pure Edition i Premium Edition verzijama).

51572-nissan%20gt-r%2011.jpg

Poboljšani su i upravljanje i aerodinamika automobila (koeficijent otpora vazduhu smanjen sa 0.27 na 0.26), a nove su i dve boje za karoseriju.

nissan%20gt-r%201111.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites



-----------------------------------
 

Nissan GT-R Egoist Edition


57576-nissan%20gtr%20111.jpg

 

Zajedno sa pet drugih verzija Nissana GT-R - Pure Edition, Black Edition, Premium Edition, SpecV i ClubTrack - Nissan će ponuditi i Egoist model.
Ovaj model je prvi i jedini Nissan GT-R u svetu koje će stvoriti Takumi ili ''gospodar sa najvećom veštinom''. Ovo jedinstveno izdanje će pružiti veliku količinu promena enterijera i eksterijera. Svaki primerak će biti jedinstven, tako da će kupci moći da biraju između 20 boja enterijera, a to je tek početak.
 

57574-nissan%20gtr%201.jpg

 

57575-nissan%20gtr%2011.jpg

 

Razlika između standardne GT-R i Egoist verzije jeste u crnom karbonskom zadnjem spojleru (takođe se koristi na SpecV) koji omogućuje stabilne aerodinamičke performanse. Unutrašnjost krasi ručno rađena najkvalitetnija koža koju ugrađuje majstor Takumi, Boseov audio sistem, šestokraki RAYS točkovi koji kod modela Egoist imaju jedinstvenu završnu obradu nazvanu Blue Sword...
 

nissan%20gtr%201111.jpg

 

Nudi se i mogućnost za oblaganje cele unutrašnjosti u jednoj boji ili kontrastnim presvlakama gornjeg i donjeg dela kabine. Za donji deo postoji deset opcija boja, a tu su i četiri za gornji deo i šest kontrastnih opcija šavova. Tepisi u kabini takođe su usklađenih boja. Uzimajući u obzir sve moguće opcije, vlasnik može birati među 84 kombinacija boja.
 

nissan%20gtr%2011111.jpg

 

Za pogon GT-R Egoista se brine 3.8 litarski V6 twin turbo motor koji sada razvija 530KS pri 6.400 o/min i maksimalni obrtni moment od 612 Nm. Motor je uparen sa 6-stepenim menjačem sa duplim kvačilom, tako da GT-R ubrzava do 100 km/h za samo 3 sekunde.
Nissan GT-R Edition izdanje biće dostupno samo u Japanu, i to po početnoj ceni od 15.000.300 jena (oko 184.500 dolara).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMS Performance Nissan GT-R ispod 9 sekundi na 400 metara

ams%20nissan%20gt-r.jpg

Kako kažu u AMS Performance-u, napisana je nova stranica u istoriji sprinta na deonici dugoj četvrt milje - AMSov Nissan GT-R spustio je rekord na manje od 9 sekundi. Doduše, automobil je za tu priliku detaljno prerađen; pod nazivom AMS Alpha 12 GT-R krije se zver koja na točkove isporučuje više od 1000KS (tačnije, čak 1318 izmereno je na točkovima).

Po tvrdnjama vozača, ujedno i zaslužnog za postavljanje novog rekordnog vremena, Ivana Phippsa, ovaj GT-R tek u petoj brzini ima puni grip na točkovima, dok je za prve četiri snaga motora prevelika da bi je gume u potpunosti mogle preneti na podlogu.

U prvim pokušajima AMS Alpha 12 nije uspelo da ostvari vreme ispod 9 sekundi, ali je 26. jula GT-R napokon uspeo da obori magičnu granicu; za četvrt milje bilo mu je potrebno 8.975 sekundi, a na cilju je izmerena brzina od 272,76 km/h.

Štaviše, osim rekorda najbržeg sprinta za Nissan GT-R, AMS Alpha 12 se okitio i titulom najbržeg u ubrzanju od 60 do 130 milja na sat (od 96 km/h do 210 km/h), a za to mu je bilo potrebno 3.34 sekunde.

''Tim rezultatom u ubrzanju od 60 do 130 milja na sat AMS Alpha 12 je potvrđen kao najbrži drumski-legalni automobil na svetu. S ovim automobilom možete bez problema otići u kupovinu ili na duže putovanje'', stoji u AMS-ovom ponosnom saopštenju.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolesniji auto ikada, neverovatno sta su ljudi napravili... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rusi naravno...

Nigde više boljih kola nisam video nego u Peterburgu... Gospode bože šta kola imaju. Mi smo u nekom sasvim normalnom kvartu u novom delu grada, ništa naročito, a dva komšije voze Carrere, nove novcate, preko puta crni GT-R, neki matorac vozi, ali baš matorac (čitaj deda). Infinitije i Lexuse ne mogu nabrojati, strašno koliko su puni.

Šta im uradi ona Korveta. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yuri, braca Rusi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doterani Nissan GT-R brži na Nirburgringu za oko 8 sekundi

nissan%20gt-r.jpg

Nissan će po poslednjim vestima 7. novembra predstaviti doteranu verziju svog sportskog modela GT-R. Modifikovani GT-R će odlikovati pojačani motor, unapređene performanse i upravljanje, poboljšana aerodinamika... Što se V6 motora tiče, umesto 390 kW/530KS nova verzija će raspolagati sa 410 kW/558KS.

Ipak, najviše pažnje izaziva najava da će doterani GT-R stazu Nirburgring preći za 7 do 8 sekundi brže od sadašnjeg modela (za oko 7 minuta i 16 sekundi umesto 7 minuta i 24 sekunde).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

1:40h

Ali svakako, GT-R svakako. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da se otmem utisku da je ova mašina superbrza samo na drag race, dok na stazi to nije baš tako, kao i Bugatti Veyron.

Najbolje vreme na najpoznatijoj stazi za proveru Nirburgringu je 7:24:22 a izlazili su mali milion puta.

Nisan GTR 7:26.7

Ferrari 599xx 6:58.16

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo što Ferrari 599XX i Nissan GT-R ipak nisu ista kategorija... 599xx je samo za stazu, tj. ne može da se registruje. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa on ima sve preduslove da se registruje. Ne može da se registruje jedino ako oni Ferrari to ne želi. Dovoljno je da mu prefarbaju farove u neprovidno crveno. Možda je razlog za to baš taj što ide pola minuta bolje od GTRa od 1000KS u Nirburgringu, pa ne \ele da otkriju zašto je to tako.

Ali slažem se da je poređenje malo preterano, mrzi me sad da tražim, gledao sam negde test kako ga na stazi ostavljaju slabiji od njega.

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari FXX moze da ga gura do 330km/h a zatim samo da izbaci levi pokazivac pravca :whistle: i da nestane u vidu magle :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nazalost ne vidja se cesto na nasim ulicama...parking hotela astoria kod zeleznicke stanice...

231020111183.jpg 231020111182.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami vidja se, sve ih je vise, najjeftiniji u kategoriji superautomobila. U NS ima jedan, od nedavno i u ZR :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam rekao da ih nema nego da se ne vidja cesto.... jbg Mozda ja nisam na pravom mestu u pravo vreme. :)

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce, ja sam pre neki dan pao na dupe kad je pored mene proleteo Ferrari 458 Italia,a 30 sec posle toga proshao GTR :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

...pored mene proleteo Ferrari 458 Italia,a 30 sec posle toga proshao GTR :D

Pa, dobro...nije ga mnogo ostavio. :p:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

2012 Nissan GT-R sa 550 KS

72106-Nissan%20gtr%20111.jpg

Nissan je predstavio doteranu verziju svog sportskog modela GT-R, modelske godine 2012. Modifikovani GT-R odlikuju pojačani motor, unapređene performanse i upravljanje, modifikovano ogibljenje i transmisija, poboljšana aerodinamika, bogatija standardna oprema, ali i smanjena potrošnja goriva i manja emisija CO2.

72107-Nissan%20gtr%201111.jpg

72108-Nissan%20gtr%2011111.jpg

3.8 litarski V6 motor naime sada ima 20KS i 20 Nm više, što znači da umesto sa 390 kW/530KS i 612 Nm, 2012 GT-R verzija raspolaže sa 405 kW/550KS i 632 Nm obrtnog momenta, dok je potrošnja goriva sa 12 smanjena na 11.8 litara na 100 km (naravno, ovo je fabrički podatak).

Takođe, kao opcija će u ponudi biti i keramičke kočnice i novi Bose Sound System, a tu su i verzija sa Track Pack-om, kamera za vožnju unazad kao standardni deo opreme, prednji spojler od ugljeničnih vlakana..

72104-Nissan%20gtr%201.jpg

Ovde takođe i podsećanje na nedavnu najavu da će doterani GT-R stazu Nirburgring preći za 7 do 8 sekundi brže od stare verzije. 2012 Nissan GT-R će japanskim kupcima biti dostupan već od 24. novembra, dok će Evropljani morati da sačekaju januar 2012. godine.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...